منصف ترین باربری تهران کدام است؟

شاید بسیاری از هموطنان گرامی برای ارسال کالا و محموله های خود به نقاط مختلف کشور با مشکل عدم شناخت یک باربری منصف و معتبر مواجه شده باشند و سختی های زیادی تحمل کرده باشند که ارسال کالا به نقاط مختلف را به معظل تبدیل کرده باشد.

از همین جهت ، در این مقاله قصد دارید منصف ترین باربری تهران را به شما عزیزان معرفی نماییم تا امکان ارسال محموله ها و کالا ها برای نقاط مختلف با کمترین هزینه و با بالاترین ایمنی فراهم شود.

اگر قصد دارید محموله و کالایی را از تهران به سایر شهر های کشور ارسال کنید ، باربری آنی بار با 35 سال سابقه قطعا بهترین انتخاب خواهد بود. این مجموعه قابلیت انتقال انواع محموله ها و کالاها از همه نقاط تهران را دارد و در اسرع وقت برای جابجایی کالاهای شما آماده ارائه خدمات می باشد.

در ادامه مقاله به بررسی خدمات این مجموعه پرداخته خواهد شد . با ما همراه باشید.

 

چه کالاهایی توسط باربری تهران آنی بار قابل حمل هستند ؟

یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار ، امکان حمل و انتقال انواع کالاهای مجاز است . همین موضوع سبب شده است که انتقال کالا در اسرع وقت و با کمترین هزینه بدون هیچگونه محدودیت انجام شود.

مجموعه آنی بار برای خدمات باربری تهران امکان انتقال محموله ها با کاملترین بیمه نامه را فراهم نموده است . در لیست زیر برخی از محموله های قابل حمل را مشاهده می نمایید :

 

  • ارسال انواع اثاث و لوازم منزل
  • انتقال کالاهای تجاری
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی
  • انتقال دستگاه های صنعتی
  • ارسال مواد اولیه تولیدی ها

 

در مجموعه آنی بار هر نوع محموله و کالایی که از نظر قانون ممنوعیتی برای انتقال آن وجود نداشته باشد به صورت همه روزه قابلیت حمل دارند . آنی بار نه تنها از تهران بلکه از سایر شهر های کشور نیز آماده انتقال محموله های شما می باشد. یک تماس با شماره 57669-021 بهترین خدمات را با کمترین هزینه برای شما فراهم می نماید.

باربری تهران با انواع خودروی باری

یکی از مهمترین ویژگی های یک باربری خوب ، در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری است که امکان بارگیری و انتقال کالاهای مختلف را برای شما فراهم می نماید .

مجموعه حمل و نقل آنی بار برای انتقال کالاهای مختلف شما از خودروهای باربری مختلف استفاده می نماید و همین موضوع سبب شده است که امکان انتقال همه نوع محموله برای آنی بار فراهم باشد و بدون محدودیت در خدمت مشتریان باشد .

خودروهای باربری که آنی بار در اختیار دارد به صورت زیر هستند :

 

  • تریلی ( کفی / چادری یا ترانزیت / کمرشکن )
  • انواع کامیون (تک / جفت / 911 )
  • انواع خاور ( روباز / مسقف )
  • نیسان وانت
  • بوژی

باربری تهران آنی بار برای انتقال محموله های مختلف به صورت دربستی خدمات باربری را در اختیار شما قرار میدهد. این به معنی در اختیار بودن یک خودروی باربری به صورت کامل می باشد و محموله شما به صورت اشتراکی حمل نخواهد شد.

برای حمل و نقل محموله های شما ، همه خودروهای باربری به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار خواهند گرفت تا محموله ها در امنیت منتقل شوند.

images_1683534383_6458b22f75dfe.jpg

بیمه نامه کامل برای باربری تهران

در خدمات باربری تهران آنی بار ، محموله های شما با پوشش کامل بیمه نامه منتقل خواهند شد . این موضوع سبب شده است که بارگیری و تخلیه و انتقال محموله ها در امنیت کامل انجام شود و دغدغه ای بابت خسارات وجود نداشته باشد.

در باربری تهران آنی بار ، محموله های مختلف تا 100 میلیون تومان تحت پوشش بیمه نامه کامل هستند و در صورتی که ارزش محموله ها بیش از این مقدار باشند امکان افزایش پوشش با پرداخت ما به التفاوت بیمه فراهم است.

آنی بار کامل ترین پوشش بیمه را برای محموله های مختلف در نظر گرفته است و هرگونه خسارت که بر اثر آتش سوزی ، سرقت ، تصادفات و . . . به وجود آید به صورت کامل پرداخت خواهد شد.

بیمه نامه مورد استفاده در آنی بار بیمه ایران است و با پوشش صد درصدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت . در صورتی که نیاز به توضیحات تکمیلی و اطلاعات در خصوص بیمه آنی بار دارید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

باربری پرند تهران با کمترین قیمت

پرند یکی از شهر های حاشیه ای تهران است که در سالهای اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته است و ایجاد شهرک صنعتی پرند و همچنین ناحیه های صنعتی اطراف در پیشرفت این شهر سهم ویژه ای داشته است.

باربری پرند توسط آنی بار برای انتقال انواع محموله و کالاهای مختلف به صورت همه روزه انجام میشود و با استفاده از خودروهای باربری مختلف امکان ارسال محموله و کالاهای سبک و سنگین ، بزرگ و کوچک برای شما عزیزان فراهم خواهد شد.

در باربری پرند آنی بار ، امکان ارسال محموله های به همه نقاط کشور فراهم است و بدون محدودیت می توانید خدمات باربری مورد نیاز خود را از شرکت آنی بار درخواست کنید.

بیمه نامه آنی بار برای محموله های بارگیری شده از پرند نیز شامل 100 میلیون پوشش رایگان است که همین موضوع سبب کاهش هزینه های شما نیز خواهد شد. باربری منصف آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را با کمترین قیمت به شما عزیزان ارائه می نماید.

 

images_1683534541_6458b2cd75210.jpg

باربری کرج با انواع کامیون

یکی از مهمترین شهر های اطراف تهران ، شهر کرج است که یکی از شهر های بسیار بزرگ ایران است . همین موضوع و تمرکز جمعیت سبب شده است که نیاز به خدمات باربری به صورت همه روزه در این شهر بزرگ حس شود . علاوه بر این ، تعداد زیاد شهرک های صنعتی و ناحیه های صنعتی نیز سبب شده است که درخواست خودروهای باربری در این محدوده بسیار زیاد باشد.

با توجه به همین موضوع ، شرکت حمل و نقل آنی بار خدمات باربری کرج را در این ناحیه به هموطنان گرامی با کمترین هزینه ارائه خواهد نمود تا امکان انتقال کالاها در اسرع وقت و با بهترین کیفیت فراهم شود.

شرکت آنی بار برای کرج نیز بیمه نامه کامل با پوشش 100 میلیونی رایگان در نظر گرفته است و انتقال محموله ها را با کیفیت بالا انجام خواهد گرفت.

 

مشاوره تخصصی برای باربری تهران

همانطور که گفته شد ، برای انتقال محموله های مختلف بر اساس وزن ، حجم و شرایط آن نیاز به خودروهای مختلف است . هزینه های حمل و نقل نیز در شرایط مختلف دچار تغییراتی می شوند . با توجه به این موارد نیاز به مشاوره شدیدا احساس میشود .

مجموعه آنی بار بهترین و حرفه ای ترین مشاوران را برای ارائه راهکار های مناسب برای حمل سریع و ارزان و ایمن محموله شما در اختیارتان قرار میدهد تا در اسرع وقت به صورت رایگان در کنار شما باشند .

برای مشاوره رایگان در خدمات باربری تهران آنی بار تنها کافیست با شمار 57699-021 در تماس باشید و همچنین می توانید از طریق سایت آنی بار ( anibar.net ) نیز اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.