خرید بازی های استیم با تخفیف

خرید استیم والت اولین قدمی است که کاربران این پلتفرم برای بهره‌مند شدن از امکانات استیم باید بردارند. اما آنچه پس از این مرحله اهمیت دارد خرید بازی های استیم است؛ آن هم به گونه‌ای که بتوانید از اعتبار والت خود بهترین استفاده را داشته باشید. به همین دلیل است که بهترین زمان برای خرید هنگامی است که بازی‌‌های استیم با تخفیف عرضه می‌شوند. اما چگونه باید از زمان خرید بازی های استیم با تخفیف باخبر باشیم؟ امروزه به سادگی می‌توانید جواب این سوال را پیدا کنید.

زیرا کمپانی والو (Valve) تاریخ فروش بازی‌ها با تخفیف‌های ویژه را از پیش اعلام می‌کند. پس تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک لیست از بازی‌های دلخواه خود آماده کنید تا در زمان تخفیف سردرگم نشوید. در ادامه درباره استیم والت و خرید بازی های استیم با تخفیف‌های این پلتفرم بیشتر توضیح خواهیم داد.

بازی های استیم

زمان خرید بازی های استیم با تخفیف

فروش فوق‌العاده استیم به‌صورت فصلی صورت می‌گیرد. در هرکدام از فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان می‌توانید شاهد بزرگ‌ترین تخفیف‌های استیم باشید. البته بین تخفیف‌های فصلی رویدادهای ویژه‌ای برای بازی‌هایی با ژانرهای خاص نیز وجود دارد.

تخفیف‌های استیم در فصل تابستان از تاریخ ۲۹ ژوئن معادل ۴ تیر شروع شده و تا تاریخ ۱۳ جولای معادل ۲۲ تیر ماه ادامه دارد. استیم معمولا در فصل تابستان آفرها یا پیشنهادات بهتری ارائه می‌دهد و شما می‌توانید عناوین جدیدتری را با تخفیف‌های عالی خریداری کنید. البته پیش از شروع تخفیف‌های تابستانی استیم، تخفیف‌های ویژه‌ای برای ژانرهای معمایی (Puzzle) و ورزشی (Sports) در این پلتفرم داریم که در ماه‌های آوریل و می ارائه می‌شوند.

چه به دنبال خرید بازی های استیم در حراج‌های فصلی باشید چه به دنبال تخفیف بر روی ژانر خاصی بگردید، این تاریخ‌های مشخص شده می‌توانند به شما در برنامه‌ریزی برای خرج کردن اعتبار استیم والت شما کمک کنند.

خرید بازی‌ های استیم در ژانر معمایی یا پازل (Puzzle) تحت عنوان پازل فست (Puzzle Fest) از تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) شروع شده و تا تاریخ ۱ می (۱۱ اردیبهشت) ادامه دارد. بازی‌های ورزشی (Sports) را می‌توانید از تاریخ ۱۵ می (۲۵ اردیبهشت) تا ۲۲ می (۱ خرداد) با تخفیف از پلتفرم استیم خریداری کنید.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، تخفیف‌های تابستانه استیم در تاریخ ۲۹ ژوئن (۴ تیر) آغاز شده و تا ۱۳ جولای (۲۲ تیر) ادامه خواهد داشت. پس از این دوره می‌توانید در تخفیف‌های ویژه ژانر مخفی‌کاری (Stealth) از تاریخ ۲۴ جولای ( ۲ مرداد) تا ۳۱ جولای (۹ مرداد) بازی‌های مورد علاقه خود در این ژانر را خریداری کنید.

خرید بازی های استیم با تخفیف در رویداد دیگری در این پلتفرم تحت عنوان ویژوال ناول فست امکان‌پذیر است. این تخفیف مختص بازی‌های ژانر ویژوال ناول (Visual Novel) یا رمان‌های تصویری است که از تاریخ ۷ آگوست (۱۶ مرداد) تا ۱۴ آگوست ( ۲۳ مرداد) قابل دسترس است.

رویداد مخصوص بازی‌های استراتژیک با عنوان استراتژی فست (Strategy Fest) در تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور) آغاز شده و در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) به پایان می‌رسد. برای خرید بازی‌های شوتر و اکشن که با نام (SHMUP)، کوتاه شده عبارت (Shoot ‘Em Up) نیز شناخته می‌شوند می‌توانید در تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر) تا ۲ اکتبر (۱۰ مهر) به استیم سر بزنید.

استیم در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) تا ۲ نوامبر (۱۱ آبان) یک رویداد مخصوص به مناسبت جشن هالیوود برگزار کرده و امکان خرید بازی‌ های استیم با تخفیف را برای کاربران فراهم خواهد کرد. در تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) تا ۲۸ نوامبر (۷ آذر) نیز تخفیف‌های پاییز استیم و در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) تا ۴ ژانویه (۲۵ دی) تخفیف‌های زمستان پلتفرم استیم برای خرید بازی‌ها آغاز خواهد شد.

خرید استیم والت

حراج های فصلی استیم چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

استیم هم اکنون هر ماه یک رویداد برگزار می‌کند که امکان خرید بازی های استیم با تخفیف را برای کاربران فراهم می‌کند. اما آنچه گیمرها اشتیاق بیشتری نسبت به آن نشان می‌دهند، تخفیف‌های فصلی تابستان و زمستان و تا حدودی تخفیف‌های هالووین و بلک فرایدی در فصل پاییز است. از میان تخفیف‌هایی که استیم بر روی بازی‌ها قرار می‌دهد، بیشترین میزان شکست قیمت‌ها را می‌توانیم در فصل‌ تابستان مشاهده کنیم.

در فصل تابستان آفرهای خوبی روی عناوین برگزیده و حتی نسبتا جدید قرار داده می‌شود. برای مثال عنوان پرتال ۲ (Portal 2) تنها یک سال پس از انتشار در تخفیف‌‌های تابستانه استیم از ۵۰ دلار به ۵ دلار کاهش پیدا کرد. این در حالی است که در فصل زمستان و پاییز کمتر می‌توانید عناوین برتر و پرطرفدار را با تخفیف‌های قابل توجه خریداری کنید.

استیم والت

پیش از خرید بازی های استیم به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر می‌خواهید پس از خرید استیم والت از اعتبار آن بهترین استفاده را داشته باشید بهتر است هنگام خرید بازی های استیم به چند نکته توجه کنید. اگر یک بازی توجه شما را جلب کرد آن را به ویش‌لیست (Wishlist) خود اضافه کنید. به این ترتیب زمانی‌که روی این بازی‌ها تخفیفی اعمال شود، شما با دریافت نوتیفیکیشن از آن باخبر خواهید شد. این کار همچنین می‌تواند از خرید بازی‌های غیرضروی جلوگیری کرده و در مصرف اعتبار صرفه‌جویی کند.

اکسپنشن‌های بازی‌ها معمولا دارای قیمت بسیار بالایی هستند؛ به‌خصوص اگر قرار باشد تنها چند ساعت یا چند آیتم جدید به بازی شما اضافه کنند. در تخفیف‌های استیم می‌توانید DLC بازی مورد علاقه خود را با مبلغ بسیار کمتری خریداری کنید.

ممکن است برخی بازی‌ها در دوره تخفیف هم قیمت نسبتا بالایی داشته باشند. اگر قصد ندارید این عنوان‌ها را تا زمان حراج بعدی بازی کنید، می‌توانید تا زمان شروع دوره بعدی تخفیف استیم صبر کنید. ممکن است در دوره‌های بعدی تخفیف‌های بیشتری روی بازی دلخواه‌تان اعمال شود.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که هنگم خرید بازی های استیم در دوره تخفیف بهتر است صبر کرده و با دقت تصمیم بگیریدو تخفیف‌ها تا پایان رویدادها تغییر نمی‌کنند. بنابراین می‌توانید چند روز را به فکر کردن درباره انتخاب‌های خود اختصاص داده و سپس برای خرید تصمیم بگیرید.

کلام پایانی

خرید بازی های استیم آن هم در دوره‌هایی که تخفیف‌های قابل توجهی روی بازی‌ها اعمال می‌شود می‌تواند برای گیمرهای PC بسیار هیجان انگیز باشد. این تخفیف‌ها می‌تواند انتخاب‌های بی‌شماری پیش روی شما قرار دهد. آگاهی از تاریخ دقیق تخفیف‌های استیم باعث می‌شود زمان کافی برای برنامه ریزی و خرید استیم والت و شارژ آن داشته باشید. لازم به ذکر است که برای دسترسی به بازی‌های استیم به خرید استیم والت احتیاج دارید. فروشگاه‌های داخلی ازجمله ونوم استور با دارا بودن نماد اعتماد این امکان را برای گیمرهای ایرانی فراهم کرده‌اند تا خرید استیم والت را در شرایطی ایمن و بدون نگرانی از محدودیت‌های حاصل از تحریم‌های مالی تجربه کنند. خرید استیم والت و دیگر محصولات گیمینگ با مراجعه به وبسایت فروشگاه ونوم استور در کمترین زمان ممکن و با تحویل آنی امکان‌پذیر است.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.