سرامیک طرح پارکت + قیمت سرامیک طرح پارکت متری در کاشیران

فروشگاه کاشیران عرضه کننده سرامیک طرح پارکت است. سرامیک طرح پارکت با تنوع طرح و رنگ در فروشگاه کاشیران به فروش می رسد. قیمت سرامیک طرح پارکت متری در کاشیران مناسب است. سرامیک طرح پارکت مدنظر خود را با مناسب ترین قیمت از کاشی و سرامیک کاشیران بخرید.

امروزه کفپوش‌های سرامیکی طرح پارکت از جدیدترین محصولات موجود در بازار هستند که استقبال زیادی از آن‌ها شده است. بسیاری از مدیران دفاتر اداری از این نوع سرامیک برای پوشش‌دهی سطوح فضاهای اداری خود استفاده می‌کنند. قیمت سرامیک طرح پارکت نیز مانند هر مصالح ساختمانی دیگری به عوامل متعددی بستگی دارد. برای خرید سرامیک طرح پارکت به سایت کاشیران مراجعه کنید و مدل مد نظر خود را انتخاب کنید و بخرید.

سرامیک طرح پارکت

سرامیک طرح پارکت یکی از انواع سرامیک محسوب می‌شود که طرح چاپ شده روی این دسته از محصولات شباهت زیادی به پارکت دارد. هنگام خرید سرامیک طرح پارکت به این نکته توجه کنید که طرح روی این مصالح ساختمانی با بهترین کیفیت چاپ شده باشد. این نوع کفپوش برای انواع دکوراسیون داخلی مناسب است، به همین دلیل جزو پراستفاده‌ترین کفپوش‌ها به شمار می‌رود. سرامیک طرح پارکت با ترکیب یک سری مواد معدنی همچون کاربید، نیترید، اکسید و بسیاری مواد دیگر در درجه حرارت بالا به دست می‌آید.

این نوع مصالح ساختمانی در محیط کار مانند سازمان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی و مکان‌های تجاری قابل استفاده هستند. برخی دیگر از کاربردهای این محصول عبارتند از:

  • کفپوش‌های سرامیکی طرح پارکت برای تمام قسمت‌های خانه از جمله سالن پذیرایی، حمام، آشپزخانه و اتاق خواب مناسب هستند.
  • این نوع سرامیک برای کفپوش خانه‌هایی با دکوراسیون چوبی گزینه مناسبی است.
  • از آنجایی که کفپوش‌های سرامیکی طرح پارکت بسیار محکم و جذب آب کمی دارند، برای پوشش‌دهی به کف استخر و حمام ایده‌آل هستند.
  • استفاده از سرامیک‌های طرح پارکت برای کفپوش محل‌های پرتردد همچون شرکت‌ها و مراکز اداری مناسب است.

عوامل مؤثر بر قیمت سرامیک طرح پارکت

سرامیک‌های طرح پارکت در ابعاد مربعی نسبت به سایر محصولات مشابه کمتر تولید می‌شوند. قیمت سرامیک طرح پارکت مربعی نیز کمتر از سایر نمونه‌های موجود در بازار است. البته سرامیک‌های بدون بند و مستطیلی نیز مشتریان زیادی را به خود جلب کرده‌اند. این نوع کفپوش‌ها قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر سرامیک دارند. در حال حاضر قیمت این سرامیک طرح پارکت بر اثر نوسانات قیمت ارز در بازار با نوسان همراه است. اگر قصد خرید سرامیک طرح پارکت را دارید، بهتر است که به صورت روزانه از قیمت این محصولات آگاه شوید. علاوه بر این توجه داشته باشید که عواملی چون متراژ محیط، رنگ، طرح و ابعاد نیز در افزایش یا کاهش قیمت سرامیک‌های طرح پارکت نقش موثری دارند. فروشگاه کاشیران عرضه کننده سرامیک طرح پارکت با قیمت مناسب است.

ویژگی های سرامیک طرح پارکت

سرامیک‌های طرح پارکت درجه یک جایگزین مناسبی برای پارکت به شمار می‌روند. توجه داشته باشید که اگر سرامیک کیفیت پایینی داشته باشد، مشکلات زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. به طور کلی سرامیک طرح پارکت ویژگی‌های متعددی دارد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای تولید سرامیک‌های طرح پارکت درجه یک از مواد اولیه مرغوبی استفاده می‌شود.
  • این نوع مصالح ساختمانی در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارند.
  • سرامیک‌های طرح پارکت با کیفیت بالا نسبت به مواد شوینده مقاوم هستند.
  • کیفیت بالای این محصولات باعث می‌شود که آن‌ها بیش از حد لغزنده نباشند.
  • رنگ سرامیک‌های طرح پارکت درجه یک در طول زمان تغییر نمی‌کند.
  • این نوع مصالح ساختمانی همانند پارکت‌ها در رنگ‌های متنوعی ارائه می‌شوند.
  • سرامیک‌های طرح پارکت بافت چوبی را به خوبی در ظاهر خود نشان می‌دهند.
  • قیمت سرامیک طرح پارکت با توجه به کیفیت بالای آن مناسب است.
  • این نوع کفپوش‌ها همراه با گارانتی خدمات پس از فروش عرضه می‌شوند.

اگر قصد دارید که برای منزل یا محیط کار خود کفپوشی زیبا و منحصربه‌فرد تهیه کنید، سرامیک‌های طرح پارکت گزینه‌های مناسبی هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کاشیران بهترین و مرغوب‌ترین نوع این محصولات را به قیمت کارخانه بخرید. این فروشگاه خرید عمده سرامیک کف در طرح‌های مختلف را برای شما مشتریان گرامی آسان‌تر کرده است، همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال درباره انواع سرامیک و ویژگی‌های آن‌ها با کارشناسان فروش کاشیران تماس بگیرید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.