درآمد میلیاری با احداث باغ مدرن در زنجان

وقتی سخن از درآمد میلیاردی به میان می‌آید در ذهن بسیاری از ما این نقش می‌بندد که اگر صاحب یک کار تولیدی مانند تولید لباس و یا صاحب یک کارخانه باشیم به درآمد میلیاردی می‌رسیم و در غیر این صورت درآمد میلیاردی به وجود نخواهد آمد.

بله درست است کارهای تولیدی که نیازهای عمومی مردم مانند خوراک و پوشاک را تامین می­کنند می­توانند به درآمد میلیاردی برسند اما تا به حال به اینکه بخواهید یک کارخانه تاسیس کنید فکر کرده اید؟ کارخانه‌ی تولیدی مانند کارخانه‌ی تولید لبنیات و یا سایر محصولات صنایع غذایی و یا کارخانه‌ی تولید فرش و سایر کارخانه­های تولیدی؟

قطعا با اندکی تامل و فکر کردن در رابطه با مخارج راه اندازی یک کارخانه و استخدام پرسنل با خود می‌گویید امکان ندارد من بتوانم این کار را انجام دهم، اگر یک چنین طرز فکری دارید باید به شما بگوییم که ما برای شما یک پیشنهاد عالی برای کسب درآمد میلیاردی داریم پس با ما همراه باشید.

احداث کارخانه‌ی تولیدی با حداقل سرمایه و نیروی کارگری:

اگر ما به شما بگوییم که با داشتن همان زمینی که به واسطه‌ی داشتن آن به فکر راه اندازی کارخانه‌ی تولیدی افتاده‌اید با صرف هزینه‌ی کمتر می‌توانید یک کارخانه‌ی تولیدی داشته باشید چه نظری خواهید داشت؟ کارخانه‌ی تولیدی که برای راه اندازی آن نیاز به استخدام نیروهای کارگری زیاد و یا خرید دستگاه و ماشین آلات تولید نداشته اما به همان اندازه درآمد خواهید داشت.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید احداث یک باغ مدرن می‌تواند به اندازه‌ی تاسیس یک کارخانه‌ی پیشرفته برای شما بازدهی و سود داشته باشد، بدون اینکه نیاز به ساخت ساختمان و خرید دستگاه و تجهیزات کارخانه‌ای داشته باشید و یا دغدغه‌ی تهیه‌ی مواد اولیه به صورت روزانه و یا فروش روزانه را داشته باشید.

در کارخانه‌ی تولیدی شما باید محصول خود را به صورت روزانه تولید کرده و به فروش برسانید اما با احداث باغ شما در سال یک مرتبه باید به دنبال مشتری و بازار فروش باشید که می‌توانید حتی محصول خود را پیش فروش کنید، کاری که بسیاری از باغداران پسته انجام می­دهند.

اما تمام مزایایی که ذکر کردیم و درآمد میلیاردی از احداث باغ تنها در صورت احداث باغ به صورت مدرن قابل دست یافتن است، احداث باغ با شیوه‌های پوسیده و قدیمی نه تنها درآمد خوبی ندارد بلکه زیان ده است، در یک باغ مدرن هر درخت می­تواند حکم یک ماشین تولید را داشته باشد که مواد اولیه خود را از زمین و هوا دریافت کرده و شما را به سود دهی می‌رساند البته تنها و تنها به شرط مدیریت مردن باغ این اتفاق خواهد افتاد.

تفاوت باغ مدرن و سنتی:

در یک باغ مدرن باغدار تمام تلاش خود را برای استفاده‌ی حداکثری از زمین در دسترس خود می‌کند، به عنوان مثال با خرید نهال از ارقام با باردهی بالا و در عین حال مقاوم حداکثر بهره برداری را از زمین خود برده و با اجرای سیستم­های آبیاری نوین نیز هزینه‌ی آبیاری و تخریب خاک را پایین می‌آورد.

در باغداری نوین باغدار تنها در صورتی که درختان نیاز به کود دهی داشته باشند و تنها به میزان نیاز آنها کود دهی را انجام می‌دهد، در مورد کنترل آفات نیز در باغداری مدرن باغدار کورکورانه اقدام به سم پاشی و تحمیل هزینه‌ی سم پاشی بر دوش خود نمی­کند، در این باغداری با پایش مداوم باغ تنها در صورت نیاز و به مقدار نیاز سم پاشی انجام می‌شود.

تمام موارد ذکر شده در باغداری سنتی برعکس بوده و همین سبب زیان ده بودن باغداری به شیوه‌ی سنتی خواهد شد.

بسیاری از نکات در باغداری مدرن وجود دارد که رعایت کردن آنها می‌تواند باغدار را به سود دلخواه خود نزدیک کند، در ادامه‌ی این مطلب شما را با شیوه‌ی احداث باغ مدرن و رسیدن به درآمد میلیاردی در این راه در شهر زنجان آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

احداث باغ مدرن و کسب درآمد میلیاردی در زنجان:

اولین گام در احداث باغ مدرن و تجاری در زنجان در نظر گرفتن زمین مناسب به مساحت کافی است، در احداث باغ مدرن و تجاری برای به دست آوردن سود مطلوب بهتر است مساحت باغ شما بیشتر از یک هکتار باشد، برای این کار می­توانید چند باغدار به صورت مشترک یک باغ مدرن را احداث کرده و به صورت شراکتی و سهامداری مانند صاحبان یک شرکت و یا کارخانه‌ی تولیدی تولید محصول در باغ خود را مدیریت کنید.

پس از فراهم کردن زمین به مساحت مناسب نوبت به انتخاب نهالستان در زنجان ( https://bartarnahal.ir/buy-fruit-and-walnut-seedlings-in-zanjan ) می‌رسد، ممکن است نهالستانهای متعددی در اراک وجود داشته باشند که شما بتوانید از آنها خرید کنید اما در انتخاب نهالستان باید این موضوع را در نظر داشه باشید که نهالستانی مناسب است که بتواند انواع مختلف ارقام از یک نوع درخت میوه را تولید کرده و مناسب­ترین رقم برای استفاده‌ی شما در منطقه‌ی خاص مورد نظر شما را با توجه به شرایط آب و هوایی و خاک منطقه به شما پیشنهاد بدهد.

شرایطی را که عنوان کردیم معمولا در نهالستان­های بزرگ کشور که کار فروش نهال به سراسر کشور را انجام می­دهند مانند برتر نهال(www.bartarnahal.ir) فراهم است، با مراجعه به وبسایت این نهالستان­ها حتی می­توانید ارقام تولید شده‌ی آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

پس از انتخاب نهالستان مناسب نوبت به انتخاب ارقام تجاری و برتر میوه برای احداث یک باغ تجاری در زنجان می‌رسد، در ابتدا باید در نظر داشته باشید درخت میوه‌ای می‌تواند شما را به هدف تجاری سازی تولید برساند که در شرایط آب و هوایی مناسب خود کاشته شده باشد.

با در نظر گرفتن این شرط انواع درختان میوه معتدله مانند ارقام مختلف نهال گردو در زنجان ( https://bartarnahal.ir/zanjan-walnut-seedlings  (گردو ژنوتیپ برتر، گردو فرنور، گردو کانادایی و گردو ژنوتیپ پالیز تیپهای هشت و نه)، ارقام مختلف انگور (انگور یاقوتی، کندری و انگور بیدانه)، ارقام مختلف گیلاس (گیلاس تک دانه، گیلاس زرد ارومیه و گیلاس خوشه‌ای فرانسه)، انواع ارقام بادام (بادام آذر خوشه‌ای و بادام مامایی) و بسیاری دیگر از انواع و ارقام درختان میوه برای کاشت و تجاری سازی در زنجان مناسب هستند.

گام نهایی در احداث باغ مدرن نگهداری و پرورش اصولی درختان است، نگهداری و پرورش اصولی درختان میوه برای تولید بالا و درآمد میلیاردی نیاز به رعایت ضوابطی دارد که برای هر نوع درخت میوه و حتی هر رقم متفاوت است، دانش و آگاهی در این زمینه بحث گسترده‌ای است که همگان به آن دسترسی ندارند اما مزیت خرید از معتبرترین نهالستان کشور این است که مشاوران کار بلد و با تجربه می­توانند باغداران را گام به گام در این عرصه راهنمایی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی نحوه‌ی دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان و همینطور خرید نهال می‌توانید از طریق شماره تماس­های زیر با مشاوران در تماس باشید.

شماره تماس:

09144501003

09141832393

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.