بهترین شرکت های MCN برای نقد کردن درآمد یوتیوب

بهترین شرکت های MCN یکی از مهم ترین کمپانی هایی هستند که امکان نقد کردن درآمد های دلاری را به روش های مختلف برای کاربران را فراهم می کنند.با توجه به این که اقدامات بین المللی برای شما در آمد های دلاری به همراه دارد از این رو می بایست به فکر روش هایی برای نقد کردن آن باشید. روش های زیادی برای این کار وجود دارد و شما می توانید از طریق شرکت های MCN و بهترین سایت ها برای نقد کردن در آمد دلاری استفاده کنید.

MCN یا شرکت های واسطه به شرکت هایی گفته می شوند که خدماتی را به یوتیوبرها ارائه می دهند. تمامی این شرکت ها زیر نظر یوتبوب بوده و در ایالات متحده و اروپا به صورت رسمی ثبت شده اند، تا خدمات مختلفی را به جای پاتفرم بوتیوب به افرادی که در آن فعالیت دارند، ارائه کنند. امروز ما در این محتوا تصمیم گرفته ایم بهترین شرکت های MCN را برای نقد کردن درآمدهای یوتیوب به شما معرفی کنیم. شما می توانید با خیالی آسوده بابت امنیت سرمایه و درآمد دلاری خود از این شرکت ها برای نقد کردن درآمدتان استفاده نمایید. پس همرا ما باشید!

نقد کردن درآمد دلاری از یوتیوب

نقد کردن درآمد دلاری از یوتیوب

YouTube MCN شرکت های واسطه ای هستند که ارتباط بین یوتیوبرها و پلفترم یوتیوب را به منظور دریافت درآمدهای یوتیوب را برقرار می سازند. به عبارتی دیگر چندین چنل یوتیوب به یک MCN که در واقع یک حساب مرکزی ادسنس به شمار می روند، متصل می شوند. با اتصال چنل های یوتیوبی به شرکت های واسطه درآمد آن چنل ها به حساب AdSense شرکت MCN در پایان هر ماه واریز می شود. درواقع می توان گفت که شرکت های MCN برای راحت کردن روند قانونی نقد کردن درآمد دلاری از YouTube به وجود آمده اند.

خدمات ارائه شده توسط شرکت های MCN یوتیوب

تمام فعالیت ارائه شده توسط MCN زیر نظر گوگل انجام شده و کاملا قانونی هستند. این شرکت ها در کشورهای زیادی شعبه داشته و فعالیت می کنند. اصلی ترین فعالیت این شرکت ها دریافت و انتقال درآمد به دست آمد از چنل یوتیوب است، علاوه بر آن افزایش درآمدهای تبلیغاتی و بهینه سازی رسانه هم جزوی از خدمات شرکت های MCN به شمار می رود.

نکته ای که باید یادآور شویم این است که فعالیت های یوتیوب تخصصی بوده و از همین رو صاحب چنل ها باید روی تولید محتوا و همچنین فعالیت های مرتبط به آن تمرکز داشته باشند. باقی فعالیت ها مانند روش های بازاریابی، حق نشر محتواهای مختلف و همچنین رشد کانال ها بهتر است به شرکت های MCN سپرده شوند. به هر حال در ادامه برخی از خدماتی که این شرکت ها ارائه می کنند را برای شما شرح می دهیم.

خدمات ارائه شده توسط شرکت های MCN یوتیوب

  • نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران

همانطور که در بالا اشاره کردیم از اصلی ترین خدماتی که شرکت های MCN ارائه می کنند نقد کردن درآمدهای دلاری از یوتیوب است. از آن جایی که در حال حاضر یوتیوب تحریم های سرسختانه ای برای ایران اعمال کرده، کسب درآمد از طریق یوتیوب کار راحتی نیست. اما شرکت های MCN در این زمینه به کمک یوتیوبرهای ایرانی آمده و این امکان را برای آنان فراهم کرده که بتوانند به راحتی درآمدهای دلاری خود را نقد کنند.

شرکت های MCN با متصل کردن حساب های ادسنس خود به چنل یوتیوبرها امکان تبدیل درآمد دلاری آن ها را به ریال فراهم می کنند. البته که این شرکت ها برای تبدیل درآمد دلاری به ریال به صورت ماهیانه کمیسیون و مالیت خود را کسر کرده و باقی پول را انتقال می دهند.

  • انجام تبلیغات برای محتواهای تولید شده

با توجه به اینکه شرکت های MCN فعالیت های گسترده ای داشته و با کانال های زیادی در رابطه هستند، می توانند چنل شما را در چنل های دیگر تبلیغ و به دیگران معرفی کنند. در پی همین امر بازدیدهای چنل شما، سابسکرایبرها و زمان تماشای ویدیوهای شما افزایش پیدا کرده و شما رشد کانال خود را مشاهده می کنید.

  • ارائه مشاوره برای تولید محتوای ویدیویی

همانطور که در بالا گفته شد، شرکت های MCN یوتیوب همکاری گسترده ای با چنل های مختلف یوتیوب دارند. این مسئله باعث شده شرکت های MCN در زمینه تولید محتوای ویدیویی تجربه بسیار زیادی کسب کنند؛ از همین رو می توانند مشاوره های خوبی برای بالا بردن کیفیت تولید محتوا در اختیار شما قرار دهند. برای مثال آن ها می توانند شما را در چگونگی هشتگ گذاری،ساخت نامنیل جذاب، فعالیت در یک سبک خاص و افزایش کاربران در یوتیوب راهنمایی کنند.

  • افزایش درآمد از طریق یوتیوب

علاوه بر اینکه شرکت های MCN به تمامی سوالات و مشکلاتی که در حوزه فعالیت های یویتوب پاسخ داده و برای پیشرفت بیشتر مشاوره رایگان به شما ارائه می دهند. به شما کمک می کنند تا بتوانید از طریق چنل خود در یوتیوب درآمد بیشتری به دست آورید. شما بعد از اتصال به ادسنس های MCN مقدار mpc بیشتری دریافت کرده و درآمدتان افزایش پیدا می کند. با این اوصاف در ادامه تعدادی از بهترین شرکت های MCN برای نقد کردن درآمد یوتیوب به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

شرکت اندروپی

شرکت اندروپی

یکی از بهترین شرکت های MCN برای یوتیوبرهای ایرانی شرکت اندروپی است. این شرکت خدمات بسیار زیادی به یوتیوبرها ارائه می کند. از جمله این خدمات می توان به افزایش بازدید چنل های یوتیوبی، نقد کردن درآمد دلاری و سئو چنل اشاره کرد. این شرکت از 572 یوتیوبر حمایت کرده و بیش از سه سال در این زمینه سابقه دارد. شرکت اندروپی با توجه به این مسائل نشان داده که رضایت مشتری و صدای مشتریان اصول اولیه آن است. در صورتی که برای چنل یوتیوبی خود از شرکت MCN کمک بگیرید می توانید برای رفع ابهامات با آنان تماس حاصل کنید.

شرکت زیگ زاگ نتورک

شرکت زیگ زاک نتورک در کشورلاتویا و در سال 2018 تاسیس شد، لاتویا کشوری در اتحادیه اروپا بوده اما در حال حاضر فعالیت این شرکت در کشور هلند فعالیت می کند. یکی از پارتنر های رسمی شرکت گوگل در بخش تبلیغات گوگل ادسنس و شرکت یوتیوب در بخش Copyright Management زیگ زاگ نتورک است.

این شرکت ابزارهای تبلیغاتی زیادی در اختیار داشته و یکی از بهترین ها در مدیریت کپی رایت است. این شرکت از چنل های یوتیوبی در برابر خطرات متداولی که در پلتفرم UGC و یوتیوب رخ می دهد، محافظت کند.

شرکت زیگ زاگ نتورک برای کاربران خود در کشورهایی مانند ایران 9 روش نقد کردن درآمد دلاری فراهم کرده است. این شرکت با ارائه روش های خود در 121 کشور دنیا یکی از بزرگترین شرکای یوتیوب محسوب می شود.

akhbar 2 copy

شرکت ام سی ان افراک

شرکت ام سی ان افراک از بهترین شرکت های MCN برای نقد کردن درآمد دلاری یوتیوب به شمار می رود. این شرکت به عنوان بخشی از ایرانیکارت در سال 1396 تاسیس شد. شرکت ام سی ان افراک در ابتدا 300 مشتری داشت که تنها بعد از یکسال فعالیت مشتریانش به 1000 نفر رسیدند. اما امروز شرکت افراک بعد از گذشت 4 سال بیش از 35 هزار مشتری دارد. این شرکت با نشان دادن عملکرد موفق در این زمینه توانسته به این تعداد از مشتری دست پیدا کند. این شرکت در سال 1400 به واسطه کمپین های مدیریتی موفقیت آمیز به یکی از پارتنرهای گوگل پریمیر تبدیل شد.

شرکت ام سی ان افراک

سخن آخر

متاسفانه به علت سیاست های بین المللی بسیاری از یوتیوبرهای ایرانی برای کسب و نقد درآمد دلاری خود با مشکل مواجه شده اند. راه حلی که امروزه کاربران و یوتیوبرها برای نقد کردن درآمد دلاری از آن استفاده می کنند، کمک گرفتن از شرکت های MCN برای نقد کردن درآمد دلاری است. امروز ما در این مطلب برخی از بهترین شرکت های MCN معرفی کردیم و امیدواریم که بتوانید به کمک آن ها به راحتی درآمد دلاری خود را تبدیل نمایید.

.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.