یک ترفند جالب برای بازسازی آشپزخانه!

آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است و در طراحی داخلی خانه، یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها محسوب می‌شود. دلایل بازسازی آشپزخانه می‌توانند متفاوت باشند، اما مسلماً داشتن فضای کافی برای طبقه‌بندی و نظم دهی و همچنین افزایش قیمت خانه، قطعا از موضوعاتی هستند که خیلی از افراد را وادار به بازسازی آشپزخانه‌ی خود می‌کنند.

شاید شما هم قصد بازسازی آشپزخانه قدیمی خود و یا ایجاد تغییری در دکوراسیون فضای آشپزخانه‌تان را دارید. اگر این‌طور است، در این مقاله همراه ما باشید تا با کلی نکات مهم در مورد بازسازی آشپزخانه آشنا شوید و در انتها یک ترفند جالب درمورد بازسازی آشپزخانه را بدانید!

در مورد بازسازی آشپزخانه چه می‌دانید؟

با توجه به اینکه آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است، بازسازی آشپزخانه قدیمی و تغییر دکوراسیون آن، می‌تواند چهره منزل شما را کاملاً دگرگون کند. بازسازی آشپزخانه موضوعی کاملاً تخصصی در طراحی داخلی خانه محسوب می‌شود که نیازمندِ داشتنِ تجربه اجرایی بالا است. بازسازی آشپزخانه یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه ترین روش‌ها برای زیباسازی خانه قدیمی است. بنابراین اگر به دنبال بازسازی آشپزخانه قدیمی به روش تغییر کابینت‌ها، کاشی‌های قدیمی و … هستید، با ما در ادامه همراه باشید. در ضمن برای بازسازی آشپزخانه قدیمی خود می‌توانید از ترفند مهمی که در انتهای این مقاله گفتیم نیز کمک بگیرید!

چه تغییرات مهمی در بازسازی آشپزخانه انجام می‌شود؟

وقتی از تغییر دکوراسیون آشپزخانه و هزینه بازسازی آشپزخانه صحبت می‌شود، مسلماً اقدامات زیادی را در برمی‌گیرد. بازسازی آشپزخانه‌های قدیمی تنها به پوشاندن کاشی‌ها و تعویض کابینت‌ها محدود نمی‌شود و موارد بی‌شماری را در برمی‌گیرد. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با جزئیات زیر، در بازسازی آشپزخانه‌های قدیمی آشنا شوید.

  1. بازبینی تأسیسات در بازسازی آشپزخانه
  2. توجه به کابینت در بازسازی آشپزخانه
  3. پوشاندن کاشی‌های قدیمی در بازسازی آشپزخانه
  4. سقف کاذب در بازسازی آشپزخانه
  5. نورپردازی در بازسازی آشپزخانه

چه تغییرات مهمی در بازسازی آشپزخانه انجام می‌شود؟

1. بازبینی تأسیسات در بازسازی آشپزخانه

مباحث فنی و تأسیساتی را هنگام بازسازی آشپزخانه قدیمی حتماً باید در نظر بگیرید. متخصص بازسازی آشپزخانه در این زمینه، به نکات زیر توجه می کند:

  • فرد متخصص در ابتدا از سلامت و کارایی تأسیسات باید مطمئن شود تا پس از بازسازی مشکلی پیش نیاید.
  • همچنین محیط آشپزخانه باید بتواند در سرما و گرما بازدهی مناسب را داشته باشد.
  • لوله‌های آب و فاضلاب و سیم‌کشی‌های محیط نیز بررسی و در صورت نیاز ترمیم یا تعویض خواهند شد.

2. توجه به کابینت در بازسازی آشپزخانه

یکی از مواردی که در بازسازی خیلی به آن توجه می‌کنیم تعویض یا تعمیر کابینت‌ها است. عموماً کابینت زیر ظرف‌شویی نسبت به کابینت‌های دیگر، به دلیل رطوبت فرسوده‌تر است. می‌توانید این کابینت را با کابینت دیگری از جنس پی‌وی‌سی که ضد آب است عوض کنید. همچنین اگر بودجه کمی برای آشپزخانه قدیمی خود دارید و نمی‌خواهید کابینت آشپزخانه را تغییر دهید، می‌توانید تنها درب‌های کابینت را تعویض کنید.

نکته مهم:

اگر در روند بازسازی آشپزخانه، قصد تغییر کابینت دارید، حتماً اطلاعات کافی از متریال‌های موجود در بازار، مزایا، معایب و قیمت آن‌ها به دست بیاورید تا قیمت حدودی تعویض کابینت‌ها را داشته باشید و متضرر نشوید. برای کسب اطلاعات از انواع متریال و نحوه قیمت گیری انواع کابینت، می‌توانید به سایت salamsakhteman.com مراجعه نمایید.

3. پوشاندن کاشی‌های قدیمی در بازسازی آشپزخانه

در بازسازی آشپزخانه‌های قدیمی، معمولا قسمت قابل توجهی از هزینه بازسازی آشپزخانه، به تعویض کاشی‌های قدیمی، اختصاص پیدا می‌کند و این کار با دردسرهای زیادی همراه است. اما آیا راه کم دردسر تری هم وجود دارد؟

اکنون یک راه ارزان تر و ساده‌تر برای نو کردن کاشی‌های آشپزخانه را پیشنهاد می‌دهیم: استفاده از برچسب های کاشی! با این روش، دیگر مثل گذشته مجبور به صرف هزینه های زیاد، کندن کاشی‌های قبلی و درآوردن همه کابینت‌ها نیستید. به‌جای آن، می‌توانید یکی از مدل‌های برچسب کاشی موجود در بازار را که به‌صورت چسبی نصب می‌شوند انتخاب کرده و کاشی های‌ آشپزخانه خودتان را نو کنید. به همین راحتی!

4. سقف کاذب در بازسازی آشپزخانه

یکی از مواردی که می‌تواند آشپزخانه شما را جذاب کند، سقف کاذب است. با استفاده از سقف کاذب می‌توان تأسیسات و سیم‌کشی‌ها را پوشش داد و دغدغه مخفی نگه‌داشتن آن‌ها را رفع نمود. شما می‌توانید با استفاده از نورپردازی در سقف کاذب، علاوه بر زیبایی، نور آشپزخانه را هم تأمین کنید.

5.  نورپردازی در بازسازی آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما از نور کافی برخوردار نیست و پنجره‌ای در آشپزخانه وجود ندارد، باید حتماً در بازسازی فکری برای نورپردازی آن بکنید. هرچقدر زیباترین و بهترین کابینت‌ها را هم در بازسازی آشپزخانه انتخاب کنید، اگر نورپردازی فضا مناسب نباشد، شیک بودن آن به چشم نمی‌آید.

 

نورپردازی در بازسازی آشپزخانه

در مورد نورپردازی می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

  • شما می‌توانید با استفاده از انواع هالوژن‌ها و نورهای مخفی فضای زیبا و دل‌نشینی را در آشپزخانه خود به وجود بیاورید.
  • استفاده از بعضی روشنایی‌های سقفی می‌تواند راز زیبایی آشپزخانه باشد، بنابراین سعی کنید برای قسمت جزیره آشپزخانه از چراغ‌های آویز جالب استفاده کنید.
  • حتی می‌توانید برای زیر کابینت‌ها از نوارهای باریک نور استفاده کنید تا موقع کار کردن در آشپزخانه احساس خوبی را تجربه کنید.

یک ترفند مهم در بازسازی آشپزخانه چیست؟

در اینجا قرار است به یک ترفند مهم در بازسازی آشپزخانه بپردازیم. دانستن این ترفند به شما کمک می‌کند تا یک بازسازی مطمئن، بدون ضرر، با کیفیت و با حداکثر میزان صرفه جویی را انجام دهید!

برای بازسازی آشپزخانه چه باید کرد؟

حالا که از جزئیات و روند کار بازسازی آشپزخانه مطلع شدید می‌توانید برای بازسازی آشپزخانه قدیمی خودتان، به کابینت سازهای محله‌تان سر بزنید و با نشان دادن یک عکس از یک مجله کار را به آن‌ها بسپارید، اما هیچ تضمینی برای اینکه همان کار را به شما تحویل بدهند و کیفیت کار عالی باشد نیست.

اما ما یک ترفند جدید را به عنوان راه حل به شما پیشنهاد می‌کنیم.

یک ترفند مهم: ثبت سفارش بازسازی آشپزخانه در بازار آنلاین سلام ساختمان!

راه‌حل پیشنهادی ما این است که به‌جای گرفتن خدمت بازسازی در بازار سنتی، در بازار آنلاین به دنبال متخصصان حرفه‌ای خدمات ساختمانی باشید.

برای استفاده از خدمات بازار آنلاین بازسازی آشپزخانه، فقط کافی است سری به سایت salamsakhteman.com بزنید و درخواست خودتان را ثبت کنید. ادامه مراحل به شرح زیر می‌باشد:

  • بعد از ثبت درخواست شما، مشاوران سلام ساختمان با شما تماس می‌گیرند
  • چند متخصص ماهر را در اطراف محل زندگی‌تان به شما معرفی می‌کنند.
  • شما می‌توانید نمونه کارهای این متخصصان را ببینید و میزان رضایت مشتریان را برای انتخاب آن متخصص در نظر داشته باشید.
  • بعد از تصمیم‌گیری، متخصص به محل شما می‌آید تا قیمت نهایی و دقیق کار را به شما بدهد.

با این روند، دیگر مشتری‌ها لازم نیست که به‌صورت حضوری به افراد مختلف رجوع کنند و نگرانی از بابت کارشان داشته باشد.

مجموعه دانش بنیان سلام ساختمان، همواره بهترین متخصصان را در شهرهای مختلف ایران، به مشتریان معرفی می‌کند.

توصیه آخر!

امیدواریم با خواندن مطالب بالا تا حدودی با روند بازسازی آشپزخانه، نکات و ترفندهای جذاب در بازسازی آشپزخانه و نیز دلایل بازسازی آشپزخانه آشنا شده باشید. همچنین اگر تصمیم دارید که آشپزخانه‌تان را بازسازی کنید، قبل از هر چیزی با متخصصان این کار مشورت کنید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.