ایمپلنتیا بهترین مرکز ایمپلنت در شمال تهران

اگر به تازگی دندان های خود را از دست داده اید و به دنبال بهترین مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران هستید تا جایگزین مناسبی برای دندان های از دست رفته خود پیدا کنید،  ما به شما ایمپلنتیا بهترین مرکز ایمپلنت در شمال تهران واقع در ولنجک را پیشنهاد می کنیم. در کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا با دسترسی آسان و مشاوره رایگان می توانید صاحب بهترین ایمپلنت برای دندان های خود شوید و لبخندی زیبا را به صورت خود هدیه دهید.

ایمپلنت دندان روشی است که در آن ریشه دندان را با قطعات فلزی مشابه پیچ جایگزین می کنند. قطعات فلزی جایگزینی برای محل دندان های آسیب دیده شما می شوند. ایمپلنت نوعی دندان مصنوعی است که کاملا مشابه دندان طبیعی عمل می کند. بنابراین می توان گفت جراحی ایمپلنت می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سایر دندان های مصنوعی که به خوبی عمل نمی کنند و دائمی نیستند باشد. همینطور ایمپلنت دندان جایگزین مناسبی  برای شرایطی که در آن امکان جایگزین کردن ریشه دندان طبیعی با پل های دندان مصنوعی نیست، می باشد. بعد از جایگزین و نصب شدن ایمپلنت دندان، استخوان های اطراف به تدریج به همراه ایمپلنت جوش می خورند و باعث می شوند ایمپلنت را محکم تر در جای خود نگه دارد. با قرار گیری ایمپلنت در دهان شما ظاهری طبیعی را به لبخند شما می بخشد.

ایمپلنتیا بهترین مرکز ایمپلنت در شمال تهران

اینکه جراحی ایمپلنت چگونه انجام می شود به شرایط استخوان فک،  نوع ایمپلنتی که جراح دندانپزشک برای شما درنظر می گیرد وابسته است.  گاهی در جراحی ایمپلنت دندان از چندین روش لازم است استفاده شود. از مزایای مهم ایمپلنت به دائمی بودن و تکیه گاه مناسب و محکم برای دندان های جدید می توان اشاره کرد. پروسه درمانی ایمپلنت به دلیل جوش خوردن استخوان های اطراف ایمپلنت  به زمان نیاز دارد و ممکن است تا چندین ماه طول بکشد.

در صورت داشتن هرگونه نگرانی و سوال حتما با جراح دندان پزشک خود آن را در میان بگذارید. ایمپلنتیا بهترین مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران با بهترین متخصصین ایمپلنت شما را نسبت به کاشت ایمپلنت آگاه کرده و اطلاعات موردنیاز را به زبان ساده در اختیار شما مراجعه کنندگان عزیز قرار می دهد. برای  کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کلینیک دندانپزشکی ایمپلنتیا واقع در شمال تهران تماس بگیرید و یا برای مشاوره رایگان به صورت حضوری مراجعه نمایید.

ایمپلنت های دندان با انجام عمل جراحی در استخوان فک شما قرار می گیرد و همانند ریشه های واقعی دندان های از دست رفته عمل می کند. علت این امر تیتانیومی است که در ساخت ایمپلنت ها مورد استفاده قرار می گیرد و سبب جوش خوردن با استخوان فک می شود. بنابراین ایمپلنت ها در جای خود ثابت می مانند و حرکتی نمی کنند. هم چنین سروصدایی ایجاد نشده و هیچ گونه آسیبی به استخوان های فک نمی رسانند. مواردی که بیان شد ممکن است در دندان های مصنوعی و یا پل های ثابت دندانی مشاهده شود.  لازم به ذکر است که مواد مورد استفاده در ایمپلنت های دندانی دچار پوسیدگی نمی شوند.

ایمپلنت و کاشت دندان برای شما مناسب است اگر:

جای خالی در دندان های خود دارید.

استخوان های فک شما به صورت کامل رشد کرده باشد.

فک شما استخوان مناسبی برای نگه داشتن پیوند و یا پیوند استخوانی دارد.

بافت های دهانی شما سالم هستند.

وضعیت سلامتی شما برای جوش خوردن استخوان با ایمپلنت مشکلی نداشته باشد.

تمایلی به استفاده از سایر دندان های مصنوعی نداشته باشید و یا در استفاده از دندان های مصنوعی دچار مشکل شده باشید.

لازم است مصرف سیگار را ترک کنید و چندین ماه برای بهبود تکلم و تکمیل این فرآیند صبر نمایید.

درمان های کاشت ایمپلنت دندان توسط ایمپلنتیا بهترین مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران به صورت متوسط 2 الی 3 ماه طول می کشد و لازم است بیش از 3 نوبت به کلینیک مراجعه کنید. البته در صورتی که استخوان های فک شما مناسب باشد و تحلیل نرفته باشد ممکن است جلسه درمانی در یک روز انجام شود.

ایمپلنت های کاشته شده توسط ایمپلنتیا بهترین مرکز ایمپلنت در شمال تهران از مزایای بسیاری برخوردار است زیرا:

ایمپلنت های کاشته شده کاملا طبیعی و شبیه به دندان های خود شما هستند و بعد از جوش خوردن به استخوان فک ، کاملا به دندانی طبیعی برای شما تبدیل می شوند.

برخلاف سایر دندان های مصنوعی که موجب اختلال در تکلم و صحبت کردن افراد می شود ، ایمپلنت می تواند تکلم افراد را بهبود ببخشد؛ زیرا کاملا در دندان شما ثابت شده و قرار گرفته است و مانند سایر دندان های مصنوعی حرکت نمی کند و یا لغزیده نمی شود.

ایمپلنت دندان

با استفاده از ایمپلنت های دندانی از دردسرهای دندان مصنوعی رها می شوید ، چرا که به دلیل ثابت بودن ایمپلنت، آن ها جزئی از بدن شما می شوند و زندگی برای شما راحت تر می شود.

دندان های مصنوعی در هنگام غذا خوردن و جویدن،  فرد را با مشکلاتی رو به رو می کند. اما با کاشت ایمپلنت می توانید با اطمینان کامل غذای مورد علاقه تان را بدون احساس درد میل نمایید.

با داشتن دندان هایی زیبا که کاملا به دندان های طبیعی شبیه هستند، می توانید احساس بهتری درباره خودتان داشته باشید و این امر اعتماد به نفس شما را بالا می برد .

ایمپلنت های دندانی هیچ آسیبی به ساختار فک و دهان شما وارد نمی کند و سلامت دهان شما را می تواند بهبود ببخشد.

با مراقبت صحیح از ایمپلنت های دندانی طول عمر بالایی پیدا می کنند و می توانند برای همیشه ماندگار شوند.

دندان های مصنوعی قابل برداشتن و متحرک هستند ، در حالیکه با کاشت ایمپلنت دندان این مشکل رفع خواهد شد.

هزینه کاشت دندان در ایمپلنتیا بهترین مرکز ایمپلنت در شمال تهران از مولفه های زیر تشکیل شده است:

میزان تحلیل رفتگی استخوان فک

نیاز به پیوند استخوان فک در برخی بیماران

لیفت سینوس در صورت نیاز

تعداد ایمپلنت های مورد نیاز

نوع ایمپلنت مورد استفاده

تعرفه مشخص شده برای جراح

تعداد جلسات مورد نیاز برای تکمیل روند درمانی

از جمله مواردی هستند که در هزینه کاشت ایمپلنت دندانی موثر هستند. بنابراین نمی توان هزینه دقیقی را برای ان مشخص نمود. می توانید برای اطلاع از هزینه دقیق به کلینیک ایمپلنتیا در شمال تهران منطقه ولنجک مراجعه کنید و با مشاوره رایگان از هزینه کاشت ایمپلنت برای دندان های خود آگاه شوید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.