بهترین لپ تاپ استوک Core i9 و دست دوم در بازار ایران [ قیمت عالی ]

بهترین لپ تاپ استوک Core i9 با قابلیت های ویژه و منحصر به فرد به بازار عرضه می شوند؛ در واقع این محصولات جز برترین تولیداتی هستند که توسط کمپانی های مختلف طراحی و تولید شده و در اختیار کاربران قرار می گیرند. این مدل از بهترین لپ تاپ استوک از تکنولوژی هایی برخوردار هستند که قابلیت پردازش قوی و افزایش سرعت عملکرد سیستم را به همراه دارند از این رو دارای قیمت بالاتری به نسبت دیگر لپ تاپ ها هستند.

در واقع لیست قیمت بهترین لپ تاپ استوک Core i9 نیز بر اساس معیارهای خاصی قابل تغییر است که از مهم ترین آن ها می توان به کمپانی تولید کننده اشاره کرد. بدون شک تاریخچه تولیدات انواع کمپانی ها یکی از عوامل موثر در قیمت انواع لپ تاپ استوک می باشد و افراد با توجه به پیشینه شرکت ها در زمان خرید، به دنبال محصولی خاص با قیمت مناسب  هستند. با ما همراه باشید تا در رابطه به ویژگی های بهترین لپ تاپ استوک Core i9 محتوای مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم؛ همچنین  در ادامه با معرفی چند مدل از محصولات، راهنمای خرید مناسبی را در اختیار شما قرار می دهیم.

پرفروش-ترین-هاCORE-i9--بهترین-لپ-تاپ-استوک

ویژگی بهترین لپ تاپ استوک Core i9

با توجه به توضیحات فوق دریافتیم که تمامی مدل های استوک تولید کمپانی های مختلفی هستند که به دلایل خاص مانند گذشتن فصل فروش، مشکلات جرئی سخت افزاری در ساخت و…. به انبار مرجوع شده اند. تنوع این محصولات به گونه ای است که شما می توانید همه مدل از انواع بهترین لپ تاپ استوک Core i3 تا Core i9 را به سادگی پیدا کنید. برخی از این محصولات دست دوم هستند اما به دلیل کارکرد کم در درجه بندی گرید A+++ قرار می گیرند.

تمامی سیستم های عنوان شده در درجه بندی های متفاوتی قرار می گیرند که بر اساس سلامت سیستم از نظر سخت افزار و نرم افزار رتبه بندی می شوند. علاوه بر این ویژگی با توجه به این که بهترین لپ تاپ استوک Core i9 از نظر CPU در یک رده قرار دارند و تنها مدل CPU استفاده شده متفاوت است، پس وجه تمایز این سیستم ها در سایر خصوصیات همچون میزان حافظه رم، پردازنده گرافیکی، صفحه نمایش و کیفیت آن، ظرفیت حافظه داخلی و… می باشد.

نقد و بررسی مشخصات بهترین لپ تاپ استوک Core i9

همانطور که مطالعه کردید انواع لپ تاپ ها و سیستم های موجود در بازار به دو دسته لپ تاپ های نو و استوک خلاصه می شوند که خود لپ تاپ های استوک نیز از نظر کارکرد در دو دسته لپ تاپ های استوک و دسته دوم تقسیم شده اند. در واقع بهترین لپ تاپ استوک Core i9 نمونه ای منحصر به فرد و خاص از سیستم های استوک است که می توانید با قیمت مناسب خریداری نمایید. به بیان دیگر این محصولات به دلیل داشتن کیفیت و قابلیت های بالا در کنار قیمت بسیار مناسب انتخابی ایده آل برای افرادی است که بودجه زیادی برای خرید لپ تاپ ندارند ولی باید یک لپ تاپ با قابلیت های بالا خریداری کنند.

بهترین لپ تاپ استوک Core i9 ایسوس مدل GU603HM-211-ZN16

Asus-GU603HM-211-ZN16-CORE-i9--بهترین-لپ-تاپ-استوک

در ابتدا به سراغ ابرقدرتی برویم که نام برند آن تضمین کننده تولیدات این کمپانی به حساب می آید. در واقع تولیدات کمپانی ایسوس نیاز به معرفی ندارند چرا که این برند با داشتن سابقه بسیار عالی یکی از منحصر به فردترین تولیدات موجود در بازار به شمار می آید. GU603HM-211-ZN16 یکی از مدل های استوک ایسوس است که با داشتن پردازنده Core i9 حق مطلب را ادا کرده است.

در طراحی و تولید این محصول از CPU مدل 11900H استفاده شده که امکان پردازش و آنالیز داده و اطلاعات را با سرعت 2.8 گیگاهرتز و بیشتر را فراهم نموده و می تواند از فرکانس 2.5-4.9 نیز پشتیبانی نماید. در واقع این قابلیت سبب شده که افراد در زمان استفاده از این سیستم به هیچ عنوان نگران هنگ کردن آن نباشند چرا که قابلیت پشتیبانی از نرم افزارهای موجود در این سیستم فراهم شده و با خیال راحت می توانید پروژه و تحقیقات خود را انجام و ذخیره کنید.

مشخصات بهترین لپ تاپ استوک Core i9 ایسوس مدل GU603HM-211-ZN16

پردازندهIntel Core i9- 11900H-2.8GHz
حافظه رم16GB- DDR4- NVMe
حافظه داخلی1TB- SSD- Solid State Drive
صفحه نمایش15.6Inch- IPS LED-backlit LCD- 165Hz
گرافیکNvidia- GeForce RTX 3060- 6GB
تکنولوژیپشتیبانی از فرمانهای چند لمسی- Stereo speakers
کاربردمخصوص بازی , کاربری مالتی مدیا , کاربری عمومی

علاوه بر توضیحات عنوان شده در طراحی این محصول از حافظه RAM 16 گیگابایت از نوع DDR4 استفاده شده که نقش مهمی در افزایش سرعت و عملکرد سیستم ایفا می کند. داشتن رم با این میزان ظرفیت حافظه تاثیر زیادی در پردازش داده ها داشته و به افزایش میزان سرعت آنالیز اطلاعات، نرخ سرعت سیستم منجر خواهد شد. این ویژگی ها سبب می شود که لپ تاپ ایسوس مدل GU603HM-211-ZN16 در طبقه بندی سیستم های گیمینگ، مالتی مدیا و عمومی جای بگیرد.

این لپ تاپ با بهره مندی از یک ترابایت حافظه از نوع SSD شرایط را برای ذخیره سازی اطلاعات کاری و درسی فراهم می کند، به علاوه اگر گیمر حرفه ای هستید، موارد عنوان شده به همراه GPU مدل GeForce RTX 3060 با حافظه اختصاص 6 گیگابایت لذت بازی را برای شما چندین برابر می کند.

اگر به دنبال ظرافت و زیبایی هستید، صفحه نمایش  15 اینچ با قابلیت IPS LED-backlit LCD- 165Hz امکان به نمایش گذاشتن اطلاعات زیادی را فراهم نموده است و شما می توانید تصاویر را با کیفیت QHD|2560×1600 تماشا کنید. از تکنولوژی های به کار رفته در این سیستم می توان پشتیبانی از فرمان های چند لمسی و Stereo speakers را رونمایی کرد که بسیار فوق العاده هستند. به همراه این لپ تاپ می توانید از قابلیت یک شارژر اورجینال به همراه یک باتری با کیفیت 4 سلولی بهره مند شوید که با قابلیت 90 وات ساعت امکان شارژدهی 2 الی 4 ساعت را فراهم نموده است.

نظر کاربران درباره بهترین لپ تاپ استوک Core i9 ایسوس مدل GU603HM-211-ZN16 صفحه تاچ

Asus-GU603HM-211-ZN16-CORE-i9--بهترین-لپ-تاپ-استوک

نظر خریداران:

معطل چی هستید، همه جوره اوکی هست و به نظر من نمیشه ازش ایراد گرفت. لپ تاپ خیلی خوبیه و قیمت مناسبی هم داره و در واقع یکی از انتخاب های فوق العاده برای کسایی هستش که نمی خوان برای خرید لپ تاپ زیاد هزینه کنند.

بهترین لپ تاپ استوک Core i9 اپل مدل مک بوک پرو

Apple-Macbook-pro-2019-CORE-i9--بهترین-لپ-تاپ-استوک

خب به سراغ یکی از تولیدات کمپانی اپل برویم که با داشتن حافظه رم 16گیگابایتی از نوع DDR4 امکان افزایش سرعت عملکرد لپ‌ تاپ را فراهم می نماید. این مدل از لپ تاپ های مک بوک اپل در دسته کاربری گیمینگ قرار دارد که می‌ توان این مزیت را مدیون حافظ و ظرفیت کارت گرافیک 4 گیگابایتی دانست که امکان انجام تمامی امور گرافیکی را برای کاربران فراهم می نماید.

لازم به ذکر است که بدانید کارت گرافیک این سیستم تولید شده مدل 560X گیمینگ است که امکان بهره مندی زیادی را برای شما فراهم می نماید. در طراحی این محصول از یک هارد دیسک با حافظه 512 گیگابایتی از نوع SSD استفاده شده که امکان ذخیره سازی اطلاعات زیادی را برای کاربران میسر می کند.

مشخصات بهترین لپ تاپ استوک Core i9 اپل مدل مک بوک پرو

پردازندهIntel Core i9- نسل 9
حافظه رم16GB - DDR4
حافظه داخلی512GB- SSD
صفحه نمایش16Inch- FULL HD
گرافیک4GB - Gameing-560x
کاربردمخصوص بازی، طراحی، کاربری عمومی

علاوه بر موارد عنوان شده یک پردازنده نسل 9 تولید شده کمپانی اینتل قابلیت پشتیبانی از فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز به بالا را دارد که شرایطی را فراهم نموده تا بتوان از نرم افزارهای مختلف پشتیبانی نمود. به علاوه سبب افزایش سرعت آنالیز اطلاعات و داده نیز شده است.
از مزیت های خرید این لپ تاپ می توان به استفاده از درایو نوری با قابلیت خواندن انواع دی وی دی و وجود شارژر اورجینال با باتری بسیار قوی اشاره کرد که امکان شارژ شدن تا مدت زمان زیادی را برای شما فراهم می نماید. این لپ تاپ بسیار تمیز و کاملاً سالم است و به همین دلیل در دسته لپ تاپ های گرید A++ قرار می گیرد. مهم ترین نکته برای خرید این لپ تاپ قیمت بسیار مناسب آن می باشد که توجه کاربران را به خود جلب نمده است.

نظر کاربران درباره بهترین لپ تاپ استوک Core i9 اپل مدل مک بوک پرو

Apple-Macbook-pro-2019-CORE-i9--بهترین-لپ-تاپ-استوک

نظر خریداران:

به نظر من که در مقابل این همه مزیت و کارایی قیمت خیلی خوبی داره، آلترابوک اپل، به نظر شما حرفی برای گفتن می مونه؟ قیمت عالی، عملکرد فوق العاده، تمیز و….

بهترین لپ تاپ استوک Core i9 ام آی سی مدل GE76 RAIDER 11UH

MSI-GE76-RAIDER-11UH-CORE-i9--بهترین-لپ-تاپ-استوک

اگر بتوانید کمی بیشتر هزینه کنید می توانید یکی دیگر از لپ تاپ های MIC مدل GE76 RAIDER 11UH را خریداری نمایید که با داشتن ویژگی های قابل توجه، جزء بهترین لپ تاپ های استوک در سال جاری قرار گرفته است. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به کارکرد بسیار کم آن اشاره کرد و این که با خرید این لپ تاپ می توانید از مزیت تست یک هفته و برگه سلامت تضمین سخت افزار برخوردار شوید؛ چرا که این سیستم از پیش تست شده و هیچ گونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری ندارد.

عملکرد این سیستم به گونه ای است که با داشتن ویژگی هایی مانند پردازنده اینتل مدل 11980HK و حافظه کش 16 مگابایت امکان آنالیز و تجزیه تحلیل اطلاعات و داده های سیستم را برای شما فراهم می نماید. این پردازنده با بهترین فناوری ها تولید شده و قابلیت پشتیبانی از فرکانس های 2.4-5.3 را فراهم نموده و می تواند محدوده سرعت 2.8 گیگاهرتز و بیشتر را نیز ساپورت نماید.

مشخصات بهترین لپ تاپ استوک Core i9 ام آی سی مدل GE76 RAIDER 11UH

پردازندهIntel Core i9- 11980HK-2.8GHz
حافظه رم32GB- DDR4- 3200MHz DDR IV
حافظه داخلی2TB- SSD- Solid State Drive
صفحه نمایش17.3- IPS LED-backlit LCD-UHD- 120Hz 100% Adobe
گرافیکNvidia- RTX3080, GDDR6- 16GB
تکنولوژیفرمان های چند لمسی- FHD type (30fpsesam1080p)
کاربردمخصوص بازی, کاربری مالتی مدیا, کاربری عمومی

در کنار رم 32 گیگابایتی از نوع DDR4 شرایط را فراهم می نماید که سرعت عملکرد و کارایی لپ تاپ به حداکثر افزایش پیدا کند. از دیگر ویژگی این لپ تاپ می توان استفاده از یک هارد دیسک 2 ترابایت مدل SSD برای ذخیره سازی اطلاعات اشاره کرد که امکان ذخیره سازی داده ها، پروژه و تحقیقاتی درسی را برای شما فراهم می کند.
این لپ تاپ ۱۷ اینچی امکان نمایش تصاویر را با کیفیت UHD|3840×2160 فراهم نموده و با بهره مندی از بلندگوهای بسیار قدرتمند می توانید کلیپ های ویدیویی را با هیجان بسیار ببینید. در طراحی این لپ تاپ از تکنولوژی VGA NVIDIA Quadro 3000M (2 GB) استفاده شده که با پشتیبانی از امکانات زیادی همچون MATRIX  DISPLAY+DYNAUDIO(2 WOOfer)+nahimic+HI-REAUDIO ،Killer Gb LAN (Up to 2.5G) و بلوتوث V5.2 دنیایی از قابلیت ها در اختیار شما قرار می دهد.

در توضیحات تکمیلی این محصول می توان به وجود یک شارژر اورجینال و 65W Adapter و باتری چهار سلولی با قابلیت 99.9 وات ساعت اشاره کرد که امکان شارژدهی تا مدت طولانی را فراهم می نماید.. علاوه بر این با وجود فول پورت بودن این محصول امکان اتصال به دستگاه های زیاد و همچنین شبکه برای شما میسر است و می توانید از این قابلیت در شرایط متفاوت استفاده نمایید.

این محصول از شبکه بی سیم Wi-Fi مدل Killer Wi-Fi 6E AX1675+BT5.2 بهره مند است و از اتصالات 1 عدد Type-C (USB / DP / Thunderbolt 4) و 2 عدد Type-A USB3.2 Gen1+1x Type-A USB3.2 Gen2 به همراه دو عدد  پورت USB Type-C نیز پشتیبانی می کند.

نظر کاربران درباره بهترین لپ تاپ استوک Core i9 ام آی سی مدل GE76 RAIDER 11UH

MSI-GE76-RAIDER-11UH-CORE-i9--بهترین-لپ-تاپ-استوک

نظر خریداران:

دوستان سلام، به نظرتون این مشخصات فوق العاده نیست؟ من این مدل نوش رو خریدم کلللی گرون تر! کاش اون موقع استوک پیدا می کردم. خیلی تمیز و سالم و خیلی امکانات داره. می تونید همه جوره روش حساب باز کنید.

بهترین لپ تاپ استوک Core i9 اچ پی مدل ZBOOK 15 Power G7

HP-ZBOOK-15-Power-G7-CORE-i9--بهترین-لپ-تاپ-استوک

اچ پی هم در تولید لپ تاپ های Core i9 حرفی برای زدن دارد و با تولید این محصول توانست جایگاه ویژه ای از انتخاب های کاربران را به خود اختصاص دهد. ZBOOK 15 Power G7 در واقع یکی از خاص ترین تولیدات کمپانی HP است که از پردازنده مدل 109885H با امکان پشتیبانی از فرکانس با محدوده سرعت 2.4GHz UP TO 5.3GHz بهره مند می باشد و با داشتن حافظه کش 16 مگابایت و قابلیت Turbo Boost امکان پردازش و پشتیبانی از انواع نرم افزارها را فراهم می نماید.

از دیگر مزایای خرید ZBOOK تولید شده HP می توان به ظرفیت حافظه رم 16 گیگابایتی مدل DDR4 مدل 2666 اشاره کرده که قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت را نیز دارد. برای ذخیره سازی اطلاعات در این سیستم از هارد دیسک 512GB SSD M2 NVME PCIE استفاده شده که این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا تمامی اطلاعات و داده های درسی و کاری خود را در آن ذخیره نمایند.

صفحه نمایش 15.6Inch Full HD IPS و اسپیکرهای با کیفیت Bang & Olufsen Dual Stereo Speakers شرایطی را فراهم نموده که این لپ تاپ از محبوبیت زیادی برخوردار باشد. وجود کارت گرافیک تولید شده توسط کمپانی انویدیا مدل Quadro T1000 Max Q – Design GDDR6 با حافظه اختصاصی 4 گیگابایت شرایطی را فراهم نموده تا بتوان تمامی امورات مربوط به گرافیک قابل انجام باشد. در نهایت مجموع این ویژگی ها سبب شده که لپ تاپ اچ پی مدل ZBOOK در دسته لپ تاپ های مناسب طراحی و رندرینگ قرار بگیرد  و با داشتن شارژر اورجینال و باتری بسیار قوی یکی از انتخاب های ایده آل برای افرادی باشد که با بودجه متوسط قصد خرید بهترین سیستم ها را دارند.

مشخصات بهترین لپ تاپ استوک Core i9 اچ پی مدل ZBOOK 15 Power G7

پردازندهIntel Core i9- 109885H-2.4GHz UP TO 5.3GHz
حافظه رم16GB- DDR4- 2666
حافظه داخلی512GB- SSD- NVME PCIE
صفحه نمایش15.6Inch Full HD IPS
گرافیکNvidia- T1000 Max Q- 4GB
تکنولوژیUSB.3.1  & HDMI & Displayport & Thunderbolt
کاربردطراحی و رندرینگ

نظر کاربران درباره بهترین لپ تاپ استوک Core i9 اچ پی مدل ZBOOK 15 Power G7

HP-ZBOOK-15-Power-G7-CORE-i9--بهترین-لپ-تاپ-استوک

نظر خریداران:

کیفیت عالی، طراحی عالی، قیمت مناسب، تکنولوژی فول، همچی فوق العاده پس دیگه منتظر چی هستید؟ برید بخرید دیگه!

نتیجه گیری

بهترین لپ تاپ استوک Core i9 جزء آن دسته از لپ تاپ هایی می باشد که از کارایی و عملکرد فوق العاده ای بهره مند است و با توجه به نیاز و هدف خود می توانید یکی از آن ها را خریداری نمایید. در مورد ویژگی های قابل ذکر این دسته از لپ تا ها می توان دسته بندی های مختلفی را در نظر گرفت که بر اساس این دسته بندی ها کاربران قادر به تهیه محصول مورد نظر خود هستند؛ با این تفاوت که بایستی با توجه به استوک بودن محصولات، انتخاب سریع و درستی داشته باشند.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.