راهنما خرید دوچرخه ویوا

کمپانی ویوا از برند های بسیار معروف دوچرخه در ایران است. این شرکت برای هر نوع مسیر دوچرخه سواری اقدام به تولید دوچرخه مناسب آن مسیر کرده است.دوچرخه کوهستان ویوا ، دوچرخه شهری ویوا ، دوچرخه هیبرید برقی ویوا ، دوچرخه کورسی ویوا از جمله تولیدات این برند مشهور در ایران است.

دوچرخه های ویوا از لحاظ سایز تایر نیز دسته بندی می شوند. دوچرخه ویوا 26 و دوچرخه ویوا 27.5 و دوچرخه ویوا 29 از دوچرخه های کوهستان ویوا هستند. دوچرخه ویوا سایز 28 از دوچرخه های هیبرید برقی و شهری ویوا هستند. دوچرخه ویوا 24 ، دوچرخه ویوا 20 ، دوچرخه ویوا 16 و دوچرخه ویوا 12 همگی از دوچرخه های بچه گانه ویوا هستند که با کیفیت مطلوبی تولید می شوند .

این برند چینی ، با تولید دوچرخه های با کیفیت اما ارزان قیمت جایگاه ویژه ای در بین برند های دوچرخه در ایران دارد.تولید دوچرخه ارزان قیمت با راندمان بسیار بالا و کیفیت خارق العاده در تولید فریم و استفاده از قطعات مناسب برای سواری های مختلف باعث شده تا توجه بسیاری از ورزشکاران و دوچرخه سواران به برند ویوا جلب شود. با انتخاب دوچرخه مناسب و خرید دوچرخه مطابق با نیاز خود برای همیشه دوچرخه سوار شوید. اگر به فکر سواری باکیفیت هستید و دغدغه انتخاب دوچرخه مناسب دارید ، نمایندگی دوچرخه ویوا  و فروشگاه اینترنتی دوچرخه برلیانس به شما پیشنهاد می کند مدل های متنوع این برند را مشاهده کنید.

دوچرخه برقی

دوچرخه های برقی دقیقا مانند دوچرخه های معمولی هستند با این تفاوت که یک بخش الکتریکی به آن اضافه شده که به دوچرخه سوار کمک میکند راحت تر مسافت ها را طی کنند. دوچرخه های برقی در تمام دسته بندی های مختلف دوچرخه (شهری، کوهستان، جاده ای و … ) تولید شده اند.

قطعات الکتریکی اصلی دوچرخه برقی شامل یک موتور الکتریکی در توپی چرخ و یک مانیتور کوچک جهت کنترل سرعت و یک باطری جهت تامین انرژی و یک سنسور جهت تشخیص حرکت است.مدل دوچرخه برقی ویوا مدل ۷۰۰C سایز ۲۸ یک نمونه از دوچرخه های موجود در بایکی لند هست. معمولا از نطچظر سایز بندی دوچرخه های برقی مانند دوچرخه های شهری هستند.

دوچرخه حرکتی ویوا

دوچرخه های حرکتی برای انجام حرکات نمایشی با دوچرخه و وپرش از پله و موانع شهری طراحی شده است.این نوع دوچرخه جمع و جور و ساده است.دوچرخه حرکتی ویوا مدل بتمن تولید و به بازار ارائه می شود. این دوچرخه در سایز 20 و تک سرعته است و دارای طوقه های تقویت شده مناسب جهت حرکت های نمایشی می باشد.

دوچرخه کوهستان ویوا

دوچرخه های کوهستان ویوا دارای فرمانی صاف و چند کمک فنر هستند به گونه ای طراحی شدند که شما می توانید در مسیرهای ناهموار کوهستانی و پارک های جنگلی و همچنین در مسیرهای شهری به راحتی از آن استفاده کنید.و همچنین می توان گفت تنوع انواع دوچرخه ویوا در این دسته قرار می گیرد. و نکات خرید دوچرخه را می توان نکات خرید دوچرخه کوهستان ویوا نامید .در ادامه انواع دوچرخه کوهستان ویوا را به اختصار بیان خواهیم کرد.

بیشتر: قیمت دوچرخه کورسی یا جاده

دسته اول: ساده ترین دوچرخه های ویوا

ساده ترین دوچرخه های ویوا در واقع می توان گفت ارزان ترین قیمت دوچرخه ویوا در این رده قرار می گیرد.ترمزهای استفاده شده از نوع ویبریک یا دیسکی سیمی،ترمز ویبریک ساده ترین نوع سیستم ترمز دوچرخه است.مزیت این نوع ترمز قیمت ارزان تر و راحتی در استفاده و تعمیرات است.از معایب این دوچرخه ضعیف شدن ترمز گیری در هنگام بارندگی است و همچنین نسبت یه ترمز دیسکی ضعیف تر است.ترمز دیسکی سیمی در این ترمز نیروی دست دوچرخه سوار از طریق سیم ترمز به لنت ها منتقل می شود.و قدرت ترمز گیری آن از ترمز ویبریک قوی تر است ولی تعمیر و نگهداریش سخت تر و تخصصی تر است.

خرید از فروشگاه معتبر

همیشه از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا بتوانید از خدمات پس از فروش آن ها استفاده کنید. و اگر محصول خریداری شده مشکلی داشته باشد و یا با محصول درخواستی شما مغایرت داشته باشد به راحتی و بدون هزینه اضافی بتوانید کالا را مرجوع کنید . در فروشگاه برلیانس شما تا هفت روز مهلت تست و بررسی کالا را دارید و اگر دوچرخه مشکلی داشت با خیال راحت با ما تماس بگیرید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.