بهترین لپ تاپ استوک از Core i3 تا Core i9 [ با قیمت عالی ]

بهترین لپ تاپ استوک از Core i3 تا Core i9 را فقط از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. این محصولات به دلیل استوک و دسته دوم بودن می توانند دارای مشکلات جزئی باشند که در صورت عدم اعتبار فروشگاه، ممکن است در آینده مشکل ساز شوند و شما نتوانید از تضمین ضمانت آن استفاده کنید. در مقایسه بهترین لپ تاپ استوک از Core i3 تا Core i9 باید پارامترهای زیادی را در نظر داشت که از مهم ترین آن ها می توان به برند، قیمت و ویژگی های آن اشاره کرد.

البته توجه داشته باشید که بهترین لپ تاپ استوک موجود در بازار را نمی توان تنها به واسطه سری CPU آن تشخیص داد بلکه می بایست تمام ویژگی های آن از جمله: حافظه رم، کارت گرافیک، صفحه نمایش و… را در نظر داشت. در واقع می توان تست کردن لپ تاپ دست دوم را تنها نکته مهم در زمان خرید انواع لپ تاپ های استوک عنوان کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی چند مدل از بهترین لپ تاپ استوک از Core i3 تا Core i9 تست شده و با ضمانت بپردازیم.

پرفروش-ترین-هاcore-i9-تا-core--i3--بهترین-لپتاپ-استوک-از

ویژگی های منحصر به فرد بهترین لپ تاپ استوک از Core i3 تا Core i9

با توجه به این که بهترین لپ تاپ استوک از Core i3 تا Core i9 در برندهای مختلف و با قابلیت های متفاوت به بازار عرضه می شوند، نمی توان ویژگی های خاصی را به آن اختصاص داد. هر یک دارای پردازنده و ظرفیت گرافیک و رم متنوعی می باشند که بر این اساس می توانند امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهند. این مدل از لپ تاپ های استوک در دسته بندی های مختلف جای می گیرند و می توانید بر اساس بودجه، لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری نمایید.

اگر به دنبال لپ تاپ های گیمینگ هستید دقت داشته باشید که در میان مدل هایی با پردازنده Core i7 و Core i9 یک مدل را انتخاب نمایید. برای تحقیقات و پروژه های گرافیکی حافظه اختصاصی کارت گرافیک را در نظر داشته باشید. برای افزایش سرعت عملکرد سیستم میزان ظرفیت حافظه RAM را در نظر بگیرید و توجه به ظرفیت هارد دیسک می تواند میزان ذخیره سازی اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد.

علاوه بر موارد عنوان شده، اندازه و کیفیت صفحه نمایش نیز از دیگر ویژگی هایی است که در زمان خرید لپ تاپ استوک مورد اهمیت خواهد بود، همچنین لوازم جانبی نیز از دیگر مواردی است که می تواند روی قیمت لپ تاپ استوک تاثیر گذار باشد.

نقد و بررسی مشخصات بهترین لپ تاپ استوک از Core i3 تا Core i9

در سال‌ های اخیر شاهد حضور لپ تاپ های خاص و منحصر به فردی در بازار بودیم که با داشتن قابلیت های ویژه توانستند عملکرد بسزایی را برای کاربران داشته باشد، این لپ‌ تاپ‌ ها از تکنولوژی‌ هایی برخوردار هستند که می توانند تمامی عملیات و اقدامات مهندسی و برنامه نویسی را انجام دهند، از این رو در طبقه بندی های مختلف قرار می‌ گیرند. البته توجه داشته باشید این لپ‌ تاپ‌ ها مختص یک برند خاص نیستند و شما می توانید نمونه های ویژه آن را در هر کمپانی پیدا کنید اما بدون شک برخی کمپانی ها به دلیل آوازه و شهرت قبلی که دارند می توانند بیشتر از قبل توجه کاربران را جلب نمایند.

لپ تاپ استوک ایسوس مدل GU603HM-211-ZN16

core-i9-تا-core--i3--بهترین-لپتاپ-استوک-از-ASUS-GU603HM-211-ZN16

خب به سراغ  یکی از مدل های بهترین لپ تاپ استوک از Core i3 تا Core i9 مدل GU603HM-211-ZN16 ساخت کمپانی ایسوس می‌ رویم که با داشتن وزن 1.9 کیلوگرمی و ابعاد 355x243x19.9 در دسته لپ تاپ های سبک قرار دارد و  به همین دلیل قابلیت حمل آن برای کاربران بسیار ساده است.
در طراحی این محصول از یک پردازنده Core i9 مدل 11900H استفاده شده که یکی از تولیدات کمپانی اینتل می باشد و با داشتن ویژگی های منحصر به فرد می‌ تواند محدوده سرعت ۲.۸ به بالا را برای کاربران فراهم نماید. این پردازنده امکان پشتیبانی از نرم افزارهای مختلف را فراهم نموده و سبب افزایش سرعت آنالیز و تجزیه و تحلیل اطلاعات نیز خواهد شد و می‌ تواند از فرکانس های پردازنده ۲.۵ تا ۴.۹ هرتز پشتیبانی نماید.
در توضیحات تکمیلی این محصول می‌ توان به ظرفیت حافظه رم ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد که از نوع DDR3 است و مدل NVMe می باشد. این حافظه رم امکان افزایش سرعت عملکرد سیستم را فراهم کرده و شما می توانید با خیال راحت عملیات های مورد نظر خود را بر روی سیستم اجرا کنید بدون اینکه نگران هنگ کردن آن باشید.

مشخصات لپ تاپ استوک ایسوس مدل GU603HM-211-ZN16

مشخصات اسپیکرStereo speakers
مشخصات تاچ پدپشتیبانی از فرمانهای چند لمسی
توضیحات شبکه بی سیم  وای فایWi-Fi 6 11AX
توضیحات پورتThunderbolt، دو  عدد Display Port, Thunderbolt 4
توضیحات پورت شبکه اترنت10/100/1000Mbps
تعداد پورت USB 3.0دو عدد
تعداد پورت USB Type-Cدو عدد
یکی از مهم ترین نکاتی که توجه کاربران را به خود جلب می کند، میزان حافظه داخلی سیستم ها است، چرا که آنها انتظار دارند لپ تاپ مورد نظر حافظه قابل قبولی داشته باشد تا بتواند دیتا و اطلاعات خود را در آن ذخیره کنند. گاهی ممکن است تحقیقات یا پروژه های انجام شده نیاز به داشتن حافظه داخلی زیادی داشته باشند، از همین رو می توانید با خیال راحت تمامی تحقیقات و پروژه های دانشجویی و درسی خود را روی این سیستم انجام دهید چرا که از یک حافظه SSD یک ترابایتی Solid State Drive برخوردار است که امکان ذخیره سازی اطلاعات زیادی را برای شما فراهم می کند.
از دیگر ویژگی های شگفت انگیز این محصول می‌ توان به پردازنده گرافیکی انویدیا مدل GeForce RTX 3060GeForce RTX 3060 اشاره کرد که حافظه اختصاصی ۶ گیگابایتی را دارد و این امکان را برای دانشجویان گرافیک و حتی شاغلین در این رشته فراهم می کند که بتوانند تمامی عملیات و اقدامات مربوطه را انجام دهند.
در توضیحات ظاهری این محصول می توان به صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی مدل IPS LED-backlit LCD اشاره کرد که با کیفیت QHD و رزولوشن 2560×1600 امکان نمایش تصاویر را با کیفیت فوق العاده فراهم می کند. در توضیحات تکمیلی محصول می‌ توان به باتری ۴ سلولی آن اشاره کرد که با داشتن ظرفیت ۹۰ وات ساعت امکان شارژدهی را تا ۴ ساعت برای کاربران میسر خواهد کرد. همین ویژگی های مربوطه سبب شده که این لپ تاپ در دسته لپ تاپ های گیمینگ، مالتی مدیا و کاربری عمومی قرار گیرد و بتواند پاسخگوی نیاز تمامی کاربران باشد.
نظر کاربران دیجی کالا درباره لپ تاپ استوک ایسوس مدل GU603HM-211-ZN16
core-i9-تا-core--i3--بهترین-لپتاپ-استوک-از-ASUS-GU603HM-211-ZN16
نظر خریداران:
همچی تمومه، عالیه خیلی خوب و کاربردیه قیمتش هم مناسبه و عملکرد فوق العاده ای داره و نمی خواد نگران هنگ کردن باشید چون بی اندازه خوبه

لپ تاپ استوک توشیبا مدل R950

core-i9-تا-core--i3--بهترین-لپتاپ-استوک-از-Toshiba-R950

اگر به دنبال لپ تاپ های با کیفیت و با ویژگی های خاص هستید اما بودجه کمی را در نظر دارید، پیشنهاد می کنیم نمونه‌ای از لپ تاپ های استوک را خریداری کنید که با داشتن ویژگی‌ های مشابه نسبت به مدل‌ های نو از قیمت کمتری برخوردار هستند. در واقع این محصولات به دلیل داشتن نقص جزئی سخت افزاری انبار می‌ شوند و در دسته لپ تاپ های صادراتی به سایر کشورها ارسال خواهند شد. البته این صادرات همراه با قیمت تخفیف خورده است که می‌ تواند یک انتخاب ایده آل برای کاربران باشد.

خب به سراغ مدلی دیگری از بهترین لپ تاپ استوک از Core i3 تا Core i9 برویم که با داشتن ویژگی‌ های خاص در دسته لپ‌ تاپ‌ های طراحی و رندرینگ قرار می‌ گیرند. توشیبا در طراحی و تولید این محصول از پردازنده اینتل Core i7 استفاده کرده که با داشتن ویژگی های خاص شرایطی را فراهم می‌ کند تا بتوان به سرعت آنالیز اطلاعات و داده ها را افزایش داد.

مشخصات لپ تاپ استوک توشیبا مدل R950

پردازندهاینتل Core i7
ظرفیت حافظه رم۴ گیگابایتی از نوع DDR3
هارد دیسک500 گیگابایت HDD
کارت گرافیک1 گیگابایت
لوازم جانبیشارژر اورجینال، باتری

لازم به ذکر است که بدانید این سیستم از حافظه رم ۴ گیگابایتی از نوع DDR3 برخوردار است که سرعت عملکرد سیستم را نیز افزایش می دهد و با داشتن ظرفیت کارت گرافیک یک گیگابایتی شرایطی را فراهم می کند تا کاربران بتوانند برای طراحی، برنامه نویسی، گرافیک و تمامی موارد در این زمینه استفاده نمایند. لازم به ذکر است که بدانید در این لپ تاپ از یک هارد دیسک مدل HDD با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت استفاده شده که امکان ذخیره سازی دیتا و اطلاعات را برای شما فراهم خواهد کرد.

این مدل از لپ تاپ های توشیبا دارای شارژر اورجینال و باتری بسیار قوی هستند و از تکنولوژی درایو نوری بهره مند می باشد که قابلیت خواندن انواع DVD ها را برای کاربران فراهم می نماید. لازم به ذکر است که بدانید در طراحی و تولید این محصول از تکنولوژی VGA استفاده شده که امکان شرکت در انواع وبینار، همایش و سمینارهای متفاوت آنلاین را فراهم می نماید.

از مزیت‌ های خرید این لپ تاپ می توان به ویژگی GREAT ++A اشاره کرد که بیانگر آن است این لپ تاپ استوک با کمترین نقص و شاید بدون نقص به بازار عرضه شده و شما می توانید با قیمت مناسب از ویژگی های خاص آن برخوردار شوید. در پایان نیز می توان به صفحه نمایش ۱۵ اینچی این سیستم اشاره کرد که با داشتن ویژگی های خاص و کیفیت فول اچ دی امکان به نمایش گذاشتن تصاویر و ویدیوها را با بهترین کیفیت برای شما فراهم می نماید.

نظر کاربران دیجی کالا درباره  لپ تاپ استوک توشیبا مدل R950

core-i9-تا-core--i3--بهترین-لپتاپ-استوک-از-Toshiba-R950

نظر خریداران:

اگر خیلی نمی خواید هزینه کنید این لپ تاپ خیلی خوبه، قیمت و کارایی بالایی داره و برای پروژه های دانشجویی و اداری هم مناسبه

لپ تاپ استوک اچ پی مدل 8470p

core-i9-تا-core--i3--بهترین-لپتاپ-استوک-از-HP--8470p

خب به سراغ یکی دیگر مدل های مختلف از بهترین لپ تاپ استوک از Core i3 تا Core i9 برویم که در طبقه بندی مهندسی و برنامه نویسی قرار گرفته و با داشتن ویژگی های خاص می‌ توان آن را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمود. کمپانی HP در طراحی و تولید این محصول از پردازنده اینتل استفاده نموده که به همراه حافظه رم ۴ گیگابایتی مدل DDR3 امکان افزایش سرعت آنالیز و تجزیه و تحلیل اطلاعات به همراه افزایش سرعت عملکرد سیستم را فراهم می نماید.

این مدل از لپ تاپ های HP با داشتن ویژگی های عنوان شده در دسته لپ‌ تاپ‌ های طراحی نیز قرار می‌ گیرند و دانشجویان این رشته ها می توانند از آن نهایت استفاده را ببرند. لازم به ذکر است که این محصول با داشتن یک هارد دیسک HDD با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت شرایط را فراهم می‌ کند تا بتوان اطلاعات و داده های خود را در آن ذخیره سازی کرد.

مشخصات لپ تاپ استوک HP مدل 8470p

پردازندهاینتل Core i5
ظرفیت حافظه رم۴ گیگابایتی از نوع DDR3
هارد دیسک320 گیگابایت HDD
لوازم جانبیشارژر اورجینال، باتری

همان‌طور که می دانید این مدل از لپ تاپ ها استوک هستند و شما می توانید آن را با رنگ نقره ای و همراه یک شارژر اورجینال و باتری بسیار قوی خریداری کنید. از ویژگی‌ های خاص این محصول می‌ توان به قرار گرفتن در دسته GREAT ++A اشاره کرد که نشان دهنده این است که سیستم کمترین میزان مصرف باتری را دارد و با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین از مزیت تکنولوژی VGA برخوردار است که با بهره مندی از سیگنال های ویدیو امکان شرکت در سمینار و همایش های آنلاین را برای شما فراهم می نماید.

در توضیحات تکمیلی لپ تاپ می توان به صفحه نمایش ۱۴ اینچی آن اشاره کرد که با کیفیت و رزولوشن عالی امکان به نمایش گذاشتن تصاویر را برای شما فراهم می نماید. همچنین می توان به اتصالات LAN و دیسپلی پورت و درگاه usb ۳.۰ اشاره کرد که امکان ایجاد اتصالات شبکه قوی را برای شما فراهم می کند. در نهایت می توان تکنولوژی درایو نوری پرداخته شده در آن را نام برد که خواندن انواع دی وی دی ها را ممکن می کند.. این لپ‌ تاپ بسیار پیشرفته می باشد و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید از مزایای آن استفاده نمایید

نظر کاربران دیجی کالا درباره  لپ تاپ استوک HP مدل 8470p

core-i9-تا-core--i3--بهترین-لپتاپ-استوک-از-HP--8470p

نظر خریداران:

ببینید اگر قیمت براتون مهمه و میخواید که در کنارش امکانات زیادی رو هم داشته باشید پس پیشنهاد می کنم این لپ تاپ رو بخرید که می تونه کارایی زیادی هم براتون داشته باشه.

لپ تاپ استوک لنوو مدل G50-70

core-i9-تا-core--i3--بهترین-لپتاپ-استوک-از-Lenovo-g50-70

اگر به دنبال لپ تاپ هایی با قیمت کمتر و پیشرفته هستید می‌ توانید به سراغ یکی از مدل های لپ تاپ استوک لنوو بروید که با داشتن ویژگی‌ ها و تکنولوژی های ساده پیچیدگی کمتری دارند و در دسته لپ تاپ های دانشجویی و اداری قرار می‌ گیرند. لنوو در طراحی و تولید این محصول از یک پردازنده ساخته شده توسط کمپانی اینتل استفاده کرده که از سری Core i3 می باشد و به همراه یک حافظه رم ۴ گیگابایتی امکان افزایش سرعت پردازش و آنالیز اطلاعات را فراهم می‌ کند، همچنین عملکرد سیستم را بهبود می بخشد. از مهم ترین ویژگی های این محصول می توان به هارد دیسک HDD با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت اشاره کرد که امکان ذخیره سازی اطلاعات زیادی را برای شما فراهم می نماید.

مشخصات لپ تاپ استوک لنوو مدل G50-70

پردازندهاینتل Core i3
ظرفیت حافظه رم۴ گیگابایتی از نوع DDR3
هارد دیسک500 گیگابایت HDD
لوازم جانبیشارژر اورجینال، باتری

از مهم ترین تکنولوژی های به کار رفته در این سیستم می توان به قابلیت درایو نوری Blue_Ray اشاره کرد که امکان خواندن دی وی دی های متفاوت را فراهم می نماید. در توضیحات تکمیلی این محصول می‌ توان صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی و با کیفیت فول اچ دی و نور پس زمینه کیبورد را نام برد که سبب زیباتر شدن ظاهر لپ‌ تاپ می‌ شود. این لپ‌تاپ بسیار سالم است و شما می توانید آن را به رنگ مشکی همراه با یک شارژر اورجینال و باتری قوی خریداری نمایید که امکان شارژدهی تا ۳ ساعت را برای شما فراهم می کند.

نظر کاربران دیجی کالا درباره لپ تاپ استوک لنوو مدل G50-70

core-i9-تا-core--i3--بهترین-لپتاپ-استوک-از-Lenovo-g50-70

نظر خریداران:

این لپ تاپ خیلی خوبه و قیمت مناسبی هم داره. من برای پروژه های دانشگاه مجبور شدم بخرم که با این قیمت خیلی برام به صرفه بود. کلی هم کارم رو راه انداخت

نتیجه گیری

با توجه به موارد عنوان شده، بهترین لپ تاپ استوک از Core i3 تا Core i9 با ویژگی های منحصر به فرد به بازار عرضه می شوند که می توانید با توجه به بودجه خود، یکی از مدل های آن را خریداری نمایید. این محصولات دارای ویژگی هایی هستند که سبب طبقه بندی آن ها در دسته بهترین لپ تاپ دانشجویی، گیمینگ، مهندسی و روزمره می شود و هر یک بر اساس عملکرد خاص خود از تکنولوژی های کاربردی بهره می برند.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.