دانلود از یوتیوب / آسان ترین روش دانلود فیلم از یوتیوب ۱۴۰۳

دانلود از یوتیوب یکی از مشکلاتی است که خیلی از کاربران با آن مواجه می شوند. کاربرانی هستند که همیشه با دانلود فیلم از یوتیوب مشکل داشته اند و دارند. چون هیچ وقت ساده ترین روش ها را برای دانلود از یوتیوب انتخاب نمی کنند! بارها دیده ایم عبارت “چگونه از یوتیوب دانلود کنیم” با Youtube Downnloader توسط کاربران ایرانی جست و جو شده است. پس این مشکل اساسی برای ما محسوب می شود.

چون ما ایرانی ها به یوتیوب دسترسی محدود داریم، مجبوریم ویدیو های مورد نظر خود را ذخیره کنیم و بعدا سر فرصت آن ها را ببینیم. و همین ذخیره سازی ویدیو گاهی وقتا برای ما مشکل است. چون مجبوریم با آی پی کشورهای دیگر به سایت یوتیوب وارد شویم!

اگر شما هم دانلود از یوتیوب را یک مشکل اساسی می دانید بهتر است تا انتهای این مقاله همراه سایت مخاطب باشید.

چون در این مقاله قصد داریم نحوه دانلود از یوتیوب با استفاده از نرم افزار دانلود از یوتیوب، دانلود از یوتیوب در اندروید، دانلود از یوتیوب با تلگرام یا ربات دانلود از یوتیوب را به شما آموزش دهیم. همچنین چند یوتیوب دانلودر خوب را به شما معرفی می کنیم که بتوانید به راحتی ویدیوهای خود را از یوتیوب دانلود کنید. پس همراه ما باشید.

 

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟

این سوالی است که در روز توسط کاربران ایرانی زیاد سرچ می شود. روش های زیادی برای دانلود فیلم از یوتیوب وجود دارد که بعضی از آن ها واقعا ساده هستند. ولی از همین روش های خیلی ساده اکثر دوستان بی اطلاع هستند.

شما هم می توانید با استفاده از نرم افزارها و برنامه های تحت ویندوز دانلود فیلم از یوتیوب داشته باشید. هم می توانید با استفاده از موبایل خود در اندروید و IOS دانلود از یوتیوب را تجربه کنید، و هم می توانید از طریق خود تلگرام یا ربات های تلگرامی فیلم های مورد نظرتان را از یوتیوب دانلود کنید. خلاصله یوتیوب دانلودر های زیادی وجود دارند که کار شما را برای دانلود از یوتیوب خیلی ساده کرده اند.

اما به نظر من یکی از بی دردسر ترین روش های دانلود فیلم از یوتیوب استفاده از سایت های موجود در این زمینه هستند. سایت هایی هستند که شما با دادن لینک ویدیو خود در یوتیوب به آن ها، لینک مستقیم آن را به شما تحویل می دهند. و شما خیلی خیلی راحت می توانید ویدیو مورد نظر خود را با لینک مستقیم موجود روی آن سایت دانلود کنید. به همین سادگی!

حالا تمام این روش ها را برای دانلود بی دردسر فیلم از یوتیوب تک تک معرفی می کنم و هر کدام را کامل به شما توضیح می دهم.

 

آموزش تصویری دانلود فیلم از یوتیوب

 

آموزش دانلود از یوتیوب؛ دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت ها

در این قسمت سایت هایی را به شما معرفی می کنم که خیلی راحت و بدون دردسر بتوانید ویدیوهای مورد نظر خود در یوتیوب را دانلود کنید.

فقط کافی است آدرس URL ویدیو مورد نظر خود را کپی کنید و در این سایت ها قرار دهید تا ظرف مدت زمان کوتاهی لینک دانلود ویدیو را به شما تحویل دهند.

 

دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت youtubemp3.to

نحوه دانلود از یوتیوب با استفاده از این سایت خیلی ساده است. فقط کافی است آدرس ویدیو مورد نظر خود در یوتیوب را در کادر موجود قرار دهید و از منوی پایین آن فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

youtubemp3.to

سپس روی دکمه Convert کلیک می کنید و منتظر می مانید تا ویدیو مودر نظر شما روی سرور سایت آپلود شود. بعد از کمی صبر، لینک دانلود آن برای شما ظاهر می شود و شما می توانید با استفاده از دانلود منیجر خود ویدیو را دانلود کنید. چون لینک آن مستقیم است.

 

دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت Clipconverter.cc

دانلود فیلم از یوتیوب با استفاده از این سایت هم بسیار ساده است. درست مثل توضیحات قبلی آدرس لینک ویدیو مورد نظر خود را در کادر مشکی رنگ وسط صفحه قرار می دهید. سپس روی دکمه رو به روی آن یعنی Continue کلیک می کنید.

دانلود از یوتیوب با Clipconverter.cc

بعد از شناسایی ویدیو مورد نظرتان به شما این اجازه را میدهد که با هر فرمت و کیفیتی که دوست دارید ویدیو تون را دانلود کنید. این هم یک نکته جالب توجه در مورد این سایت است که پیشنهاد می کنم حتما از این سایت هم استفاده کنید.

 

دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت savefrom.net

دانلود فیلم از یوتیوب با سایت savefrom.net ساده تر از دو سایت قبلی است. به نظر من بهترین سایت دانلود از یوتیوب همین است. شما به راحتی می توانید توسط این سایت دانلود فیلم از یوتیوب را تجربه کنید. فقط کافی است در ابتدای آدرس URL ویدیوی مورد نظر خود در یوتیوب “SS” را اضافه کنید. سپس بعد از چند ثانیه وارد سایت savefrom.net می شوید. و می توانید ویدیوتون رو با فرمت دلخواه خود دانلود کنید.

دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت savefrom.net

توجه داشته باشید باید بعد از www. دو تا S به لینک ویدیوی یوتیوب تون اضافه کنید. درست مثل آدرس زیر باید عمل کنید.

https://www.ssyoutube.com/watch?v=zgoxUvrl4cg&t=4s

 

دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت deturl.com

دانلود فیلم از یوتیوب توسط سایت deturl.com هم دقیقا مثل سایت قبلی است. اما با این تفاوت که به جای ss باید pwn به ابتدای آدرس URL ویدیوی مورد نظرتان در یوتیوب اضافه کنید.

دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت deturl.com

البته می توانید مستقیما هم وارد سایت اصلی اش شوید و آدرس ویدیو یوتیوب خود را در کادر موجود وارد کنید و روی دکمه Download Video کلیک کنید.

زمانی که وارد سایت deturl می شوید توسط یک عکس متحرک به شما می گوید که خیلی راحت با درج pwn به ابتدای آدرس ویدیوتون می توانید آن را با لینک مستقیم دانلود کنید.

دانلود ویدیو از یوتیوب با کیفیت دلخواه در این سایت هم امکان پذیر خواهد بود.

بعد از قرار دادن لینک دانلود خود و به اصطلاح Convert لینک تان روی گزینه 9xbuddy کلیک کنید. البته سایت های دیگری هم هستند که می توانید از سرور آن ها برای دانلود استفاده کنید.

بعد از آن روی Show Size کلیک کنید تا لینک های دانلود در فرمت ها و حجم های مختلف برای شما نمایش داده شوند.

به نظر من سایت های نام برده شده بهترین روش برای دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم هستند.

 

دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت Y2mate.com

سایت دانلود از یوتیوب دیگری که قصد دارم آن را معرفی کنم سایت Y2mate.com است. ظاهری ساده ولی در عین حال ابزاری کاربردی برای دانلود سریع ویدیو از یوتیوب است.

دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت Y2mate.com

یکی از مزیت های خوب این سایت این است که به محض وارد کردن آدرس ویدیوی یوتیوب خود لینک های آن را به سرعت برای شما نمایش داده می شود.

این سایت هم جزء سایت هایی است که با دادن لینک ویدیوی مورد نظر خود در یوتیوب به آن می توانید ویدیو خود را در فرمت ها و حجم های مختلف دانلود کنید.

همانطور که در عکس زیر مشاهده می کنید قادر هستید ویدیوی خود را با فرمت دلخواه خود دانلود کنید. همچنین دانلود تنها صوت ویدیو هم برای شما امکان پذیر خواهد بود.

آموزش دانلود از یوتیوب

 

دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت genyoutube.net

سایت genyoutube.net جزء یکی از بهترین سایت ها برای دانلود فیلم از یوتیوب به صورت آنلاین است.

برای دانلود ویدیوی یوتیوب خود کافی است آدرس آن را وارد کادر بالای سایت کنید و روی آیکون جست و جو کلیک کنید. سپس ویدیوی شما عینا مثل نمایش در سایت یوتیوب برای شما نمایش داده می شود.

دانلود از یوتیوب با استفاده از سایت genyoutube.net

صفحه را روبه پایین اسکرول کنید دکمه های دانلود ویدیو مورد نظرتان در سایز ها و فرمت های مختلف برای شما نمایش داده می شود.

دانلود از یوتیوب با استفاده از genyoutube.net

 

دانلود از یوتیوب با تلگرام توسط ربات دانلود از یوتیوب

یکی از آسان ترین روش های دانلود فیلم از یوتیوب استفاده از تلگرام و ربات دانلود از یوتیوب است. با استفاده از ربات utubebot@ در تلگرام می توانید ویدیوهای مورد نظرتان در یوتیوب را به سادگی دانلود کنید.

برای این کار ابتدا وارد ربات utubebot@ شوید. سپس روی Start کلیک کنید. سپس لینک ویدیوی یوتیوب خود را به آن بدهید.

دانلود از یوتیوب با تلگرام

بعد از اینکه لینک شما را دریافت کرد از شما می پرسد ویدیوی خود را در چه فرمتی می خواهید؟ بعد از انتخاب فرمت مورد نظر خود باید کمی صبر کنید.

دانلود از یوتیوب با ربات تلگرام

سپس آن را روی وب سرور خود آپلود می کند و لینک دانلود مستقیم آن را به شما می دهد. همانطور که در تصویر زیر می بینید با کلیک روی لینک مشخص شده می توانید ویدیوی خود را با لینک مستقیم و با استفاده از نرم افزار دانلود منیجر خود دانلود کنید.

دانلود فیلم از یوتیوب با ربات تلگرام

نکته مهم این است که این ربات تلگرامی می تواند هم ویدیو شما را به صورت لینک دانلود ارائه دهد و هم به صورت فایل در خود تلگرام. البته اگر ویدیوی شما از 50 مگابایت بیشتر باشد به صورت خودکار لینک دانلود آن را می دهد. اما اگر کمتر از 50 باشد از شما می پرسد به صورت فایل می خواهید یا لینک؟

 

دانلود فیلم از یوتیوب با استفاده از مروگر Maxthon.com

یکی از روش های بی دردسر دانلود فیلم از یوتیوب استفاده از مرورگر Maxthon.com است. در حالت عادی برای دانلود ویدیوها در مروگر فعلی خود با استفاده نرم افزار Internet Download Manager می توانید ویدیو های داخل سایت یوتیوب را با پاپ آپی که این نرم افزار بالای ویدیوها برای شما نمایش می دهد دانلود کنید.

دانلود فیلم از یوتیوب با استفاده از مروگر Maxthon.com

ولی یک روش بی دردسر تر برای دانلود فیلم از یوتیوب استفاده از مروگر Maxthon است. هنگامی از طریق این مروگر داخل سایت یوتیوب می شوید بالای هر ویدیویی که مد نظرتان باشد پاپ آپی باز می شود که اگر روی دکمه دانلود کلیک منویی برای شما باز می شود که می توانید ویدیو مد نظرتان را ذخیره کنید. همچنین لینک دانلود ویدیو مورد نظر را هم می توانید کپی کنید و به صورت جداگانه آن را با نرم افزار دیگری دانلود کنید.

دانلود فیلم از یوتیوب با استفاده از Maxthon.com

البته با استفاده از مرورگر Maxthon قادر خواهید بود هر ویدیویی که در هر سایتی با فلش پلیر نمایش داده می شود را دانلود کنید. ویدیوهای سایت هایی مثل ویمیو و دایلی موشن را هم به راحتی از طریق این مرورگر می توانید دانلود کنید.

 

دانلود فیلم از یوتیوب در موبایل (دانلود فیلم از یوتیوب در اندروید و IOS)

یکی از سوالات پر تکرار کاربران موبایلی این است که چگونه با موبایل از یوتیوب فیلم دانلود کنیم؟ جواب دادن به این سوال بسیار ساده است. با اپلیکشن های موجود برای اندروید و IOS شما به راحتی می توانید فیلم های یوتیوب خود را در گوشی موبایل تان دانلود کنید.

توسط اپلیکیشن هایی مثل SnapTube YouTube Downloader به راحتی می توانید ویدیوهای مورد نظر خود را در یوتیوب و دیگر سایت های اشتراک ویدیویی دانلود کنید.

SnapTube YouTube Downloader

برای دانلود رایگان برنامه SnapTube YouTube Downloader کافی است به سایت رسمی اش با آدرس snaptubeapp.com بروید.

روش دانلود از یوتیوب توسط اپلیکیشن اسنپ یوتیوب دانلودر به این شکل است که برای دانلود ویدیوی مورد نظر خود در یوتیوب نیازی نیست وارد سایت یوتیوب شوید. چون این اپلیکیشن به یوتیوب متصل است و فقط کافیه نام ویدیوی خود را در اپلیکیشن جست و جو کنید.

سپس بعد از پیدا کردن ویدیوی مورد نظر خود فقط کافی است آن را لمس کنید. پس از آن با لینک های دانلود آن در حجم ها و فرمت های مختلف رو به رو می شوید. با توجه به نیاز خود و حجم اینترنت تان می توانید هریک را انتخاب کنید.

نکته جالت توجه این است که با استفاده از اپلیکیشن SnapTube YouTube Downloader قادر خواهید بود صوت ویدیو را هم به تنهایی دانلود کنید. یعنی در بعضی از مواقع ممکن است دیدن ویدیو برای شما مهم نباشد و فقط صوت آن برای شما مهم باشد. در این صورت نیازی نیست که حجم اینترنت تان را بیخودی برای دانلود ویدیو هدر دهید و فقط صوت آن را دانلود کنید.

 

دانلود از یوتیوب در  IOS و گوشی های آیفون اپل

البته این را هم بدانید از تمام روش هایی که تا الان برای دانلود فیلم از یوتیوب گفته شد می توانید برای دانلود فیلم از یوتیوب اندروید و IOS هم استفاده کنید.

سایت هایی که به صورت آنلاین لینک ویدیو یوتیوب را به لینک مستقیم ویدیو تبدیل می کنند بهترین روش دانلود از یوتیوب اندروید بدون نرم افزار هستند که در موبایل هم قابل استفاده اند. همچنین ربات دانلود ویدیو از یوتیوب که در قسمت قبل به آن اشاره شد.

اما اگر نیاز به اپلیکیشن مخصوص IOS دارید حتما پیشنهاد می کنم از TagDisk HD 2 استفاده کنید. برای استفاده از این اپلیکیشن در آیفون خود کافی است نام آن را در اپ استور جست و جو کنید. همچنین با جست و جوی عبارت Youtube Downloader هم در اپ استور به نتایج خوبی خواهید رسید.

 

 

دانلود از یوتیوب توسط افزونه Video DownloadHelper در کروم و فایرفاکس

یکی از روش های دیگر برای دانلود سریع از یوتیوب استفاده از افزونه Video DownloadHelper برای مرورگرهای فایرفاکس و گوگل کروم است. با استفاده از این افزونه می توانید به راحتی هر چه تمام تر ویدیوهای موجود در سایت یوتیوب را دانلود کنید.

برای این کار کافی است عبارت Video DownloadHelper Extension را در گوگل تایپ کنید. روی اولین سایت در نتایج جست و جو کلیک کنید. سپس در صفحه موجود روی Add to Chrome کلیک کنید.

دانلود از یوتیوب توسط افزونه Video DownloadHelper

پس از نصب این افزونه در مروگر کروم خود می توانید از این پس به صفحه ویدیوهای مورد نظر خود در سایت یوتیوب مراجعه کنید و از طریق کلیک روی این افزونه در نوار ابزار خود ویدیو مورد نظر خود را با حجم و کیفیت دلخواه دانلود کنید.

دانلود از یوتیوب با افزونه Video DownloadHelper

این روش هم راحت ترین روش دانلود از یوتیوب محسوب می شود. برای نصب این افزونه در مرورگر فایرفاکس خود نیز این مراحل را دوباره در مرورگر فایرفاکس خود تکرار کنید.

 

دانلود از یوتیوب توسط افزونه FastestTube

یکی از دیگر افزونه های کاربردی خوب برای دانلود از یوتیوب افزونه FastestTube است که روی تمام مرورگرها قابل نصب می باشد. برای دانلود این افزونه کافی است وارد سایت kwizzu.com است. به محض وارد شدن به این سایت می توانید آیکون های مربوط به مرورگرها را ببینید. روی هر کدام که کلیک کنید مستقیما افزونه را روی مروگرتان نصب می کند.

دانلود از یوتیوب توسط افزونه FastestTube

توجه داشته باشید برای نصب افزونه روی مرورگر مورد نظرتان باید ابتدا با همان مرورگر وارد سایت kwizzu.com شوید و سپس روی آیکون همان مرورگر کلیک کنید.

روش کار در این افزونه هم درست مثل افزونه قبلی می باشد. برای دانلود ویدیوی مورد نظرتان در یوتیوب کافی است وارد صفحه ویدیوی مربوطه شوید و از نوار ابزار روی آیکون افزونه FastestTube کلیک کنید. به محض کلیک لینک های دانلود ویدیو برای شما نمایش داده می شوند.

 

نرم افزار دانلود از یوتیوب در ویندوز

در ویندوز هم نرم افزارهایی برای دانلود فیلم از یوتیوب وجود دارند که می توانید از آن ها هم استفاده کنید. یکی از مزیت های نرم افزارهای دانلود از یوتیوب این است که می توانید ویدیوهای زیادی را به صورت زمان بندی شده به آن ها بدهید تا برای شما دانلود کنند. دقیقا مانند نرم افزارهای مدیریت دانلود عمل می کنند.

 

دانلود از یوتیوب با نرم افزار VLC Player

یکی از قابلیت های نرم افزار VLC Player دانلود فیلم از یوتیوب است. برای این کار بعد از دریافت و نصب نرم افزار VLC Player کافی است آدرس ویدیوی مورد نظر خود را در سایت یوتیوب کپی کنید. سپس روی گزینه Media کلیک کنید و از منوی کشویی باز شده روی گزینه Open Network Stream کلیک کنید.

دانلود از یوتیوب با نرم افزار VLC Player

در پنجره باز شده ابتدا وارد قسمت Network شوید و آدرس ویدیوی یوتیوب خود را در کادر بالا پیست کنید. سپس روی Play کلیک کنید. ویدیوی مورد نظر شما شروع به پخش شدن می شود.

برای دانلود ویدیو باید آن را متوقف کنید و منوی tools گزینه Codec Information را انتخاب کنید.

متن موجود در قسمت Location را کامل کپی کنی و سپس مرورگر خود را باز کنید و در آن پیست کنید. در واقع چیزی که کپی کردید آدرس دانلود فایل ویدیو است.

سپس ویدیو برای شما نمایش داده می شود. برای دانلود آن کافی است روی آن راست کلیک کنید. گزینه Save video as…  را بزنید و در پنجره باز شده محل ذخیره سازی ویدیو را مشخص کنید و روی Save کلیک کنید.

 

دانلود از یوتیوب با نرم افزار YTD Video Downloader

نرم افزار دانلود از یوتیوب YTD Video Downloader یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای اینکار است. کار این نرم افزار تحت ویندوز دقیقا دانلود فیلم از یوتیوب است.

دانلود از یوتیوب با نرم افزار YTD Video Downloader

برای استفاده از این نرم افزار کار سختی نخواهید داشت. فقط کافی است لینک ویدیوی مورد نظر خود را در یوتیوب به این نرم افزار بدهید تا برای شما دانلود کند.

همچنین شما توسط این نرم افزار می توانید در همان لحظه دریافت ویدیو از یوتیوب فرمت آن را به فرمت دلخواه خود برای نمایش در دستگاه های مختلف مثل موبایل، آی پاد و تبلت تبدیل کنید.

این نرم افزار علاوه بر دانلود از یوتیوب می تواند ویدیوهای موجود در گوگل و یاهو را هم دریافت کند.

 

جمع بندی و پایان

در این مقاله سعی کردم بهترین روش ها را برای دانلود از یوتیوب عنوان کنم. اگر نظر من را می خواهید راحت ترین راه برای دانلود فیلم از یوتیوب استفاده از ss در ابتدای ویدیو است که از طریق سایت savefrom.net دانلود فیلم انجام می گیرد. که این روش به دانلود از یوتیوب ss هم در بین کاربران اینترنتی معروف است.

البته با توجه به شرایط تان می توانید از هرکدام از روش های عنوان شده استفاده کنید. اما اگر می خواهید دانلود سریع و بی دردسر فیلم از یوتیوب را تجربه کنید از همین روش استفاده کنید.

امیدوارم از تمام روش های عنوان شده برای دانلود فیلم از یوتیوب استفاده کافی را برده باشید. موفق و پیروز باشید. اگر این مطلب برای شما مفید بود حتما امتیاز خود را ثبت کنید.

 

9 نظرات
  1. ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی می گوید

    چقدر راحت بود دانلود کردن. من همش خودمو عذاب میدادم از صفحه فیلم میگرفتم. خیلی خوب بود مرسی

  2. سامان می گوید

    لطفا سایت ایران دانلودر رو هم به موارد بالا اضافه کنید.
    یکی از دوستان به من معرفی کردم.کارم رو راه انداخته.
    http://www.irandownloader.com/

  3. مهدیس می گوید

    سلام
    آقا من یه سایت خارجی جدید پیدا کردم خیلی خوبه رایگان هم هست فیلترم نیست و راحت میشه ازش دانلود کرد آدرسشم اینه https://givefast.link/ اینم میتونید به سایت های بالاتون اضافه کنید. سرعتشم بالاست من تست کردم و با کیفیت های متفاوت هم میشه دانلود کرد. بازم خودتون تست کنید.

  4. rama می گوید

    با این روشی که گفتید خیلی راحت تونستم ویدیوهای یوتیوب رو دانلود کنم. دمتون گرم تازه با کیفیت اچ دی هم دانلود کردم.
    مرسی از تیم خوب تون

  5. rama می گوید

    I have read so many posts about the blogger lovers however this post is really a good piece of writing, keep it up

  6. rama می گوید

    Great selection of modern and classic books waiting to be discovered. All free and available in most ereader formats. download free books

  7. rama می گوید

    whoah this blog is wonderful i really like reading your articles. Keep up the great paintings! You realize, a lot of people are hunting round for this info, you could help them greatly.

  8. rama می گوید

    This is also a very good post which I really enjoyed reading. It is not every day that I have the possibility to see something like this..

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.