نحوه ساخت شماره مجازی | ساخت شماره مجازی رایگان

شاید شما هم به فکر داشتن یک شماره مجازی برای خود هستید. این روز ها داشتن شماره مجازی برای ثبت نام کردن در بعضی از سایت ها، ابزارهای آنلاین و شبکه های اجتماعی پیام رسان خیلی ضروری شده است. به همین دلیل دوستانی که عبارت های “سایت ساخت شماره مجازی” و “برنامه ساخت شماره مجازی رایگان” را در گوگل جست و جو می کنند زیاد هستند.

سایت ها و اپلیکیشن های موبایلی زیادی هستند که شماره مجازی کشورهای روسیه، اندونزی، کانادا و آمریکا ارائه می دهند ولی همیشه در دسترس نیستند! یعنی هر زمانی که بخواهید قادر نیستند از آن ها شماره مجازی بگیرید. در این مطلب قصد داریم شما را در ساخت شماری مجازی رایگان کمک کنیم. سایت هایی را به شما معرفی می کنیم که بدون هیچ دردسری و به راحتی بتوانید شماره مجازی تان را بسازید و ازش استفاده کنید.

در این مقاله از سایت مخاطب به طور مفصل در مورد شماره مجازی آنلاین برای تلگرام،  شماره مجازی ایرانی، معرفی چند برنامه ساخت شماره مجازی رایگان و چندین سایت ساخت شماره مجازی را به شما معرفی می کنیم. همچنین در مورد ساخت شماره مجازی روسیه که خیلی از دوستان سوال کرده بودند هم آموزش کاملی ارائه می دهیم.

 

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی همانطور که از نامش مشخص است شماره تلفنی به صورت مجازی است و وجود فیزیکی ندارد! البته این شماره مجازی، شماره موبایل است. این شماره های مجازی توسط یک سری از سایت ها ارائه می شوند که توسط نرم افزارهایی که دارند به صورت مجازی ساخته می شوند.

از شماره های مجازی در هر کجای دنیا که باشید می توانید استفاده کنید. فرقی نمی کند کجا هستید! هر کجا که باشید می توانید از شماره های مجازی کشورهای مختلف استفاده کنید.

شماره مجازی هم دقیقا مانند شماره های واقعی است و امکان دریافت و ارسال پیامک و تماس گرفتن از طریق آن ها ممکن خواهد بود. همه شرکت ها یا سایت هایی که شماره مجازی ارائه می دهند اپلیکیشن موبایلی هم دارند و شما با خیال راحت می توانید حساب کاربری خود را در آن ها بسازید و از طریق اپلیکیشن شان از شماره مجازی خود استفاده کنید. ارسال و دریافت اس ام اس و تماس برقرار کردن در این اپلیکیشن ها به راحتی ممکن خواهد بود.

 

شماره مجازی در چه مواردی کاربرد دارد؟

استفاده از شماره مجازی برای افرادی که حساس به حریم شخصی خود هستند و دوست ندارند حتی شماره شان در فضای مجازی باشد خیلی کاربرد دارد. بعضی از دوستان دقیقا همینطور هستند و این قضیه باعث می شود با ترس زیادی در فضای مجازی حضور داشته باشند. پس به همین دلیل اقدام به استفاده از شماره مجازی می کنند.

دسته دیگری از افراد هم به دلیل داشتن دو خط کاری و شخصی قادر نیستند خط دیگری برای حضور در شبکه های اجتماعی داشته باشند و تصمیم می گیرند از شماره های مجازی برای عضویت در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام استفاده کنند.

همچنین به تازگی عضویت در تلگرام برای ما ایرانی ها با شماره همراه خودمان امکان پذیر نیست و به همین دلیل مجبور هستیم از شماره های مجازی دیگر کشورها استفاده کنیم.

دلیل دیگری که ما را مجبور می کند از شماره مجازی استفاده کنیم این است که بعضی از ما به دلایل مختلفی قصد داریم چندین اکانت در تلگرام یا اینستاگرام داشته باشیم. برای این کار نمی توانیم با یک شماره اقدام کنیم! به عنوان مثال برای ساخت هر پروفایل در اینستاگرام باید یک شماره موبایل مجزا داشته باشیم و نمی توانیم مثلا با یک شماره موبایل سه اکانت بسازیم.

به همین دلیل هیچ وقت حاضر نمی شویم چند سیم کارت مجزا تهیه کنیم. چون هم دردسر زیادی دارد و هم این که ما اصلا نیازی به این سیم کارت ها نداریم چون اصلا قصد نداریم از آن ها استفاده ای کنیم. به همین دلیل بهترین گزینه استفاده از چند شماره مجازی است.

 

آموزش ساخت شماره مجازی با برنامه Nextplus

ساخت شماره مجازی با برنامه Nextplus

یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت شماره مجازی Nextplus است. از طریق برنامه Nextplus به راحتی می توانید شماره مجازی از ایالات های آمریکا و کانادا دریافت کنید. برای استفاده از این برنامه ابتدا باید در آن عضو شوید و یک پروفایل کاربری برای خود بسازید. توجه کنید که برای ساخت شماره مجازی در این برنامه حتما نیاز به شماره موبایل ایران تون است چون برای ثبت نام نیاز به دریافت کد فعال سازی است که به شماره خودتان اس ام اس می شود.

Nextplus یکی از بهترین برنامه ها برای ساخت شماره مجازی تلگرام و ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا است.

 

آموزش ساخت شماره مجازی با برنامه textPlus

ساخت شماره مجازی با برنامه textPlus

textPlus هم یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا است که دقیقا شبیه به اپلیکیشن Nextplus است. برای استفاده از این اپلیکیشن محبوب هم باید ابتدا آن را روی گوشی خود نصب کنید، سپس با اطلاعات تان در آن عضو شوید و شماره مجازی رایگان خود را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که برای فعال سازی اکانت خود در textPlus هم باید با شماره موبایل ایران خود اقدام به ثبت نام کنید تا کد فعال سازی برای شما ارسال شود. سپس می توانید منطقه مورد نظر خود (ایالات) در آمریکا را انتخاب کنید و شماره مجازی خود را دریافت کنید.

textPlus هم یکی از بهترین برنامه ها برای ساخت شماره مجازی رایگان است که می توانید از آن برای عضویت در تلگرام و اینستاگرام هم استفاده کنید.

 

آموزش ساخت شماره مجازی با برنامه Talk2

برنامه Talk2 یکی از بهترین برنامه های ساخت شماره مجازی فیلیپین است.  Talk2 هم از جمله برنامه های Free Calls & SMS است که اجازه ارسال پیامک رایگان و برقراری تماس صوتی رایگان را به صورت محدود به شما می دهد.

اما ما از Talk2 فقط به قصد دریافت شماره مجازی استفاده می کنیم چون برای تماس صوتی و تصویری رایگان گزینه های بهتر دیگری مثل اپلیکیشن های واتس آپ و ایمو هم وجود دارد.

اما در Talk2 هم مانند دو برنامه قبلی ابتدا باید عضو شوید. بعد از نصب برنامه روی گوشی خود با اولین ورود خود به برنامه باید شماره سیم کارت ایران خود را وارد کنید تا کد فعال سازی برایتان ارسال شود. بعد از درج کد فعال سازی و ورود به برنامه کافی است روی گزینه Massege در بالا سمت چپ برنامه کلیک کنید تا شماره مجازی خود را مشاهده کنید.

جالب است بدانید Talk2 اجازه ارسال 100 پیامک رایگان در ماه را به شما می دهد. از این اپلیکیشن هم می توان به عنوان یکی از بهترین برنامه های ساخت رایگان شماره مجازی فیلیپین یاد کرد که از چندین سال پیش تا الان طرفدارهای زیادی پیدا کرده است.

 

ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه Smart Call

ساخت شماره مجازی رایگان با برنامه Smart Call

Smart Call هم یکی از بهترین برنامه ها برای ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام و اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی است. Smart Call شماره مجازی کشور فیلیپین را با کد 62+ می دهد.

در اپلیکیشن Smart Call هم باید ابتدا شماره سیمکارت خود را بدهید تا کد فعال سازی برای تان ارسال شود. سپس می توانید وارد برنامه شوید و شماره مجازی خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید که در Smart Call شماره مجازی ها به صورت تصادفی ایجاد می شوند. برای تغییر آن باید مجدد با شماره دیگری در برنامه ثبت نام کنید.

با شماره مجازی که Smart Call به شما می دهد به راحتی قادر هستید در پیام رسان های محبوب مثل تلگرام و واتس آپ و حتی اینستاگرام هم عضو شوید و از آن استفاده کنید.

Smart Call همیشه گزینه مناسبی برای ساخت شماره مجازی رایگان تلگرام بوده است. پیشنهاد می کنیم برای ساخت شماره مجازی رایگان حتما از Smart Call استفاده کنید.

 

ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا با textNow

ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا با textNow

یکی از بهترین سایت ها برای ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا سایت textNow است که البته شما می توانید از اپلیکیشن موبایلی اش هم برای ساخت شماره مجازی رایگان استفاده کنید.

برای ساخت شماره مجازی در این سایت ابتدا باید با اکانت گوگل یا فیسبوک خود درش لاگین کنید. البته قبلا اینطور نبود و با ایمیل های غیر واقعی هم می توانستید عضو textNow شوید. ولی به هر حال بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود در textNow باید کد ایالات خود را وارد کنید تا شماره مجازی مربوط به آن منطقه را در اختیار شما قرار دهد. می توانید از کدهای 980 یا 958 استفاده کنید.

جالب است بدانید سایت textNow در واقع یک سرویس VoIP رایگان است که اگر بخواهید از این سرویس در آمریکا استفاده کنید کاملا رایگان است. یعنی اگر می خواهید با دوستان و آشنایان تون که در آمریکا هستند ارتباط تلفنی داشته باشید کاملا رایگان است. ولی برای برقراری تماس در کشورهای دیگر باید هزینه ماهانه آن را بپردازید.

 

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا با برنامه Virtual SIM

شماره مجازی رایگان آمریکا با برنامه Virtual SIM

Virtual SIM هم یکی از قوی ترین برنامه های ساخت شماره مجازی رایگان است که این برنامه ارائه دهنده شماره مجازی از کشورهای آمریکا و سریلانکلا با پیش شماره 151+ است. نکته جالب توجه در این اپلیکیشن ارائه دهنده شماره مجازی تنها با عضویت ایمیل است. یعنی برای عضویت در این اپلیکیشن و درخواست شماره مجازی رایگان نیازی نیست حتما از شماره سیمکارت تان برای فعال سازی حساب تان استفاده کنید. اگر ایمیل تان هم هنگام عضویت بدهید کد فعال سازی به ایمیل تان ارسال می شود.

بعد از ساخت شماره مجازی تاریخ انقضای آن هم به شما نمایش داده می شود که باید توجه داشته باشید در بازه زمانی خاصی می توانید از این شماره مجازی استفاده کنید. پس از اتمام باید دوباره با ایمیل دیگری عضو شوید تا شماره مجازی جدیدی به شما داده شود.

 

ساخت شماره مجازی با برنامه Hushed

ساخت شماره مجازی با برنامه Hushed

یکی از برنامه های خوب برای ساخت شماره مجازی اپلیکیشن Hushed است که به راحتی با عضویت در آن می توانید شماره مجازی خود را با پیش شما 1+ از آمریکا دریافت کنید. جالب است بدانید اپلیکیشن Hushed تمام ایالت های آمریکا را ساپورت می کند و می تواند از منطقه های مختلف آمریکا شماره مجازی به شما بدهد.

شماره های مجازی که Hushed به شما می دهد سفارشی نیست! همه شماره ها تصادفی است و برای تعویض آن ها باید دوباره در آن ثبت نام کنید تا شماره مجازی جدید به شما بدهد. برای دریافت شماره از Hushed هم باید با شماره تلفن ایران تان عضو شوید.

 

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان تلگرام با برنامه TextMe

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان تلگرام با برنامه TextMe

برنامه TextMe هم یکی از پرکاربرد ترین اپلیکیشن های ساخت شماره مجازی آمریکا است که به صورت کاملا رایگان سرویس های خود را ارائه می کند. برای ساخت شماره مجازی تلگرام یا اینستاگرام بهتر است از این اپلیکیشن استفاده کنید. برای دریافت شماره مجازی کاملا رایگان از TextMe کافی است ابتدا اپلیکیشن اش را روی گوشی تان نصب کنید و سپس با ارائه شماره سیم کارت تان شماره مجازی مورد نظر خود را دریافت کنید. نکته مهم این است که شماره های مجازی TextMe دارای تاریخ انقضای یک ماهه است.

 

آموزش رایگان ساخت شماره مجازی با برنامه Telos

آموزش رایگان ساخت شماره مجازی با برنامه Telos

Telos هم یکی از بهترین برنامه های ساخت شماره مجازی رایگان است که از این برنامه هم می توانید برای ساخت شماره های مجازی دلخواه خود استفاده کنید. بله گفتم دلخواه چون زمانی که وارد حساب کاربری خود در برنامه Telos می شوید قادر هستید بین شماره مجازی های موجود شماره مجازی دلخواه خود را با کد منطقه مربوطه انتخاب کنید.

فقط یادتان باشد که برای ثبت نام در Telos هم باید از شماره سیم کارت خودتان استفاده کنید. چون برای ارائه شماره مجازی به شما نیاز به تایید هویت تان دارد.

 

آیا واقعا شماره مجازی ایرانی وجود دارد؟

چند وقتی است دیده شده کاربران زیادی در گوگل به دنبال “شماره مجازی ایرانی” یا “ساخت شماره مجازی ایرانسل” هستند. باید بدانید شماره مجازی ایرانی وجود ندارد و بهتر است به دنبالش نباشید. هنوز سایت یا شرکتی پیدا نشده که شماره مجازی ایران ارائه دهد و در آینده هم چنین اتفاقی بعید است بیافتد. پس بهتر است دیگر به دنبال شماره مجازی ایرانی نباشید چون واقعا در کشور ما شماره مجازی با کد 98+ وجود ندارد و هر سایتی هم که چنین چیزی ارائه دهد قابل اطمینان نیست!

 

جمع بندی و نکات پایانی

در این مقاله سعی کردیم بهترین سایت ها و اپلیکیشن های ارائه دهنده شماره مجازی رایگان را به شما معرفی کنیم. اگر واقعا مجبور به استفاده از شماره مجازی هستید ازش استفاده کنید ولی اگر مجبور نیستید استفاده نکنید. چون ممکن است در آینده برای شما مشکل ساز شود.

به هیچ وجه برای ساخت اکانت های اصلی خود در اینستاگرام یا تلگرام از شماره های مجازی استفاده نکنید. چون شماره های مجازی تاریخ انقضا دارند و نمی توان زیاد از آن ها استفاده کرد. به همین دلیل ممکن است در آینده دیگر به آن ها دسترسی نداشته باشید و همین موضوع باعث شود برای شما مشکل بوجود آورد.

امیدواریم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله هم برای شما مفید بوده امتیاز خود را ثبت کنید.

 

2 نظرات
  1. sina می گوید

    آموزش مفید بود

  2. reza می گوید

    سایت نامبرکال رو کسی ازش خرید داشته؟ اعتباری داره؟

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.