دانلود رایگان عکس از شاتر استوک (آموزش ویدیویی)

آموزش دانلود رایگان تصاویر از شاتر استوک

همانطور که می دانید شاتر استوک بزرگترین منبع تصاویر برای طراحان و گرافیست ها در دنیا است. هر عکس با هر موضوعی که بخواهید در سایت شاتر استوک پیدا خواهید کرد اما به هیچ وجه رایگان نیست و حتما باید عضو پولی این سایت شوید.

از آنجایی هم که عضویت و خرید اکانت ویژه سایت های خارجی برای ما ایرانی کمی دشوار است و خیلی از دوستان به هر دلیلی نمی خواهند برای عضویت در سایت شاتر استوک پولی پرداخت کنند تصمیم گرفتیم در این مقاله آموزشی از سایت مخاطب نحوه دانلود عکس از شاتر استوک به صورت رایگان را به شما آموزش دهیم.

توسط این آموزش هر عکسی را که مد نظرتان باشد می توانید بدون تگ سایت شاتر استوک و به صورت اورجینال با کیفیت واقعی با لینک مستقیم دانلود کنید. بدون اینکه هزینه ای بابت دانلود تصاویر پرداخت کنید.

پس اگر شما هم دوست دارید تصاویر موجود در سایت شاتر استوک را به صورت رایگان دانلود کنید در این آموزش همراه ما باشید.

 

آموزش تصویری دانلود مستقیم از شاتر استوک رایگان

 

آموزش دانلود تصاویر سایت shutterstock به صورت رایگان

در حالت عادی اگر بخواهید عکسی را از شاتر استوک به صورت رایگان دانلود کنید عکس مورد نظر همراه با تگ سایت شاتر استوک برای شما نمایش داده می شود.

برای اینکه عکس های شاتر استوک را بدون تگ این سایت و به صورت کامل دانلود کنید سایتی به آدرس sharedvn.net وجود دارد که این کار را به سادگی برای شما انجام می دهد.

برای شروع عکس مورد نظرتان را در شاتر استوک پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. بعد از وارد شدن به صفحه دانلود عکس با صفحه زیر مواجه می شود که از شما می خواهد که با اکانت خود در سایت لاگین کنید.

دانلود از شاتر استوک

البته نیازی به این کار نیست. شما در این مرحله فقط آدرس صفحه را کپی کنید. آدرس صفحه ای که عکس در آن وجود دارد را به صورت کامل هایلایت کنید و ازش کپی بگیرید.

در مرحله بعد وارد سایت sharedvn.net شوید و در کادر وسط صفحه آدرسی که در مرحله قبل کپی کردید را وارد کنید. سپس روی دکمه قرمز رنگ Get Now کلیک کنید و کمی صبر کنید.

دانلود عکس از شاتر استوک

خب با پیغام موفقیت آمیز دریافت عکس از شاتر استوک مواجه می شوید. حالا باید روی دکمه Download Now کلیک کنید.

سایت sharedvn

حالا صفحه جدیدی برای شما باز می شود. در این صفحه باید روی احراز هویت گوگل کلیک کنید. پس از تشخیص تصاویر و احراز هویت تان باید روی دکمه Continue کلیک کنید.

احراز هویت گوگل

خب حالا چند ثانیه صبر کنید تا ثانیه شمار به اتمام برسد. پس از اتمام ثانیه شمار دکمه Get Link برای شما فعال می شود و باید روی آن کلیک کنید.

دکمه Get Link

خب همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید تصویر مورد نظر ما بدون تگ سایت شاتر استوک آماده دانلود می باشد. برای دانلود عکس مورد نظر کافی است روی آن کلیک راست کنید و گزینه Save As Image را بزنید.

عکس نهایی

نکته مهم : برای دانلود عکس از سایت شاتر استوک به صورت رایگان هم نرم افزار دانلود از شاتر استوک و هم ربات دانلود از شاتر استوک موجود است که در حال حاضر هیچکدام از آن ها کار نمی کنند. بهترین روش برای دانلود از شاتر استوک همین روشی است که در این آموزش به شما گفتیم.

 

جمع بندی و پایان آموزش

در این آموزش سعی کردیم بهترین روش نحوه ی دانلود عکس از شاتر استوک را به شما آموزش دهیم. دنبال اکانت رایگان شاتر استوک نباشید چون عملا گیر نمی آورید. بهترین راه برای دانلود رایگان از شاتر استوک استفاده از سایت sharedvn.net است.

امیدواریم از این آموزش هم استفاده کافی را برده باشید. اگر شما هم روش جدید برای دانلود رایگان عکس از شاتر استوک می دانید با ما در میان بگذارید.

1 نظر
  1. مجتبی می گوید

    سایتی که بهش اشاره کردید چنین خدماتی نداره که 🙁

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.