بهترین سایت های استخدامی ایران (سه سوته استخدام شو)

یکی از معضلات جوانان تحصیل کرده ما نبود کار مناسب برای آن هاست. این روزها هر کسی با هر تخصصی که دارد یا راننده اسنپ شده یا به کاری که واقعا به آن علاقه ندارد مشغول است.

هرچند این مشکل به خیلی چیزها مثل عدم برنامه ریزی صحیح دولت در اقتصاد جوانان مربوط می شود. ولی با این حال هنوز هم راه کارهایی برای کاریابی سریع در اینترنت پیدا می شوند. این روزها سایت هایی روی کار آمدند که با مراجعه به آن ها حتی اگر تخصص هم نداشته باشید باز هم می توانید کار مورد نظرتان را پیدا کنید.

پلتفرم های استخدامی در کشور خیلی وقته جایگزین آگهی نیازمندی های روزنامه ها شده اند. با وجود سایت های استخدامی خوبی که در کشور ما مشغول فعالیت هستند دیگر کسی برای پیدا کردن شغل مورد نظرش سمت آگهی روزنامه ها نمی رود.

یکی از مزیت هایی که سایت های استخدامی کشور دارند این است که شما می توانید شغلی که در راستای اهداف تان است و واقعا به دنبال آن هستید را پیدا کنید. ولی قدیم تر ها با مراجعه به نیازمندی های روزنامه ها اگر واقعا خوش شانس بودید شاید شغلی پیدا می کردید که اصلا هم ربطی به شما نداشت! و از سر اجبار مجبور بودید آن را انتخاب کنید.

نکته مهم این است که سایت های استخدامی علاوه بر اینکه برای کارجویان مناسب هستند قطعا برای کارفرمایان هم سودمند خواهد بود. به عنوان مثال کارفرمایان هم خیلی سریع و در کمتر از چند دقیقه می توانند آگهی خود را ثبت کنند و منتظر باشند تا افراد جویای کار رزومه های خود را برایشان ارسال کنند.

در این مطلب که به صورت اختصاصی از سایت مخاطب منتشر شده است قصد داریم شما را با بهترین سایت های استخدامی کشور آشنا کنیم. هر کدام از آن ها را همراه با نقاط قوت و ضعف شان بررسی می کنیم. پس اگر شما هم در جست و جوی شغل رویایی خود هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

سایت های استخدامی چه مزیت هایی دارند؟

سایت های استخدامی

چرا سایت های استخدامی؟ سایت های استخدامی ایران چه مزیت هایی دارند که هر کسی می تواند توسط آن ها خیلی سریع شغل مورد نظرش را پیدا کند؟ در این قسمت به بررسی چند مزیت منحصر به فرد سایت های استخدامی کشور می پردازیم.

 

جست و جوی سریع شغل

یکی از مزیت های سایت های استخدامی برای کارجویان این است که خیلی سریع می توانند آگهی های مربوط به شغل مورد نظرشان را پیدا کنند. این جست و جو می تواند خیلی هدفمند انجام گیرد. به عنوان مثال با فیلتر گذاری روی جست و جوی آگهی می توانید فقط آگهی های شهر خود را همراه با دستمزد مورد نظرتان پیدا کنید.

 

صرفه جویی در زمان و هزینه

صرفه جویی در زمان و هزینه هم برای کارجویان است و هم برای کارفرمایان. بدین ترتیب که کارجویان با مراجعه به سایت های استخدامی دیگر نیازی نیست وقت خود را در صفحات نیازمندی روزنامه ها تلف کنند و تنها با چند کلیک ساده می توانند شغل مورد نظر خود را در پلتفرم های استخدامی پیدا کنند.

همینطور کارفرمایان هم دیگر نیازی نیست هزینه های زیادی را برای درج آگهی در نیازمندی های روزنامه ها یا سایت های آگهی نیازمندی که اصلا بازدیدکننده ای ندارند بپردازند. کارفرمایان با درج آگهی خود در سایت های استخدامی، هدفمندترین آگهی های خود را می توانند با کمترین هزینه ثبت کنند.

 

رزومه ساز آنلاین

یکی از چالش های جوانان این است که اصلا رزومه چی هست و چطور باید بسازند؟ یکی از مزیت های سایت های استخدامی این است که به کارجویان کمک می کند تا رزومه خود را به سادگی و فقط با پر کردن فرم های آماده بسازند و برای کارفرما ارسال کنند.

بعد از ساخت رزومه خود در سایت های استخدامی یک صفحه اختصاصی به نام شما ساخته می شود که می توانید همان صفحه را به کارفرمایان ارائه دهید.

 

پیدا کردن شغل بدون تخصص

یکی از مزیت های سایت های استخدامی کشور این است که بسیاری از آگهی های درج شده در آن ها برای افرادی مناسب است که تخصصی ندارد! یعنی کسانی که تخصصی هم ندارند خیلی راحت می توانند به عنوان کارآموز به مدت سه ماه در شرکت های معتبر استخدام شوند. بسیاری از این شرکت ها هم قابلیت استخدام رسمی بعد از گذراندن دوره کارآموزی را به کارجویان می دهند.

 

عدم سخت گیری در استخدام

از مهمترین ویژگی هایی که سایت های استخدامی دارند این است که اکثر آگهی هایی که در آن ها درج می شوند سخت گیری در استخدام وجود ندارد! در بسیاری از آگهی ها سن و جنسیت ملاک نیست! همینطور کارت پایان خدمت برای آقایان و از همه مهمتر سابقه کار!

چون بسیاری از شرکت هایی که در پلتفرم های استخدامی، آگهی استخدام می دهند دنبال افراد کار بلد هستند و به مسائل حاشیه ای توجهی نمی کنند. اگر واقعا متخصص باشید مطمئن باشید به راحتی و حتی بدون مدرک تحصیلی می توانید شغل مورد نظرتان را پیدا کنید.

 

برقراری ارتباط با چندین شرکت در مدت کوتاه

یکی از مزیت های خوب سایت های استخدامی برای متقاضیان کار این است که می توانند به راحتی و بدون اینکه با شرکت ها تماس بگیرند رزومه خود را برای آن ها ارسال کنند. البته محدودیت ارسال رزومه برای چندین شرکت وجود دارد ولی با پرداخت هزینه بسیار کمی می توان این مشکل را حل کرد.

به این ترتیب بدون اینکه وقت کارجو گرفته شود می تواند رزومه خود را برای چندین شرکت ارسال کند و منتظر بنشیند تا با او تماس گرفته شود.

 

اما چند مزیت دیگر پلتفرم های استخدامی برای کارفرمایان که باعث شده تا خیلی سریع به نیروی کار مود نظر خود دسترسی پیدا کنند:

اطلاع رسانی گسترده در فضای وب

یکی از مزیت هایی که سایت های استخدامی برای کارفرمایان دارند این است که از این طریق می توانند اطلاع رسانی گسترده ای در وب داشته باشند. به دلیل اینکه معولا از همه جای کشور کارجویان به سایت های استخدامی کشور مراجعه می کنند و اگر به دنبال نیروی کار دور کار هم باشند این اطلاع رسانی صددرصد به نفع آن هاست.

 

ارسال ایمیل و پیامک به جامعه هدف شما

یکی از مزیت های سایت های استخدامی که باعث می شود خیلی سریع تر کارفرمایان نیروی کار مورد نظرشان را پیدا کنند اطلاع رسانی از طریق ایمیل و اس ام اس به جامعه هدف آن هاست.

به عنوان مثال اگر آگهی کارفرمایی در مورد طراح سایت باشد آگهی او به صورت رایگان برای تمام کسانی که در طراحی سایت تخصص دارند ارسال می شود.

 

شتابدهی در استخدامی

یکی از گزینه های دیگر که در سایت های استخدامی به چشم می خورد و برای کارفرمایانی که هنوز موفق به پیدا کردن نیروی کار مناسب نشده اند گزینه شتابدهی در استخدامی است.

با استفاده از این خدمت کارفرمایان می توانند سرعت دریافت رزومه از متقاضیان خود را افزایش دهند. اطلاع رسانی اختصاص، بولد کردن آگهی، درج بنر در وب سایت و … از خدماتی است که به کارفرمایان کمک می کند تا آگهی شان بیشتر دیده شود.

البته این خدمت توسط بعضی از سایت های استخدامی انجام می شود که شامل هزینه هم است.

 

مدیریت راحت رزومه های دریافتی

یکی از مزیت های سایت های استخدامی این است که هر کارفرمایی به راحتی می تواند رزومه های دریافتی خود را مدیریت کند. به عنوان مثال رزومه هایی که مورد علاقه اش هستند را به علاقه مندی ها اضافه کند یا رزومه هایی که به دردش نمی خورد را دور بریزد یا رزومه هایی که ممکن است در آینده به دردش بخورد را در پوشه ای جداگانه نگه دارد.

 

بهترین سایت های استخدامی کشور را بشناسید!

در این قسمت نوبت به معرفی بهترین پلتفرم های استخدامی کشور رسید. هر کدام را با بررسی مزایا و معایبش عنوان می کنیم تا به عنوان کارفرما یا کارجو بهتر تصمیم خود را بگیرید.

سایت های زیادی در رابطه با استخدامی در کشور فعال هستند اما ما در این مطلب قصد داریم بهترین ها از نظر میزان ترافیک روزانه، رتبه الکسا، جایگاه در گوگل، تعداد شرکت های طرف قرارداد و تعداد آگهی های درج شده در آن ها را به شما معرفی کنیم.

 

جابینجا

سایت استخدامی جابینجا

یکی از بهترین سایت های استخدامی کشور سایت جابینجا است که با رتبه الکسای 271 ایران از پربازدید ترین سایت های استخدامی محسوب می شود. هم اکنون در جابینجا بیش از 5000 آگهی و فرصت شغلی فعال برای کارجویان وجود دارد.

کارجویان در جابینجا به راحتی و به سرعت می توانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. یکی از مزیت های سایت جابینجا برای کارجویان ارائه رزومه ساز آنلاین است. توسط رزومه ساز حرفه ای جابینجا هرکسی می تواند در کمتر از 10 دقیقه رزومه کاری خود را بسازد. همچنین کارفرمایان هم توانایی جست و جو در رزومه های کارجویان را دارند.

از دیگر مزیت های سایت جابینجا برای متقاضیان کار این است که در جابینجا برای هر کسی حتی کسی که تخصص و توانایی خاصی ندارد هم کار پیدا می شود.

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم بسیاری از شرکت ها به دنبال کارآموز هستند و این فرصت ویژه ای برای کسانی است که تخصص خاصی ندارند ولی به دنبال یادگیری هستند!

یکی از مزیت های سایت جابینجا برای کارفرمایان ارسال آگهی اول به صورت رایگان است. هر کارفرمایی می تواند اولین آگهی استخدامی خود را در جابینجا به صورت رایگان درج کند. همینطور کارفرمایان می توانند پروفایل مربوط به شرکت خود را به صورت کامل و دقیق تکمیل کنند. که این گزینه هم مربوط به رزومه شرکت ها می شود.

مزیت دیگری که جابینجا برای کارفرمایان دارد این است که سرویس های شتابدهی برای آگهی آن ها در نظر گرفته است که برای زمانی است که رزومه های دریافتی آن ها کم باشد. این سرویس شامل ارسال اس ام اس و ایمیل، اطلاع رسانی هدفمند، درج بنر ویژه در سایت است.

از نقاط قوت سایت جابینجا داشتن رابط کاربری زیبا و تجربه کاربری حرفه ای است که نسبت به سایت های استخدامی دیگر کاملا متفاوت است و کار کردن با آن نیز ساده است. ولی تنها عیب جابینجا نداشتن اپلیکیشن موبایلی است که بهتر است خیلی سریع به فکر آن باشد.

 

مزایای سایت استخدامی جابینجا:

  • رابط کاربری زیبا و سادگی در کار
  • وجود بیش از 5000 آگهی فعال و فرصت شغلی
  • ثبت آگهی سریع برای کارفرمایان
  • آگهی اول برای کارفرمایان رایگان است
  • ساخت رزومه رایگان برای کارجویان
  • ارسال رزومه کارجویان برای کارفرمایان
  • جست و جو رزومه ها توسط کارفرمایان
  • ساخت پروفایل حرفه ای برای شرکت ها
  • شتابدهی برای آگهی کارفرمایان
  • مدیریت راحت رزومه های دریافتی برای کارفرمایان
  • ارسال ایمیل اطلاع رسانی برای کارجویان
  • پشتیبانی و مشاوره رایگان برای استخدام
  • مشاهده آمار لحظه ای آگهی ها
  • آموزش های کاربردی با همکاری سایت فرانش
  • داشتن وبلاگ فعال

 

ایران تلنت

ایران تلنت

یکی از قدیمی ترین پلتفرم های استخدامی در ایران سایت ایران تلنت است. این سایت به زبان انگلیسی می باشد و مناسب برای کارجویانی است که رزومه حرفه ای دارند. هرکسی با هر تخصصی نمی تواند در ایران تلنت به دنبال کار بگردد.

بسیاری از شرکت هایی که در این پلتفرم استخدامی، آگهی استخدام داده اند شرکت های معتبر و با سابقه کار بالا هستند که شرایط استخدامی در آن ها کمی سخت است.

یکی از معایب ایران تلنت نسبت به رقبایش انگلیسی بودن آن است. این به این معنی است که جامعه هدف این سایت افراد حرفه ای تر هستند و نه افراد عادی! البته این از دید خیلی ها عیب است ولی ایران تلنت پلتفرمی برای کسانی است که به دنبال آینده شغلی مناسب برای خود هستند.

از مزایای ایران تلنت همکاری با بیش از 4500 شرکت معتبر ایرانی است که باعث شده فرصت های شغلی زیادی برای متقاضیان به وجود آید. بسیاری از شرکت هایی که ایران تلنت با آن ها قرارداد همکاری دارد دانش بنیان هستند. همانطور که می دانید شرکت های دانش بنیان فرصت های طلایی و ویژه ای برای کارجویان فراهم می کنند.

از دیگر مزایای ایران تلنت داشتن راهنمای مسیر شغلی از تحصیل تا کار است. در این قسمت به بررسی اینکه افراد از هر رشته ای وارد چه شغل هایی می شوند و میزان درآمد ماهانه و سالیانه آن ها چقدر خواهد بود پرداخته شده است. کارجویان با مراجعه به این قسمت می توانند درک درستی از رشته تحصیلی و آینده شغلی خود داشته باشند.

همچنین در بخش پل ارتباطی بین دانشگاه و صنعت هم به معرفی شرکت های برتر و آشنایی جوانان برای ورود به آن ها و آینده کاری شان پرداخته شده است.

سایت ایران تلنت به عنوان نخستین مرجع حقوق و دستمزد ایران بخشی را با این عنوان دارد که افراد با مراجعه به این قسمت می توانند میزان حقوق دریافتی و پرداختی خود را با توجه به رشته تحصیلی و میزان تخصص محاسبه کنند.

از نقاط قوت سایت ایران تلنت جست و جوی دقیق بر اساس فیلتر های مشخص شده برای کارجویان است که به سرعت می توانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند.

 

مزایای سایت استخدامی ایران تلنت:

  • مناسب برای افراد متخصص جویای کار
  • پیدا کردن شغل های آینده دار در شرکت های معتبر
  • همکاری و عقد قرار داد با بیش از 4500 شرکت معتبر
  • راهنمای مسیر شغلی از تحصیل تا کار
  • معرفی شرکت های برتر ایران
  • دارای سامانه ای برای محاسبه حقوق و دستمزد
  • راهنمای دقیق برای ورود به شرکت های معتبر
  • جست و جوی دقیق و حرفه ای برای کارجویان

 

ای استخدام

سایت استخدامی ای استخدام

ای استخدام یکی از پربازدید ترین پلتفرم های استخدامی کشور با رتبه الکسای 108 ایران است. هنگامی که وارد سایت ای استخدام می شوید احساس می کنید وارد نیازمندی های روزنامه ها شده اید. طراحی سایت ای استخدام بسیار شبیه به آگهی های روزنامه ها می باشد. یکی از مزیت های سایت ای استخدام جست و جوی سریع بین آگهی های استخدامی با سرعت بالا است. وجود آگهی های استخدام سراسری ویژه و استخدام های مهم امروز هم از نکات جالب توجه در سایت ای استخدام است.

آگهی هایی که در سایت ای استخدام وجود دارند بیشتر برای مراکز دولتی مثل بانک ها هستند. از این رو سایت ای استخدام برای متقاضیان کار در مراکز دولتی بسیار پیشنهاد می شود.

از دیگر مزیت های سایت ای استخدام داشتن تقویم استخدام است. از طریق تقویم استخدام آگهی ها و فراخوان های دولتی برای کارجویان ارسال خواهد شد. همچنین نمونه سوال های استخدامی در مراکز دولتی نیز در سایت ای استخدام برای کارجویان ارائه می شود.

از نقاط قوت سایت ای استخدام داشتن کانال تلگرامی فعال است. با عضویت در کانال تلگرامی ای استخدام هر روز آگهی های استخدامی ویژه را می توانید دریافت کنید. از طرفی فعال بودن کانال تلگرامی ای استخدام به نفع کارفرمایان هم هست. چون آگهی های آن ها به صورت فراخوان در کانال تلگرام منتشر می شوند.

 

مزایای سایت استخدامی ای استخدام:

  • رابط کاربری ساده و زیبا
  • سرعت بسیار بالای سایت
  • دسته بندی آگهی های استانی
  • قرار داد با بیش از 3000 شرکت معتبر ایرانی
  • ارائه نمونه سوالات استخدامی در مراکز دولتی
  • مناسب برای استخدام در موسسات و مراکز دولتی
  • ارسال فراخوان های استخدامی سراسری به کارجویان
  • داشتن اپلیکیشن موبایلی اندروید و IOS
  • داشتن کانال تلگرام فعال

 

ایران استخدام

سایت استخدامی ایران استخدام

سایت ایران استخدام با رتبه الکسای 155 ایران یکی از بهترین سایت های استخدامی کشور است که از سال 91 فعالیت جدی خود را در زمینه کاریابی آغاز کرده است. ایران استخدام در شهر تبریز هم دفتر کار و پشتیبانی دارد. ایران استخدام تاکنون با برندهای مطرح و معروف ایرانی مثل فروشگاه های اینترنتی دیجی کالا،بامیلو، زنبیل، 5040 و دیگر شرکت های قدیمی و معروف ایران همکاری داشته است.

 ایران استخدام هم شباهت های ظاهری زیادی نسبت به سایت ای استخدام دارد. داشتن آگهی های استخدام ویژه، استخدام منتخب و سراسری و استخدام بانک ها در صفحه اول سایت از شباهت هایی است که با ای استخدام دارد.

ایران استخدام دو محصول ویژه برای کارجویان تهیه کرده که دو کتاب با عنوان های “مصاحبه حضوری ایران استخدام” و “کتاب جامع آزمون های استخدامی” است.

از مزیت های سایت ایران استخدام جست و جوی آگهی استخدام بر اساس شهرهای مهم، استخدام بر اساس مدرک تحصیلی و شرکت ها و کسب و کارها است.

در ایران استخدام هم مثل ای استخدام آگهی موسسه ها و مراکز دولتی مثل بانک ها به وفور یافت می شود.

از نکات قابل توجه در سایت ایران استخدام انتشار اخبار مربوط به قوانین استخدامی، کارگران و کارمندان است. همچنین مقالات آموزشی موجود در بلاگ سایت ایران استخدام هم برای کارجویان بسیار مفید خواهد بود.

نمایش آگهی های روزنامه ای در سایت ایران استخدام هم از نکات قابل توجهی است که مزیتی نسب به دیگر رقبایش محسوب می شود. تنها عیب سایت ایران استخدام هم نداشتن اپلیکیشن موبایلی است.

 

مزایای سایت استخدامی ایران استخدام:

  • رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد
  • ارسال آگهی های ویژه برای کارجویان
  • پلن های ویژه ثبت آگهی برای کارفرمایان
  • جست و جوی سریع و دقیق آگهی ها
  • جست و جوی آگهی بر اساس مدرک تحصیلی
  • نمایش آگهی های استخدام ویژه و مهم
  • اطلاع رسانی ایمیلی و پیامکی
  • نمایش آگهی های روزنامه ای
  • ارائه سوالات آزمون استخدامی
  • کتاب مصاحبه شغلی ایران استخدام
  • راهنمای جامع استخدامی در بخش مقالات سایت
  • مشاوره رایگان و اختصاصی جهت کاریابی و استخدام برای کارجویان

 

کارلیب

سایت استخدامی کارلیب

کارلیب یکی از سایت های منحصر به فرد استخدامی ایران است. سیستم سایت کارلیب کمی متفاوت تر از بقیه پلتفرم های استخدامی است. بیشتر آگهی های ثبت شده در این سایت مربوط به حوزه دیجیتال مارکتینگ است. اکثر شرکت های نوپایی که به دنبال نیروی کار طراح سایت، تولید کننده محتوا یا مدیر بازاریابی هستند در این سایت، آگهی استخدام داده اند.

از مزیت های سایت کارلیب ساخت آزمون آنلاین برای محک زدن نیروی کار است. شما با پرداخت 99 هزار تومان می توانید ساخت آزمون آنلاین خود را به کارلیب بسپارید. کارلیب هم با توجه به حوزه کاری تان و نیازهایی که دارید موظف است آزمون آنلاین شما را تهیه کند.

سایت کارلیب بیشتر برای کارفرمایان طراحی شده است. البته این به این معنی نیست که کارجویان توانایی جست و جوی شغل مورد نظر خود را در کارلیب نداشته باشند! اما کارلیب تلاش کرده تا محیطی را برای سنجش نیروی کار برای کارفرمایان محیا کند.

چون مدت زمان زیادی نیست از راه اندازی کارلیب نگذشته است به همین خاطر هزینه درج آگهی و برگذاری آزمون های آنلاین برای کارفرمایان بسیار پایین است.

کارلیب اگر اپلیکیشن موبایلی هم داشت به نظر می رسید پیشرفت چشمگیری می کرد و بیشتر دیده می شد.

 

مزایای سایت استخدامی کارلیب:

  •  رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد
  • ساخت آزمون های آنلاین برای سنجش نیروی کار
  • طراحی آزمون اختصاصی توسط کارلیب
  • مشخص کردن دسته بندی های شغلی
  • دسترسی سریع به آگهی های مورد نظر
  • همکاری با برندهای بزرگ و مطرح ایرانی
  • تعرفه های بسیار پایین و مقرون به صرفه
  • داشتن کانال فعال تلگرامی

 

سه‌ سوت جابز

سه‌ سوت جابز

سه‌ سوت جابز هم یکی از بهترین سایت های استخدامی در ایران است که کار خود را به تازگی شروع کرده است. با توجه به تازه کار بودن این سایت حدود 90 هزار متقاضی و کارجو در آن ثبت نام کرده و رزومه خود را ساخته اند.

رابط کاربری زیبا در سایت سه‌ سوت جابز یکی از مزیت های خوب آن به حساب می آید. درست است که تمرکز اصلی وب سایت ها و پلتفرم های استخدامی بیشتر روی برقراری ارتباط صحیح میان کارفرما و کارجو است ولی تجربه کاربری در آن ها هم قطعا مهم خواهد بود.

سه‌ سوت جابز از معدود پلتفرم های استخدامی ایران است که اپلیکیشن موبایلی استاندارد و کاربر پسند دارد. اپلیکیشن سه‌ سوت جابز هم اکنون برای گوشی های اندورید و IOS قابل استفاده است.

از دیگر امکانات سایت سه‌ سوت جابز رزومه ساز رایگان و آنلاینی است که در اختیار کارجویان قرار می دهد است. کارجویان بدون هیچ هزینه ای می توانند رزومه خود را در سایت بسازند، گروه کاری مورد نظر خود را انتخاب کنند و منتظر باشند تا با آن ها تماس گرفته شود.

یکی از مزیت های خوب سایت سه‌ سوت جابز داشتن نوتیفیکیشن یا اعلان در سایت و اپلیکیشن موبایلی است که از این طریق کارجویان سریعا از پیشنهاد های کار باخبر می شوند.

 

مزایای سایت استخدامی سه‌ سوت جابز:

  • رابط کاربری و تجربه کاربری عالی در سایت و اپلیکیشن موبایلی
  • رایگان بودن برای کارفرما و کارجویان
  • داشتن سیستم ارتباطی خوبی میان کارفرما و کار جویان
  • رزومه ساز آنلاین و رایگان
  • داشتن اپلیکیشن موبایلی
  • مشخص بودن لیست مشاغل موجود
  • همکاری با برندهای معروف ایرانی
  • پوشش دهی خدمات در بیش از 280 شهر ایران

 

کاربوم

کاربوم

کاربوم نام جدید تلنت یاب است که سه سالی از فعالیت شان می گذرد. کاربوم جز اولین پلتفرم های استخدامی و کاریابی در ایران بود که رزومه ساز آنلاین فارسی بدون نقصی را ارائه کرد. تلنت یاب در ابتدا با تولید محتوا در زمینه کاریابی و زندگی شغلی توانست مخاطبان زیادی را با خود آشنا کند.

با توجه به امکاناتی که مد نظرشان بود و در پلتفرم تلنت یاب نمی گنجید تصمیم به تغییر نام برند خود به کاربوم گرفتند. همین باعث شد که امکانات جدیدتری از لحاظ کیفیت زیر ساخت پلتفرم، رابط و تجربه کاربری در سایت و همینطور محتوای آموزشی در پلتفرم استخدامی خود قرار دهند.

جالب است بدانید وب سایت وب یاد هم زیر مجموعه ای از کاربوم شده است که علاقه مندان در این وب سایت می توانند محتوای آموزشی ویدیویی با کیفیتی را در شاخه های مختلف دریافت کنند. وب یاد دارای استودیویی شخصی برای ضبط ویدیوهای مدرسین است.

کارجویان با مراجعه به وب سایت وب یاد می توانند اطلاعاتی درباره آشنایی با محیط های کاری در سازمان ها، تست های روانشناختی و آموزش هایی در مورد تسهیل فرآیند ارسال درخواست همکاری با شرکت ‌ها را ببینند.

 

مزایای پلتفرم استخدامی کاربوم:

  • رابط کاربری و تجربه کاربری منحصر به فرد
  • جست و جوی رزومه ها بر اساس فیلتر گذاری پیشرفته
  • طراحی حرفه ای کلیه فرایند‌های مدیریت رزومه
  • دارای رزومه ساز رایگان برای کارجویان
  • رایگان بودن انتشار فرصت‌های شغلی
  • دارای فرایند تخصیص تست‌‌ های روانشناختی
  • امکان گزارش‌ گیری و ارائه آمار دقیق و مفید از فرایند جذب نیرو
  • ارائه آموزش های لازم در وب سایت وب یاد

 

کاریاب ایران

سایت کاریابی کاریاب ایران

کاریاب ایران یکی از قدیمی ترین نهادهای کاریابی و استخدامی در ایران است که از سال 82 فعالیت خود را آغاز کرده است. بیش از 14 سال سابقه کار در این حوزه باعث شده تا به عنوان بزرگترین موسسه کسب و کار و کاریابی در ایران شناخته شود.

کاریاب ایران هم بعد از مدت ها وب سایت خود را راه اندازی کرد تا بتواند بعضی از خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهد. کاریاب ایران در ابتدا با هدف آموزش به پرسنل و نیروی انسانی و کارفرمایان شرکت ها راه اندازی شد که بعد از مدتی به صورت آنلاین به خدمات خود اضافه کرد.

خدماتی که هم اکنون کاریاب ایران ارائه می دهد در زمینه ساخت رزومه آنلاین برای کارجویان، برگذاری آزمون های استخدامی، آموزش به کارفرمایان و آماده سازی نیروهای کار برای مشاغل دولتی، ارائه تست های شخصیتی و محتوای آموزشی خوب در راستای اهداف کارجویان و کارفرمایان است.

از نقاط ضعف کاریاب ایران می توان به نداشتن اپلیکیشن موبایلی و رزومه ساز آنلاینی که به تازگی راه اندازی کرده است اشاره کرد. نقص هایی در رزومه ساز آنلاین کاریاب ایران به چشم می خورد که در رزومه سازهای دیگر پلتفرم ها دیده نمی شود!

اما از نکات قابل توجه کاریاب ایران داشتن کانال تلگرامی با تعداد اعضای بالا است که باعث شده افراد زیادی که به دنبال کار می گشتند کار مورد علاقه خود را پیدا کنند.

 

مزایای سایت استخدامی کاریاب ایران:

  • امکان جست و جوی آگهی های کاری ثبت شده در سایت
  • ثبت نام رایگان برای کارجویان
  • نمایش آخرین رزومه های ثبت شده در سایت
  • نمایش آگهی های شغلی استخدام های تهران و قم
  • مصاحبه اختصاصی با کارجویان
  • پیگیری وضعیت استخدامی کارجویان
  • پشتیبانی آنلاین و تلفنی در 7 روز هفته
  • دارای مجور رسمی از وزارت کار
  • مشاوره رایگان برای استخدام در شرکت ها و نهادهای دولتی

 

جمع بندی و سخن پایانی

در این مقاله سعی شد تا شما را با بهترین سایت ها و پلتفرم های کاریابی و استخدامی ایران آشنا کنیم. اگر به دنبال شغل مورد علاقه خود هستید پیشنهاد می کنیم از سایت های معرفی شده اقدام به ساخت رزومه کنید و منتظر باشید تا خیلی زود شغل مورد نظرتان را پیدا کنید.

همانطور که ابتدای مقاله اشاره کردیم از طریق پلتفرم های استخدامی در ایران بدون نیاز به سابقه کار می توانید در تخصصی که دارید شغل مورد نظرتان را پیدا کنید. پس بهتر است ابتدا نمونه کارهای خود را افزایش دهید و رزومه کاری خود را دقیق درست کنید تا شغل مورد نظرتان را هرچه زودتر پیدا کنید.

امیدواریم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. اگر این مقاله هم مورد توجه شما قرار گرفت لطفا در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.