بهترین مدل تلویزیون ال جی – LG در سال ۲۰۲۱ [ با کیفیت بالا ]

الجی نامی آشنا در دنیای تکنولوژی است، بدون شک همه ما با بهترین گوشی های الجی آشنایی داریم، محصولاتی بی نظیر و خاص که از امکانات خاصی برخوردار هستند. از دیگر تولیدات این کمپانی می توان ایر پادهای الجی را معرفی کرد که توجه بسیاری از کاربران را جلب نموده است. امروز به معرفی بهترین مدل تلویزیون ال جی و بررسی برخی از ویژگی های آن ها می پردازیم.

تلویزیون های ال جی هر ساله در CES که در ماه ژانویه با حضور مارک ها و تولیدکنندگان مشهور جهان برگزار می شود ارائه می شوند. تلویزیون ها یکی از انواع محصولات الکترونیکی هستند که هر سال در این نمایشگاه جایگاه خود را دارند و معمولاً برندهایی مانند ال جی، سامسونگ، سونی و شیائومی بیشترین محصولات را با تنوع بیشتر و تکنولوژی های بالاتر ارائه می دهند.در سال 2021، ال جی اطلاعات دقیقی در مورد تلویزیون های خود ارائه نکرد، اما تا به امروز توانسته نام مدل و برخی ویژگی های این محصولات را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

پرفروش ترین مدل تلویزیون ال جی

معرفی ویژگی های بهترین مدل تلویزیون ال جی در سال 2021

 احتمالاً مهمترین خبر برای تلویزیون های ال جی 2021 پنل OLED Evo است که ال جی فقط در مدل G1 از آن استفاده می کند. سازندگان تلویزیون های ال جی می گویند این پنل روشن تر از پنل های OLED می باشد که جزئیات بیشتری را در تصویر نشان می دهد و در واقع پاسخی کوبنده به هر کسی است که درباره محدودیت های قدیمی صحبت می کند. آخرین نسخه پردازنده آلفا، در تلویزیون های سری 2021 استفاده شده که آخرین نسخه سیستم عامل WebOS 6.0 برای آن ها تعیین شده است.

همچنین وجود ویژگی کنترل از راه دور هوشمند، که ال جی آن را Magic Remote نامیده بود، این تلویزیون ها را محبوب کرده است. تلویزیون های قدیمی ال جی که قبلا معرفی شدند شامل Z1 ، R1 ، G1 ، C1 ، B1 ، A1 هستند که در مقابل آن ها تلویزیون های QNED این کمپانی در مدل های QNED99 ، QNED95 ، QNED90 و QNED85 ارائه شدند. تلویزیون های LG NanoCell 2021 نیز شامل Nano90 ، Nano80 و Nano75 می شوند.
ال جی امسال دو مدل تلویزیون UHD نیز عرضه کرد که شامل UP80 و UP70 است.پنل OLED ال جی Evoبرای مدت طولانی ، مارک های مختلف ادعا می کردند که فناوری قدیمی به اوج خود رسیده است و جایی برای پیشرفت وجود ندارد ، بنابراین سرعت ارتقاء کند است. اما LG  برای رد این ادعا ، تلویزیون G1 را با OLED Evo پیشرفته تولید کرد که دارای بخش بسیار روشن در پنل شما ، که منجر به  واضح تر شدن تصاویر روی صفحه می شود.

جی 1

ال جی همچنین وعده جزئیات و وضوح بیشتری در مورد محتوای ویدئویی این تلویزیون قدیمی را می دهد. به عبارت دیگر ، اگر می خواهید بهترین تصویر را در بین همه تلویزیون های جهان مشاهده کنید ، به G1 TV بروید.  البته با قیمت بالا! اینکه آیا سایر تولیدکنندگان قادر خواهند بود از این پنل در تلویزیون خود استفاده کنند سوالی است که ال جی هنوز به آن پاسخ نداده است.

نسل چهارم پردازنده آلفا طرفداران CES امسال یک شگفتی بزرگ از طرف LG دریافت کردند. این شرکت از آخرین نسخه پردازنده تصویر آلفا ، آلفا 9 در تلویزیون های قدیمی خود در سال 2021 استفاده کرد. نام کامل این پردازنده Alpha 9 Gen 4 است که دارای قابلیت های مشابه نسل های قبلی مانند بهبود کیفیت تصویر و بهینه سازی می باشد ، اما چندین ویژگی جدید آن را به یک پردازنده به روز تبدیل کرده و در صدر جدول قرار گرفته است ، یکی از این ویژگی ها این است که آلفا 9 فراتر از پردازش چهره است.

در حال حاضر با افزایش ویژگی افزایش شی ، می تواند همه اجسام مانند اتومبیل ، درختان و مناطق اطراف را تجزیه و تحلیل کرده و صحنه به صحنه و فریم به فریم آنها را پردازش و بهینه کند. البته این پردازنده جدید ال جی در تلویزیون های قدیمی از کنترل صدای خودکار نیز استفاده می کند. این بدان معناست که وظایف آن فقط بهینه سازی تصویر محدود نمی شود ، آخرین نسل آلفا می تواند به طور خودکار سیگنال ها را تنظیم کند تا سیگنال ها هنگام حرکت بین کانال ها و منابع ثابت بمانند.

در حالت ایده آل، همه این فناوری ها با هم کار می کنند تا به طور خودکار بهترین تصویر و صدا را روی صفحه نمایش دهند. به عنوان مثال ، CPU باید تشخیص دهد که شما در حال تماشای فیلم هستید ، بنابراین باید Stream یک و یک نفر را جریان دهید. شما همچنین صدای 5.1 را به 5.1.2 کانال تبدیل می کنید. سپس صداهای مزاحم را با فناوری تمیز کردن صدا حذف می کند و در نهایت محتوای تمیز و بی عیب و نقص را ارائه می دهد.

LG (WebOS 6.0)

آخرین نسخه WebOS در تلویزیون های جدید LG (WebOS 6.0)

LG WebOS یکی از بهترین سیستم عامل های موجود است ، بنابراین تعجب آور نیست که هر سال نسخه جدیدی را معرفی می کند. این شرکت نسخه 6.0 را برای سال 2021 معرفی کرده است که بیشتر شبیه یک انقلاب بود و هدف از این پیشرفت بزرگ این است که دسترسی سریع تری به محتوای مورد نظر خود در تلویزیون برای شما فراهم کند. با استفاده از دکمه Home یک ردیف نمادها و گزینه های پیش فرض مانند قبل روی صفحه ظاهر می شود.اما در این نسخه ، یک ردیف برنامه های پیشنهادی در بالای صفحه ظاهر می شود که اساساً بر اساس سابقه محتوایی است که مشاهده کرده اید. همچنین در این قسمت جدید می توانید گزینه هایی مانند LIVE TV ، سیگنال های ورزشی و آخرین رویدادها را مشاهده کنید. سیستم عامل وب نسخه 6.0 دارای رابط کاربری بسیار شیک و جدید است و بدون شک هر کاربری را مجذوب خود خواهد کرد. این پلت فرم نسل جدید را می توان در همه تلویزیون های سال 2021 تولید شده توسط این مارک مشاهده کرد.

کنترل از راه دور تلویزیون های ال جی در سال 2021

 پس از چندین سال خدمات عالی ، کنترل از راه دور قدیمی ال جی با ریموت جادویی جدید جایگزین شده است. این کنترل از راه دور در نگاه اول آشکار است ، ظاهر آن با ریموت های قدیمی متفاوت است. همچنین دارای یک طراحی ارگونومیک و شیک است که به نظر می رسد دارای دکمه های کاربردی تری است که دارای رابط کاربری پیچیده تری هستند.

یکی از این دکمه ها پیمایش است که جستجوی بین محتوا و سایت ها را برای کاربر بسیار آسان می کند. دکمه های جدید و ویژه در این ریموت هوشمند LG شامل Google Assistant و میانبرهای Alexa ، NETFLIX و DISNEY + است که در ریموت های قبلی وجود نداشت.

کنترل از راه دور

بهترین تلویزیون های بازی

اکنون می توان گفت که تلویزیون های LG 2021 قدیمی بهترین تلویزیون های بازی هستند و ویژگی هایی مانند HDMI2.1 و کمترین حالت تاخیر خودکار (ALLM) این را ثابت می کند. این تلویزیون ها علاوه بر پشتیبانی از HGIG و نرخ تازه سازی متغیر (VRR) ، همه قابلیت های اتصال و بازی سالهای گذشته را دارند. همچنین ویژگی که در این تلویزیون ها احساس می کنیم Game Optimizer نام دارد که به گیمرها اجازه می دهد تا به برخی از ویژگی های بازی مانند Freesync دسترسی سریع داشته باشند.

یا حتی میزان نور و روشنایی را تنظیم کنید. این شرکت همچنین در مورد ویژگی دیگری به نام انتخاب ژانر صحبت می کند که تنظیمات بهتری را برای بازی شما ایجاد می کند ، اما مطمئناً تنها چیزی که ما از یک تلویزیون بازی می خواهیم حداقل تأخیر ورودی و دقیق ترین رنگ ها در هر بازی است ، بنابراین ما باید منتظر بمانیم و ببینیl کدام تلویزیون های بازی LG می تواند این ویژگی ها را تولید کند. یکی از ویژگی های بی چون و چرا و شگفت انگیز این تلویزیون ها در سال 2021 استفاده از سرویس Google Stadia است که برای اولین بار در تلویزیون های غیر Android استفاده می شود. برخی از بهترین تلویزیون های بازی LG 2021 در زیر لیست شده اند:

گیمینگ

تلویزیون های اولد ال جی در سال 2021

بهترین مدل تلویزیون ال جی در سال 2021 ، مدل Z1 است. اگرچه ال جی هنوز مشخصات کامل این تلویزیون پرچمدار را ارائه نکرده است ، اما می دانیم که در دو اندازه 77 و 88 اینچی موجود است و از پردازنده جدید نسل 4 ، Alpha9 استفاده می کند. یکی از ویژگی های متمایز این تلویزیون از سایر تلویزیون های قدیمی کیفیت تصویر 8k آن است و ممکن است تنها تلویزیون با وضوح بالا باشد که LG در سال 2021 تولید کرده است. به احتمال زیاد ، تلویزیون Z1 مجهز به 4 ورودی HDMI2.1 خواهد بود، به این معنی که یکی از بهترین شرکت های بازی سازی در این شرکت است.
پشتیبانی VRR و فرکانس فرش 120 هرتز نیز اضافه شده است. یکی از مواردی که هنوز برای ما و طرفداران این برند مورد تردید است استفاده از پنل OLED Evo در این تلویزیون است و نمی توان با قاطعیت گفت که آیا از این پنل در تلویزیون استفاده شده است یا خیر. در اینجا برخی از ویژگی های تلویزیون Z1 آورده شده است: نوع صفحه نمایش OLEDرزولوشن 8Kاندازه تلویزیون: 77 و 88 اینچپردازنده تصویر قدرتمند و هوشمند Alpha9 Gen 44 HDMI2.1نرخ تجدید تصویر 120 هرتزپشتیبانی از VRR

تلویزیون اولد R1 OLED 4K

تا زمانی که همه اسناد برای ارائه جدیدترین تلویزیون های ال جی فاش نشود، نمی توان مطمئن بود که کدام تلویزیون LG R1 مورد بحث است، اما این شرکت اعلام کرده که این تلویزیون همزمان با افتتاحیه مورد توجه قرار خواهد گرفت. به نوعی کاربران خود را شگفت زده خواهد کرد. برای تلویزیون R1 ، ال جی از کلمه Rollable به معنی تا شدن استفاده می کند که هنوز تأیید یا رد نشده است.

ساختار تلویزیون R1 از فرمول مشابه RX استفاده می کند ، با این تفاوت که دارای بلندگوهای بزرگتر است ، که به معنی سیستم صوتی قوی تری در تلویزیون R1 است. تلویزیون R1 یکی از مدل هایی است که ال جی اطلاعات اضافی برای آن ارائه نکرده است ، اما اطلاعات ما همزمان با ارائه این مدل به روز می شود.

همه چیز جالب می شود! در آخرین کنفرانس CES ، LG از تلویزیون G1 Gallery نام برد و این تنها مدلی است که از پنل درخشان Evo استفاده می کند. ما به طور قطع می دانیم که حتی بهترین مدل های LG مانند C1 این پنل را ندارند ، بنابراین اگر می خواهید بهترین کیفیت تصویر را در LG 2021 قدیمی مشاهده کنید ، به چیزی بالاتر از آن نیاز دارید ، بنابراین تلویزیون LG G1 تولید شد.

به مانند مدل قبلی ال جی ، GX ، تلویزیون G1 بسیار نازک است و طراحی شیک و زیبایی دارد و طبق تصاویر ارائه شده از این مدل از سال 2021 ، G1 دارای پایه بلند است و این می تواند نوع متفاوتی از طراحی باشد. کیفیت تصویر در این تلویزیون 4K است و به گفته LG در اندازه های 55 ، 65 و 77 اینچ تولید می شود و برای رها نشدن ، این شرکت پردازنده Alpha 9 را برای آن نصب کرده است. مانند Z1 ، این تلویزیون دارای 4 HDMI 2.1 است و از VRR پشتیبانی می کند. از ویژگی های اصلی این تلویزیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع صفحه نمایش Evo OLED
  • کیفیت تصویر فورکی
  • اندازه های تلویزیون: 55، 65 و 77 اینچ
  • پردازنده تصویر آلفا 9
  • 4 پورت HDMI 2.1
  • نرخ رفرش 120 هرتز 4K
  • پشتیبانی از VRR

تلویزیون اولد فورکی C1

سال گذشته ، تلویزیون های سری C مقرون به صرفه ترین مدل های LG با بهترین کیفیت تصویر بودند. ال جی گفت برای این تلویزیون ها بیشتر هزینه کنید تا تلویزیون بهتری داشته باشید. اما در سال 2021 ، G1 توانست این رکورد را بشکند و اکنون می گوییم تلویزیون C1 خوب است ، اما به خوبی G1 با پنل Evo نیست. در اینجا سر C1 است که یکی از بهترین فورکی های امسال است.

پردازشگر تصویر آلفا 9 ، پنل OLED ، پشتیبانی از نرخ تازه سازی 4 HDMI 2.1 و 120 هرتز باعث شده است C1 نه تنها یکی از بهترین ، بلکه یک تلویزیون بازی عالی باشد ، به همین دلیل است که ما می گوییم C1 به عنوان بهترین LG قدیمی رتبه بندی شده است. تلویزیون ها مشخصات اصلی این تلویزیون که تا کنون در اختیار ما قرار گرفته است شامل موارد زیر است:

  • نوع صفحه نمایش OLED
  • سایزهای تلویزیون: 48، 55، 65، 77، 83 اینچ
  • پردازنده تصویر Alpha 9 Gen 4
  • دارای 4 پورت HDMI 2.1
  • نرخ رفرش 120 هرتز فورکی
  • پشتیبانی از VRR

سی 1

تلویزیون اولد ال جی B1 فورکی

تلویزیون B1 مدل دیگری است که در نمایشگاه امسال به آن اشاره شد و احتمالاً از یک پایه فلزی بلند مانند C1 استفاده خواهد کرد ، البته در مدلهای بالاتر. این تلویزیون محتوای 4K را نمایش می دهد و پنل آن OLED است. می توان گفت که B1 سال گذشته جایگزین مدل BX شد و ما فرض می کنیم که مانند BX ، تنها از دو پورت HDMI 2.1 استفاده خواهد کرد. با این حال ، تلویزیون B1 یکی از زیباترین طرح ها را دارد و قاب آن بسیار باریک است که ظاهر جذابی به آن می بخشد. تلویزیون B1 را نیز می توان یکی از مدل های بازی امسال دانست. این مدل LG دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و VRR است.

بی 1

تلویزیون اولد فورکی A1

یکی از بهترین مدل تلویزیون ال جی ارزان در سال 2021 ، تلویزیون A1 است و ما با توجه به نام تجاری آن را اینگونه می نامیم. تلویزیون قدیمی A1 یکی از مدل هایی است که هنوز به طور کامل معرفی نشده است ، اما ما اطلاعاتی را که در اینجا داریم توضیح می دهیم. پنل OLED و کیفیت تصویر 4K از ویژگی هایی است که A1 را به یک تلویزیون عالی برای دوستداران فیلم و تلویزیون تبدیل کرده است. از نظر پردازنده ، A1 از پردازنده نسل 4 آلفا 7 استفاده می کند ، به این معنی که LG تلویزیون A1 را از آخرین پردازنده خود ، A9 حذف کرده است.

همچنین این تلویزیون فاقد HDMI 2.1 است ، بنابراین A1 را می توان گزینه مناسبی برای افراد غیر گیمر با قیمت کمتر دانست. یکی دیگر از گزینه هایی که ما وظیفه خود می دانیم ذکر آن نرخ تازه سازی است که به 60 هرتز کاهش می یابد ، در حالی که C1 و B1 از 120 هرتز استفاده می کنند. با این تفاسیر ، اگر به بازی ها و بازی های رایانه ای علاقه دارید ، دور A1 را خط بکشید ، زیرا این گزینه خوبی برای گیمرها نیست ، اما در عوض یکی از گران ترین و با کیفیت ترین LG قدیمی است. از ویژگی های اصلی این تلویزیون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنل OLED
  • وضوح تصویر 4K
  • اندازه های تلویزیون: 48، 55، 65 و 77 اینچ
  • پردازنده تصویر Alpha 7 Gen 4
  • HDMI 2.1: ندارد
  • نرخ رفرش تصویر: 60 هرتز
  • پشتیبانی از VRR: ندارد

تلویزیون های QNED ال جی در سال 2021

بلافاصله پس از معرفی تلویزیون های OLED ، ال جی مدل های QNED را معرفی کرد. امسال در مجموع 10 تلویزیون کیوند معرفی شد که معروف ترین آنها مدل 86 اینچی 8K با نام QNED99 است. تلویزیون QNED99 بالاترین تلویزیون QNED در سال 2021 با نور پس زمینه MiniLED برای بهبود روشنایی و کنتراست بیشتر صفحه LED-LCD است.

کیفیت تصویر این تلویزیون 8K است و از نرخ تازه سازی 120 هرتز برای ایجاد حرکت روان بدون تار شدن صفحه استفاده می کند. فناوری مورد استفاده در این صفحه LED Full Array Local Dimming است و کنترل از راه دور آن آسان است. از دستورات صوتی شما پشتیبانی می کند. پردازنده تلویزیون QNED99 نسل 4 آلفا 9 است و در سایزهای 65 ، 75 و 86 اینچ در دسترس خواهد بود. از آنجا که LG اطلاعات بیشتری در مورد این تلویزیون منتشر نکرده است ، قطعاً نمی توانیم ویژگی های آن را مرور کنیم.

8K

تلویزیون QNED95 8K

مدل پایین QNED99 تلویزیون QNED95 است و اگرچه از کیفیت تصویر 8K مانند نسخه قبلی خود استفاده می کند ، اما نرخ تجدید آن از 120Hz به 60Hz افزایش یافته است ، که می تواند برای گیمرها کمی ناخوشایند باشد. نکته جالب این تلویزیون عالی LG در سال 2021 استفاده از آخرین نسل پردازنده ، یعنی Alpha 9 Generation 4 است که به خودی خود کیفیت تصویر عالی را تضمین می کند.

تلویزیون QNED95 در اندازه های 65 و 75 اینچ در دسترس خواهد بود. تا کنون ما دو تلویزیون LG QNED 8K در سال 2021 را بررسی کرده ایم که یکی از آنها پیشرو و دیگری از طبقه متوسط ​​بوده است و شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود بهترین مدل تلویزیون ال جی را انتخاب و خریداری کنید.

تلویزیون های نانوسل ال جی در سال 2021

در سال 2021 ، ال جی به تولید مدل های استاندارد تلویزیون های نانوسل ادامه می دهد ، که به معنی کشف تلویزیون های بدون مینی LED است. نکته جالب در مورد همه تلویزیون های نانوسل ال جی این است که بسیار نازک تر از تلویزیون های دیگر هستند و می دانیم که این روزها تلویزیون های فریم باریک از محبوبیت بیشتری برخوردارند. بنابراین ، اگر طراحی زیبای تلویزیون توجه شما را جلب کند.

نانوسل ها گزینه مناسبی هستند. نانوسل ها دارای تمام ویژگی هایی هستند که از تلویزیون انتظار دارید مانند Dolby Vision IQ ، VRR ، eARC و Stadia. به نظر می رسد همه تلویزیون های نانوسل ال جی امسال 4k باشند ، اما به احتمال زیاد آخرین تلویزیون موجود در لیست 8k است. با این حال ، با ارائه دقیق این تلویزیون های Nanocell LG ، این اطلاعات نیز به روز می شود.

1

تلویزیون ال جی فورکی نانو 75

تلویزیون های نانو 75 و نانو 80 را می توان دسته بندی مناسبی دانست. Nano75 یک تلویزیون 4K NanoCell است ، تنها تلویزیون موجود در لیست 43 با اندازه 43 ، بنابراین شما هم اکنون می توانید یک تلویزیون NanoCell برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن خود داشته باشید. تلویزیون Nano75 مانند نسخه قبلی خود از پردازنده چهار هسته ای استفاده می کند و نرخ تجدید آن 60 هرتز است، این مدل یکی از بهترین مدل تلویزیون ال جی به حساب می آید.

تلویزیون های UHD ال جی در سال 2021

نظر شما در مورد تلویزیون فانتزی با قیمت مناسب در سال 2021 چیست؟ ال جی تلویزیون UP80 را در اندازه های 43 ، 50 ، 55 ، 60 ، 65 ، 70 ، 75 ، 82 ، 86 اینچ با کیفیت تصویر 4K UHD ، تازه سازی 60 هرتز و 120 هرتز برای اینچ های بالاتر تولید می کند. این تلویزیون مناسب مصرف کنندگانی است که نمی خواهند برای خرید تلویزیون هزینه زیادی بپردازند و یک تلویزیون هوشمند با تصویر عالی با قیمت مناسب دریافت کنند. طراحی زیبا و بدنه باریک ، کنترل از راه دور هوشمند و پردازنده چهار هسته ای LG از ویژگی های اصلی این تلویزیون UHD ال جی است.

نتیجه

ال جی در بزرگترین کنفرانس امسال خود ، لیست بلند بالایی از بهترین تلویزیون های خود را معرفی کرد که شامل مدلهای قدیمی 4K و 8K ، مدلهای کیوند ، تلویزیونهای نانوسلولی و تلویزیونهای UHD بود. هر یک از این تلویزیون ها در اندازه های مختلف تولید می شوند و برخی از آنها برای گیمرها مناسب هستند. تلویزیون های 8K آینده بهترین کیفیت تصویر را نشان می دهند و شما می توانید تلویزیون بازی مناسب خود را از تلویزیون های قدیمی انتخاب کنید. اگر مجبور باشیم امسال بهترین مدل تلویزیون ال جی را انتخاب کنیم ، بدون شک G1 با پنل درخشان Evo خواهد بود. ال جی همچنین از Alpha 9 ، جدیدترین پردازنده ثبت شده خود و سیستم عامل WebOS 6.0 در مدل های رده بالای خود استفاده می کند.

 

 

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.