بررسی مشخصات دستبند هوشمند شیائومی می بند ۶ [ آخرین به روزرسانی ]

جدیدترین اخبار تکنولوژی را با معرفی دستبند هوشمند شیائومی می بند 6 دنبال می کنیم. این کمپانی چند سالی می شود که در زمینه ساخت بهترین گوشی های شیائومی و اکسسوری های دیجیتال مختلف فعالیت دارد. این کمپانی محصولاتی بسیار با کیفیت و در عین حال، اقتصادی و مقرون به صرفه ارائه می دهد. به همین دلیل توانسته جای خود را در میان برند های بزرگ بازار باز کند و به یکی از برند های مورد علاقه کاربران تبدیل شود.

یکی از محصولات این شرکت که در کشور ما طرفداران زیادی دارند، مچ بندهای هوشمند شرکت شیائومی می باشند که به یکی از گجت های محبوب ما تبدیل شده اند. در این مقاله قرار است شما را با یکی از جدیدترین گجت های پرطرفدار این شرکت، یعنی دستبند هوشمند شیائومی می بند 6 و ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد آن آشنا کنیم.

دستبند هوشمند شیائومی می بند 6 که با نام می بند هم معروف است، سری جدید و پرفروش دستنبد های هوشمند این شرکت چینی می باشد که به سرعت موفق شد به محبوبیت بالایی نزد طرفداران و به خصوص ورزشکاران برسد. یکی از دلایل استقبال کاربران از این گجت ها، ویژگی های بی نظیر آن مانند پیگیری حرکات ورزشی متعدد، سنجش ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون و سنجش کیفیت خواب در کنار قیمتی مقرون به صرفه و مناسب می باشد. در ادامه با بررسی ویژگی های دیگر این دستبند ما را همراهی کنید.

مشخصات کلی دستبند هوشمند شیائومی می بند 6

دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 6 دارای ظاهر مینیمالیستی مشابه نسل قبلی است که نمایشگر OLED 1.56 اینچی برجسته ترین بخش آن است. وضوح صفحه نمایش این دستبند 152 در 486 پیکسل و تراکم تصویر 326 پیکسل در اینچ است.

حداکثر روشنایی به 450 نیت می رسد، که دیدن صفحه را در نور مستقیم آسان تر می کند.

شیائومی Mi Band 6 مجهز به سنسورهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، اکسیژن سنج خون و مانیتور ضربان قلب است. این سنسورها امکان شناسایی 30 فعالیت ورزشی، تجزیه و تحلیل خواب، استرس و چرخه قاعدگی زنان و همچنین ارائه گزارش های سلامت محور را فراهم می کنند.

این دستبند هوشمند با بدنه پلاستیکی 12.8 گرم وزن بسیار سبک دارد و احساس چندانی روی دست ندارد.

بدنه سبک این مدل از سیلیکون قوی ساخته شده و در سه رنگ نارنجی، مشکی، زرد، آبی، زیتونی و شیری موجود است. این بند بسیار بلند است و افرادی که مچ دست آنها ضخیم است می توانند بدون هیچ مشکلی آن را روی دستان خود قرار دهند. وجود چند سوراخ در بند نیز به افراد با مچ باریک اجازه می دهد تا به راحتی از این دستبند استفاده کنند.

شارژ باتری 125 میلی آمپر ساعتی این دستبند با استفاده معمولی روزانه به مدت 5 تا 14 روز و در حالت ذخیره انرژی حتی بیشتر خواهد بود.

باتری را می توان در کمتر از 2 ساعت از طریق شارژر مغناطیسی شارژ کرد و با یک بار شارژ معمولی تا 12 روز شارژ می شود.

شیائومی Mi Band 6 تقریباً با تمام دستگاه های هوشمند رایج موجود در بازار سازگار است. می توان آن را به راحتی از طریق اتصال بلوتوث 5.0 به تلفن های دارای نسخه Android 5.0 و بالاتر و همچنین iPhone و iPad با iOS نسخه 10.0 و بالاتر متصل کرد.

طراحی

دستبند هوشمند شیائومی می بند 6 از نظر ظاهر و اندازه شبیه نسخه قبلی این دستبند یعنی Mi Band 5 است. بدنه این دستبند مانند مدل قبلی از سیلیکون مقاوم ساخته شده است و صفحه نمایش آن از یک صفحه براق بدون خط و خش تشکیل شده است.

نمایشگر این دستبند با توجه به طراحی خاص این مدل، در بالای قاب سیلیکونی قرار گرفته است. در نتیجه، امکان جذب گرد و غبار و خاک در فواصل بین نمایشگر و بند وجود دارد. همچنین به دلیل بیرون زدگی سطح صفحه نمایش با وجود لایه محافظ، خطر آسیب پذیری صفحه افزایش می یابد.

رابط کاربری قابل شخصی سازی

شیائومی Mi Band 6، مانند دیگر دستبند های این مارک، از رابط کاربری نسبتاً ساده ای استفاده می کند. برای ورود به منوی اصلی و شروع، کافی است انگشت خود را روی صفحه لمسی بکشید. با کشیدن انگشت خود از گوشه سمت چپ صفحه به راست می توانید به مرحله قبلی بازگردید.

همچنین برای جابجایی بین ویجت های اصلی باید انگشت خود را به چپ یا راست بکشید. دسترسی به سایر برنامه ها با کشیدن انگشت به بالا یا پایین است. جالب است بدانید که این اسلایدها نیز سفارشی هستند و می توانید ویجت های مورد علاقه خود را مطابق سلیقه شخصی خود در دسترس قرار دهید.

جمع بندی

دستبند هوشمند می بند 6 یک دستبند اقتصادی با ویژگی های قابل توجه است که از نظر اندازه صفحه نمایش و فعالیت های ورزشی توسط نسل قبلی ارتقا یافته است، اما در سایر زمینه ها تغییر چندانی نکرده است. مزایای کلی این دستبند عبارتند از:

  • طراحی جذاب
  • بدنه‌ سبک و ضدآب
  • پشتیبانی و مدیریت بیش از ۳۰ فعالیت‌ ورزشی
  • نظارت بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، استرس و سیکل قاعدگی
  • شارژدهی طولانی تا بیش از دو هفته
  • نمایش اعلان‌های تلفن همراه
  • قابلیت کنترل تماس، موسیقی، دوربین و اعلانات گوشی
  • قیمت مناسب

البته این گجت از معایب زیر هم برخوردار است:

  • نبود GPS
  • پایش خواب غیر دقیق
  • نمایش غلط اعلان‌های فارسی در برخی موارد
  • باگ ‌های گاه و بیگاه در کنترل موزیک پلیر
ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.