بهترین گوشی هوشمند تا ۵ میلیون در سال ۲۰۲۱+[برای حرفه ای ها]

امروز میخواهیم با موضوع بهترین گوشی هوشمند تا 5 میلیون تومان در بازار خدمت شما عزیزان باشیم. اول از همه لازم به ذکر است که قیمت گوشی ها با توجه به نوسانات دلار بسیار متغییر است و هنگام خرید گوشی حتما اخرین قیمت را از سایت های معتبر و یا فروشگاه های گوشی بگیرید.
عموما بهترین گوشی های زیر 10 میلیون و 5 میلیون جز دسته گوشی های اقتصادی میباشد. خرید گوشی های پرچمدار برای عموم مردم کار راحتی نیست و بنظر شخصی بنده اختصاص دادن مبلغ های سنگین برای گوشی کارچندان درستی نیست چرا که در کنار بهترین گوشی های هوشمند داشتن اکسسوری های دیجیتال نیز لازم است. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین گوشی های زیر 5 میلیون بپردازیم.

پرفروش ترین گوشی زیر 5 میلیون تومان

 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M51 SM-M515F/DSN دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت

این گوشی از میان رده‌های جدید شرکت سامسونگ است که با طراحی زیبا و سخت‌افزار قوی روانه بازار شده است و از بهترین گوشی های 5 میلیون در بازار میباشد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. قاب پشتی و فریم این گوشی از جنس پلاستیک تهیه شده و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده است.
صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.7 اینچ با رزولوشن فول اچ دی پلاس است که با استفاده از فناوری سوپر اَمولِد پلاس است که با استفاده از فناوری گوریلا گلس است که از خط‌وخش و ضربه جلوگیری می‌کند. تراشه‌ی این محصول، همانند آ71 همان تراشه اسنپدراگن 730   از تراشه‌های 8 نانومتری سامسونگ است که به همراه 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود.  شرکت سامسونگ برای این مدل از یک دوربین اصلی چهارگانه استفاده کرده است.
لنز عریض با رزولوشن 64 مگاپیکسل، لنز فوق عریض  با رزولوشن 12 مگاپیکسل، لنز ماکرو با رزولوشن 5 مگاپیکسل و حسگر عمق با رزولوشن 5 مگاپیکسل مجموعه دوربین این گوشی  را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی 32مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است.
باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه تایپ سی  و حسگر اثرانگشت هم از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با قابلیت‌های نزدیک به یک بالارده خوش‌ساخت را روانه بازار کند.

 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M51 SM-M515F/DSN

نکات مثبت                                                                         نکات منفی
حافظه                                                                                وزن زیاد به دلیل باتری 7000 میلی آمپری
دوربین
پردازنده
طراحی زیبا

نظر خریداران گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M51 SM-M515F/DSN

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومن

نظر یکی از خریداران: یه بمب انرژیه. باتریش مشابه نداره. خیلی عالیه. من خیلی اهل گیم و فضای مجازیم. این واقعا همون گوشییه که من میخواستم. دوربینش هم عالیه. ای کاس 5 جی هم داشت. اما همینجوریش هم همه جوره عالیه. یه خورده وزنش زیاده که بنظرم با این باتری که داره کاملا طبیعیه و از بهترین گوشی های 5 میلیونه.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3 M2010J19CG دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

شیائومی پوکو ام 3 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت از جمله اولین سری محصولات برند شیائومی است. این محصول دارای ساختاری متوازن و خوش‌ساخت بدون پشتیبانی از تکنولوژی 5 جی در تاریخ نوامبر 2020 روانه بازار شده است. این محصول از فریم پلاستیکی ساخته شده است که قاب جلو شیشه‌ای جلوه ویژه‌ای به این مدل بخشیده است. صفحه‌ نمایش این گوشی دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت در اندازه 6.53 منتشر شده است.
این صفحه‌نمایش کاملاً تمام‌صفحه است و در بالا وسط اثری از بریدگی یا حفره دوربین سلفی وجود دیده می‌شود. دوربین سلفی این محصول دارای حسگر 8 مگاپیکسلی است .صحفه‌ نمایش این گوشی با استفاده از فناوری گوریلا گلس 3 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود.
ویژگی دیگر این گوشی  مجهز شدن به حسگر اثرانگشت در زیر کنار گوشی که نشان از بالارده بودن محصول دارد. گفتنی است ۳ دوربین که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی جا خوش کرده‌اند. این دوربین‌ها قادر هستند ویدئوی فول اچ دی را ثبت و ضبط کنند.
دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. بلوتوث نسخه 5.0، نسخه 10 سیستم عامل اندروید و باتری شگفت‌انگیز 6000 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی موبایل شیائومی جدید هستند. این گوشی دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت دارای قابلیت شارژ معکوس است.
شارژ معکوس ویژگی است که به شما این امکان را می‌دهد که از تلفن خود برای شارژ دستگاه‌های دیگر مانند تلفن‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و باندهای هوشمندی که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند، استفاده کنید. برای اینکه بتوانید آنها را به‌صورت بی‌سیم شارژ کنید، دستگاه شما باید از پروتکل شارژ بی‌سیم کیو آی پشتیبانی کند.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3 M2010J19CG

نکات مثبت                                                                         نکات منفی
حافظه                                                                                اسپیکر
دوربین
سرعت
باتری
5 جی

نظر خریداران گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3 M2010J19CG

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومن

نظر یکی از خریداران: در کل گوشی خوبیه ولی ولی من برای اونایی که بازی می کنن پیشنهادش نمی کنم من خودم دانشجوام از صبح تا شب دستمه تو این یک ماه ایرادی ندیدم از انتخابم راضی ام اگه برا بازی نیست که پیشنهادش می کنم خیلی خوش دسته شاید تو تصویر فکر کنید کوچیکه ولی اصلا کوچیک نیست اندازه نت هشته ولی پهنه در کل عالیه.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 M2007J20CG دوسیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

شیائومی پوکو ایکس 3 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت از جمله محصولات برند شیائومی که با فناوری ان اف سی روانه بازار شده است. این محصول دارای ساختاری متوازن و خوش‌ساخت بدون پشتیبانی از تکنولوژی 5 جی در تاریخ 07 سپتامبر 2020 روانه بازار شده است.
این محصول از فریم آلومینیومی ساخته شده است که قاب جلو شیشه‌ای جلوه ویژه‌ای به این مدل بخشیده است. صفحه‌ نمایش این گوشی دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت در اندازه 6.67 منتشر شده است. این صفحه‌ نمایش کاملاً تمام‌ صفحه است و در بالا وسط اثری از بریدگی یا حفره دوربین سلفی وجود دیده می‌شود. دوربین سلفی این محصول دارای حسگر ۲۰ مگاپیکسلی است.
صفحه‌نمایش این گوشی با استفاده از فناوری گوریلا گلس 5 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود. ویژگی دیگر این گوشی مجهز شدن به حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش که نشان از بالارده بودن محصول دارد. گفتنی است چهار دوربین که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی جا خوش کرده‌اند.
این دوربین‌ها قادر هستند ویدئوی 4 کا را ثبت و ضبط کنند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 20 مگاپیکسلی مجهز شده است. بلوتوث نسخه 5.1، نسخه 10 سیستم عامل اندروید و باتری 5160 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی جدید هستند.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 M2007J20CG

نکات مثبت                                                                         نکات منفی
پردازنده                                                                              وزن نسبتا سنگین
باتری                                                                                  5 جی ندارد
دوربین
حافظه داخلی

نظر خریداران دو سیم‌ گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 M2007J20CG

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومن

نظر یکی از خریداران: حدودا سه ماهه دارم استفاده میکنم وزن گوشی اونقدر ها هم سنگین نیست با اینکه بیشتر باهاش درس میخونم اذیت نشدم اصلا برادرم هم باهاش بازی میکنه و عالیه حتما نحوه شارژ کردن این گوشی ها را مطالعه کنید خیلی مهمه در کل راضی بودم فقط اون موقع ک خریدم خیلی گرون بود و خیلی ناراحتم اینقدر ارزون شده ولی از بهترین گوشی های 5 میلیون در بازاره.

 گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 M2101K7AG دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

این گوشی دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت با بدون فناوری ان اف سی وارد بازار شده است و از بهترین گوشی های هوشمند تا 5 میلیون تومان میباشد. شیائومی در مارس 2021، نسل دهم از گوشی‌های ردمی نوت خود را معرفی کرده است. این گوشی مانند نسخه‌ های قبلی این سری از گوشی‌ های شیائومی از صفحه‌نمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سخت‌ افزار مناسب برای اجرای بازی برخوردار است.
هم با پنل آی پی اس ال سی دیساخته ‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این نمایشگر 4.43 اینچی حدود 409 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. بدنه و نمایشگر این محصول با استفاده از  گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط ‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر این گوشی مجهز شدن به حسگر اثرانگشت بر روی لبه کناری آن است.
شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین چهارگانه استفاده کرده است. لنزعریض 48 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو با کیفیت 2 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین شیائومی ردمی نوت 10 را تشکیل می‌دهد. یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم در مرکز بالای نمایشگر این گوشی به کار گرفته شده است.
ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه اسنپدراگن 678 بهره میبرد. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات، درگاه ارتباطی تایپ سی و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است.

 گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 M2101K7AG

نکات مثبت                                                                         نکات منفی
صفحه نمایش باکیفیت                                                          نداشتن 5 جی
باتری                                                                                    داغ شدن گوشی

نظر خریداران گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 M2101K7AG

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومن

نظر یکی از خریداران: خیلی گوشی خوبیه، دوستان حتما پیشنهاد میکنم اگه رنگ گوشی و شکل گوشی خوب و بادوام مد نظرتون هست حتما این گوشی و بخرید از همه لحاظ که نگاه کنی و مقایسه کنی این گوشی برنده میشه، ممکنه گوشی های دیگه تفاوت های جزیی داشته باشن مثلا فقط دوربینشون خوب باشه یا سی پی یو ولی این گوشی همه امکاناتش خوبه و یه جا قابل قبوبه

 گوشی موبایل موتورولا مدل Moto One Macro XT2016-1 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

موتورلا در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی را از خود نشان داده است. این شرکت با بهره‌گیری از گرایش‌ روز محصولی زیبا روانه بازار کرده است. موتو وان ماکرو گوشی موبایلی خوش‌ساخت است که حاشیه چندانی را در صفحه‌نمایش خود جا نداده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به چهار گیگابایت رم و سه سنسور دوربین اشاره کرد؛ همچنین به‌گفته‌ی شرکت سازنده، این دستگاه در برابر قطرات آب مقاوم است.
برای این محصول ظرفیت داخلی 64 گیگابایت در نظر گرفته شده است که با توجه به پشتیبانی آن از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی این میزان قابل‌افزایش خواهد بود و فضای کافی برای نگه‌داری حجم زیادی از بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و جز بهترین گوشی های 64 گیگ میباشد.
وظیفه‌ی پردازش اطلاعات در  این گوشی به عهده پردازنده مدیاتک هلیو پی 70 و 2 پردازنده‌ی مرکزی 4هسته‌ای با فرکانس‌های 2.0 گیگاهرتز است. این مجموعه‌ی سخت‌افزاری را 4 گیگابایت رم همراهی می‌کند که درمجموع عملکرد روانی خواهد داشت. این محصول با داشتن نمایشگر 6.2اینچی برای تماشای فیلم یا انجام بازی و وب‌گردی مناسب است. در این نمایشگر از فناوری آی پی اس بهره گرفته شده است.
وضوح تصویر در این محصول 1520 در 720 است و با توجه به ابعاد صفحه‌نمایش تراکم پیکسلی 270 پیکسل بر اینچ را به تصویر می‌کشد. قابلیت عکاسی پانوراما و عکاسی اچ دی آر می‌تواند بسیاری از نیازهای شما را پاسخ‌گو باشد. فلاش ال ای این گوشی موبایل هم در ثبت تصاویری با وضوح و کیفیت بهتر بسیار کارآمد خواهد بود.
در قاب جلویی این محصول یک سنسور 8 مگاپیکسلی وجود دارد که وظیفه عکاسی سلفی را عهده‌دار است. درگاه ارتباطی این موبایل تایپ سی است و خروجی 3.5 میلی‌متری صدا هم در آن وجود دارد. درنهایت باید اشاره کنیم که وظیفه‌ی تأمین انرژی این محصول بر عهده‌ی یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی است که در نوع خود بسیار قدرتمند است. این باتری با قابلیت شارژ 10 واتی خود، با سرعت رضایت بخشی شارژ می‌شود. گفتنی است حسگر اثرانگشت در قاب پشتی این محصول وجود دارد.

 گوشی موبایل موتورولا مدل Moto One Macro XT2016-1 

 

نکات مثبت                                                                         نکات منفی
دوربین                                                                                کیفیت تصویر معمولی
باتری
طراحی زیبا

نظر خریداران گوشی موبایل موتورولا مدلMoto One Macro XT2016-1 

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومن

نظر یکی از خریداران: بهترین گوشی توی این رده قیمت دوستان حتما حتما بخرید هیچ جوره ناراحت نمیشد من الان 1ساله خریدم ولی عالیه حرف نداره. بهترین گوشی 64 گیگ هستش.

 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A22 SM-A225F/DSN دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

گوشی ای 22 یکی دیگر از میان رده‌های شرکت سامسونگ است که در تاریخ 03 ژوئن 2021 معرفی شد. شرکت سامسونگ برای این محصول خود از یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل، استفاده کرده است. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 399 پیکسل را نشان می‌دهد که از جزئیات و وضوح تصویر خوبی برخوردار است. تراشه‌ این محصول مدیاتک 700 5 جی از تراشه‌های 7 نانومتری سامسونگ است.
این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به‌صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو مناسب است. این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود و در دسته بهترین گوشی های 64 گیگ قرار میگیرد. بر روی قاب پشتی  این گوشی یک دوربین سه‌گانه قرار گرفته است.
یک لنز عریض با رزولوشن 48 مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض با رزولوشن 5 مگاپیکسل و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین ای 22 را تشکیل می‌دهد. برای دوربین سلفی هم یک لنز 8 مگاپیکسلی از نوع عریض انتخاب شده است که در گوشه بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته است. منبع انرژی این گوشی یک باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است که از فناوری شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند بنابرااین به خوبی جای خود را به عنوان بهترین گوشی هوشمند تا 5 میلیون تثبیت نموده است.

 گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A22 SM-A225F/DSN

نکات مثبت                                                                         نکات منفی
باتری عالی                                                                           پردازنده متوسط
قیمت مناسب
دوربین نسبتا مناسب
طراحی زیبا

نظر خریداران گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A22 SM-A225F/DSN

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومن

نظر یکی از خریداران: سلام دوستان. بنظرم این گوشی نسب به قیمتش خیلی عالیه. هم دوربینش خوبه و هم پردازندش. باتریش هم که حرفی برای گفتن نمیزاره و جز بهترین گوشی های 64 گیگ بازار میباشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y9 Prime 2019 STK-L21 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

این گوشی از سری محصولات شرکت مطرح هوآوی است که با صفحه‌نمایش کاملاً تمام‌صفحه و بدون بریدگی و به عنوان بهترین گوشی هوشمند تا 5 میلیون روانه بازار شده است. حسگر دوربین سلفی هم در این گوشی با استفاده از موتوری کوچک در زمان گرفتن سلفی بالا می‌آید. نمایشگر این محصول دارای رزولوشن بالایی است؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.59 اینچی‌اش، حدود 391 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. نمایشگر تمام‌صفحه در این گوشی در کنار لبه­‌های براق و بدنه از جنس پلاستیکی اما زیبا که که بارنگ‌های بسیار خیره‌کننده تولید شده است جلوه‌ای لوکس به هوآوی بخشیده است. ویژگی دیگر این گوشی  مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است.
این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می‌کند. حسگر اثرانگشت در این گوشی، در قاب پشتی جای گرفته است. علاوه بر این حسگر، سه دوربین که در یکی سنسور 16 مگاپیکسلی و در دوتای دیگر سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسل قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند.
دوربین‌  سلفی هم به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه‌ ارتباطی 4جی با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی 5.0، نسخه­‌ی 9.0 از اندروید و امکان عکاسی اچ دی آر و پاناروما از ویژگی های دیگر این گوشی میباشد. باتری این گوشی نیز ظرفیت 4000 میلی آمپری را دارا میباشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Y9 Prime 2019 STK-L21

نکات مثبت                                                                         نکات منفی
زیبایی ساخت و بدنه ظریف                                                  بدنه پلاستیکی
قدرتمند و حرفه ای                                                                باتری معمولی
دوربین سلفی بالای صفحه                                                    رم 4
مناسب بازی
دوربین عکاسی با کیفیت

نظر خریداران گوشی موبایل هوآوی مدل Y9 Prime 2019 STK-L21

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومن

نظر یکی از خریداران: اگه به عنوان یه گوشی دوسیمکارته و کار های عادی روزانه دنبال بهترین گوشی هوشمند تا 5 میلیون میگردین این بهترین انتخابه. اما اگه برای کارهای خیلی سنگین و حرفه ای دنبال گوشی هستید باید هزینه بیشتری رو پرداخت کنید. دوربین جالبی داره. باتریش هم بد نیست.

 گوشی موبایل آنر 9X مدل STK-LX1 دوسیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت

به نظر می‌رسد وجود ماژول دوربین سلفی به گرایشی نوین تبدیل شده است و شرکت‌های مختلف سعی دارند از این امکان برای داشتن صفحه‌نمایش کامل استفاده کنند. این گوشی هم با طراحی خیره‌کننده و بدون بریدگی در نمایشگر وارد بازار شده است. با نمایشگر 6.59‌اینچی، 128گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 6 گیگابایت رم و سه دوربین 48، 8 و 2 مگاپیکسلی در قاب پشت خوش‌ساخت و زیبای این گوشی است.
برای این محصول آنر، تراشه‌ی اختصاصی هوآوی کراین 710 اف  در ‌نظر گرفته‌ شده است که با پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای در مرکز خود وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را بر‌عهده دارد. شش گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری قرار‌ گرفته که مقدار بسیار قابل‌توجهی است و می‌تواند در بهبود عملکرد پردازنده نقش بسزایی ایفا کند. صفحه‌نمایش 6.59‌اینچی آنر 9 ایکس با وضوح تصویر بالای 1080×2340، تراکم پیکسلی 391 پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد.
مانند برخی محصولات جدید سایر برندها، روی قاب پشتی این گوشی  هم سه سنسور قرار دارند که یکی از آن‌ها سنسور 48 مگاپیکسلی و دوتای دیگر 8 و 2 مگاپیکسلی استقرار دارند. این دوربین‌ها قادر به فیلمبرداری فول اچ دی هستند که ارزش خرید بالایی را برای این گوشی به ارمغان میاورند. گفتنی است منبع تغذیه در محصول جدید آنر یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم‌ پلیمر است و در بین بهترین گوشی هوشمند تا 5 میلیون بسیار قابل توجه است.

 گوشی موبایل آنر 9X مدل STK-LX1

نکات مثبت                                                                         نکات منفی
سخت افزار                                                                          ….
دوربین
صفحه نمایش

نظر خریداران  گوشی موبایل آنر 9X مدل STK-LX1 

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومن

نظر یکی از خریداران: سلام وقتتون بخیر. من گوشی رو یک ساله دارم و واقعا ازش راضیم. هم باهاش عکسای خوبی گرفتم و هم بازی های زیادی باهاش انجام دادم. مشکل جدی ندیدم ازش. به اندازه ای که پول دادم به امکانات داده و حتی خیلی هم بیشتر. بهترین گوشی هوشمند تا 5 میلیون تومانه.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro دو سیمکارت 128 گیگابایت حافظه

یکی دیگر از بهترین گوشی های هوشمند تا 5 میلیون تومان همین گوشی میباشد که در تصویر بالا مشاهده میکنید. گوشی مدل ردمی نوت 8 پرو از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با 4 دوربین در پشت گوشی و پنل­ ای پی اس ال سی دی ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.53 اینچی‌اش، حدود 395 پیکسل را در هر اینچ جا داده است.
در گوشی ردمی‌ نوت 8 پرو شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای از جنس شیشه قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه­‌ای لوکس به ردمی نوت 8 پرو بخشیده است. این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر این گوشی مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند.
اما این پایان کار نیست؛ 4 دوربین که در آن‌ها سنسور 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 20 مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4 جی  با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی 5.0، نسخه­‌ی 9.0 از اندروید و باتری 4500 میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های گوشی موبایل شیائومی هستند.
ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی هایو جی 90 تی  مدیاتک بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. گوشی ردمی نوت 8 پرو محصولی بسیار زیبا و با ارزش خرید بالاست که به نظر می‌رسد محبوبیت بالایی را بین کاربران به خود اختصاص خواهد داد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro

نکات مثبت                                                                         نکات منفی
حافظه ی زیاد                                                                      خیلی بزرگ
طرح زیبا                                                                             وزن زیاد
کیفیت دوربین عالی
قیمتش کاملا مناسب برای خرید
امکانات کاملا به روز

نظر خریداران گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro 

بهترین گوشی های زیر 5 میلیون تومن

نظر یکی از خریداران: این گوشی واقعا عالی هست گوشی اصلا داغ نمیکنه وحتی تو باز کردن برنامه های سنگین هنگ نمیکنه قیمتش کاملا مناسب این گوشی اکثر مشکلات شماست واقا عالی برای خرید من گوشی رو خریدم اصلا هنگ نمیکرد و اصلا داغ نمی کرد حتا یکی دوتا بازی سنگین نصب کردم ولی هنگ نمی کرد وداغ نمی کرد مدل شیائومی واقعا عالیه تازه سیستم خنک کننده ی مایع هم داره فقط میتونم بگم این گوشی عالی ترین گوشی دنیا هست خلاصه حافظه اش 128 گیگابایت هست و 6 گیگ هم رم داره واقعا عالیه و از بهترین گوشی هوشمند تا 5 میلیون تومانه.

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.