معرفی ایرپاد ال جی و ویژگی های شگفت انگیز آن+[ آخرین ورژن]

جدیدترین اخبار تکنولوژی امروز را با معرفی یکی از اکسسوری های دیجیتال محبوب بین کاربران یعنی ایرپاد ال جی دنبال خواهیم کرد. اخیرا ایرپاد ها سر و صدای زیادی را در بازار تکنولوژی به پا کرده اند و با ویژگی های خاصی که دارند، خیلی سریع به یکی از ابزار های محبوب کاربران تبدیل شده اند.

ایرپاد ها در واقع نوعی هدفون بی سیم هستند که از یک تراشه ی بی سیم فوق پیشرفته برای تولید صدای با کیفیت استفاده می کنند. اینکه دیگر نگران پاره شدن و خراب شدن سیم هندزفری خود نباشید و یا از مشکلات دست و پا گیر سیم های هندزفری و هدفون های سابق خبری نباشد، یک اتفاق خیلی خوب در دنیای تکنولوژی به شمار می رود. علت محبوبیت ایرپاد ها هم دقیقا همین است.

ایرپاد ها برای اولین بار توسط کمپانی اپل طراحی و ساخته شده اند. با استقبال از این ابزار، کمپانی های دیگر هم به فکر افتادند و روز به روز تعداد این ابزار در بازار تکنولوژی بیشتر شد. در حال حاضر به دلیل قیمت بالای ایرپاد های اپل، کمتر کسی به سراغ آن ها می رود. به همین دلیل محصولات کمپانی های دیگر با فروش بیشتری مواجه شده اند.

شرکت ال جی هم سعی کرده با ورود به این عرصه، با سایر برند ها رقابت کند و تا کنون به موفقیت خوبی هم رسیده است. این کمپانی به تازگی ایرپاد های جدیدی به نام Tone Free FP8 را معرفی کرده است که از ویژگی های خاص و بسیار جالبی برخوردارند. یکی از برجسته ترین ویژگی های ایرپاد الجی، جعبه شارژری با خاصیت خود تمیز شوندگی می باشد که باعث حیرت کاربران شده است. در ادامه جزییات بیشتری از این ایرپاد را به شما معرفی می کنیم.

ایرپاد ال جی

معرفی ایرپاد Tone Free FP8

ایرپاد Tone Free FP8 الجی به تازگی توسط این شرکت طراحی شده و ویژگی های منحصر به فردی دارد. این ایرپاد با عملکردی فعال برای از بین بردن سر و صدا در محیط (نویز)، و همچنین یک جعبه شارژی با اشعه UV و امکان خود تمیز شوندگی روانه بازار شده است. به نظر می رسد ال جی سه رنگ متفاوت را برای این ایرپاد جدید در نظر گرفته است. در بخش های بعدی ویژگی ها و قابلیت های این ایرپاد را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

ایرپاد جدید ال جی چه قابلیت ‌هایی دارد؟

اگرچه کمپانی ال جی در رقابت با دیگر برند های موجود در بازار مانند شیائومی و سامسونگ شکست خورده و نتوانسته به موفقیت چشمگیری دست یابد، اما به نظر می رسد این برند از نظر تولید ایرپاد عملکرد بسیار بهتری داشته است. بدون شک الجی با عرضه اولین ایرپاد خود به نام Tone Free HBS-FL7 و محصولات جدیدتر می تواند رضایت مشتریان خود را جلب کند.

اولین ایرپاد LG قبل از شروع بیماری کرونا ساخته شد. به طور کلی، ایرپادهای این برند مجهز به ویژگی های قابل توجهی هستند، از جعبه شارژ ماوراء بنفش خود تمیز کننده گرفته تا خروجی صدای عالی و کاهش نویز فعال در محیط.

به دنبال Tones Free HBS-FL7 ، LG ایرپاد جدید خود را با نام Tone Free HBS-FN6 معرفی کرد. این مدل از نظر کیفیت صدای خروجی بسیار بهتر از مدل قبلی خود است.

نسل بعدی  Tone Free HBS-FN7 بود که قابلیت حذف نویز فعال داشت. حالا ایرپاد جدید ال جی در انتظار معرفی است و به نظر می رسد این مدل در مقایسه با نسل های قبلی ویژگی های جدیدی دارد.

جالب است بدانید که این جعبه های خود تمیز کننده Tone Free FP8 نه تنها می تواند باکتری های موجود در جعبه را از بین ببرد، بلکه می تواند خود ایرپاد را نیز ضد عفونی کند.

ویژگی های ایرپاد Tone Free FP8

  • عمر باتری این هدفون در در حالت غیرفعال ‌بودن ANC حدود 10 ساعت، و در حالت فعال‌ بودن ANC حدود ۶ ساعت می باشد.
  • البته در صورت استفاده از جعبه شارژر، عمر باتری در حالت غیرفعال ‌بودن ANC  حدود ۲۴ ساعت و در حالت فعال ‌بودن ANC حدود ۱۴ ساعت است.
  • درایور این هدفون 8 میلی متر بوده و با دیافراگم های سیلیکونی منعطف همراه است.
  • جعبه هم از ویژگی شگفت انگیز خود تمیز شونده برخوردار بوده و قابلیت ضدعفونی با نور فرابنفش دارد.
  • این هدفون در رنگ های مشکی، سفید و بژ موجود است.

این ویژگی ها نشان می دهد عمر باتری این ایرپاد دو ساعت کمتر از عمر WF-1000XM4 سونی است. اگرچه عمر باتری LG AirPad جدید نسبت به ایرپاد سونی کوتاهتر است، اما عملکرد بهتری نسبت به ایرپاد پرو اپل دارد.

در نهایت باید گفت الجی موفق شده ایرپادی با ویژگی های بی نظیر طراحی کرده و آن را با قیمت مناسبی به بازار عرضه کند. این محصول می تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که با خرید محصولات سونی یا اپل موافق نیستند و به دنبال جایگزینی با ویژگی های مشابه می باشند.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.