نقد و بررسی تریلر بازی رزیدنت اویل ۸ +[ معرفی آخرین نسخه]

امروز با نقد و بررسی بازی رزیدنت اویل 8 در خدمت شما هستیم. بازی Resident Evil یکی از محبوب ترین بازی های سال می باشد و کمپانی Capcom نیز تریلر بازی رزیدنت اویل 8 را منتشر کرده است که انتظار می رود شاهد تغییرات مثبتی در آن باشیم.
بازی Resident Evil یک بازی ترسناک و در سبک وحشت و بقا می باشد که توسط کمپانی معروف Capcom طراحی شده است. این کمپانی گفته است که عناصر اکشن در بازی ترسناک رزیدنت اویل 8 اضافه خواهند شد و شاهد یک بازی بسیار ترسناک تر خواهیم بود.
هیجان و انگیزه بالا در بازی های کامپیوتری را با بهترین پلی استیشن های بازی تجربه نمایید، علاوه بر این می توانید با دنبال کردن جدید ترین اخبار تکنولوژی، می توانید از بهترین گوشی ها برای بازی یا برترین لپ تاپ های گیمینگ برای گیمر های حرفه ای مطلع شوید.

تریلر بازی رزیدنت اویل 8

تریلر بازی رزیدنت اویل 8

طبق تریلر بازی Resident Evil، این بازی ادامه نسخه قبلی است و داستان بازی در یک روستای جنگلی است.
در این روستا موجودات عجیب و وحشتناکی وجود دارند که همواره جان شما را تهدید خواهند کرد. در این نسخه از بازی Resident Evil می توان هم در نقش اول شخص بازی کرد یا در نقش کاراکتر ایتن وینترز که شخصیت اصلی آن است.
البته گفتنی است که در  بازی ترسناک رزیدنت اویل 8 شاهد بازگشت کاراکتر محبوب یعنی کریس ردفیلد خواهیم بود.
اگر به تریلر بازی رزیدنت اویل 8 خوب دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که هم کیفیت آن بسیار بهتر شده است و هم روی جزئیات بازی خوب کار شده است.
بعد از گذشت چند روز از رونمای تریلر بازی  Resident Evil، این بازی نظرات کاربران زیادی را جلب کرد و می توان گفت که سری جدید این بازی می تواند هدیه خوبی به بسیاری از گیمرهای این بازی محبوب باشد.

تریلر بازی رزیدنت اویل 8

نقد و بررسی بازی Resident Evil

بعد از رونمایی از تریلر بازی رزیدنت اویل 8 و صحبت های که کمپانی Capcom در این مورد داشته است می توان مهم ترین تغییرات و نقاط مثبت بازی Resident Evil را در زیر لیست کرد:

  • گزینه های تدافعی: در نسخه های قبلی، هنگامی که دکمه L1 را فشار می دادید کاراکتر ایتن دست های خود را به نشانه دفاع بالا می برد اما در بازی ترسناک رزیدنت اویل 8 شما می توانید علاوه بر موارد دفاعی، حملات مختلفی مانند لگد زدن را نیز جهت دفاع از خود انجام دهید.
  • استفاده مناسب از فضا: بازی ترسناک رزیدنت اویل 8 دارای فضای بیش تری نسبت به نسخه های قبلی می باشد.
  • حمل دقیق اسلحه ها: همان طور هم که از تریلر بازی رزیدنت اویل 8 پیداست، کیفیت اسلحه ها بسیار بهتر از نسخه های قبلی است و در طراحی آن ها جزئیات بیش تری لحاظ شده است.
  • جمع آوری پول: در بازی یک نوع پول یا ارز به نام Lei وجود دارد که در مناطق مختلف بازی می توان آن ها را پیدا کرد. هر چقدر بیش تر بتوانید Lei جمع کنید، قادر خواهید بود تا آیتم ها و امکانات مختلفی را در Duck خریداری کنید.
  • اهداف مخفی در بازی: در حالی که در این بازی شما باید مبارزه های مختلفی انجام دهید و از جان خود در برابر انواع موجودات دفاع کنید، باید تعدادی اهداف مخفی و ماموریت های مختلف را نیز انجام دهید.
  • ارتقا دادن اسلحه ها: در فروشگاه Duck شما می توانید تنوع خیلی بیش تری از اسلحه ها و امکانات مبازره را ببینید که با جمع آوری پول در بازی می توانید از اسلحه های حرفه ای تری نیز استفاده کنید. فروشگاه‌های Duck از سه بخش تشکیل شده است: Supplies، Gunsmithery و The Duke’s Purse.
  • جذابیت بیشتر: احتمالا شما هم بعد از دیدن تریلر بازی رزیدنت اویل 8 متوجه شده اید که هم کیفیت بازی بسیار بهتر شده است و هم به جذابیت آن اضافه شده است.

کلام آخر:

در این مقاله در مورد تریلر بازی رزیدنت اویل 8 صحبت کردیم و مهم ترین تغییراتی که در بازی  Resident Evil وجود دارند را بررسی کردیم.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.