اکانت بازار

بهترین هاستینگ ایرانی و خرید بهترین هاست وردپرس

خرید یک هاست خوب و با کیفیت یکی از مراحل واجب در راه اندازی وب سایت و کسب و کار اینترنتی است. انتخاب یک هاست معتبر از میان این همه شرکت هاستینگ در ایران کار سختی است و اگر شما تجربه ای در این کار نداشته باشید نمی توانید بهترین شرکت هاستینگ را پیدا کنید. به همین دلیل ما اینجاییم تا در این مقاله به شما کمک کنیم بهترین هاست را برای سایت خود انتخاب کنید.

واقعیت این است اگر هاست خوب و باکیفیت برای سایت خود انتخاب نکنید ممکن است مشتریان خود را از دست بدهید چون مهمترین چیز در کسب و کارهای آنلاین این است که وب سایت تان همیشه در دسترس مشتریان تان باشد. پس اگر دنبال بهترین هاست ایرانی هستید پیشنهاد می کنیم حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

یک هاست خوب و مطمئن چه ویژگی هایی دارد؟

یک هاست خوب و مطمئن ویژگی های زیادی دارد که سعی می کنیم به وضوح هر کدام از آن ها را در طول این مقاله عنوان کنیم. به طور کلی یک هاست خوب همیشه و در هر شرایطی سایت شما را آپ نگه می دارد. یعنی اینکه سایت شما همیشه بالا و در دسترس است.

این جمله باعث می شود تا عمیق تر به ویژگی های یک هاست خوب بپردازیم.

هاست

سرعت و کیفیت

یک هاست خوب و مطمئن سرعت و کیفیت بالایی دارد. در هر شرایطی سرعت بالایی خواهد داشت. این مسئله مستقیما به سرعت بارگذاری سایت تان نیز مربوط می شود. هاست پر سرعت در بازه های زمانی خاص با افت سرعت مواجه نمی شود.

 

آپ تایم بالا

منظور از آپ تایم بالا میزان در دسترس بودن سرور است که قرار است سایت شما روی آن قرار بگیرد. معمولا همه شرکت های هاستینگ آپ تایم 99 درصد را تضمین می کنند که دقیقا همین طور باید باشد. آپ تایم بالا باعث می شود سایت شما همیشه در دسترس مخاطبان تان قرار داشته باشد.

 

امنیت

یکی دیگر از ویژگی های هاست مطمئن و باکیفیت امنیت آن است. امنیت مهمترین ویژگی یک هاست خوب به حساب می آید که امروزه همه هاستینگ های ایرانی دارای فایروال های سخت افزاری قدرتمند هستند که تامین کننده امنیت بالا اند و از بابت این قضیه باید خیالتان راحت باشد.

 

پشتیبانی

اما به نظر ما مهمترین ویژگی یک هاست خوب پشتیبانی آن است. هر چقدر کیفیت میزبانی شرکتی که از آن هاست تهیه می کنید بالا باشد ولی اگر پشتیبانی خوبی نداشته باشد به هیچ وجه به دردتان نمی خورد.

معمولا هاستینگ های خوب با پشتیبانی حرفه ای در روزهای تعطیل هم پاسخگوی مشکلات و سوالات مشتریان شان هستند.

 

چند اصطلاح که در هنگام خرید هاست باید بدانید

هنگام خرید هاست ممکن است به اصطلاحات خاصی مثل میزان فضا و پهنای باید یا دامین اضافی (Add On Domain) برخورد کنید که ندانید معانی آن ها چه است. در این قسمت قرار است هر کدام از این اصطلاحات را شرح دهیم.

 

میزان فضا

میزان فضا همان حجم هاست شماست که برای آپلود فایل های مربوط به وب سایت تان روی هاست آپلود می کنید.

میزان فضای هاست ها معمولا از یک گیگ تا نامحدود است.

 

پهنای باند

پهنای باند میزان حجم اطلاعات رد و بدل شده بین وب سایت شما و سیستم بازدید کننده می باشد. دقیقا مثل حجم اینترنت است. هر چقدر بازدید از سایت شما بیشتر باشد حجم بیشتری از پهنای باند وب سایت تان کم می شود. پهنای باند در تمام هاستینگ ها به صورت ماهیانه محاسبه می شود.

نکته مهم: میزان فضای هاست و پهنای باند برای وب سایت های معمولی که بازدید کننده زیادی هم ندارد به ترتیب یک گیگ و ده گیگ کافی است.

 

دامین اضافی (Add on Domain)

به دامین اضافی برای راه اندازی یک سایت مجزا روی یک هاست گفته می شود. به عنوان مثال اگر اد آن دامین هاست شما یک باشد یعنی به جز سایت اصلی تان می توانید یک سایت دیگر هم روی هاست فعلی تان راه اندازی کنید.

 

پارک دامین

به دامین های قابل اتصال به دامین اصلی سایت تان گفته می شود. مثلا اگر دامین اصلی شما با پسوند .com است و دامنه ای دیگر با پسوند .ir دارید می توانید دامنه .ir را به .com متصل کنید. یعنی هر کسی وارد دامین .ir شما شد مستقیما وارد سایت اصلی تان با دامنه .com شود.

 

ساب دامین

ساب دامین به زیر دامنه وب سایت گفته می شود. از ساب دامین می توان به عنوان راه اندازی بخشی مجزا در سایت استفاده کرد. مثلا می توان فروشگاه سایت را در آدرس shop.site.com راه اندازی کرد.

 

سی پنل و دایرکت ادمین

نام دو کنترل پنل محبوب برای هاست های لینوکسی است که برای مدیریت وب سایت خود از آن ها استفاده می کنید. سی پنل نسبت به دایرکت ادمین محبوب تر است. چون علاوه بر رابط کاربری خوبی که دارد، کار با آن بسیار ساده است.

 

نسخه پشتیبانی

یک امکان از سوی شرکت های هاستینگ است که به شما اجازه گرفتن نسخه ای از وب سایت تان را به صورت بک آپ می دهد. که هنگامی که هر مشکلی برای اطلاعات سایت تان بوجود آمد بتوانید آن را به حالت اولیه برگرداند.

 

بانک اطلاعاتی

بانک اطلاعاتی یا دیتابیس سرویسی است که اطلاعات نوشتاری وب سایت تان به صورت جداولی مرتبط در آن ذخیره می شوند. معمولا هر وب سایتی که با سایت ساز راه اندازی می شود حداقل به یک دیتابیس برای راه اندازی احتیاج دارد.

البته تعداد دیتابیس هاست تان باید بیشتر از یک عدد باشد چون در آینده ممکن است نرم افزارهای دیگری هم نصب کنید که احتیاج به دیتابیس داشته باشد.

 

گواهینامه SSL

SSL هم همان پروتکل https است که می توانید روی دامین سایت تان فعال کنید. با فعال سازی اس اس ال سایت تان به همراه پروتکل https نمایش داده می شود. معمولا روی هاست های سی پنل SSL به صورت رایگان ارائه می شود.

 

هاست ها مشخصات دیگری مثل نوع وب سرویس، نوع هارد، ماژول های نصب شده روی آن، تعداد اکانت ایمیل، تعداد اکانت FTP، امکان ریدایرکت و … نیز دارند که در شرایط عادی توجه به این موارد خیلی مهم نخواهد بود. چون اکثر پلن های هاستیگ این ویژگی ها را در بهترین حالت به شما ارائه می دهند.

 

چند تعریف دیگر در خرید هاست که به دردتان می خورد

در هنگام خرید هاست شاید با سرویس ها و خدماتی مواجه شوید که ندادید کدام یک برای راه اندازی وب سایت شما مناسب است. مثلا هاست مخصوص وردپرس چی هست یا هاست دانلود داستانش چی هست؟ و چه فرقی با هم دارند؟ پس بهتر است قبل از خرید هاست این موارد را بدانید.

 

هاست ویندوز

هاست ویندوز به هاستی گفته می شود که سیستم عامل ویندوز سرور روی آن نصب است و برای سایت های asp کاربرد دارد. معمولا سایت های دولتی و پورتال های قدیمی از این هاست ها استفاده می کنند. هاست های ویندوزی امروزه کاربرد آنچنانی ندارند چون اکثر سایت های جدید به زبان php نوشته شده اند.

 

هاست لینوکس

هاست لینوکس به هاستی گفته می شود که دارای سیستم عامل لینوکس است و برای سایت هایی که به زبان html و php نوشته شده اند کاربرد دارد. بیشتر سایت های امروزی از هاست لینوکس باید استفاده می کنند. همچنین تمام سایت های وردپرسی باید از هاست لینوکس استفاده کنند.

 

هاست دانلود

هاست دانلود برای وب سایت هایی که فایل های دانلودی زیادی دارند کاربرد دارد. مثل سایت های دانلود فیلم و موزیک. توجه داشته باشید که روی هاست دانلود به دلیل نداشتن دیتابیس امکان راه اندازی سایت وجود ندارد.

به همین دلیل سایت هایی که فایل های زیادی دارند ابتدا باید یک هاست معمولی برای راه اندازی وب سایت خود بگیرند و سپس یک هاست دانلود جداگانه برای میزبانی فایل های دانلودی شان بگیرند و آن را به سایت اصلی متصل کنند که در این صورت آدرس فضایی که برای هاست دانلود در نظر گرفته می شود به صورت dl.site.com می باشد.

البته این مراحل را شرکت هاستینگ مربوطه برای شما انجام خواهد داد.

 

هاست پر بازدید

هاست پربازدیدی که بعضی از شرکت های هاستینگ ارائه می دهند برای سایت های پربازدید کاربرد دارد. توجه داشته باشید منظور از سایت پربازدید سایت هایی هستند که بازدید روزانه شان حداقل 10 هزار آی پی یکتا است.

معمولا سایت های دانلود فیلم و موزیک که ترافیک بالایی دارند از هاست های پربازدید استفاده می کنند.

 

هاست پر سرعت

معمولا بسیاری از شرکت های ارائه دهنده هاست، پلنی به نام هاست پر سرعت دارند که این نوع هاست ها مجهز به هارد های پر سرعت SSD است. همینطور از لحاظ کانفیگ، وب سرور لایت اسپید روی آن ها نصب شده است.

این دو مورد باعث افزایش سرعت هاست می شود که معمولا این پلن های ارائه شده توسط شرکت های هاستیگ گران تر از هاست های معمولی است. پیشنهاد ما هم استفاده از هاست پر سرعت است.

 

هاست ابری

هاست ابری یا کلود (Cloud) به هاستی گفته می شود که روی چند سرور مختلف در کشورهای مختلف قرار دارد و آپ تایم آن 100 درصد است. به عبارتی اطلاعات سایت مورد نظر روی چند سرور از کشورهای مختلف قرار دارد و به همین دلیل امکان دان شدن سایت تحت هیچ شرایطی وجود ندارد!

معمولا هاست های کلود از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنند و سرعت بسیار بالایی دارند. همینطور قیمت هاست های کلود حرفه بسیار بالاست.

 

هاست نامحدود

هاست نامحدود به هاستی گفته می شود که تمام منابع آن نامحدود است. یعنی از فضای میزبانی و پهنای باند گرفته تا تعداد دیتابیس و ایمیل، همه نامحدود هستند.

البته هاست های نامحدود از کیفیت پایینی برخوردار هستند. معمولا شرکت های هاستینگ زیادی برای ترغیب مشتری به خرید هاست، هاست نامحدود ارزان قیمت ارائه می دهند.

 

هاست پشتیبان

هاست پشتیبان هم هاستی است که معمولا برای بک آب گیری از آن استفاده می شود. معمولا سایت های بزرگ و معتبر که اطلاعات زیادی دارند و اطلاعات شان بسیار مهم است از این هاست ها که روی یک سرور دیگر می باشد برای بک آپ گیری اطلاعات شان استفاده می کنند تا مشکلی بابت از بین رفتن اطلاعات سایت شان پیش نیاید.

 

هاست مخصوص وردپرس

هاست وردپرس همانطور که از نامش مشخص است مخصوص سایت های وردپرسی است. این نوع هاست ها به دلیل کانفیگی که دارند برای سایت های وردپرسی بهینه تر است و باعث می شود سایت های وردپرسی روی این هاست ها سرعت بهتری داشته باشند.

اما این به این معنی نیست که سایت های وردپرسی حتما باید از هاست مخصوص وردپرس استفاده کنند! هاست لینوکس معمولی هم برای سایت های وردپرسی جواب گو خواهد بود.

هاست مخصوص برای سی ام اس های دیگر هم وجود دارد مانند هاست مخصوص لاراول، هاست مخصوص جوملا، هاست مخصوص پرستاشاپ، هاست مخصوص اپن کارت و … که هر کدام برای سی ام اس های ذکر شده بهینه هستند.

 

تفاوت هاست اشتراکی و اختصاصی

هاست اشتراکی به هاست هایی گفته می شود که روی آن چندین سایت به صورت اشتراکی میزبانی می شود.

تعداد سایت ها روی هاست های اشتراکی به شرکت ارائه دهنده هاست مربوط می شود و اصلا مشخص نیستند. معمولا در هاست های اشتراکی اگر منابع به خوبی به سایت های موجود تخصیص داده نشده باشد سایت های دیگر با افت سرعت مواجه می شوند.

معمولا سایت های معمولی با ترافیک پایین از هاست های اشتراکی استفاده می کنند که ارزان هم است.

هاست های اختصاصی به هاست هایی گفته می شود که منابعی که در نظر گرفته شده است به صورت اختصاصی فقط به یک سایت اختصاص داده می شود. البته تشخیص این قضیه که واقعا منابع اختصاصی به سایت شما داده می شود سخت است.

این بستگی به کسب و کار خودتان دارد که چقدر مهم است. به میل خودتان می توانید از هاست های اشتراکی یا اختصاصی استفاده کنید. البته ناگفته نماند اگر هاست های اشتراکی به خوبی کانفیگ شده باشد جوابگوی سایت هایی با ترافیک تقریبا 2000 آی پی در روز است.

به عنوان مثال سایت مخاطب روی هاست لینوکس اشتراکی شرکت میهن وب هاست میزبانی می شود.

 

تفاوت هاست ایران و هاست خارج

منظور از هاست ایران هاستی است که در ایران می باشد. هاست های ایران معمولا در دیتاسنترهای شاتل، پارس آنلاین و افرانت هستند.

منظور از هاست های خارج هم هاست هایی هستند که سرورشان در کشورهای خارجی می باشد. هاست های خارجی معمولا از کشورهای آلمان، آمریکا و فرانسه هستند. چون بیشتر دیتاسنترهای این کشور ها با ایران کار می کنند.

اما تفاوت خاصی بین هاست های ایران و خارج وجود ندارد. معمولا برای سایت های ایرانی می گویند هاست ایران بهتر است. چون بیشتر بازدید کنندگان ایرانی هستند سرعت بارگذاری سایت برای آن ها بیشتر است. اما این دلیل نمی شود که هاست های خارجی سرعت کمتری داشته باشند.

لازم به ذکر است با وضعیت قیمت دلار، هاست های ایرانی ارزان تر از هاست های خارجی هستند. پیشنهاد ما هم استفاده از هاست های ایرانی است.

 

آیا حتما باید از هاست وردپرس استفاده کنیم؟

شاید همین حالا که وب سایت تان با سایت ساز وردپرس راه اندازی شده است روی یک هاست معمولی اشتراکی میزبانی شود. آیا واقعا شما نیاز به هاست مخصوص وردپرس دارید؟ اینطور نیست که اگر از هاست مخصوص وردپرس استفاده نکنید سایت تان در معرض خطر است! همانطور که متوجه شدید هاست مخصوص وردپرس چیز عجیب و غریبی نیست فقط برای سایت های وردپرسی بهینه تر است.

اگر شما از یک هاست خوب و با کیفیت غیروردپرسی استفاده کنید هم شاید همان کارایی را برای سایت تان داشته باشد. اما پیشنهاد ما این است که اگر وب سایت تان وردپرسی است حتما از هاست مخصوص وردپرس استفاده کنید. در این صورت تفاوت زیادی را نسبت به هاست های معمولی حس خواهید کرد.

 

تجربه تلخ من از بهترین هاست وردپرس که واقعا بدترین بود!

یکی از بهترین هاست های وردپرس در ایران را شرکت میزبانفا ارائه می داد. در واقع جزء اولین سایت هایی بودن که هاست مخصوص وردپرس را ارائه کردند. به پیشنهاد یکی از دوستانم سایتم را بردم روی هاست وردپرس میزبانفا و روزهای اول خیلی هم خوب بود. تا اینکه بعد از مدتی تیکت برای ما ارسال شد که هاست تون را داریم انتقال می دهیم به یک هاست بهتر لطفا دی ان اس های جدید را روی دامین تون ست کنید.

هاست جدیدی که برای سایت ما در نظر گرفته شده بود هاست ایران بود. بعد از مدتی متوجه شدم سایتم با آی پی خارجی به خصوص وی-پی-ان های پولی باز نمی شود. جویای این مشکل از میزبانفا شدم گفتند به زودی درست می شود. بعد از چند روز سایت کلا دان بود. یعنی روی Uptime مانیتور در روز بین 10 الی 14 ساعت سایت دان بود. با آی پی خارج کلا باز نمی شد.

خیلی جالب بود آخرین باری که بهشون پیام دادم گفتند خیلی مهم نیست چون کاربرانتون ایرانی هستند و مهم اینه که سایت تون با آی پی ایرانی باز می شه! پشتیبان های میزبانفا دقیقا نمی دونند کارشون چیه و اونجا چه کار می کنند. همین قضیه باعث شد رتبه های زیادی را در گوگل از دست بدهم. کلمات و عباراتی که سال ها طول کشید تا به لینک 1 برسم را توی دو الی 3 روز از دست دادم. فقط به خاطر اینکه گوگل سایت من رو نمی تونست ببینه. چون دسترسی آی پی های خارجی به سایت مسدود بود. به همین راحتی…

 

بهترین هاست وردپرس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

به طور کلی هاست های وردپرسی باید برای سایت هایی که از وردپرس استفاده می کنند بهینه باشد. این به این معنیست که منابع مورد نیاز در هاست های وردپرسی نباید محدود باشد. یک سری کانفیگ های خاص سخت افزاری هم باید به صورت ویژه ای روی این هاست ها انجام شده باشد. در ادامه ویژگی های بهترین هاست وردپرس را برای شما عنوان می کنیم.

  • سرور لینوکس از نوع آپاچی، Nginx
  • پایگاه داده Mysql ورژن 5.0 و بالاتر از 7
  • استفاده از PHP ورژن 5.2 و بالاتر
  • پهنای باند بالا یا نامحدود
  • حجم بالا برای فضای دیتابیس
  • ارائه منابع پردازشی بیشتر
  • پشتیبانی خوب و به موقع
  • هزینه مناسب و مقرون به صرفه
  • بکاپ گیری منظم و به موقع
  • تامین امنیت بالا
  • در دسترس بودن همیشگی

 

کدام هاست برای من مناسب است؟

با توجه به توضیحات داده شده در مورد انواع هاست، حالا به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که کدام هاست با چه مقدار فضا و پهنای باند برای شما مناسب است.

این دقیقا به وب سایتی که قصد راه اندازی اش را دارید مربوط می شود. اینکه میزان فایل های شما چقدر است؟ اینکه قرار است چقدر فایل اضافی روی هاست شما قرار بگیرد؟ یا اینکه قرار است ترافیک سایت تان چقدر در آینده افزایش پیدا کند دقیقا به موضوع وب سایت تان بستگی دارد.

به عنوان مثال اگر یک سایت محتوایی با دایره کلمات کلیدی بالا می خواهید راه اندازی کنید باید به فکر این باشید که ممکن است در آینده ترافیک بالایی از گوگل جذب کنید و نیاز به یک سایت با پهنای باند بالا خواهید داشت.

معمولا برای سایت های تازه تاسیس که بازدید کمتر از 1000 آی پی در روز برای آن ها پیش بینی می شود هاست 3 گیگ با پهنای باند ماهانه 50 گیگ کافی است. این که می گوییم 3 گیگ فضا برای این است که در آینده با مشکل کمبود فضا مواجه نشوید. ممکن است یک گیگ هم برای شما کافی باشد. این دقیقا بستگی به حجم فایل های شما دارد.

البته اصلا نگران نباشید اگر تحت هر شرایطی با کمبود فضا یا پهنای باند مواجه شدید می توانید هاست فعلی خود را ارتقاء دهید. فقط کافی است درخواست خود را به پشتیبانی شرکت هاستینگ تیکت کنید.

 

قیمت هاست به چه عواملی بستگی دارد؟

قبل از بررسی بهترین هاست های ایران برای خرید هاست، بهتر است بدانیم قیمت هاست ها بر چه اساسی تعیین می شوند. بعضی از دوستان در صدد خرید هاست ارزان قیمت هستند ولی نمی دانند هیچ ارزان بودنی بی حکمت نیست!

به طور کلی قیمت هاست به دو عامل اصلی یعنی بهای تمام شده برای هاست و سیاست های قیمت گذاری شرکت ارائه دهنده هاست مربوط می شود.

 

1.بهای تمام شده هاست

منظور از بهای تمام شده هاست هزینه هایی است که برای سرور اصلی و کانفیک آن شده است. به عنوان مثال در سرور های ویندوزی نصب سیستم عامل ویندوز هزینه میلیونی دارد چون حتما باید لایسنس آن تهیه شود. ولی لینوکس کالا رایگان است.

یا مثلا هزینه لایسنس سی پنل گران تر از لایسنس دایرکت ادمین است. نوع وب سرویس، نوع هارد سرور و دیگر کانفیگ های انجام شده روی آن تماما هزینه دارد.

از طرفی مهمترین مسئله اختصاصی بودن منابعی است که روی هاست ها ارائه داده می شود. مسلما هاست اشتراکی خیلی ارزان تر از یک هاست اختصاصی است. یا هاستی که فضای میزبانی 10 گیگ دارد از هاستی که فضای یک گیگ دارد مسلما گران تر است.

 

2.سیاست های قیمت گذاری

منظور از سیاست های قیمت گذاری یعنی شرکت ارائه دهنده هاست با توجه به هزینه هایی که می کند باید قیمت تمام شده و سودی که برای خود در نظر گرفته را محاسبه کند و بر اساس آن قیمت نهایی را بدهد.

متاسفانه از زمانی که دلار گران شده است بیشتر شرکت های هاستیگ سعی در ارائه هاست ایران می کنند. چون هزینه های کمتری دارد. البته هاست های ایران نسبت به قبل کیفیت بهتری پیدا کرده اند.

به علاوه قدیمی بودن و اعتبار شرکت هاستینگ هم در قیمت گذاری روی سرویس های ارائه داده شده تاثیر گذار خواهد بود. معمولا شرکت های قدیمی تری که اعتبار بالایی دارند قیمت هاست های آن ها از دیگر شرکت ها بیشتر است.

پس به این توجه داشته باشید که قیمت هاست بر اساس نوع هاست، منابعی که در اختیار شما قرار می گیرد و کیفیت سرور اصلی هاست و در نهایت اصالت شرکت هاستینگ تعیین می شود.

 

معرفی بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی برای خرید هاست

راهنمای خرید هاست

برای خرید هاست گزینه های زیادی پیش روی شما قرار دارد. شرکت های هاستینگ زیادی وجود دارند که با توجه به نیازتان می توانید از آن ها هاست مورد نظرتان را خریداری کنید.

اما نکته مهم کیفیت سرویس های ارائه شده و مهمتر از آن پشتیبانی آن هاست که باعث می شود هاست خود را از آن ها تهیه کنید.

همانطور که ابتدای مقاله عرض شده کیفیت و پشتیبانی شرکت ارائه دهنده هاست بسیار مهم است و اگر به این دو مورد توجه نکنید ممکن است در آینده با مشکل مواجه شوید.

در این قسمت بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی را به شما معرفی می کنیم تا به راحتی بتوانید هاست مورد نیاز خود را تهیه کنید. توجه داشته باشید که شرکت های معرفی شده از دید مشتریان و کاربران فضای مجازی تایید شده هستند. در واقع ما قرار است تجربیات مشتریان راضی این شرکت ها را در اختیار شما قرار دهیم.

 

لیموهاست

لیموهاست

یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی که به تازگی کار خود را با برند جدیدش آغاز کرده لیموهاست است. لیموهاست به صورت تخصصی روی ارائه هاست وردپرس و ووکامرس فعالیت می کند. این هاستینگ در عرض 2 سال توانست محبوبیت بالایی نزد مشتریان ورپرسی به دست آورد. تیم متخصص و توانای لیموهاست که در زمینه شبکه و کانفیگ های پیچیده سخت افزاری مهارت بالایی دارند باعث شده تا به این موفقیت، در کوتاه مدت دست پیدا کنند.

از مزایای لیموهاست می توان به معماری اختصاصی و بهینه برای وردپرس و ووکامرس، استفاده از هارد های پرسرعت نسل جدید NVMe و دارای بودن بیش از ۱۰۰ پشتیبان با‌‌ تجربه و متخصص در وردپرس اشاره کرد. همینطور گارانتی بازگشت وجه 30 روزه در لیموهاست تعریف شده است که به هر دلیلی می توانید پول خود را پس بگیرید.

پلن های میزبانی در لیموهاست بسیار منعطف است و برای هر وب سایتی هم مناسب است. اگر سایت کم ترافیک داشته باشید می توانید از پلن های اقتصادی لیموهاست استفاده کنید و اگر هم وب سایت پرترافیکی داشته باشید از هاست های قوی تر باید استفاده کنید. ارتقاء و یا کاهش منابع فقط با چند کلیک در لیموهاست برای شما امکان پذیر است.اگر هم پلن های سالانه را خریداری کنید تا چهار ماه رایگان برای شما محاسبه می شود.

 

مزایای شرکت لیموهاست:

  • میزبانی وب در معتبر‌ ترین دیتاسنترهای ایرانی و خارجی
  • ارائه هاست اقتصادی و ارزان وردپرس
  • ارائه هاست حرفه ای وردپرس
  • ارائه هاست مخصوص ووکامرس
  • استفاده از هاردهای پر سرعت NVMe
  • گارانتی بازگشت وجه بدون و قید و شرط تا 30 روز
  • ارتقاء و یا کاهش منابع فقط با چند کلیک ساده
  • بک آپ گیری روزانه به صورت منظم
  • تضمین آپ تایم ۱۰۰% روی پلن های میزبانی 
  • پشتیبانی لحظه‌ای و ۲۴ ساعته!

 

خرید هاست حرفه ای از لیمو هاست

 

ایران سرور

ایران سرور

ایران سرور یکی از قدیمی ترین شرکت های هاستینگ ایرانی با حدود دو دهه فعالیت در این عرصه محسوب می شود که یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هاست مورد نیازتان است. ایران سرور فعالیت خود را از سال 81 در زمینه میزبانی وب آغاز کرده است که در همان سال های ابتدایی توانستند جزء سه شرکت برتر در حوزه ارائه فضای میزبانی قرار بگیرد.

ایران سرور به پاس زحمات و خدمات متعددی که تاکنون به مشتریان خود ارائه داده است توانسته جایزه های زیادی را از جشنواره های داخلی و بین المللی دریافت کند.

از خدمات ارائه شده توسط ایران سرور می توان به هاست لینوکس، هاست وردپرس، هاست ویندوز، هاست مخصوص پرستاشاپ و جوملا، هاست ایمیل و ارائه نمایندگی هاست لینوکس و ویندوز اشاره کرد. البته ایران سرور در زمینه ارائه سرورهای مجازی و اختصاصی هم فعالیت می کند.

از ویژگی های منحصر به فرد ایران سرور می توان به ارائه هاست ابری لینوکس اشاره کرد. سرویس کلود لینوکس ایران سرور قوی ترین سرویس ارائه شده برای میزبانی سایت هاست که منابع آن به صورت کاملا اختصاصی می باشد و نوع هارد آن از نوع Full NVMe می باشد. قیمت هاست های ابری ایران سرور از 900 هزار تومان تا یک و نیم میلیون تومان در سال است.

از نکات قابل توجه در هاست های ایران سرور نامحدود بودن پهنای باند آن هاست. ایران سرور از سه کشور ایران، آلمان و فرانسه میزبانی وب سایت ها مشتریانش را انجام می دهد.

یکی دیگر از مهمترین مزیت های ایران سرور پشتیبانی خوب و همیشه در دسترس است که هر زمانی به مشکل برخورد کنید به سرعت پاسخگوی شما خواهند بود.

با توجه به ارائه سرویس های حرفه ای توسط ایران سرور و همچنین سابقه طولانی مدت فعالیتش در این مدت و داشتن مشتریان مهمی که هر کدام جزو برندهای مطرحی در وب فارسی محسوب می شوند گزینه خوبی برای خرید هاست وردپرس، خرید هاست لینوکس و ویندوز می باشد.

البته ایران سرور برای سایت های پربازدید گزینه بسیار خوبی می باشد. هر چند که تعرفه هاست های ایران سرور کمی بالا است ولی مطمئن باشید سرویس های خوب و قابل اعتمادی ارائه می دهد.

 

مزایای شرکت ایران سرور:

  • ارائه هاست لینوکس ایران و خارج
  • ارائه هاست مخصوص وردپرس
  • ارائه هاست ابری (کلود حرفه ای) لینوکس
  • ارائه هاست بهینه شده برای CMS های معروف
  • ارائه هاست سی پنل و دایرکت ادمین
  • ارائه پهنای باند نامحدود در سرویس های حرفه ای
  • راهنمای انتخاب هاست مورد نیازتان
  • انتقال رایگان سایت از دیگر شرکت ها
  • میزبانی از سه کشور ایران، آلمان و فرانسه
  • همکاری با دیتاسنتر های بزرگ خارجی و داخلی
  • بهره مندی از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا
  • دارای فایروال های سخت افزاری آنتی DDOS
  • انتخاب دلخواه کنترل پنل میزبانی توسط مشتری
  • ارائه SSL رایگان روی هاست های سی پنل
  • پشتیبانی حرفه ای و همیشه در دسترس برای مشتریان

 

معایب شرکت ایران سرور:

  • قیمت بالای سرویس های هاست و سرور اختصاصی

 

کد تخفیف 20 درصدی : mokhatab

خرید هاست با کیفیت و حرفه ای از ایران سرور

 

دهاستینگ

دهاستینگ

دهاستینگ یکی از مجموعه های هاستینگ است که با تجربه زیادی که در زمینه میزبانی وب دارد، چند سالی است فعالیت خود را آغاز کرده است. این میزبانی با توجه به هزینه های کاملاً اقتصادی سرویس های مقرون به صرفه و متنوعی که دارد توجه کاربران زیادی را جلب کرده است. از ویژگی های منحصربفرد دهاستینگ پشتیبانی سریع، هزینه مناسب و سرویس های با کیفیت است.

دهاستینگ بصورت 24 ساعته در لحظه پشتیبانی انجام می دهد وتخفیف های دائمی برای سفارش های جدید در نظر گرفته است. آپتایم بسیار عالی و سرور های کاملاً خلوت با بکاپ گیری های منظم از جمله ویژگی های دیگر این هاستینگ می باشد.

علاوه بر این موارد این هاستینگ ارزش بسیار زیادی به کاربران خود می دهد و قوانین سخت گیرانه ای برای میزبانی وب در نظر نگرفته است تا کاربران بتوانند به راحت ترین شکل ممکن از خدمات این میزبانی استفاده کنند. هاست های مخصوص وردپرس و ووکامرس بر بستر ابری با منابع مازاد از دیگر خصوصیات مثبت سرویس های دهاستینگ می باشد که در کنار آن هزینه های دامنه بدون هیچ سودی ارائه می شوند.

 

مزایای دهاستینگ:

  • ارائه سرویس های داخل و خارج از کشور
  • هاست های مخصوص وردپرس
  • هاست مخصوص ووکامرس بر بستر ابری
  • امکان ارائه اددان دامین در تمام پلان ها
  • امکان تهیه منابع بیشتر بصورت سفارشی
  • پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته بدون تعطیلی در لحظه
  • ارائه SSL رایگان بدون محدودیت
  • ارائه پهنای باند نامحدود
  • کد تخفیف های دائمی
  • یک هفته مهلت تست و عودت وجه بی قید و شرط
  • سرویس های با دوره پرداخت ماهانه
  • سرویس های هاست ابری داخل و خارج
  • آپتایم عالی و سرور های خلوت
  • سرویس های میزبانی با هارد NVME و پورت شبکه 10 گیگ
  • ثبت دامنه بدون سود
  • بکاپ گیری منظم روزانه، هفتگی و ماهانه با jetbackup

 

سون هاست

سون هاست

سون هاست با بیش از 11 سال سابقه فعالیت یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی می باشد. سون هاست هم مثل دیگر هاستینگ هایی که تا اینجا به شما معرفی کردیم از کیفیت بالایی بر خوردار است. پشتیبانی خوب و حرفه ای ارائه سرویس های حرفه ای با قیمت بسیار مناسب، ارائه تخفیف های دوره ای از مزیت های سون هاست است.

سون هاست در حال حاضر 3 سرویس هاست اقتصادی، هاست حرفه ای و هاست مخصوص وردپرس ایران و خارج ارائه می دهد. علاوه بر این نمایندگی هاست و هاست ویژه دانلود نیز ارائه می دهد. یکی از مزیت های هاست وردپرس سون هاست دارا بودن هارد دیسک NVME است که سرعت بسیار بالایی را در انتقال و نگهداری از اطلاعات برای مشتریان فراهم می کند.

گواهینامه SSL رایگان، دامنه ملی رایگان و بک آپ گیری روزانه، بازگشت وجه تا 30 روز، آپتایم 99.9% و پورت شبکه 10 گیگ نیز از دیگر مزیت های هاست های سون هاست می باشد.

از دیگر مزیت های سون هاست داشتن بخش آموزش مشتریان و تالار گفت و گو است که با نظارت خودشان در تالار گفت و گو به مشکلات و سوالات احتمالی کاربران پاسخ می دهند.

 

مزایای شرکت سون هاست:

  • ارائه هاست حرفه ای با امکانات نامحدود
  • ارائه هاست مخصوص وردپرس
  • ارائه هاست از ایران و خارج
  • ارائه هاست مخصوص نگهداری فایل (هاست دانلود)
  • ارائه هاست کلود لینوکس
  • داشتن هارد دیسک NVME روی تمامی سرویس ها
  • دارای سرور هایی با منابع سخت افزاری بالا
  • ارائه دامنه ملی رایگان روی تمامی سرویس ها
  • ارائه گواهینامه SSL رایگان
  • بک آپ گیری اتوماتیک روزانه
  • گارانتی بازگشت وجه تا 30 روز
  • دارای پورت شبکه 10 گیگابایتی
  • دارای پشتیبانی عالی
  • 30 درصد تخفیف دائمی برای مشتریان سون هاست

 

استفاده از کد تخفیف سون هاست

 

سون هاست برای افرادی که به دنبال هاست حرفه ای با امکانات نامحدود و قیمت پایین هستند مناسب است. اگر به دنبال خرید هاست وردپرس با کیفیت و امن هستید سون هاست را به شما پیشنهاد می دهیم.

 

هاست نگار

هاست نگار

هاست نگار هم یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی برای خرید هاست ورپرس و خرید هاست ابری لینوکس است. هاست نگار فعالیت خود را از سال 89 در زمینه ارائه فضای میزبانی آغاز کرده است و به جرات می توان گفت از قدیمی ترین و بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی محسوب می شود.

از خدمات هاست نگار می توان به ارائه هاست لینوکس، هاست ویندوز، هاست وردپرس، جوملا و دروپال، هاست دانلود و هاست پشتیبان و از همه مهمتر هاست ابری (کلود حرفه ای) اشاره کرد.

هاست نگار ارائه دهنده هاست پرسرعت از کشورهای فرانسه / OVH ، آلمان / Hetzner و ایران / پارس آنلاین می باشد. هاست نگار با ارائه نرم افزارهای مورد نیاز به همراه لایسنس های معتبر توانسته سرویس های مطمئن و امنی را به مشتریان خود ارائه دهد.

از نکات مثبت در هاست نگار می توان به گارانتی بازگشت وجه، استفاده از آخرین تکولوژی های روز در سرورهای خود، استفاده از وب سرور لایت اسپید و هارد پر سرعت، ارائه گواهینامه امنیتی SSL رایگان و پشتیبانی خوب اشاره کرد.

هاست های ابری هاست نگار دارای پهنای باند نامحدود، بک آپ گیری اتوماتیک هر 12 ساعت و دیگر امکانات آن ها نامحدود هستند.

هاست نگار با امکانات خوبی که ارائه می دهد مناسب برای میزبانی انواع سایت ها و فروشگاه های اینترنتی است. اگر قصد خرید هاست ارزان قیمت را دارید می توانید از هاست لینوکس ایران هاست نگار استفاده کنید. هاست های لینوکس هاست نگار مناسب سایت های معمولی و هاست های ابری هاست نگار مناسب سایت های پربازدید هستند.

 

مزایای شرکت هاست نگار:

  • ارائه هاست لینوکس سی پنل
  • ارائه هاست ویندوز سرور 2012 و 2016
  • ارائه هاست وردپرس
  • ارائه هاست جوملا و دروپال
  • ارائه هاست ابری حرفه ای
  • پهنای باند نامحدود در سرویس های حرفه ای
  • گارانتی بازگشت وجه تا 7 روز
  • ارائه گواهینامه SSL رایگان روی سی پنل
  • استفاده از هاردهای پر سرعت SSD
  • افزایش امنیت اطلاعات توسط فایروال های سخت افزاری
  • بک آپ گیری از اطلاعات به صورت اتوماتیک هر 12 ساعت یک بار
  • ارتقای نسخه PHP به صورت دستی از طریق کنترل پنل سی پنل
  • همکاری با دیتا سنتر های معتبر دنیا
  • پشتیبانی خوب و همیشه در دسترس

 

دیدن تعرفه های هاست با کیفیت و ارزان هاست نگار

 

هاست ایران

هاست وردپرس هاست ایران

یکی دیگر هاست های قدیمی و خوبی که در کشور ما فعالیت می کند و جدیدا هاست وردپرس هم ارائه می کند شرکت هاست ایران است. این شرکت با سابقه حدود 12 سال جزء قدیمی ترین شرکت های هاستینگ در ایران محسوب می شود. کیفیت میزبانی و پشتیبانی در هاست ایران بالاست به همین دلیل قیمت سرویس ها و خدماتش هم بالاتر است.

هاست ایران به درد سایت هایی می خورد که بازدید بالاتری دارند و در هزینه های ماهانه برای سایت و سرور مشکلی ندارند. اگر کسب و کارتان کوچک است و بازدید سایت تان هم زیاد نیست پیشنهاد می کنم از 2 شرکت قبلی برای خرید هاست وردپرس اقدام کنید.

هاست مخصوص وردپرس هاست ایران شامل وب سرور لایت اسپید، بکاپ‌گیری مستمر، نصب اتوماتیک ماژول کش روی وردپرس‌، بهینه ‌سازی شده برای وردپرس، ارائه رایگان گواهی ‌نامه SSL، کنترل پنل سی پنل، سیستم عامل کلود لینوکس، دیتابیس نامحدود،FTP اکانت و ایمیل اکانت نامحدود و … است.

یکی از امکانات جالب هاست ایران در هنگام خرید هاست وردپرس سفارش منابع به صورت اختصاصی و دلخواه استو با دکمه های غلطکی که وسط صفحه می بینید می توانید منابع مورد نیاز خود را به صورت سفارشی انتخاب کنید تا در نهایت روی فاکتور شما محاسبه شود.

اگر دنبال هاست وردپرس با کیفیت، حرفه ای و قوی هستید و مشکلی با هزینه ندارید پیشنهاد می کنم از هاست ایران استفاده کنید.

 

نت افراز

نت افراز

یکی دیگر از بهترین و قدیمی ترین هاستینگ های ایرانی نت افراز است. شرکت نت افراز از سال 90 فعالیت خود را در ارائه انواع هاست آغاز کرد. پس از کسب مجوزهای لازم به صورت رسمی فعالیت خود را هم زمان با شرکت هایی مثل میهن وب هاست و پارس هاست شروع کرد. نت افراز هم اکنون میزبانی بیش از 50 هزار وب سایت ایرانی را بر عهده دارد.

نت افراز با ارائه سرویس های هاستینگ با حجم بالا یکی از محبوب ترین هاستینگ های ایرانی می باشد. از ویژگی ها نت افراز می توان به ارائه هاست حرفه ای با امکانات نامحدود تا 80 گیگ فضا، گارانتی بازگشت وجه تا 7 روز، داشتن پشتیبانی اورژانسی، نصب رایگان انواع سیستم های سایت ساز روی سرویس مشتریان در صورت نیاز و انتقال سایت از شرکت های دیگر به سرویس های نت افراز اشاره کرد.

نت افراز هم اکنون سرویس های هاستینگ مقرون به صرفه برای سایت های معمولی و سرویس هاست حرفه ای برای سایت های پربازدید ارائه می کند. هر چند که اکثرا پنل های میزبانی وب نت افراز دارای حجم بالا است ولی نت افراز هاست دانلود حرفه ای هم مخصوص سایت هایی که دانلود بالا در روز دارند ارائه می دهد.

نت افراز از ایران و فرانسه هاست ارائه می دهد. تنها عیب نت افراز عدم هاست سی پنل است. تمام سرویس های هاست ارائه شده توسط نت افراز دارای کنترل پنل دایرکت ادمین می باشند.

نت افراز مناسب سایت هایی است که به حجم بالاتری نیاز دارند. با هاست های نت افراز دیگر نیازی به خرید هاست دانلود به صورت جداگانه نخواهید داشت. چون نت افراز تا 80 گیگ فضای میزبانی به شما می دهد. اگر قصد خرید هاست قوی با قیمت مناسب را دارید پیشنهاد می کنم از هاست نت افراز استفاده کنید.

 

مزایای شرکت نت افراز:

  • ارائه هاست مقرون به صرفه
  • ارائه هاست حرفه ای با امکانات نامحدود
  • ارائه هاست با حجم بالا
  • ارائه هاست ایران و فرانسه
  • ارائه هاست مخصوص دانلود
  • ارائه پهنای باند نامحدود
  • ارائه نمایندگی هاست
  • پشتیبانی حرفه ای و سریع
  • گارانتی بازگشت وجه 7 روزه
  • داشتن هارد پر سرعت
  • ارائه SSL کاملا رایگان

 

معایب شرکت نت افراز:

  • عدم ارائه کنترل پنل Cpanel
  • عدم ارائه هاست مخصوص وردپرس
  • ظرفیت کم دیتابیس

 

اگر به دنبال خرید هاست مناسب با حجم بالا و کیفیت عالی هستید و همینطور داشتن کنترل پنل سی پنل برای شما مهم نیست قطعا نت افراز انتخاب خوبی است.

 

برتینا

برتینا

برتینا با 15 سال سابقه فعالیت در حوزه میزبانی وب یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های خرید هاست ایرانی می باشد. برتینا به عنوان معتبرترین شرکت خرید هاست لینوکس و ویندوز و هاست ایران و هاست خارج با بیش از 50 هزار کاربر فعال و میزبانی وب سایت های معروف ایرانی و سازمان های دولتی شناخته شده است. برتینا در این مدت از فعالیت خود سعی کرده تا به بهترین نحو به مشتریان خود خدمات ارائه دهد. همچنین ارائه سرویس های با کیفیت همراه با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته باعث شده تا برتینا مورد توجه خیلی از مشتریان قرار بگیرد.

برتینا هم همانند شرکت هایی که تا اینجا معرفی کردیم از هر لحاظ خوب و باکیفیت عمل کرده است. برتینا مناسب برای خرید هاست لینوکس ایران و خرید هاست ویندوز می باشد. برتینا با ارائه خدماتی منحصر به فرد باعث شده تا نیاز هر وبمستری از هاست پر سرعت و با کیفیت برطرف شود. از مزیت های سرویس های هاست برتینا می توان به عدم استفاده از دیتاسنترهای ارزان، استفاده از تکنولوژی های گران قیمت، استفاده از تکنولوژی Raid10-SSD/SAS، بک آپ 3 مرحله ای نگه داری داده ها حداکثر تا 6 ماه و دارای گواهینامه ایزو 9001 اشاره کرد.

یکی از سرویس های ویژه و منحصر به فرد برتینا هاست لینوکس VIP است.

هاست لینوکس VIP برتینا با کنترل پنل Cpanel مناسب تمامی وب سایت های مبتنی بر PHP و همچنین با پشتیبانی کامل از نرم افزار های مدیریت محتوای محبوبی مانند وردپرس و جوملا می باشد. این سرویس با منابع سرور بسیار بالا و ضریب اشتراک کمتر مناسب انواع سایت های سازمانی، فروشگاهی و پر بازدید می باشند. با خرید هاست لینوکس می توانید از مزایایی همچون دیتابیس سرور اختصاصی، پشتیبانی 24 ساعته، استفاده از RAID10 ، امنیت فوق العاده و … بهره مند شوید.

تنها عیب برتینا قیمت های بالای سرویس های هاست اش می باشد که باعث شده تا هر کسی با هر توان مالی نتواند از خدمات ویژه برتینا استفاده کند. البته ناگفته نماند با توجه به کیفیت سرویس ها و پشتیبانی که برتینا ارائه می دهد قیمت سرویس هایش معقول می باشد.

 

مزایای شرکت برتینا:

  • ارائه هاست لینوکس پر سرعت
  • ارائه هاست برای سایت های پربازدید
  • ارائه هاست لینوکس VIP ویژه
  • ارائه هاست پر سرعت ویندوز
  • ارائه هاست مخصوص پرستاشاپ
  • ارائه گواهینامه SSL روی دامین های IR
  • بهینه شده برای جوملا و وردپرس
  • عدم استفاده از دیتاسرنتر های ارزان
  • استفاده از نرم افزارهای امنیتی گران قیمت
  • استفاده از تکنولوژی Raid10-SSD/SAS
  • بک آپ روزانه / هفتگی و ماهانه
  • پشتیبانی حرفه ای و 24 ساعته
  • اولین هاستینگ ایرانی معرفی شده در مایکروسافت

 

معایب شرکت برتینا:

  • قیمت بالای سرویس ها و خدمات

 

سرویس های برتینا مناسب برای سایت های پربازدید می باشد. اگر به دنبال خرید هاست با کیفیت هستید و پیش بینی می کنید ترافیک سایت تان بالا برود حتما از هاست های برتینا استفاده کنید.

خرید هاست با کیفیت از برتینا

 

ماندگار وب

ماندگار وب

ماندگار وب بیش از 8 سال سابقه فعالیت در حوزه ارائه خدمات میزبانی و هاستینگ دارد. جزء شرکت های قدیمی در خرید هاست می باشد. یکی از سرویس های ویژه و با کیفیت ماندگار وب هاست وردپرس است. ماندگار وب مناسب برای خرید هاست وردپرس پر سرعت و قوی است. هاست های ماندگار وب برای سایت های وردپرسی کاملا بهینه شده اند.

ماندگار وب از ایران و آلمان میزبانی سایت ها را انجام می دهد. ماندگار وب هاست با کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل ارائه می کند. علاوه بر این ماندگار وب خدماتی نظیر طراحی سایت وردپرسی، سئو سایت، و خدماتی در زمینه طراحی افزونه وردپرسی و افزایش سرعت سایت هم دارد.

ماندگار وب مناسب برای سایت های وردپرسی است و ما هم پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید هاست وردپرس را دارید حتما از سرویس های ماندگار وب استفاده کنید. چون علاوه بر با کیفیت بودن آن ها قیمت های بسیار پایینی نسبت به دیگر شرکت ها دارد. همینطور پشتیبانی خوبی دارند و به موقع جواب می دهند.

 

مزایای ماندگار وب :

  • ارائه هاست مخصوص وردپرس
  • ارائه هاست پرسرعت وردپرس
  • ارائه هاست ایران و خارج سی پنل و دایرکت ادمین
  • گارانتی بازگشت وجه
  • ارائه سرور مجازی از ایران و آلمان
  • ارائه گواهینامه اس اس ال رایگان
  • ارائه خدمات بهینه سازی سرعت سایت
  • خدمات سئو و بهینه سازی سایت
  • پشتیبانی عالی و حرفه ای

 

ماندگار وب با ارائه هاست وردپرس سریع با قیمت بسیار مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هاست مخصوص وردپرس می باشد.

خرید هاست مخصوص وردپرس از ماندگار وب

 

هاست دی ال

هاست دی ال

هاست دی ال یکی از قویترین شرکت های ارائه دهنده هاست است که فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده است. به مرور زمان حوزه های کاری خود را گسترش داد و با همکاری شرکت انتقال اطلاعات آسیاتک، زیرساخت های لازم برای سرور های با کیفیت داخلی را نیز فراهم کرد.

سیاست کاری هاست دی ال ارائه خدمات به صورت ویژه و گزینشی است، یعنی به صورت عمومی نبوده و باید بعد از ثبت نام دامنه خود را معرفی کنید تا بررسی های لازم انجام گیرد و در صورت تایید از خدماتی با کیفیت بالا برخوردار شوید.

می توان گفت هاست دی ال مناسب سایت های حرفه ای است که بازدید و ترافیک بالایی دارند. در واقع هاست دل ال از این سیاست کاری استفاده می کند تا بتواند سرویس دهی و پشتیبانی در بالاترین سطح کیفی ممکن را فراهم سازد.

هاست دی ال تامین کننده خدماتی همچون سرویس های با کیفیت بالا و پهنای باند نامحدود است، که در افزایش سرعت سایت تاثیر چشمگیری دارد. هاست دی ال منابع اختصاصی با کیفیتی را ارائه می دهد و میزبانی سایت های بزرگی همچون سافت 98، شبکه اجتماعی فیس نما، نمناک، سرزمین دانلود و غیره را برعهده دارد.

تنها ایرادی که به هاست دی ال وارد است، این مورد است که به عموم به صورت کامل سرویس دهی ندارد و باید گزینش هایی صورت گیرد برای ارائه خدمات، البته باید اشاره کنم که هزینه های هاست دی ال نیز کمی بالاست و باید به این مورد نیز توجه داشت.

 

مزایای هاست دی ال:

  • ارائه هاست دانلود
  • ارائه هاست داخل و خارج ایران
  • ارائه سرور اختصاصی در دو موقعیت ایران و آلمان
  • ارائه فضا و پهنای باند بالا
  • ارائه هاست سایت با ویژگی های کاربردی زیر
  • آخرین نسل CPU های قدرتمند Intel با پردازش و caching بالا
  • هارد دیسک های SSD با سرعت و کیفیت بسیار بالا در کنار قابلیت اطمینان
  • Cpanel در سرور های داخلی و خارجی جهت راحتی کابران
  • بهره گیری از Litespeed و Caching و دیگر تکنولوژی های مدرن میزبانی سایت
  • دارای کلود لینوکس و سایر تمهیدات مدیریتی و امنیتی
  • Backup گیری هفتگی

 

فراسو

هاست فراسو

از دیگر شرکت های خوب و قدیمی که می توانید برای خرید هاست به آن مراجعه کنید، فراسو است. فراسو دارای بیش از 10 سال سابقه فعالیت در این زمینه است و همچنین انعطاف پذیری بالایی در ارائه سرویس های متنوع دارد که می توانید از آنها برخوردار شوید.

از اقدامات جالبی که فراسو انجام داده است می توان به این مورد اشاره کرد که به صورت روزانه کد های تخفیفی را در نظر می گیرد و در سایت برای کاربران درج می کند، می توانید متناسب با نیازتان از آن ها بهره مند شوید.

با توجه به محبوبیت سیستم مدیریت محتوای وردپرس و استفاده زیاد از آن، هاست فراسو هاست میزبانی وردپرس را برای کاربران فراهم کرده است. هاست وردپرس فراسو با بهره گیری از درایو های SSD برای ذخیره اطلاعات و استفاده از سیستم شتاب دهنده وردپرس و همچنین امکان نصب خودکار و سریع وردپرس می تواند گزینه مناسبی برای میزبانی سایت های وردپرسی باشد.

از دیگر خدمات قابل توجه فراسو ارائه سرور های مجازی لینوکس، ویندوز و میکروتیک است، که هرکدام از این موارد نیز دارای زیرمجموعه های متنوعی هستند که می توانید متناسب با نیاز خود از آن ها بهره مند شوید.

 

مزایای هاست فراسو:

  • ارائه هاست وردپرس حرفه ای
  • ارائه هاست ووکامرس
  • ارائه هاست لینوکس معمولی، حرفه ای و سازمانی
  • میزبانی ایمیل
  • ارائه هاست ویندوز
  • میزبانی فضای پشتیبان
  • ارائه هاست دانلود
  • پشتیبانی مناسب

 

پارس پک

هاست پارس پک

پارس پک جزء شرکت های شناخته شده و قدیمی در زمینه هاستینگ به شمار می رود، که با توجه به ادعای خودشان اولین خدمات رایانش ابری را در ایران ارائه کرده اند. در واقع کاربران می توانند هاست ابری با ویژگی های دلخواه و متناسب نیاز خود، از این شرکت دریافت کنند و این یک مزیت است.

از دیگر ویژگی های خوب این شرکت می توان به پشتیبانی آن اشاره کرد، که به صورت دائمی و بی وقفه تیم پشتیبانی این شرکت در حال فعالیت و پاسخگویی به نیاز مشتریان است. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران و مشتریان از عملکرد پارس پک رضایت کامل داشته باشند.

پارس پک به راحتی توانایی میزبانی انواع سایت های پربازدید با ترافیک بالا را دارد و حتی زمانی که کاربر احساس کند منابع سرور پاسخگو نیست، می تواند در راستای ارتقای منابع سرور خود اقدام کند.

 

مزایای هاست پارس پک:

  • ارائه سرور ابری و سرور مجازی
  • گواهی SSl سه ماه رایگان
  • پشتیبانی عالی و مناسب
  • ارائه هاست ابری پرسرعت
  • ارائه منابع متناسب با نیاز کاربر
  • پشتیبان گیری کامل روزانه
  • ارائه سرور های اختصاصی هایبرید و ماکرو
  • ارائه هاست دانلود

 

آذرآنلاین

آذرآنلاین

به نظر من ، آذرآنلاین یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های میزبانی ایرانی است. من شخصاً چند سال پیش از Azaronline برای میزبانی یکی از سایت هایم استفاده کردم و در آن زمان از آن راضی بودم. با توجه به تعداد سایت های میزبانی شده در Azaronline و رتبه الکسا ، واضح است که مشتریان دائمی زیادی دارد. Azaronline دو سرویس ارائه می دهد: میزبانی وب لینوکس مشترک و میزبانی وب حرفه ای لینوکس ، که هم برای سایتهای کم تردد و هم برای سایتهای پر بازدید مناسب است. البته علاوه بر میزبانی لینوکس ، میزبانی ویندوز ، سرورهای مجازی و اختصاصی را نیز ارائه می دهد.

یکی از نکات جالب در مورد خدمات میزبانی Azaronline این است که آنها از قوی ترین سرورهای مراکز داده معروف جهان با سیستم عامل Cloud Linux به همراه جدیدترین فناوری های سخت افزاری در جهان استفاده کردند. علاوه بر این ، میزبانی حرفه ای لینوکس Azaronline دارای منابع مستقل و اختصاصی برای همه میزبان های محبوب است که از سیستم عامل قدرتمند Cloud Linux استفاده می کنند.

یکی از مزایای آذرآنلاین پشتیبانی قوی و به موقع آنهاست. من با تعدادی از مشتریان Azaronline صحبت کرده ام که از حمایت این شرکت واقعاً خوشحالم. حتی در شرایطی که شکست می خورید ، آنها خود به خود عمل خواهند کرد.

 

مزایای آذرآنلاین:

  • ارائه هاست لینوکس اشتراکی و حرفه ای
  • ارائه منابع مستقل و اختصاصی
  • دارای سیستم بک آپ گیری خودکار روزانه
  • ارائه ترافیک نامحدود ماهانه
  • ارائه سرور مجازی و اختصاصی
  • پشتیبانی ویژه 7 روز هفته

 

میزبان فا

میزبان فا

میزبان فا یکی از بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی برای خرید هاست لینوکس وردپرسی است که فعالیت خود را از سال 94 آغاز کرده است. میزبان فا قدیمی نیست ولی هم اکنون جزء بهترین شرکت های ارائه دهنده هاست است.

میزبان فا با بازاریابی محتوای قوی و همکاری با چند استارت آپ نوپا توانست مشتریان راضی خود را افزایش دهد و عدد سایت های میزبانی خود را به 3000 برساند.

سرویس های میزبان فا به دو دسته هاست ایران پر سرعت و باکیفیت و هاست ورپرس تقسیم می شوند.

در سرویس هاست ایران پر سرعت میزبان فا، میزبانی به صورت اشتراکی است اما منابع در نظر گرفته شده برای هر وب سایت قابل قبول است. فضای میزبانی از 10 گیگ تا 80 گیگ و پهنای باند ماهیانه از 200 گیگ تا یک ترابایت برای پلن های میزبانی این سرویس در میزبان فا در نظر گرفته شده است.

یکی از مزیت های خوب میزبان فا پرداخت هزینه های میزبانی وب به صورت ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و سالیانه است که باعث شده هر مشتری با توجه به بودجه ای که دارد بتواند هاست مورد نظرش را از میزبان فا خریداری کند.

در پلن هاست مخصوص وردپرس میزبان فا هم میزبانی به صورت اشتراکی است ولی از نوع کم. تقریبا می توان گفت نیمه اختصاصی است چون نسبت اشتراک در هر سرویس کم است.

هاست وردپرس میزبان فا سرعت بسیار بالایی را برای سایت های وردپرسی فراهم می کند. همچنین منابع در نظر گرفته شده برای هر سایت در این پلن میزبانی بیشتر از پنل های هاست ایران بوده و نکته قابل توجه نامحدود بودن پهنای باند در این سرویس است.

همچنین سایت هایی که تا 20 هزار بازدید کننده یکتا در روز دارند می توانند از این سرویس هاست وردپرس میزبان فا استفاده کنند.

اما مهمترین عیب این سرویس قیمت بسیار بالای آن است که البته با توجه به منابعی که در اختیار مشتری قرار می گیرد معقولانه است. ولی می توانستند منابع کمتری را با قیمت پایین تری برای سایت های معمولی ارائه دهند تا همه بتوانند از آن استفاده کنند.

از دیگر ویژگی های میزبان فا می توان به پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته اش اشاره کرد. معمولا سرعت پاسخ گویی به تیکت های مشتریان در میزبان فا بین 15 دقیقه تا یک ساعت است. با توجه به تست های انجام شده به این نتیجه رسیده ایم که پشتیبانی میزبان فا قابل قبول است.

میزبان فا یک سایت مطمئن برای خرید هاست و دامنه است. اگر قصد خرید هاست وردپرس و خرید هاست ایران با کیفیت را دارید میزبان فا یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد. میزبان فا برای سایت های پربازدید هم گزینه خوبی است.

 

مزیت های شرکت میزبان فا:

  • ارائه هاست پرسرعت و با کیفیت ایران
  • ارائه هاست مخصوص وردپرس
  • ارائه هاست با پهنای باند نامحدود
  • ارائه هاست با منابع بالا و قیمت مقرون به صرفه
  • انتقال رایگان سایت شما از شرکت های دیگر به میزبان فا
  • دارای 7 روز گارانتی بازگشت وجه بی قید و شرط
  • ارائه SSL رایگان رو تمام سرویس های میزبانی
  • ارائه هاست رایگان یک ماهه با منابع اختصاصی برای تست
  • افزایش امنیت وب سایت ها با بهره گیری از فایروال های قدرتمند سخت افزاری
  • امکان ارتقاء سرویس مشتری به صورت اتوماتیک
  • بکاپ گیری منظم هفتگی و ماهانه از اطلاعات وب سایت ها
  • نصب رایگان سایت ساز و قالب وب سایت با توجه به نیاز مشتری
  • ارائه تخفیف های شگفت انگیز به مشتریان
  • پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته حتی در روزهای تعطیل
  • ارائه محتوای آموزشی رایگان در قسمت پایگاه دانش

 

معایب شرکت میزبان فا:

  • عدم ارائه هاست ویندوزی
  • عدم ارائه هاست خارج
  • عدم ارائه سرور مجازی
  • عدم ارائه هاست دایرکت ادمین
  • عدم ارائه هاست با منابع کمتر و ارزان تر
  • قیمت بالای سرویس هاست وردپرس

 

میهن وب هاست

میهن وب هاست

میهن وب هاست یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های هاستینگ برای خرید هاست لینوکس و هاست ویندوز است. میهن وب هاست دارای سرویس های متنوع هاستینگ، سرور مجازی و سرور اختصاصی است که با توجه به نیازتان می توانید از آن ها استفاده کنید.

ار نقاط قوت شرکت میهن وب هاست ارائه هاست لینوکس و ویندوز ایران و خارج (آلمان) است. همینطور هاست پربازدید VIP مخصوص سایت هایی که بازدید بالایی در روز دارند نیز ارائه می دهد که هزینه آن به صورت ماهیانه محاسبه می شود.

از دیگر سرویس های ارائه شده توسط میهن وب هاست می توان به هاست دانلود، هاست پشتیبان، هاست مخصوص فریم ورک لاراول و هاست های مدیریت شده اشاره کرد.

هاست مدیریت شده میهن وب هاست به درد کاربرانی می خورد که دانش کافی برای مدیریت سایت را ندارند. در این سرویس ارائه شده از طرف میهن وب هاست پشتیبان های میهن وب هاست همیشه در کنار شما هستند و هر مشکلی برای شما به وجود آید شخصا خودشان برای حل مشکل اقدام می کنند. در ضمن کاربران پنل هاست مدیریت شده دارای یک خط تماس ویژه برای پشتیبانی هستند.

قبل از این منابع اختصاص داده شده به هر پلن در هاست های لینوکس خارج میهن وب هاست بسیار کم بود. مثلا فضای میزبانی تا 3 گیگ بود که با تقاضای مشتریان به 10 گیگ افزایش پیدا کرد.

یکی از مزیت های منحصر به فرد میهن وب هاست امکان ارتقاء پلن میزبانی به صورت آنی توسط مشتری است. مشتریان برای ارتقاء هاست خود تنها باید هزینه ما به التفاوت آن که توسط سیستم به صورت اتوماتیک حساب می شود را واریز کنند و در همان لحظه به صورت آنی پلن میزبانی شان ارتقاء پیدا خواهد کرد.

جالب است بدانید سایت مخاطب روی هاست سی پنل ایران میهن وب هاست قرار دارد. پشتیبانی منحصر به فرد میهن وب هاست مثال زدنی است. بارها برای ما پیش آمده از میهن وب هاست کمک خواستیم و پشیبانی آن ها در هر شرایطی که بوده خودشان اقدام به حل مشکل کرده اند. حتی در روزهای تعطیل هم پشتیبانی به موقعی دارند.

میهن وب هاست گزینه مناسبی برای خرید هاست سی پنل ایران و خرید هاست خارجی محسوب می شود که با توجه به منابعی که در اختیار مشتریان قرار می دهد قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. اگر به دنبال خرید هاست ارزان هستید میهن وب هاست گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

 

مزایای شرکت میهن وب هاست:

  • ارائه هاست سی پنل ایران با سرعت بالا
  • ارائه هاست ایران با پهنای باند نامحدود
  • ارائه هاست سی پنل خارجی از کشور آلمان
  • ارائه هاست دایرکت ادمین ایرانی و خارجی
  • ارائه هاست ویندوزی ایرانی و خارجی
  • ارائه هاست مخصوص لاراول (Laravel)
  • ارائه هاست مدیریت شده برای کاربران آماتور
  • ارائه سرور مجازی و اختصاصی ایران و خارج
  • ارائه نمایندگی هاست سی پنل و هاست ویندوز ایران و خارج
  • پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته
  • قیمت های بسیار مقرون به صرفه پنل های میزبانی
  • استفاده از سرور های قدرتمند HP جهت افزایش پایداری
  • انتقال رایگان سایت شما به سرورهای میهن وب هاست
  • امکان ریستور بک آپ، ریست هاست، تغییر دامنه اصلی توسط کاربر
  • امکان نصب اسکریپت های نال و کرک شده (وارز) روی هاست ایران
  • بهره گيری از تكنولوژی NVME جهت افزايش سرعت هاست
  • میزبانی روی سرور های اختصاصی میهن وب هاست در ایران
  • ارائه SSL رایگان روی هاست های سی پنل و فعال سازی آنی

 

میزبان وردپرس

میزبان وردپرس

سایت دیگری که میزبانی با کیفیت و قوی ارائه می دهد ، میزبانی وردپرس است که بیش از 5 سال خدمات میزبانی وب را در ایران ارائه می دهد. همانطور که از نام این سایت مشخص است ، ارائه دهنده تخصصی میزبان وردپرس است. در واقع میزبان وردپرس یکی از بهترین گزینه ها برای خرید میزبانی اختصاصی وردپرس است زیرا خدمات ارائه شده توسط میزبان وردپرس برای وردپرس طراحی شده است.

در حال حاضر میزبان وردپرس ، انواع خدمات میزبانی وب ، از جمله میزبانی وب مشترک با پنل مدیریت مستقیم و وایت برد ، سرورهای مجازی و اختصاصی با انواع سیستم عامل ها از جمله لینوکس ، ویندوز و میکروتیک و ثبت دامنه های ملی و بین المللی با پیشنهادات قیمت مناسب و قیمت با کیفیت بالا برای کاربران آن.

یکی از مهمترین مزایای این شرکت ارائه خدمات میزبانی اختصاصی با منابع کاملاً اختصاصی از مرکز داده ایران است.

میزبان وردپرس شرکتی با خدمات و خدمات بسیار حرفه ای و تخصصی است. به همین دلیل است که هزینه خدمات ارائه شده بسیار مناسب است. اگر به دنبال میزبانی با کیفیت وردپرس با پشتیبانی خوب هستید و قیمت خدمات شما برای شما بسیار مهم است ، حتماً از هاست وردپرس استفاده کنید.

 

مزایای ایران میزبان وردپرس:

  • ارائه هاست لینوکس پر سرعت
  • ارائه هاست مخصوص وردپرس
  • ارائه هاست با منابع کاملا اختصاصی
  • ارائه هاست برای سایت های پر ترافیک
  • ارائه هاست های حجیم دانلودی
  • دارا بودن سخت افزارهای قدرتمند برای مقابله با حملات DDOS
  • بک آپ گیری هفتگی به صورت اتوماتیک
  • ارائه سرویس های نمایندگی هاست
  • ثبت دامنه های ملی و بین المللی
  • پشتیبانی حرفه ای و ویژه
  • قیمت بسیار مناسب

 

گنجه هاست

گنجه هاست

گنجه هاست یکی دیگر از شرکت های میزبانی وب در ایران است که ممکن است در نگاه بسیاری شناخته شده نباشد. اما باید بدانید که گنجه هاست مدتهاست در زمینه خدمات میزبانی و دامنه ، سرورهای مجازی و اختصاصی فعالیت می کند و انواع گواهینامه SSL را ارائه می دهد. گنجه هاست تقریباً 7 سال است که در این زمینه فعالیت می کند و سعی می کند با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ، بهترین خدمات میزبانی وب را به مشتریان خود ارائه دهد.

در حال حاضر ، میزبان گنجه خدماتی مانند میزبانی منظم برای لینوکس ، میزبانی وردپرس ، میزبانی ووکامرس و میزبانی اختصاصی برای لینوکس را ارائه می دهد. به گفته Ganjeh Host ، خدمات میزبانی لینوکس به ویژه برای افرادی مفید است که سایت آنها ترافیک زیادی دارد و به منابع بیشتری نیاز دارد. در میزبانی لینوکس ، می توانید از سخت افزارها و فناوری های نرم افزاری مدرن ، مانند آخرین نسخه وب سرور LightSpeed ​​، هارد دیسک حرفه ای NVMe ، سیستم عامل Cloudlinux و مهمتر از همه ، تنظیمات ویژه ارائه شده توسط تیم میزبان گنجه استفاده کنید. برای اولین بار در ایران

یکی از بهترین مزایای کابینت تضمین بازگشت وجه هفتگی در صورت نارضایتی است. شما می توانید با خیال راحت خدمات میزبانی خود را تا یک هفته آزمایش کنید ، و اگر فکر می کنید خوب است ، برنامه های سالانه آن را خریداری کنید.

شاید فکر کنید چون مشتریان کابینت ها بسیار کمتر از میزبان های دیگر هستند ، بسیار قابل اعتماد نیستند. اگر اصلاً نباشد! تعداد مشتریان میزبان همیشه معیار خوبی بودن آنها نیست. من فکر می کنم چون مشتریان کمتری دارد ، این لحظه ای مثبت برای مشتریان جدید است. تجربه نشان داده است که هرچه تعداد مشتریان یک شرکت میزبانی ایرانی کمتر باشد ، کیفیت خدمات و پشتیبانی بهتر است.

گنجه هاست برای میزبانی سایت های کم بازدید و همینطور پربازدید بسیار مناسب است. اگر قصد خرید هاست وردپرس با کیفیت بالا را دارید گنجه هاست به شما پیشنهاد می شود.

 

مزایای گنجه هاست:

  • ارائه هاست لینوکس فوق حرفه ای
  • ارائه هاست مخصوص وردپرس
  • ارائه هاست ووکامرس
  • ارائه هاست دانلود ویژه
  • ارائه منابع مستقل و اختصاصی
  • استفاده از هاردهای NVMe
  • استفاده از تکنولوژی Raid در جهت افزایش امنیت
  • یک هفته گارانتی بازگشت وجه بدون هیچ قید و شرط
  • بک آپ گیری منظم و همزمان روزانه، هفتگی و ماهانه
  • پشتیبانی عالی در 7 روز هفته
  • مناسب برای هر کسی با هر بودجه ای

 

هاست وردپرس با هاست معمولی چه فرقی دارد؟

هاست وردپرس (WordPress Hosting) و هاست معمولی (Shared Hosting) دو نوع مختلف از سرویس‌های میزبانی وب هستند که در زیر تفاوت‌های آنها را بررسی خواهیم کرد:

  1. عملکرد بهینه برای وردپرس: هاست وردپرس به طور ویژه برای سایت‌های ساخته شده با وردپرس بهینه شده است. این نوع هاست بر اساس نیازهای وردپرس بهینه‌سازی شده و قابلیت‌های ویژه‌ای مانند پشتیبانی از نسخه‌های جدید وردپرس، به‌روزرسانی‌های خودکار و افزونه‌های بهینه‌سازی را ارائه می‌دهد. این به شما کمک می‌کند تا سایت وردپرسی خود را با عملکرد بهتر و سرعت بیشتری مدیریت کنید.
  2. منابع اختصاصی: هاست وردپرس به شما منابع مختصی مثل پردازنده، حافظه RAM، و نهان‌سازی را اختصاص می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد تا با ترافیک بالا و بار سنگین، سایتتان به صورت سریع و پایدار بارگذاری شود.
  3. امنیت بالا: هاست وردپرس دارای تنظیمات امنیتی و محافظت از سایت‌های وردپرسی است. این شامل پشتیبانی از SSL، بکاپ‌های منظم، ابزارهای ضد اسپم و دیگر ابزارهای امنیتی است که سطح امنیت وبسایت شما را ارتقا می‌دهد.
  4. پشتیبانی فنی وردپرس: شرکت‌های ارائه دهنده هاست وردپرس معمولاً تیم‌های پشتیبانی و تخصصی در زمینه وردپرس دارند که به شما در مواردی مانند نصب و پیکربندی وردپرس، افزونه‌ها، پوسته و سایر مشکلات مربوط به وردپرس کمک می‌کنند. این نوع پشتیبانی و تخصص در ارائه راهکارها و رفع مشکلات وردپرسی به شما کمک می‌کند و سرعت و کیفیت پاسخگویی به مشکلات شما را ارتقا می‌دهد.
  5. محدودیت‌های منابع: در هاست معمولی، منابع مشترک بین کاربران تقسیم می‌شود. این به معنای این است که شما باید منابعی مانند پردازنده، حافظه و پهنای باند را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. اما در هاست وردپرس، منابع مختصی برای سایت وردپرسی شما اختصاص داده می‌شود و شما نیاز به نگرانی در مورد تأثیر منابع دیگر کاربران ندارید.
  6. قابلیت ارتقا و انعطاف‌پذیری: هاست وردپرس امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای برای وردپرس ارائه می‌دهد و شما می‌توانید به راحتی سایتتان را ارتقا داده و از افزونه‌ها و قالب‌های متنوع وردپرس استفاده کنید. همچنین، شما می‌توانید سرور را به نیازهای خود تنظیم کرده و پیکربندی‌های مورد نیاز را انجام دهید.

به طور کلی، هاست وردپرس نسبت به هاست معمولی برای سایت‌های ساخته شده با وردپرس عملکرد بهتر، امنیت بالاتر، پشتیبانی و تخصص وردپرسی بهتر و امکانات ویژه‌تر را ارائه می‌دهد. با این حال، بسته به نیازها و بودجه شما، ممکن است هاست معمولی نیز گزینه‌ای مناسب باشد.

 

بهترین شرکت ارائه دهنده هاست وردپرس در ایران

در ایران، چندین شرکت ارائه دهنده هاست وردپرس فعال هستند و بهترین شرکت ارائه دهنده هاست وردپرس می‌تواند بسته به نیازها و ترجیحات شما متفاوت باشد. در انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده هاست وردپرس در ایران، باید به عوامل زیر توجه کنید:

  1. عملکرد و سرعت سرور: انتخاب شرکتی که سرورهای قدرتمند و سریع دارد و بهینه‌سازی‌های مناسب برای وردپرس انجام داده است، می‌تواند تجربه بهتری را برای کاربران شما فراهم کند.
  2. امنیت و پشتیبانی: اطمینان حاصل کنید که شرکت ارائه دهنده هاست وردپرس از تنظیمات امنیتی قوی برخوردار است و بکاپ‌های منظم از سایت‌های وردپرسی شما ایجاد می‌کند. همچنین، پشتیبانی فنی قوی و حرفه‌ای برای رفع مشکلات فنی و راهنمایی شما در انتخاب و استفاده از ابزارهای وردپرسی اهمیت دارد.
  3. مقیاس‌پذیری: مطمئن شوید که شرکت ارائه دهنده هاست وردپرس امکانات مقیاس‌پذیری را فراهم می‌کند، به این صورت که شما بتوانید به راحتی منابع سرور خود را افزایش داده و سایتتان را بر اساس نیازهای رو به رشد خود تنظیم کنید.
  4. قابلیت‌ها و امکانات ویژه: شرکت ارائه دهنده هاست وردپرس باید قابلیت‌ها و امکانات ویژه ای مانند نصب آسان وردپرس، به‌روزرسانی‌های خودکار، افزونه‌ها و پوسته‌های بهینه‌سازی شده، ابزاره و امکانات مدیریتی برای وردپرس را ارائه کند. همچنین، پشتیبانی از زبان فارسی و داشتن محیط کاربری راحت و قابل فهم نیز می‌تواند در انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده هاست وردپرس موثر باشد.

بهترین شرکت ارائه دهنده هاست وردپرس در ایران لیموهاست، سرور پارس، ایران سرور، دهاستینگ هستند. اگر دنبال خرید بهترین هاست وردپرس هستید حتما از این شرکت ها اقدام کنید. چون منابعی که در اختیار شما قرار می دهند کاملا اختصاصی است.

مهم است که قبل از انتخاب هر شرکت، نظرات و بازخوردهای کاربران را بررسی کنید و نیازها و بودجه خود را مد نظر قرار دهید. همچنین، می‌توانید با تماس با شرکت‌ها و مشاوره با تیم پشتیبانی آنها، اطلاعات دقیقتری درباره خدمات و قابلیت‌هایشان دریافت کنید.

 

جمع بندی و پایان

در این مقاله سعی کردیم یک راهنمای کامل برای خرید هاست به شما ارائه دهیم. ابتدا شما را با اصطلاحات لازم در خرید هاست آشنا کردیم و سپس بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی را برای خرید هاست وردپرس، هاست لینوکس و هاست ویندوز به شما معرفی کردیم.

با توجه به امکاناتی که مد نظر خودتان است باید انتخاب خود را انجام دهید. در هر شرایطی اگر با کمبود فضا یا پهنای باند مواجه شدید نگران نباشید چون به راحتی می توانید ارتقاء دهید.

ممنون از اینکه در این مقاله هم همراه ما بودید. امیدواریم از این مقاله هم استفاده کافی را برده باشید. اگر شما هم تجربه ای در خرید هاست از این شرکت ها دارید خوشحال می شویم با ما و دیگر دوستان در میان بگذارید.

 

11 نظرات
  1. بهترین سایت های ارائه دهنده هاست می گوید

    با سلام و عرض ادب به کادر مجرب مخاطب مطالب بسیار خوبی دارید آموزنده، با قلم بسیار قدرتمند خوشحال میشم اگه به سایت بنده هم سر بزنید نظر بدید. نظر شما سرمایه ماست منتظر نگاه گرمتون و راهنمایی هاتون هستم.

  2. داوود قربانی می گوید

    بهترین شرکت از نظر من هاست نگارهه واقعا عالی هستند پشتیبانی و کیفیت خوب

  3. یاشار می گوید

    سلام مرسی از مطلب خوبتون

    من چندین سال با شرکت های مختلف هاستینگ کار کردم و تجربه حدود ۱۰ ساله دارم .
    با شرکت هایی مثل برتینا ، هاست ایران ، سرورپارس ، طلاهاست ، میزبان فا و حتی هاست دی ال اما در نهایت به صباهاست کوچ کردم .
    حدود ۴ سالی هست که با صبا هاست کار می کنم و راضی هستم .
    آپ تایم شون انصافاً عالی بوده ، یعنی با توجه به شرکت های قبلی که کار کردم بهتر بوده
    رم و سی پی یو بالا روی هاست های اشتراکی میدن و سرعت بالاست

    تا الان که مشکلی نداشتم
    نمی دونم آدرس سایت میشه بذارم یا نه
    من آدرس سایت شون می ذارم اگر مورد داشت ادمین حذف کنه .
    https://saba.host

  4. مهدی ساروین می گوید

    یه محتوا نوشتم درباره اینکه هاست چیست؟
    و بخاطر اینکه دنبال بک لینک کامنتی هم نیستم ، اما قصد دارم محتوا رو دوستان بخونن و مطالعه کنند
    لینک محتوا توی لینکدین رو قرار می دم. امیدوارم منتشر کنید.
    ممنونم.

    هاست چیست؟ معرفی انواع مختلف هاست و کاربرد آنها

  5. رضا بهمنیان می گوید

    سلام خیلی ممنونم از این مطلب پر و پیمونی که نوشتین. در تایید حرف آقا یاشار من هم خواستم یک سرویس هاست و سرور خیلی خوبی که توی این چند سال مهاجرت تونستم بهش برسم رو معرفی کنم. اگر برای ادمین عزیز مشکلی نداره من هم این سایت رو معرفی کنم. اسم برندشون تادسرور (tadserver.com) هستش.

    https://tadserver.com

  6. afshin می گوید

    سلام
    بابت این مطالب خوبتون تشکر میکنم
    بنده چندین سال با شرکت های مختلف هاستینگ همکاری داشتم.و به نحوه ای می تونم بگم هاستینگ های ایرانی مزایا و معایب خاص خودشون دارن نسبت به هاستینگ های خارجی
    بخوام به صورت کلی رضایتم بگم . سون هاست و میهن وب هاست و گنجینه نسبت به بقیه عالی بودن
    وب رمز و ایران سرور و هاست دی ال هم کیفت خوبی ارائه میدن ولی خوب هزینه شون نسبت به بقیه خیلی بالاتر هستش
    اگه خیلی سایت و وقت براتون مهم هستش .اول اینکه هاستینگ مد نظر به مدت یک ماه تست کنید در صورت رضایت خرید کنید و هزینه زیاد براتون مهم نباشه.
    بخوام نارضایتی هم بکنم . از میزبان فا هستش که واقعا یه اشتباه بزرگ محسوب میشه.بیشتر تبلیغاتی هستش . دانش فنی پایین و خدمات افتضاح .قطعی
    در کل در انتخاب هاست خیلی دقت کنید
    موفق باشید

  7. پوریا می گوید

    سلام وقت تون بخیر

    همونطور که میدونید این روزها فضای خرید هاست خیلی شلوغ شده و هر کسی میاد یه مطلب بررسی هاستینگ های ایرانی رو میزاره. بخاطر جذابیت محتوا و بروز بودنش تا ته مقاله تونو خوندم تبریک میگم عالییی نوشتید.

    طی این چند سال پیش رو با چند شرکت هاستینگ تجربه داشتم:
    هاست نگار: خدمات متوسطی رو با قیمت مناسبی ارائه میکردن سرعت خوبی داشتند اما آپتایم قابل قبولی نبود.
    وب رمز: یکی از هاستینگ های خوبه که با پشتیبانی و خدمات عالی که ارائه میدن سنگ تموم میزارن. در حال حاضر میزبانی سایتم های کانتنت اینجاست بنظرم بهترین هاست ایران هستن و از نظر سرعت و آپتایم از هاست نگار بهترن اما قیمت هاشون یه کم گرانه.
    گنجه هاست: گنجه هاست هم یکی دیگر از شرکت هایی بود که ند ماه درش بودم اما گرونتر از وب رمز بود و یکسری مشکل پیش اومد که باعث شد مهاجرت کنم.

    ممنون از مخاطب که واقعآ برای مخاطب وقت میزاره!
    پیشنهاد میکنم این مطلب رو با دقت تمام بخونید تا یک هاست مناسب برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

  8. Farzad می گوید

    سلام مقاله خیلی خوب و کاربردی هست برای خرید هاست
    طراح سایت هستم و با توجه به تجربه چند ساله خودم و دیگر دوستانم ۵ هاستینگ زیر از بهترین هاستینگ های ایران هستن
    از نظر پشتیبانی و پاسخگویی ، آپ تایم بالا ، منابع خوب ، سرعت ، امنیت
    از نظر قیمت و فضای هاست باید ببینید کدوم هاستینگ خدمات مورد نیاز شما رو با توجه به گستردگی کسب و کارتون ارائه میده

  9. عارف می گوید

    سلام مقاله جالبی دارین . مرسی از زحمتی که کشیدید.
    ولی رو دست سابین سرور ندیدم توی دوسه سال قبل تا الان . واقعا بی نظیر بودن برای من.

  10. Farzad می گوید

    سلام، مقاله خوبی بود.
    مرسی از اطلاعات خوب و کاربردیتون و خداقوت به نویسنده مقاله
    اگر دوست داشتید دعوتتون میکنم مقاله‌ های من رو هم بخونید

    https://virgool.io/@farzaddehghaniy

  11. Amira می گوید

    من چندسال از پارس پک سرویس میگرفتم و هر دفعه که به مشکل میخوردم پدر منو درمیاوردن تا برطرف کنن. حتما باید ۱۰۰۰ تا تیکت بزنی! بالاخره بعد این همه مدت گفتم برم یه هاستینگ دیگه، سرویسامو منتقل کردم رو لیموهاست و دیدم اینا از پارس پک هم داغون ترن.
    سریع پاسخ میدادن اما دانش فنیشون در حد منفی بود!

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.