امگا ابزار، قیمت خرید انواع هیتر و هویه موبایل را در این سایت ببینید!

در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در تکنولوژی گوشی‌های تلفن همراه از سوی شرکت‌های معتبر سازنده در دنیا بوده‌ایم که هر کدام متناسب با نیاز جامعه با بروزرسانی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سعی در جلب توجه بیشتر خریداران و مصرف‌کنندگان را داشته‌اند. در راستای این پیشرفت، صنعت تعمیرات گوشی‌های همراه نیز موجب دست‌خوش تغییرات شگرفی شده است که ظرافت و حساسیت هیتر و هویه به‌عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین ابزار تعمیرکاران موبایل و وسایل الکترونیکی جهت جداکردن قطعات و بردهای الکتریکی شایان توجه بوده است. کارکرد هیتر و هویه در لحیم کاری قطعات، معطوف به گوشی‌های تلفن همراه بوده و برای سایر لوازم الکتریکی مانند لپ‌تاپ، تلویزیون و … نیز کاربرد دارد.

امگا ابزار

انواع مختلفی از این ابزار در بازار یافت می‌شود. لذا آشنایی و خرید هیتر و هویه از امگا ابزار این اطمینان خاطر را به مصرف‌کننده می‌دهد که برای بالا بردن کیفیت کار خود، از بهترین ابزارها استفاده کرده و مشتری را برای همیشه راضی نگه خواهد داشت. در ادامه با معرفی انواع هیتر و هویه، نمونه‌های مختلف آن را از نظر قدرت و نوع عملکرد و کارکرد مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انواع هیتر و هویه

پیشرفت فناوری و تکنولوژی در رقابتی شدن بازار لوازم الکترونیکی باعث شده است که شرکت‌های سازنده ابزار تعمیراتی جهت ارائه مطلوب خدمات به مصرف‌کنندگان، بازنگری‌های خاصی در طراحی و تولید و همچنین میزان کیفیت و کارآیی محصولات خود داشته باشند. در کنار آن، سادگی و راحتی استفاده از آن نیز از جمله گزینه‌هایی هست که مورد توجه خاص تولیدکنندگان قرار می‌گیرد. شرکت‌های معروف و مشهوری که در این راستا، برای رفع مشکل هیتر و هویه تعمیرکاران گام‌های مؤثری برداشته‌اند شامل یاکسون YAXUN، باکو BAKU، کوییکQUICK، گرداک GORDAK را می‌توان نام برد که در کنار آن‌ها شرکت‌های مکانیک و آیدا نیز جایی برای ارائه برای خود نگه‌ داشته‌اند.

تعمیرکاران گوشی‌های تلفن همراه برای بالابردن کیفیت کار خود ویژگی‌های خاصی را در استفاده از ابزار و وسایل مصرفی از جمله هیتر و هویه در نظر می‌گیرند که قدرت و قابلیت حفظ و کنترل آن، مدت زمانی که طول می‎‌کشد تا المنت هیتر به دمای داغ شدن برسد، نازل و همچنین میزان پرتاب باد هیتر از جمله این ویژگی‌ها هستند و این توجهات باعث می‌شود که شرکت‌های سازنده در بالا بردن کیفیت محصولات در این گزینه‌ها دقت و توجه بیشتری داشته باشند.

ابتدائی‌ترین تعمیرات بوردهای وسایل الکترونیکی توسط هویه‌ها انجام می‌گرفت که میزان حرارت جریان الکتریکی عبوری از آن بالا بوده است. از آنجایی که قطعات بکار رفته در گوشی‌های نسل جدید از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردار هستند، لازم بود که برای کاربردهای تعمیراتی از قطعات با حرارت پایین استفاده گردد. لذا ساخت و تولید هیتر و هویه با میزان حرارت پایین مورد توجه قرار گرفت که با کمک هیترها ضمن رفع وارد آمدن هرگونه آسیب احتمالی به دستگاه، در مدت زمان تعمیر آن نیز صرفه‌جویی گردید. نوع و نحوه کارکرد هیتر و هویه را می‌توان شبیه شسوار در نظر گرفت با این تفاوت که قابلیت تنظیم میزان درجه حرارت و پرتاب باد مقدور و میسر شده است.

انواع و برخی از ویژگی هیتر و هویه

  1. میزان مقاومت و قابلیت کنترل گرمایی و همچنین مدت زمان داغ شدن المنت‌های دسته هیتر با توجه به نوع هیتر و هویه از جمله معیارهایی است که باعث تسریع در روند کار شده و با توجه به نوع آن، پس از استفاده قابلیت سریع خنک و سردشدگی نیز دارد و همین امر صرفه‌جویی در زمان را همراه دارد.
  2. کارکرد آنالوگ هیتر و هویه که دارای صفحه نمایش نیستند. کاربردی شبیه اتوی لباس دارند که کارکرد نسبتاً ساده آن‌ها به دلیل قدرت و توان پایین آن‌هاست.
  3. در مقابل هیتر و هویه آنالوگ، نوع دیجیتال و حرفه‌ای آن تولید و ساخته شده در بازار موجود می‌باشد که از قدرت و توان بیشتری برخوردار بوده و میزان عمر مفید آن نیز زیاد است.
  4.  میزان حساسیت هیترهای با کیفیت پایین، کمتر است. لذا به جهت سختی در تنظیم میزان حرارت و اختلال در کار و زمان‌بر بودن آن، استفاده و کارکرد کمتری دارند.
  5. نازل هیتر که قابلیت تنظیم جهت و مقدار باد خروجی را با توجه به نوع فن تعبیه شده در آن دارا می‌باشد.
  6. توجه به ایمنی هیتر و هویه هم از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گرفته تا هم ایمنی دستگاه مورد تعمیر و هم ایمنی کاربر حفظ شود.

برخی ویژگی هیتر و هویه

همان گونه که در موارد فوق اشاره گردید هیتر و هویه از جمله ابزار پرکاربرد تعمیرکاران موبایل و گوشی‌های هوشمند به شمار می‌روند که به کمک این وسایل، کار لحیم کاری انواع خازن‌، آی سی و … انجام می‌شود. لذا استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین نوع موجود در بازار در بهبود کیفیت کار، تأثیر بسزایی گذاشته و بالطبع میزان رضایت مشتری را از نحوه عمکلرد به‌ همراه خواهد داشت. در این راستا امگا ابزار سایت تخصصی ابزار و وسایل تعمیرات موبایل به‌عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های ابزار تعمیرات موبایل و تبلت، با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین وسایل روز دنیا متناسب با نوع و نحوه کارکرد و قیمت مناسب، به یکی از پرمراجعه‌ترین سایت‌های این حوزه تبدیل شده است.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.