بهترین دوربین مدار بسته دید در شب در سال ۱۴۰۰+[مشخصات کامل]

آیا می دانید بهترین دوربین مدار بسته دید در شب در 1400 کدام دوربین ها هستند؟ آیا میان دوربین های مداربسته دید دید در شب یا دوربین های معمولی تفاوت زیادی دارد؟ دوربین مدار بسته دید در شب رنگی آیا تصویر بهتر است یا دوربین های مدار بسته سیاه و سفید؟ دوربین حرارتی دید در شب چه کاربردی دارد؟ بهترین دوربین مدار بسته دید در شب چرخشی که در بازار ایران موجود است، چیست؟

اگر شما می خواهید پاسخ همه سوالاتی که مطرح شد را بدانید پیشنهاد می کنم حتما تا انتهای این مقاله آموزشی فوق العاده از سایت مخاطب را تا انتها مطالعه کنید؛ چرا که در این مقاله قصد دارم بهترین دوربین مدار بسته دید در شب در سال 1400 را معرفی کنم و امکانات و قابلیت های آن ها را مورد نقد و بررسی قرار دهم. پس این مقاله را از دست ندهید.

پرفروش ترین دوربین مدار بسته دید در شب

چرا بهترین دوربین مدار بسته دید در شب؟چرا دید در شب؟!

قبل از این که بهترین دوربین های مدار بسته دید در شب را معرفی کنیم لازم است که بدانید که اصلا دوربین های مدار بسته دید در شب چه دوربین هایی هستند؟ چه کاربرد هایی دارند؟ و مهم تر از همه این ها چه طوری می توانند در محیط های کم نور حتی در شب می توانند که تصاویر را با کیفیت و وضوح بسیار خوبی فیلم برداری و ظبط کنند؟ چه درون این دوربین ها می گذرد که ما نمی دانیم؟

در ابتدا می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چرا باید همیشه  از بهترین و مناسب ترین مدل دوربین های مدار بسته برای مغازه، شرکت، کارخانه یا فروشگاه استفاده کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت ما زمانی از دوربین مدار بسته استفاده می کنیم که نگران امنیت و حفاظت دارایی و یا محل کسب و کار یا سکونت خودمان هستیم.

فرض کنید حادثه، اتفاق یا سرقتی در محل کسب و کار شما پیش بیاید و زمانی که به دوربین های مدار بسته بی کیفیتی که نصب کرده بودید مراجعه می کنید، می بینید که تصاویر ثبت شده توسط آن ها بسیار بی کیفیت و تار می باشد و چون دوربین مداربسته شما قابلیت دید در شب هم نداشته است، به هیچ عنوان چهره سارق و مجرم مورد نظر دیده نمی شود و شما در واقع به راحتی دارایی خودتان را از دست داده اید! خودتان را در آن موقع تصور کنید؛ چه حسی دارید؟!

دوربین های مدار بسته ای که دارای قابلیت دید در شب می باشند، مجهز به نور مادون قرمز هستند؛ یعنی نوری که با چشم غیر مسلح قابل رویت نمی باشد.نور مادون قرمز اصطلاحا طول موج طولانی تر و بلندتری دارد و هم چنین به مراتب دارای فرکانس پایین تری از نور است که برای ما قابل رویت نمی باشد و هر چیزی روی زمین با توجه به درجه حرارتی که از خود ساطع می نماید. در واقع نوعی از نور مادون قرمز را ایجاد می کند.

جالب است بدانید که اغلب دوربین مدار بسته دید در شب رنگی یا دوربین حرارتی دید در شب، از LED های مادون قرمز استفاده می کنند که می توان این ال ای دی ها را در اطراف لنز دوربین پیدا کرد.یکی دیگر ویژن های خارق العاده ای کهLED ها این است که دوربین های مدار بسته با بهره بردن از این LED ها قادر هستند که حتی در محیط های بسیار کم نور و بدون کوچکترین نور بهترین تصاویر را با شفافیت بالا ظبط و فیلم برداری کنند.

بهترین دوربین مدار بسته دید در شب یا دوربین روز/شب؟

با این که از دوربین های مادون قرمز، تحت عنوان دوربین های مدار بسته دید در شب یاد می شود ولی حتما باید این نکته را به یاد داشته باشید که هیچگاه نباید آن ها را با دوربین های روز/شب اشتباه بگیرید زیرا که دوربین های روز/شب دارای یک قطعه تراشه بسیار حساس و خاص تصویر برداری می باشد که به دوربین، قابلیت ظبط و ثبت بهترین کیفیت تصویر را می دهد.

دسته‌بندی بهترین دوربین مدار‌بسته دید ‌در ‌شب بر‌اساس قیمت

اگر جز کاربران درجه یک سایت مخاطب باشید احتمالا می دانید ما سعی می کنیم که تمام ویژگی های خوب و بد محصولات دیجیتال مانند دوربین های مدار بسته را بگوییم و موجب شویم که شما محصول مناسب را در شرایط مناسب با قیمت بهتری خریداری کنید.

در این بخش می خواهیم که بهترین دوربین مدار بسته دید در شب موجود در بازار فعلی دو دسته دوربین های مدار بسته ارزان قیمت و گران قیمت تقسیم کنیم؛ چرا که فاکتور قیمت در شرایط فعلی کشورمان، مهم ترین فاکتور و معیار برای اغلب مردم برای خرید می باشد.

هم چنین در ادامه این مقاله قصد داریم علاوه بر بررسی قیمت، به مشخصات فنی، تکنیکال، ابعاد و طراحی ظاهری و… انواع دوربین های مدار بسته دید در شب هم بپردازیم و از آن دید دوربین ها را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

مشاهده قیمت بهترین دوربین مدار بسته در دیجی کالا

 

 بهترین دوربین مدار بسته دید در شب گران قیمت!

خب در ابتدا بیایید به معرفی انواع بهترین دوربین مدار بسته دید در شب کوچک و بزرگ نسبتا گران قیمت بپردازیم. پس اگر بودجه کافی برای انتخاب و خرید دوربین مدار بسته دارید؛ پیشنهاد می کنم حتما این قسمت را با حوصله مطالعه کنید تا نیازی نباشد که تک تک وبسایت ها و منابع را برای انتخاب بهترین دوربین های مدابسته دید در شب بگردید.

دوربین مداربسته تحت شبکه فوسکم مدل X2

دوربین مداربسته تحت شبکه فوسکم مدل X2

یکی از بهترین دوربین های مدار بسته دید در شب سال 1400، دوربین مدار بسته دید در شب چرخشی فوسکم مدل X2 می باشد. با توجه به هوش مصنوعی بسیار قدرتمند که در این دوربین به کار رفته است می تواند صدای انسان و هر گونه تحرکات رخ داده در محل نظارت دوربین را تشخیص دهد و نسبت به آن عکس العمل نشان دهد یا شما را خبردار کند.

بیایید کمی این قابلیت خارق العاده را با داستانی بیش تر حس کنید.فرض کنید که قصد دارید در نبود شما دفتر کارتان در امنیت کامل باشد یا نگران خودروی پارک شده جلو منزلتان هستید یا نگران کودک خردسال یا سالمند خود هستید. دوربین مداربسته فوسکم مدل X2 می تواند کمک بسیار بزرگی به شما بکند. شما قادر هستید با استفاده از این دوربین حرارتی دید در شب مدل X2 اختصاصاً از تحرکات یا وجود صدای انسان با خبر شوید و بتوانید نسبت به عکس العمل مناسب نشان دهید.

نکته قابل توجه درباره این دوربین آن است که این مدل از دوربین مدار بسته دید در شب، پرتابل و یا قابل حمل است. حال این قابلیت چه کاربردی دارد؟ با وجود این آپشن مهم، شما می توانید هنگامی که در خانه خودتان نیستید و قصد دارید مراقب کودک یا سالمندتان باشید، این دوربین را در اتاق آن ها بگذارید و شب هم آن را جلو درب منزلتان نصب کنید و بسیار ساده می توانید آن را جابجا کنید.

سوال چالشی: آیا می دانید دوربین مدار بسته فوسکم مدل ایکس2، در دسته دوربین مدار بسته دید در شب چرخشی قرار دارد؟

زاویه دید مستقیم آن 87 درجه می باشد که این عدد برابر با زاویه دید یک انسان است و دقیقا رفتاری مشابه با رفتار سر انسان دارد. گردن این دوربین نیز نزدیک به 355 درجه به طرفین (افقی) می‌چرخد و حدود 100 درجه هم می‌تواند چرخش عمودی داشته باشد.

کنترل و مدیریت میزان این چرخش هم به عهده‌ی ریموت کنترلی‌ست که در اپلیکیشن گوشی همراه شما تعبیه شده است. این اپلیکیشن دارای نسخه اندروید و IOS می باشد و به راحتی آب خوردن می توانید آن را نصب کنید.

شاید این مقاله را نیز دوست داشته باشید:بهترین دوربین مدار بسته لامپی

دوربین حرارتی دید در شب Foscam X2 به ابعاد 100x50x100 میلی‌متر و وزن مناسب 210 گرم، دارای اتصال وایرلس و بی سیم (WiFi) و حسگر تصویری CMOS می باشد و هم چنین رزولوشن تصویر این سوپر دوربین مدار بسته دید در شب رنگی، 1920×1080 پیکسل (FHD) است که باعث رضایت صد در صدی تمام خریداران این دوربین شده است.

این دوربین علاوه بر داشتن انواع استاندارد‌ها و گواهینامه های معتبر اروپایی مانند استاندارد IEEE 802.11 b/g، IEEE802.11b: 11Mbps(Max.)، IEEE802.11g: 54Mbps(Max.) و… دارای گواهینامه ی بسیار معتبر CE, FCC است که نشان از کیفیت و برندینگ فوق العاده این مدل از بهترین دوربین مدار بسته دید در شب شده است.

مشخصات کلی دوربین مداربسته تحت شبکه فوسکم مدل X2 را یکجا ببینید:

ابعاد:100x50x100 میلی‌متر
وزن:210 گرم
نوع اتصال:بی‌سیم (Wi-Fi)-وایرلس (Wi-Fi)
نوع حسگر تصویر:CMOS
رزولوشن‌های تصویر:1920×1080 پیکسل (FHD)
امنیت:WPA-WPA2
استانداردها:IEEE 802.11 b/g
IEEE802.11b: 11Mbps(Max.)
IEEE802.11g: 54Mbps(Max.)

گواهی‌نامه‌ها:CE, FCC

منبع تغذیه:برق
قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های:Microsoft Windows XP,7,8,10,Mac OS,iOS,Android
قابلیت بزرگنمایی اپتیکال:خیر
قابلیت بزرگنمایی دیجیتال:دارد
قابلیت ضبط صدا:بله
دید در شب:بله

اگر شما هم جز افرادی هستید که نگران امنیت دوربین مدار بسته فوسکم مدل ایکس2 هستید باید بگویم که امنیت این دوربین حرارتی دید در شب، WPA و WPA2 است که تمام فاکتور های حفاظتی و امنیتی را داراست.

قابلیت شگفت انگیز دیگری این دوربین مدار بسته دید در شب دارد و موجب فروش بالای آن، نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان شده است، امکان پشتیبانی این دوربین مدار بسته دید در شب از همه سیستم عامل های مختلف مثل تمام نسخه های مایکروسافت(ویندوز 7و8و9وXP) و هم چنین مک(Mac OS)، IOS و اندروید می باشد؛ که این فرا تر از عالیست!!

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دوربین مداربسته فوسکم مدل X2:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دوربین مداربسته فوسکم مدل X2

مشاهده قیمت بهترین دوربین مدار بسته در دیجی کالا

 

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره دوربین مداربسته فوسکم مدل X2:

 انصافا طراحی زیبایی دارد. کوچک و جمع و جور است. زاویه دید و قابلیت حرکت خوبی دارد. بسیار سریع و راحت نصب شد. در نظرات اشاره شده بود که با اینترنت دیتا کار نمی کند. اما این موضوع بسیار به سرعت اینترنت وابسته است. ضمن اینکه اگر وضوح دوربین را بر روی SD قرار دهید با دیتا هم می توانید از این دوربین استفاده کنید.

دوربین مدار بسته دید ‌در ‌شب ایی مدل 1080p Dome

دوربین مدار بسته دید ‌در ‌شب ایی مدل 1080p Dome

شیائومی یکی از معروف ترین و مشهورترین برند های چینی در حوزه تولید، طراحی و ساخت وسایل الکترونیکی مانند گوشی همراه و لوازم جانبی همراه و هم چنین  انواع دوربین مدار بسته و… می باشد. اغلب محصولات دوربین های مدار بسته این ابر شرکت چینی جز بهترین دوربین مدار بسته دید در شب محسوب می شوند.

دوربین مدار بسته دید در شب مدل «YI1080p Dome» قادر است به راحتی ویدئوها  و هم چنین تصاویر را با کیفیت 1080p ضبط کند و تصاویری شفاف‌تر و با کیفیت تری نسبت به سری های قبلی این دوربین مدار بسته است. اما به نظر شما لنز این دوربین و زاویه دید آن چگونه است؟

در پاسخ باید بگویم که لنز حرفه‌ای زاویه باز این دوربین مدار بسته دید درد شب کوچک، زاویه دید 112 درجه دارد و با چرخش دوطرفه‌ی 345 درجه در محور افقی و 115 درجه در محور عمودی، 360 درجه را به طور کامل پوشش می‌دهد و هیچ نقطه‌ی کوری باقی نمی‌گذارد.

مشخصات کلی دوربین مدار بسته دید ‌در ‌شب ایی مدل 1080p Dome را یکجا ببینید:

ابعاد:110 × 93 میلی‌متر
وزن:230 گرم
مشخصات اتصال:فرکانس 2.4GHz
نوع حسگر تصویر:CMOS
نوع لنز:زاویه باز
فاصله کانونی:2.6 میلی‌متر
رزولوشن‌های تصویر:1080P
میزان بزرگنمایی دیجیتال:4 برابر
زاویه دید:112 درجه (پوشش کامل 360 درجه)
کارت حافظه‌ قابل پشتیبانی:MicroSD
منبع تغذیه:آداپتور برق DC5V-1A
قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های:IOS7.0 و اندروید 4.0 به بعد
سایر قابلیت ها و توضیحات:پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت
قابلیت تعقیب سوژه
قابلیت تشخیص حرکت
قابلیت پسورد گذاشتن روی هر دوربین
امکان اضافه کردن دوربین به تعداد نامحدود
امکان Rotate کردن تصویر به میزان 180 درجه (مناسب برای حالت سقف)

یکی از قابلیت های ارتقا یافته ی دیگر این دوربین، افزایش کیفیت تصویر برداری در فضاهای کم نور یا حتی در شب است و  از همین رو  می توان این دوربین را یکی از بهترین دوربین مدار بسته دید در شب دنیا دانست. دوربین مدار بسته دید ‌در ‌شب ایی مدل 1080p Dome با استفاده از سنسور های قدرتمند اینفرارد 940نانومتری در محیط‌های کم نور یا حتی بدون نور هم  عملکرد بسیار بالایی از خود نشان می دهد و تصاویر را با کیفیت خارق العاده ای ظبط و به نمایش می رساند.

این دوربین مجهز به یک میکروفون داخلی که علاوه بر ظبط صدای اطراف و محدوده استحفاظی آن، دارای قابلیت تشخیص صدا می باشد؛ این ویژگی در اصل به شما کمک می‌کند که اگر فرزند خردسال یا سالمندی دارید و از آن ها مراقبت می کنید، می توانید دوربین مدار بسته دید در شب را طوری تنظیم کنید که صدا و حتی حرکات آن ها را تشخیص دهد و با استفاده از نوتیفیکیشن اپلیکیشن خود شما را با خبر کند.

هم چنین شما با نصب اپلیکیشن اختصاصی YI روی گوشی هوشمند ios یا اندرویدی خود قادر هستید ویدئو و تصاویر دوربین YI1080p Dome را به صورت کاملا زنده تماشا کنید و آن را از راه دور مدیریت و کنترل کنید.

نکته: جالب است بدانید که این مدل از بهترین دوربین مدار بسته دید در شب در واقع گران ترین مدل دوربین مدار بسته نیز محسوب می شود و این مهم به دلیل قابلیت های خفن و بی شمار این دوربین است. که در ادامه قصد داریم به بخش کوچکی از این امکانات اشاره کنیم.

دوربین مدار بسته دید در شب چرخشی مدل 1080p Dome،دارای ابعاد 110 × 93 میلی‌متری و وزنی معادل 230 گرم می باشد؛ هم چنین این دوربین فرکانس بسیار قدرتمندی معادل فرکانس 2.4GHz و مانند دوربین مدار بسته دید در شب مشابه دارای حسگر تصویر CMOS و فاصله کانونی 2.6 میلی‌متری و هم آداپتور برق DC5V-1A می باشد.

اگر حداقل یک بار از دوربین های مدار بسته استفاده کرده باشید، مطمئن هستم برای شما هم پیش آمده است که تمایل دارید که دوربین مدار بسته فقط در یک بازه زمانی مشخص مانند 10 شب تا 8 صبح یا از 4 بعد از ظهر تا 9 شب، تصاویر را ظبط کند و همیشه به دنبال دوربین مدار بسته ای  می گردید که این امکان را به شما بدهد!

خبر خوب و فوق العاده برای شما!! دوربین حرارتی دید در شب مدل 1080p Dome دقیقا این مشکل بزرگ را بر طرف کرده است؛ یعنی شما  می توانید به راحتی آن را طوری تنظیم کنید که در یک بازه زمانی معین دلخواهی، شروع به ظبط و فیلم برداری کند.

حرف دلی من: خدایی هنوز قابلیت تمام نشده است! این دوربین پک کاملی از بهترین دوربین مدار بسته دید در شب است به طوری که هر چه از قابلیت های آن بگوییم تمام نمی شود 🙂

دوربین مدار بسته دید در شب کوچک مدل 1080p Dome، امکان اضافه کردن دوربین به تعداد نامحدود به شما می دهد و علاوه بر این می توانید که برای هر دوربین، رمز تعیین کنید و پسورد منحصر به فرد خودش را تنظیم کنید که این قابلیت باعث افزایش امنیت آن می شود.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دوربین مدار بسته دید ‌در ‌شب ایی مدل 1080p Dome:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دوربین مدار بسته دید ‌در ‌شب ایی مدل 1080p Dome

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره دوربین مدار بسته دید ‌در ‌شب ایی مدل 1080p Dome:

با هر اینترنتی کار میکنه و حتما نت قوی نمیخواد،رابط کاربریش خیلی خوب و راحته،تصاویر با کیفیت تر از این باید ۲ برابر قیمت این مدل هزینه بشه،سنسور تشخیص حرکت داره و اتوماتیک تصاویر رو ضبط میکنه کیفیت ارسال و دریافت صدا هم خیلی خوبه ،خلاصه پیشنهاد میکنم.در ضمن اینکه فاصله ۸ تا ۱۰ متری راحت چهره قابل شناسایی هست و ازش راضیم در کل.

شاید این مقاله را نیز دوست داشته باشید:بهترین مدل دوربین مدار بسته شیائومی

بهترین دوربین مدار بسته دید در شب ارزان قیمت!

خب خب اگر بودجه کافی برای خرید بهترین دوربین های مدار بسته دید در شب گران قیمت (مثلا از یک میلیون تومان به بالا) را ندارید ولی تمایل به خرید مناسب ترین دوربین مدار بسته دارید و نمی دانید کدام دوربین های موجود بهترین کیفیت را دارند و یا کدام یک برای شما بیش ترین کاربرد را دارد؟!

در ادامه می خواهیم بهترین و پرفروش ترین دوربین های مدار بسته ارزان قیمت(در رنج قیمتی زیر یک میلیون تومان) را معرفی کنیم.

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM Global

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM Global- بهترین دوربین مدار بسته دید در شب

برند شیائومی یکی از معتبر ترین و مشهور ترین برند های تولید کننده تجیزات الکترونیکی مانند دوربین های مدار بسته دید در شب می باشد که توانسته با تولید با کیفیت ترین دوربین های مدار بسته در جهان، فروش بالایی را برای محصولات خود رقم بزند.

دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM Global در واقع ارتقا یافته دوربین مدار بسته مدل MJSXJ02CM می باشد. این دستگاه ابعاد نسبتا کوچکی دارد و به راحتی می توان ٰآن را در به صورت دیواری یا سقفی نصب کرد؛ ولی تنها عیبی که می توان از این سوپر دوربین مدار بسته دید در شب چرخشی گرفت، ضد آب نبودن این دوربین است.

از همین رو این دوربین برای استفاده در محیط‌های سرپوشیده بسیار مناسب است و تا جایی که امکان دارد نباید در معرض آب قرار بگیرد از طرفی دوربین مدار بسته دید در شب مدل گلوبال با استفاده از قابلیت اینفرارد تا فاصله 9 متری در فضاهای کم نور یا حتی در شب، تصاویر را با کیفیت 1080P ظبط کند.

حال بیایید کمی در مورد حافظه داخلی این دوربین مدار بسته دید‌در‌شب فوق العاده صحبت کنیم. شیار حافظه‌ی این دستگاه از کارت‌های حافظه نوع MicroSD تا ظرفیت 64 گیگابایت پشتیبانی می‌کند و شیار حافظه در قسمت پایین لنز دوربین قرار دارد و برای دسترسی به آن باید قسمت حاوی لنز را به سمت بالا حرکت دهید.

یکی دیگر از امکانات این دوربین مدار بسته فوق العاده، قابلیت چرخش آن است که بسیار قابلیت کاربردی و مفیدی به حساب می آید. دوربین مدار بسته دید در شب شیائومی قادر است تا میزان 115 درجه به بالا و پایین دید داشته باشد.

چرخش 360 درجه افقی نیز دید کاملی را از محیط اطراف در اختیار کاربر می‌گذارد. تصاویر این دستگاه از کیفیت FULL HD برخوردار است که برای کاربرد این دستگاه بسیار رضایت‌بخش است.

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دوربین شیائومی مدل MJSXJ05CM Global:

رتبه بندی خریداران دیجیکالا درباره دوربین شیائومی مدل MJSXJ05CM Global

مشاهده قیمت بهترین دوربین مدار بسته در دیجی کالا

نظر یکی از خریداران دیجیکالا درباره دوربین شیائومی مدل MJSXJ05CM Global:

سلام من دوربین رو تازه نصب کردم واز همه نظر خوبه. درمورد راه اندازیش اینکه تو مراحل اولیه باید زبان روسیه رو انتخاب کنید ومهم اینکه برای خوندن QR کد حتما وای فای خانه رو از رو گوشی قطع کنید وبا وایفای دوربین کد رو اسکن کنید کار راحتیه. ممنون از شیااومی ودیجیکالا ::)

لیست کامل بهترین دوربین مدار بسته دید در شب ارزان قیمت

خب خب می خواهیم بهترین دوربین های مدار بسته دید در شب زیر یک میلیون تومان را در یک لیست کامل معرفی کنیم؛ پس اگر وقت کافی برای مطالعه و تحقیقات درباره مناسب ترین و کاربردی ترین دوربین مدار بسته دید در شب را ندارید و سردرگم شده اید پیشنهاد می کنم لیست دوربین های زیر را نگاه کنید.

سیستم امنیتی حفاظتی دوربین مداربسته و دزدگیر بیسیم هگزا مدل smarthome

دوربین مداربسته تحت شبکه بی سیم مدل XP-219

دوربین مداربسته بولت داهوا مدل HFW1200TP

دوربین تحت شبکه بلورمز مدل A31

دوربین مداربسته تحت شبکه مدل XP220

دوربین مداربسته آنالوگ آی تی آر مدل ITR-R205F

دوربین تحت شبکه هوشمند مدل v380 2mp

دوربین مداربسته دام داهوا مدل HDW1200EMPA

دوربین مداربسته تحت شبکه شیائومی مدل 2k pro

مشاهده قیمت بهترین دوربین مدار بسته در دیجی کالا

کلام آخر:

امید‌وارم از این مقاله آموزشی لذت برده باشید. ما در این سعی کردیم که بهترین دوربین مدار بسته دید در شب سال 1400 را که بیش ترین فروش و بالاترین کیفیت را داشته اند، در این مقاله معرفی کنیم.

موفق باشید 🙂

 

 

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.