بهترین مودم گیمینگ در سال ۱۴۰۲+[کیفیت عالی]

بهترین مودم گیمینگ یکی از دغدغه اصلی طرفداران بازی های آنلاین است. این روز ها اینترنت یکی از بخش های مهم زندگی ما است که تمام قسمت های زندگی ما را دچار تغییر کرده است. یکی از این تغییرات در بخش سرگرمی و مربوط به بازی ها می باشد. هر چه جلوتر می رویم دنیای بازی بیشتر به سمت آنلاین شدن و تعامل کاربران با یکدیگر پیش می رود و بیشتر گیم ها آنلاین می شوند. در این شرایط داشتن یک مودم خوب برای بازی بهتر مهم و حیاتی است. اگر شما هم طرفدار گیم آنلاین هستید قطعا به دنبال بهترین مودم گیمینگ هستند. در ادامه این مطلب قصد دارم تا شما را با بهترین مودم های گیمینگ آشنا کنم.

داشتن تجهیزات حرفه ای می تواند تاثیر زیادی در کیفیت بازی های داشته باشد، داشتن بهترین گوشی های هوشمند، انواع اسپیکر های بلوتوثی برای پخش صدای بازی ها، حتی داشتن بهترین شارژر های موبایل برای داشتن باتری برای بازی نیز می تواند تجربه یک بازی آنلاین متفاوت را برای شما رقم بزند.  اگر شما علاقه مند به دنیای بازی های آنلاین باشید قطعا برای تان پیش آمده که با افت پینگ، پرش ها و پکت لاست و لگ هایی رو به رو شوید. معمولا بیشتر این مشکلات به علت اینترنت و مودم شماست. مشکل اینترنت را می توان به نوعی با تعویض اپراتور و ارائه دهنده اینترنت تغییر داد اما اگر پایه کار شما یا همان مودم شما اشکال داشته باشد و مناسب بازی نباشد هیچ فرقی نمی کند که چه کاری انجام می دهید شما همچنان با مشکلات اینترنت در بازی های آنلاین رو به رو می شوید.

بهترین بهترین مودم گیمینگ (بازی آنلاین)

اما مودم هایی که مخصوص بازی های آنلاین هستند دقیقا چه فرقی با دیگر مودم ها دارند و چه چیز اضافه ای دارند که باعث می شود تا برتری خاصی نسبت به دیگر محصولات پیدا کنند. واقعیت کلام این است که مودم های مخصوص بازی هیچ تفاوتی با مودم های معمولی ندارند و دقیقا همان ویژگی های عادی را دارند. اما نقطه تفاوت این مودم ها در نداشتن برخی از اشکالات می باشد.

اگر یک گیمر هستید شما نیازمند مودمی هستید که سرعت دانلود و آپلود بسیار بالاتری داشته باشد، بتواند محدوده بیشتری را پشتیبانی کند و قطعی بسیار کمتری داشته باشد. همچنین برخی قابلیت ها و ویژگی های خاص نیز هستند که داشتن آنها می تواند در بهتر شدن تجربه بازی به شما کمک شایانی بکند.

بهترین مودم برای بازی آنلاین D-Link-DSL-2740U-ADSL2

بودجه مورد نیاز برای خرید مودم گیمینگ

قطعا همه شما به دنبال این هستید که بدانید اگر بخواهید یک مودم گیمینگ بخرید چقدر برای شما هزینه بر می دارند. مودم های گیمینگ به دو دسته تقسیم بندی می شوند. دسته اول مودم های معمولی هستند که درست مانند اکثر مودم های موجود در بازار هستند و همان قابلیت ها را دارند منتها در همه چیز بهترین هستند یعنی سرعت بالاتری دارند، قابلیت های بیشتری دارند و….. این دسته معمولا قیمت چندان بالایی ندارند و می توانید با یک بودجه معمولی آن را تهیه کنید.

اما دسته دوم مودم های حرفه ای هستند که معمولا محدوده بسیار بیشتری را پوشش می دهند، قابلیت های ویژه ای دارند و دارای باند 5 گیگاهرتز و… هستند. این مودم ها قیمت بسیار بالاتری دارند و اگر واقعا یک گیمر حرفه ای هستند بهترین گزینه برای شما به حساب می آیند.

بهترین اینترنت برای گیم

همان قدر که مودم ها در کیفیت اینترنت و گیم شما تاثیر دارند خود اینترنتی که دارید نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. اینترنت ها به سه دسته تقسیم بندی می شوند. اینترنت های موبایل، اینترنت ADSL و اینترنت VDSL که هر کدام ویژگی های خود را دارند.

اینترنت موبایل:

اینترنت های موبایل سرعت آپلود و دانلود بسیار بالاتری دارند و می تواند برای تجربه بازی بسیار گزینه خوبی باشند. با استفاده از یک مودم TD-LTE می توان خیلی راحت از این اینترنت ها در همه جا برای گیم استفاده کرد و لذت برد.

اینترنت ADSL:

این مدل از اینترنت ها معمولا سرعت زیادی ندارند و برای تجربه گیمینگ معمولی مناسب هستند. اگر از شرکت خوبی اینترنت گرفته باشید این نوع اینترنت می تواند تجربه مطلوبی به شما ارائه دهد اما هیچ انتظار گیمینگ و حرفه ای نمی توان از آن داشت.

اینترنت VDSL:

اینترنت های VDSL دقیقا مانند اینترنت های ADSL هستند اما نسلی جدید تر که سرعت بسیار بیشتری دارد و برای دانلود گیم و پلی دادن بازی های آنلاین بسیار مناسب می باشد. اگر قصد استفاده از این نوع از اینترنت را دارید باید مودمی را بخرید که از VDSL پشتیبانی کند.

در یک جمع بندی بهترین اینترنت برای گیم در درجه اول اگر محدوده شما از اینترنت VDSL پشتیبانی می کند اینترنت VDSL است و اگر بیرون و مسافرت زیاد می روید و مشکلی با هزینه کمی بالا ندارید اینترنت موبایل و در درجه آخر نیز اینترنت ADSL می تواند گزینه خوبی باشد.

مشاهده بهترین مودم گیمینگ در دیجی کالا

بهترین برند تولید کننده مودم مخصوص بازی

اگر به دنبال بهترین مودم گیمینگ هستید باید بهترین تولید کنندگان مودم را شناسایی کنید. در بین مودم های همراه شرکت های: نزتک، جی یو، ایرانسل و هوآوری مودم های بسیار خوبی را تولید می کنند که قابلیت های بسیار زیادی نیز دارد. در بین شرکت های تولید کننده مودم های خانگی نیز: دی لینک، تی پی لینک و ایسوس مودم های بسیار با کیفیت و قیمت مناسبی را تولید و عرضه می کنند.

بهترین مودم برای بازی آنلاین در بازار ایران

حال که کمی با مودم های گیمینگ و مسائل مربوط به آن آشنا شدید نوبت به معرفی بهترین مودم های گیمینگ می رسد. من مودم های مختلفی را از برند ها مختلفی برسی کردم و در آخر به 10 تا از بهترین ها رسیدم که قصد دارم در ادامه آنها را به شما معرفی کنم.

 

مودم رومیزی نزتک مدل TDX1000

مشخصات مودم رومیزی نزتک مدل TDX1000:

مودم رومیزی TDX1000 نزتک با طراحی مینیمال، کاربری آسان و بدون هیچ گونه محدودیت انتخاب اپراتور، عضو جدید و قدرتمند خانواده مودم‌های نزتک است. این محصول به فناوری MiMo 4*4 مجهز است و از فناوری TD-LTE پشتیبانی می‌کند و به کاربر این امکان را می‌دهد که از بهترین تجربه اتصال به اینترنت پرسرعت و حرفه‌ای، بهره‌مند شود.

مشخصات فنی مودم نزتک مدل TDX1000:

TDX1000 نزتک یک مودم رومیزی قدرتمند است که در رده LTE Cat6+ / Cat12 قرار دارد و از تمام اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل و شاتل پشتیبانی می‌کند. از نقاط قوت این محصول می‌توان به بهره‌مندی از قدرتمندترین چیپست اسنپدراگون یعنی کوالکام، فول باند (Band Full) بودن، پشتیبانی از نسل‌های 2G، 3G ، +4G و فناوری TD-LTE و مجهز به به فناوری MiMo 4*4، اشاره داشت. برای آشنایی با دیگر مشخصات فنی مودم، در ادامه همراه ما باشید.

ویژگی های مودم نزتک مدل TDX1000:

  • مودم روتر 3G/ 4G/ 4G+/ TD-LTE
  • مجهز به فناوری MiMo 4*4
  • پورت LAN با سرعت 1000 مگابایت
  • مجهز به چیست قدرتمند Qualcomm
  • پشتیبانی از اتصال هم‌زمان تا 64 کاربر
  • پشتیبانی از 2 باند 2.4G و 5G

خرید مودم رومیزی نزتک مدل TDX1000

 

 

مودم روتر ADSL2/VDSL2 Plus بی سیم دی-لینک مدل DSL-2877AL

مودم روتر ADSL2/VDSL2 Plus بی سیم دی-لینک مدل DSL-2877AL

مشخصات مودم بی سیم دی لینک DSL-2877AL:

رابط ها: پورت اترنت RJ-45 LAN
سرعت انتقال اطلاعات: 300+433 Mbps
تعداد آنتن: 3 عدد

شرکت دی لینک را قطعا در زمینه تولید مودم های رومیزی می شناسید و با آن آشنا هستید. این شرکت یکی از معتبر ترین و محبوب ترین شرکت های تولید کننده انواع مودم های خانگی می باشد که به علت تجربه و فعالیت بسیار زیادی در بین کاربران بسیار شناخته شده است. مودم DSL-2877AL یک محصول فوق العاده خانگی از این شرکت می باشد که ویژگی های آن باعث شده تا جز بهترین مودم های گیمینگ قرار بگیرد. این مودم از فناوری بیسیم ac پشتیبانی می کند که باعث شده تا بتواند پهنای باند بسیار زیادی را تجربه کنید. این محصول دو بانده بوده و از اینترنت vdsl نیز پشتیبانی می کند که همین دو ویژگی باعث شده تا نسبت به مودم های هم رده خود بسیار گزینه بهتری باشد. این محصول دارای 4 عدد پورت lan است که می توانید از طریق آنها با استفاده از کابل اتصال اینترنت را با دیگر دستگاه ها برقرار کنید.

از قابلیت های دیگر می توان به داشتن پورت usb و پورت wan و Qos اشاره کرد. 3 عدد آنتن برای این محصول در نظر گرفته است که باعث شده تا این مودم محدوده بسیار خوبی را آنتن دهی کند.

نقاط قوت:

دارای 4 عدد پورت lan

دارای پورت usb

دارای پورت wan

پشتیبانی از فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز

سرعت انتقال بالا

دارای سه آنتن

خدمات Qos

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی مودم بیسیم دی لینک مدل DSL-2877AL:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی مودم بیسیم دی لینک مدل DSL-2877AL:

مشاهده بهترین مودم گیمینگ در دیجی کالا

با توجه به وضعیت بازار قیمتش خوبه کارایی لازمم داره، vdsl هم پشتیبانی میکنه

مودم 4G/TD-LTE ایرانسل مدل TF-i60H1

مودم 4G/TD-LTE ایرانسل مدل TF-i60H1

مشخصات مودم ایرانسل TF-i60H1:

نوع اتصال: باسیم و بی سیم
رابط ها: پورت RJ-11 , پورت RJ-45 LAN, شیار سیم کارت , شیار کارت حافظه MicroSD , اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
شبکه های قابل پشتیبانی: 2G/3G/4G/4.5G/TD-LTE
نوع آنتن: MIMO 4*4
سرعت انتقال داده: 300 مگابیت بر ثانیه

شرکت ایرانسل یکی از بهترین اپراتور های ارائه دهنده اینترنت همراه در ایران به حساب می آید که به نمایندگی از شرکت هوآوری مودم TF-i60 H1 را در ایران عرضه می کند. این مودم از شبکه های نسل 4 و 4.5 تلفن همراه پشتیبانی می کند و می توان از انواع سیم کارت های مختلف با شبکه های مختلف برای این مودم استفاده کرد. شما می توانید برای این مودم ایرانسل تا 4 شبکه بی سیم ایجاد کنید و هر کدام را به گروه خاصی اختصاص دهید. تا 32 نفر به صورت همزمان می توانند به وای فای این مودم متصل شویند و از آن استفاده کنند. از ویژگی های این محصول می توان به داشتن یک پورت WAN و 4 عدد پورت LAN اشاره کرد. این محصول به علت اینکه از اینترنت های همراه پشتیبانی می کند می تواند سرعت بسیار بالایی را به شما ارائه دهد و برای استفاده های گیمینگ بسیار مناسب می باشد. بهترین مودم گیمینگ ایرانسل که می توانید پیدا کنید همین محصول است.

مشاهده بهترین مودم گیمینگ در دیجی کالا

 

نقاط قوت:

پشتیبانی از انواع شبکه های مختلف

پشتیبانی از نسل 4.5G

دارای پورت WAN

امکان اتصال 32 نفر به صورت همزمان به وای فا

طراحی و ظاهر بسیار عالی

کیفیت ساخت فوق العاده

سازگاری با سیم کارت ها و شبکه های مخابراتی ایران

سرعت اینترنت بالا

پشتیبانی از sms

نقاط منفی:

قیمت بسیار بالا

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی مودم ایرانسل TF-i60 H1:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی مودم ایرانسل TF-i60 H1

مشاهده بهترین مودم گیمینگ در دیجی کالا

اگر مودم با کیفیت میخواید واقعا بی رقیبه البته من به کارت خوان وصل کردم به همین دلیل روی کیفیت حساسیت دارم. با توجه به اینکه 5G در حال بهره برداری هست و قیمت مودم های نسل 5 به شکل سرطانی بالا هست، این مودم یکی از مقرون به صرفه ترین مودم های ایرانسل هست.

پیشنهاد می کنم بخوانید: بهترین مودم همراه

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2740U

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2740U

مشخصات مودم بی سیم دی لینک DSL-2740U:

رابط ها: پورت اترنت RJ-45 LAN, پورت RJ-11
تعداد پورت اترنت RJ-45: چهار عدد
سرعت انتقال اطلاعات: 300 مگابیت بر ثانیه
تعداد آنتن: 2 عدد

تا به اینجا دو مودم به شما معرفی کردم که یکی از آنها مودم VDSL و دیگری مودم همراه بود. اما حالا قصد معرفی یکی از معروف ترین و بهترین مودم های ADSL را به شما دارم. مودم DSL-2740U بهترین مودم گیمینگ یا بازی آنلاین از شرکت دی لینک می باشد که می توان آن را با یک قیمت مناسب پخریداری کرد. این محصول از طراحی بسیار شیک و خاصی بهرمند شده که باعث جذابیت های ظاهری آن شده است. برای این مودم 4 عدد پورت LAN در نظر گرفته شده است که می توان با استفاده از آنها این مودم را از طریق اتصال کابلی به سیستم ها خود متصل کنید. شبکه بی سیم این محصول از استاندارد بی سیم N و سرعت حداکثر 300 مگابیت بر ثانیه و سیستم اولویت بندی بهرمند شده است و در کنار همه اینها 2 عدد آنتن برای این مودم دی لینک در نظر گرفته شده است تا محدوده بسیار بیشتری را پوشش دهی کند.

نقاط مثبت:

قیمت بسیار مناسب

طراحی بسیار عالی

دارای 4 عدد پورت RJ-45

سرعت انتقال داده بالا

دارای انواع سیستم های امنیتی

دارای دو آنتن

محدوده پوشش دهی بسیار عالی

نقاط منفی:

پشتیبانی نکردن از باند 5 گیگاهرتز

پشتیبانی نکردن از VDSL

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی مودم دی لینک DSL-2740U:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی مودم دی لینک DSL-2740U

مشاهده بهترین مودم گیمینگ در دیجی کالا

خیلی خوبه.من چند ماه پیش خریدم اون موقع همه جا بالای ۱ میلیون بود ولی من از دیجی کالا ۸۰۰ خریدم هزینه ارسالشم رایگان بود و اینکه دو آنتنه است و سرعت اینترنت عالیه .در خریدش شک نکنید.

مطلب پیشنهادی: بهترین مودم تی پی لینک –  TP link 

مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 NEW

مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 NEW

مشخصات مودم دی لینک DSL-224 NEW:

رابط ها: پورت اترنت RJ-45 LAN, پورت RJ-45 WAN/LAN , پورت RJ-11
تعداد پورت RJ-45: 4 عدد
تعداد آنتن: 2 عدد

و باز هم یکی دیگر از محصولات لیست بهترین مودم گیمینگ (بازی آنلاین) از شرکت دی لینک تولید و عرضه شده است. این محصول دقیقا چیزی بین مدل اول و مدل سومی که به شما معرفی کردم قرار می گیرد و قیمت متوسطی نیز دارند. این محصول بیشتر ویژگی های مودم قبلی را دارد منتها با این تفاوت که این مودم از شبکه VDSL نیز پشتیبانی می کند که خود یک سرمایه گذاری بلند مدت به حساب می آید چون بعدها دیگر نیاز نیست تا مودم خود را تعویض کنید. این مودم دارای 4 عدد پورت جهت اتصال کابلی به سیستم ها می باشد و از 2 عدد آنتن پر قدرت نیز جهت آنتن دهی شبکه وای فای استفاده می کند. از نظر آنتن دهی و ویژگی ها با محصولات مشابه خود به صورت کامل رقابت می کند و مشکلی ندارد و نمی توان چندان ایرانی از آن گرفت تنها مشکل آن پشتیبانی نکردن از باند 5 گیگاهرتز و سرعت انتقال اطلاعات نسبتا پایین آن است.

مشاهده بهترین مودم گیمینگ در دیجی کالا

 

نقاط قوت:

محدود آنتن دهی گسترده

پشتیبانی از اینترنت VDSL

شکل ظاهری بسیار عالی

بدون قطعی و هیچ مشکلی و اختلالی

دارای پورت WAN

نقاط ضعف:

پشتیبانی نکردن از باند 5 گیگاهرتز

سرعت انتقال نسبتا پایین

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی مودم دی لینک مدل DSL—224 NEW:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی مودم دی لینک مدل DSL—224 NEW

مشاهده بهترین مودم گیمینگ در دیجی کالا

نسبت مودم قبلیم پینگ بهرتی میده و سریع تر وصل میشه بهترین نیست ولی نسبت به قیمتش خیلی خوبه و امکاناتش مناسبه.

مودم 4G قابل حمل جی یو مدل M2S

مودم 4G قابل حمل جی یو مدل M2S

مشخصات مودم جی یو مدل M2S:

رابط ها: پورت microUSB , شیار سیم کارت , شیار کارت حافظه MicroSD , اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
پشتیبانی از کارت حافظه: تا 32 گیگابایت
پشتیبانی از شبکه: 4G
نوع آنتن: داخلی
باتری: 2300 میلی آمپرساعت

نوبتی هم که باشه نوبت به معرفی یک مودم همراه خوب دیگر اما این بار از برند جی یو می باشد. محصولات جی یو در دسته بندی مودم های همراه معمولا مودم های بسیار خوب و با کیفیت و با قیمت مناسبی هستند که ارزش خرید بسیار بالایی نیز دارند. این محصول نیز از این قاعده جدا نیست.

این مودم از شبکه 4G پشتیبانی می کند و سرعت انتقال داده آن نیز 150 مگابیت در دانلود و 50 مگابیت در آپلود می باشد که این یعنی یک سرعت فوق العاده برای کارهای گیمینگ و حرفه و… همچنین این محصول از یک باتری لیتیوم یون 2300 میلی آمپر ساعت استفاده می کند که به شما این قابلیت را می دهد تا بدون نیاز به برق از این مودم در همه جا استفاده کنید. این باتری حدود بیش از 5 ساعت جوابگو می باشد که با این قیمت بسیار عالی می باشد.

نقاط قوت:

پشتیبانی از شبکه 4G

قیمت بسیار مناسب

سرعت انتقال دیتا عالی

دارای باتری

قابلیت اتصال بیش از 30 نفر از طریق وای فا

پشتیبانی از انواع سیم کارت های مختلف

نقاط ضعف:

عدم پشتیبانی از شبکه 3G

نداشتن قابلیت های زیاد

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌‌ی مودم جی یو مدل M2S:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌‌ی مودم جی یو مدل M2S

مشاهده بهترین مودم گیمینگ در دیجی کالا

یک ماه استفاده کردم و دایم روشن بوده. سرعت دانلود با وجود آنتن دهی نچندان عالی منطقه ما قابل قبول هست. با سیستم چک کردم تا 50 مگابیت هم رسیده. سرعت الانش رو با تصویر براتون میذارم. دقت کنید این دستگاه فقط نسل چهار هست و نسل قبل رو ساپورت نمیکنه. همچنین حداکثر سرعت این 150 مگابیت هست در حالی که برخی گوشی های میان رده هم از 4.5 پشتیبانی میکنن و سرعتشون اسمی میتونه تا 350 برسه.

شاید به این مطلب علاقه داشته باشید: بهترین مودم سال

مودم روتر بی سیم VDSL/ADSL زایکسل مدل VMG5301-T20A

مودم روتر بی سیم VDSL/ADSL زایکسل مدل VMG5301-T20A

 

مشخصات مودم بی سیم زایکسل VMG5301-T20A:

رابط ها: پورت RJ-11 , پورت اترنت RJ-45 LAN
تعداد پورت RJ-45: چهار عدد
تعداد آنتن: 2 عدد
نوع آنتن: خارجی

برند زایکسل نیز یکی دیگر از برند های مطرح تولید کننده مودم های رومیزی و خانگی به حساب می آید که محصولات با کیفیت و خوبی را تولید و عرضه می کند. مودم VMG5301-T20A در دسته بهترین مودم گیمینگ یا همان بازی آنلاین از نوع VDSL به قرار می گیرد  که با مودم دی لینک VDSL که قبلا معرفی کردیم رقابت می کند. این محصول از اینترنت های ADSL و VDSL پشتیبانی می کند و دارای 4 عدد پورت جهت اتصال از طریق LAN می باشد. نوع این مودم ایستاده می باشد که برای قرار گرفتن روی میز و… طراحی شده است و ظاهر بسیار شیکی نیز دارد.

این محصول دارای 2 عدد آنتن بیرونی با فرکانس 2.4 گیگاهرتز می باشد که اتصال از طریق وای فا را فراهم می کند. همچنین از نظر کیفیت ساخت و کارایی نیز یک محصول متوسط به حساب می آید و نمی توان از آن انتظارات فوق العاده ای داشت.

نقاط قوت:

آنتن دهی مناسب

دارای 4 عدد پورت LAN

کانفیگ ساده

بدون قطعی

ظاهر بسیار زیبا

پشتیبانی از VDSL

نصب آسان

نقاط ضعف:

پشتیبانی نکردن از بانده 5 گیگاهرتز

نداشتن پورت USB

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی مودم زایکسل VMG5301-T20A:

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی مودم زایکسل VMG5301-T20A

مشاهده بهترین مودم گیمینگ در دیجی کالا

دوستان در هر صورت میشه گفت یه مودم مقرون بصرفه است من یک ساله دارم دائم هم وصل با نت شاتل که نه قطعی داشته نه مشکلی فقط تنها ایراد از نظر من برد کم و ضعیف انتن ها است که میتونید عوضشون کنید.

مودم روتر بی سیم VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل Archer VR600_V2

مودم روتر بی سیم VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل Archer VR600_V2

مشخصات مودم بی سیم تی پی لینک Archet VR600-V2:

رابط ها: پورت RJ-11 , پورت اترنت RJ-45 LAN, پورت RJ-45 WAN/LAN , پورت USB
تعداد پورت اترنت RJ-45: 3 عدد
سرعت انتقال: 1300Mbps at 5GHz, 300Mbps at 2.4GHz
تعداد آنتن: سه عدد

بالاخره بعد از گذشت 5 محصول نوبت به مودم های تی پی لینک شد. تا به اینجا خیلی تفاوت و فرق خاصی بین مودم ها مشاهده نکردیم اما این مودم تی پی لینک یک محصول فوق العاده می باشد که قطعا حضور آن در لیست بهترین مودم گیمینگ با توجه به ویژگی های دارد جای تعجب ندارد.

 

مشاهده بهترین مودم گیمینگ در دیجی کالا

 

این محصول دارای انواع پورت های مختلف از جمله: LAN و WAN و USB می باشد که می توان از آنها برای اتصال کابلی استفاده کند. همچنین سه عدد آنتن برای این مودم تی پی لینک در نظر گرفته شده است که با باند 2.4 و 5 گیگاهرتز سرعت انتقال فوق العاده را به شما ارائه می دهد. این مودم توانایی پوشش دهی محدوده بسیار زیادی را دارد و قدرت آنتن دهی آن فوق العاده می باشد. همچنین این محصول دارای انواع امکانات نرم افزاری می باشد که باعث شده برای گیمینگ نیز یک کالای فوق العاده به حساب بیاید.

نقاط قوت:

برد بالای پوشش دهی

پشتیبانی از بانده 2.4 و 5 گیگاهرتز

رابط کاربری بسیار ساده

طراحی فوق العاده

امکانات کاملا بروز

دارای پورت USB

دارای پورت WAN

امکانات نرم افزاری فوق العاده

قابلیت جدا شدن آنتن ها

سرعت انتقال داده بسیار بالا

پشتیبانی از VDSL

نقاط ضعف:

قیمت بالا

3 آنتن بودن(بهتر بود 4 آنتن باشد)

نظر خریداران دیجیکلا درباره‌ی مودم تی پی لینک Archer VR600-V2:

نظر خریداران دیجیکلا درباره‌ی مودم تی پی لینک Archer VR600-V2

مشاهده بهترین مودم گیمینگ در دیجی کالا

بسیار عالی و زیبا من حدود یک ساله که دارمش آخ نگفته جنس عالی و اینکه میشه آنتن اتصالش رو قطع کرد.

مطلب پیشنهادی: بهترین مودم TD-LTE

مودم روتر بی سیم ایسوس مدل RT-AC1200 V2

مودم روتر بی سیم ایسوس مدل RT-AC1200 V2

مشخصات مودم بی سیم ایسوس RT-AC1200 V2:

رابط ها: پورت اترنت RJ-45 LAN, پورت RJ-45 WAN
تعداد آنتن: 4 عدد
فرکانس قابل پشتیبانی: 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز

در بالاتر در لیست معرفی بهترین برند های تولید کننده مودم نام ایسوس را آوردیم. حالا نیز ایسوس ما را با این مودم شگفت زده کرده است. این مودم دارای چهار آنتن با فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز می باشد که باعث شده تا سرعت بسیار بالا و محدوده پشتیبانی فوق العاده داشته باشد. همچنین برای این محصول 4 عدد پورت LAN نیز در نظر گرفته شده است که می توانید از آن جهت اتصال کابلی استفاده کنید. از قابلیت های دیگر این محصول می توان به امکانات نرم افزاری آن اشاره کرد که اگر بخواهم لیست آنها را بگویم شاید نیاز باشد یک محتوای جدا بنویسم. همچنین این مودم قابلیت نصب VPN را دارای می باشد که از آن می توانید برای رفع تحریم بازی ها در کنسول ها استفاده کنید. به این مودم می توان لقب بهترین مودم برای PS4 را داد.

نقاط قوت:

دارای 4 آنتن

محدوده انتن دهی فوق العاده

سرعت انتقال داده بالا

دو بانده بودن

دارای 4 عدد پورت LAN جهت اتصال باسیم

قابلیت های نرم افزاری فوق العاده

نقاط ضعف:

نداشتن پورت های متنوع زیاد

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی مودم ایسوس RT-AC1200 V2:

بهترین مودم برای بازی آنلاین

مشاهده بهترین مودم گیمینگ در دیجی کالا

خیلی عالی سرعتش هم خیلی خوب بود.

مودم 4G قابل حمل جی یو مدل JMR1040

مودم 4G قابل حمل جی یو مدل JMR1040

مشخصات مودم جی یو JMR1040:

شبکه های قابل پشتیبانی: 4G
نوع اتصال: بی سیم
رابط ها: پورت microUSB , شیار سیم کارت , شیار کارت حافظه MicroSD , اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
باتری: 3000 میلی آمپر ساعت

کمی بالاتر یک مودم قابل حمل دیگر از جی یو به شما معرفی کردم که این محصول دقیقا مدل پیشرفته تر همان محصول به حساب می آید. از شبکه 4G پشتیبانی می کند که باعث شده اینترنتی با سرعت بسیار خوب به شما ارائه کند. از انواع سیم کارت ها نیز پشتیبانی می کند و قابلیت کارت حافظه تا 64 گیگابایت را دارا می باشد یعنی می توانید تا 64 گیگابایت از طریق خود مودم دانلود کنید. باتری آن نیز 3000 میلی آمپری می باشد که تا مدت بیشتری می تواند نیاز شما را به برق برطرف کند.

نقاط قوت:

سرعت انتقال داده مناسب

پشتیبانی از شبکه 4G

قیمت بسیار مناسب

پشتیبانی از کارت حافظه با ظرفیت بالا

باتری بسیار عالی

وزن کم

طراحی عالی

نقاط ضعف:

نداشتن قابلیت SMS

پشتیبانی نکردن از شبکه های دیگر

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی مودم جی یو مدل JMR1040:

بهترین مودم برای بازی آنلاین

مشاهده بهترین مودم گیمینگ در دیجی کالا

کوچیکه داغ نمیشه سرعتش عالیه انتن دهیش عالیه نصبش سه سوته با هر اپراتوری هماهنگه قیمتش تو دسته مودم ها و این وصع اقتصادی مناسبه برای گیم هم خوبه یا کلاس های انلاین خانواده ما ۶ نفریم کامل ساپورت میشیم و راضی هستیم.

حتما این مطلب را بخوانید: بهترین مودم adsl

روتر بی سیم LTE دی-لینک مدل DWR-M921

روتر بی سیم LTE دی-لینک مدل DWR-M921

مشخصات مودم دی لینک مدل DWR-M921:

نوع اتصال: باسیم و بی سیم
رابط ها: شیار سیم کارت , پورت USB , پورت RJ-45 LAN, پورت RJ-45 WAN/LAN , اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
شبکه های قابل پشتیبانی: 3G, 4G, TD-LTE

بالاخره نوبت به این رسید تا یک مودم همراه از دی لینک معرفی کنیم. این مودم از انواع شبکه های مختلف پشتیبانی می کند و سرعت انتقال داده بسیار عالی آن نیز باعث شده تا اینترنت که مودم به شما ارائه می دهد سرعت بالایی داشته باشد. این محصول دارای پورت LAN جهت اتصال کابلی و پورت های USB و WAN می باشد. برای این محصول 4 عدد آنتن در نظر گرفته شده است که دو عدد آن برای LTE و دو عدد دیگر برای WIFI می باشد که همه اینها باعث شده تا محدوده پوشش دهی بسیار بیشتری داشته باشد.

 

نظر خریداران دیجیکالا درباره‌ی مودم دی-لینک مدل DWR-M921

بهترین مودم برای بازی آنلاین

عالیه. فقط حیف که اینقدر گرون شده. دو ماهه گرفتم بی هیچ عیب و ایرادی داره کار میکنه. از شر سرعت پایین و اختلال adsl راحت شدم.

مشاهده بهترین مودم گیمینگ در دیجی کالا

نتیجه گیری پایانی بهترین مودم برای بازی آنلاین

بهترین مودم گیمینگ خیلی تفاوت زیادی با مودم های معمولی ندارد اما برخی نکات و موارد وجود دارد که باعث ایجاد تفاوتی بزرگ در تجربه نهایی می شود. من در این مقاله به شما 10 تا از بهترین مودم برای گیم را به شما معرفی کردم تا بتوانید با هر بودجه ای یک مدل فوق العاده برای خود تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

6 نظرات
  1. سرشناس می گوید

    دادا شما برو اول اطلاعاتت رو بروز کن وقتی اطلاعات نداری میگی اینترنت موبایل و td ال تی بهتر از ای دی اس اله و برای گیم مناسبه باید به عقلت شک کرد. هرچند این نظرو تایید نمیکنی همون طور که میبینم هیچ کسی هم نظر نداده . پس خودت این مطلبت رو پاک کن

  2. سجاد می گوید

    ببخشید خدشون وصلشون میکنن با باید خودمون وصلش کنیم ما که شیراز مرودشت و روستای اطرافش هستیم میگیریه واسه گیم میخوام لطفا جوابم بدید

  3. حسین می گوید

    سلام من تو خرید بین مودم d link 2750u
    D link 224 new موندم میشه راهنماییم کنین ♥️ برای گیم میخوام و. پورت لنش از اهمیت بیشتری برام برخورداره و احتمالا از g.dmit annex /L/M. استفاده کنم چون برا اینکه قطعی نداشته باشم مجبورم پروفایل و خط رو رو چهار مگ بزارم رو g dmit لاین انتشن و اس ان ار بهتری میده

  4. MR_NP می گوید

    سلام
    من یه مودم برای بازی Call of Duty Mobile می خوام که پینگ بازی رو روی ۵۰ یا کمتر ثابت داشته باشه تا ۱ میلیون تومان هم بودجه دارم در ظمن رو اندروید پلی می دم و تا الان هم با داده های تلفن بازی می‌کردم اولین باره که می خوام مودم بخرم و واقعاً گیج شدم نمی دونم چه مودمی بخرم لطفاً اگه میشه جواب من رو بدید و راهنمایی کنید یه مودم با چنین شرایطی به من معرفی کنید ازتون ممنون می شم.

  5. omid می گوید

    دوست عزیز نظرات شما کاملا اشتباه بود ایرانسل اصلا و ابدا اینترنمت مناسبی برای گیم نیست و جز بدترین نات تیپ هاست

  6. حمید می گوید

    دوستان به نظر من و از روی مشخصات مودمی را که اول در سایت پیشنهاد شد را بخریدمودم بی سیم دی لینک DSL-2877AL:
    چون نه ضعف داشت و ویژگی هایی که باعث زیاد شدن سرعت اینترنت میشه داشت اما قیمت یکم بالاست اما نه اونقدر بالا و به قیمتش مناسبه این را گفتم که بعضی ها مشکل داشتن و گر نه این مودم برای گیم عالیه و لازم نیست ۱۰ میلیون برای مودم خوب بدید و لازم نیست برای مودم ارزان پول بدید و بعدش پشیمون بشید

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.