خرید تگزاپون از رباط شیمی

خرید تگزاپون از رباط شیمی

برای خرید تگزاپون از رباط شیمی میتوانید به سایت شرکت به آدرس مراجعه نموده و از تخفیفات ویژه بهرمند شوید. در ادامه به معرفی محصول تگزاپون و بوراکس دکا میپردازیم.

تگزاپون یک ترکیب شیمیایی است که به صورت خمیر نیمه شفاف سفید یا مایل به زرد و با بوی ملایم تولید می‌شود. این ترکیب در غلظت‌های ۳۰ و ۷۰ درصد در بازار موجود است و با نام تجاری تگزاپون شناخته می‌شود.

تگزاپون از خانواده آلکیل اتر سولفات ها است که به زمره مواد فعال سطحی آنیونی قرار می‌گیرد. این ترکیب از ترکیب یک الکل چرب مانند روغن نارگیل با اکسید اتیلن و سپس سولفوناسیون حاصل می‌شود.

تگزاپون به دو شکل N70 و تگزاپون صدفی در دسترس است. تگزاپون N70 یک خمیر با ویسکوزیته بالا است که در تولید مایعات شوینده شفاف استفاده می‌شود. هنگامی که تگزاپون با آب در غلظت‌های معمولی رقیق می‌شود، ویسکوزیته آن کاهش می‌یابد و با افزودن سدیم کلراید و آلکانول آمید، ویسکوزیته آن تنظیم می‌شود.

خرید تگزاپون

تگزاپون یکی از مواد شوینده رایج در بیشتر محصولات بهداشتی برای مو و بدن است. این ماده دارای قابلیت ایجاد کف است، اما کف آن سبک و غلیظ نیست. تگزاپون در مجاورت چربی، تأثیر خود را نشان می‌دهد و به راحتی در آب‌های سخت و معمولی حل می‌شود. این ماده همچنین با سایر افزودنی‌ها سازگار است. تگزاپون بدون نیاز به دما و همزدن سریع، به راحتی در ساخت محصولات استفاده می‌شود. برای خرید تگزاپون با قیمتی مناسب میتوانید با شرکت رباط شیمی تماس گرفته و با مشاورین فروش مجموعه در ارتباط باشید.

از طرف دیگر، تگزاپون در اثر تحریک پوست، باعث شکست ساختار چربی دو لایه در پوست می‌شود که این امر منجر به افزایش تبخیر و خشکی پوست می‌گردد. بنابراین، در صورت استفاده همزمان با سایر مواد فعال سطحی آنیونی، آمفوتریک یا غیریونی، تگزاپون کیفیت و میزان کف زایی و شوینده بودن را به طور مطلوبی تأمین می‌کند.

تری‌اتانول‌آمین (Triethanolamine) ماده‌ای شیمیایی است که به عنوان یک عامل نوترالایزه کننده و مرطوب‌کننده در محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود. این ماده به صورت مایع بی‌رنگ یا زرد روشن است.

در فرمولاسیون محصولات بهداشتی و آرایشی، تری‌اتانول‌آمین به عنوان یک عامل نوترالایزه کننده استفاده می‌شود. این ترکیب توانایی تنظیم pH محصول را دارد و با ترکیبات آنیونی و کاتیونی سازگار است. با ترکیب با تگزاپون، تری‌اتانول‌آمین می‌تواند باعث تنظیم ویسکوزیته محصول شود و همچنین به عنوان یک ماده مرطوب‌کننده برای نرم‌کردن پوست استفاده می‌شود.

تری‌اتانول‌آمین در تولید صابون‌ها، شامپوها، کرم‌های ضد آفتاب، لوسیون‌ها و محصولات مراقبت از پوست نیز کاربرد دارد. در برخی موارد نیز به عنوان یک ماده امولسیفایر و فوم‌زا استفاده می‌شود.

بوراکس دکا

بوراکس دکا (Borax Decahydrate) نمکی است که فرمول شیمیایی آن Na2B4O7·10H2O است. این ماده به عنوان یک ماده معدنی شناخته شده و در طبیعت به صورت کانی های محلول در آب مانند کیندریت و بوراسیت یافت می شود.

بوراکس دکا یک ترکیب بوران است که در صنایع مختلفی از جمله شیشه سازی، پاک کننده ها، مواد شوینده، صنایع چوب و کاغذ، عکاسی و حتی برخی داروها و مکمل های غذایی کاربرد دارد. خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد قارچی آن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از طریق سایت رباط شیمی میتوانید بطور مستقیم اقدام به خرید بوراکس دکا نموده و سفارش خود را در کمترین زمان تحویل بگیرید.

این ماده در آب حل شده و محلولی با pH قلیایی ایجاد می کند. همچنین به عنوان یک آنتی سپتیک و ضد حشره نیز شناخته شده است.

کاربرد بوراکس

تگزاپون (Sodium Laureth Sulfate یا SLES) یک ماده پرکاربرد در صنایع مختلف است. برخی از مهم‌ترین کاربردهای آن عبارتند از:

  1. صنایع شوینده و پاک‌کننده:

  • یکی از مهم‌ترین ترکیبات موجود در شامپوها، مواد شوینده بدن، مایع ظرفشویی و دیگر محصولات شوینده

  • ایجاد کف و قدرت پاک‌کنندگی مناسب در این محصولات

  1. صنایع آرایشی و بهداشتی:

  • استفاده در انواع محصولات مراقبت از پوست و مو مانند صابون‌های مایع، شامپوها و ماسک‌ها

  • ایجاد بافت نرم و لطیف بر روی پوست و مو

  1. صنایع روغن‌کاری:

  • به عنوان عامل امولسیفایر و پراکنده‌کننده در محصولات روغن‌کاری

  1. صنایع کشاورزی:

  • استفاده در سموم دفع آفات و محصولات کودی به عنوان عامل کمک‌کننده

  1. صنایع نفت و گاز:

  • کاربرد در گل حفاری به عنوان امولسیفایر و افزایش قدرت پاک‌کنندگی

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله ” آشنایی با بوراکس دکا و تگزاپون ” مراجعه نمایید.

کاربرد تگزاپون

سدیم دودسیل سولفات، که به اختصار تگزاپن نامیده می‌شود، یک ترکیب شیمیایی آشناست. این ماده در صنعت شیمی به عنوان یک سورفکتانت آنیونی پرکاربرد است. تگزاپن در محصولاتی مانند صابون‌های کارواش، پاک کننده‌های کف گاراژ و چربی‌زداهای موتور ماشین به وفور استفاده می‌شود.

جالب است بدانید که ماده مشابه دیگری به نام سدیم لوریل سولفات نیز در شامپوها، صابون‌ها و خمیر دندان‌ها به کار می‌رود. سورفکتانت‌های آنیونی، به‌عنوان گروهی از سورفکتانت‌ها، در تمیزکردن محصولات خانگی، شخصی و صنعتی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

با این حال، سدیم لوریل سولفات می‌تواند اثرات مضری بر چشم‌ها، پوست، بافت‌های مخاطی و حتی برخی اندام‌ها مانند مغز، قلب، طحال و کبد داشته باشد.

سدیم لوریل سولفات به‌طور مکانیکی و شیمیایی، بافت قرنیه را تخریب می‌کند و سبب کاهش سرعت ترمیم آن می‌شود. این امر می‌تواند زخم‌های قرنیه را به دنبال داشته باشد. مطالعات نشان می‌دهند که استفاده از محصولات حاوی این ماده می‌تواند موجب تاخیر ۸ تا ۱۰ روزه در ترمیم زخم‌های قرنیه شود. در صورت عدم درمان مناسب، تخریب پروتئین‌ها ممکن است به تغییرات جدی در چشم منجر شود و کاتاراکت یا کدورت قرنیه را به دنبال داشته باشد.

ارتباط با رباط شیمی

آدرس دفتر مرکزی:

تهران – بزرگراه آیت الله سعیدی – چهار دانگه – نبش خیابان فارسیان – طبقه دوم صندوق امام حسن

تماس:

09128705623

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.