چند مورد از مزایای استفاده از خدمات قالیشویی

تمیز نگه داشتن فرش‌ها برای بانوان بسیار مهم است. به همین دلیل همواره تلاش می‌کنند تا با استفاده از انواع و اقسام روش‌ها و تکنیک‌ها سلامت و نظافت فرش‌های خود را حفظ کنند. یکی از روش‌هایی که می‌توانید در این زمینه از آن کمک بگیرید شستشوی سنتی فرش‌ها در منزل است. اما باید در نظر بگیرید که این امر نیازمند تخصص و مهارت ویژه‌ای است تا بتوانید در کنار شستشوی فرش‌ها سلامت آن‌ها را نیز تضمین کنید. در برخی موارد افراد به این فکر می‌افتند که یک دستگاه خانگی برای شستشوی فرش‌ها خریداری کنند. اما باید بگوییم که تنها استفاده از تجهیزات حرفه‌ای در این زمینه کارگشا نخواهد بود بلکه شما باید به صورت تخصصی نسبت به نحوه استفاده از مواد شوینده و دستگاه‌ها و تجهیزات آشنا باشید. در نتیجه برای اینکه بتوانید شستشوی فرش‌های خود را به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام دهید بهتر است که این کار را به شرکت‌های قالیشویی واگذار کنید.

مزایای خدمات قالیشویی

تجهیزاتی که حین شستشوی فرش‌ها در قالیشویی مناطق مختلف مثل قالیشویی در تجریش مورد استفاده قرار می‌گیرند بسیار کاربردی هستند. یکی از این تجهیزات استفاده از جاروبرقی‌های صنعتی بسیار قوی با قدرت مکش کارآمد و حرفه‌ای است که هر نوع آلودگی و پرز و گرد و غبار را از بافت فرش جدا می‌کند. در نتیجه بافت فرش برای جذب مواد شوینده آمادگی کافی پیدا می‌کند. شاید تصور کنید که می‌توانید نمونه خانگی این تجهیزات را نیز در منزل و به صورت شخصی خریداری کنید و از آن استفاده نمایید. اما باید بگوییم که نمونه‌های صنعتی این تجهیزات بسیار کارآمدتر از نمونه‌های خانگی هستند. پس به جای اینکه وقت و هزینه خود را صرف خرید این تجهیزات خانگی و شستشوی فرش‌های خود در منزل کنید به شما پیشنهاد می‌دهیم که بدون اتلاف وقت و انرژی خود از همان ابتدا به سراغ استفاده از خدمات قالیشویی‌ها بروید.

اگر شما بخواهید شستشوی فرش‌های‌تان را در منزل انجام دهید قطعاً نیاز خواهد بود که چند روز را صرف این کار کنید در نتیجه از کلیه فعالیت‌های دیگر خود باز خواهید ماند یا نمی‌توانید آن‌ها را به صورت اصولی انجام دهید. در نتیجه برای صرفه‌جویی در زمان و رسیدگی به سایر فعالیت‌های روزانه خود پیدا کردن یک قالیشویی خوب می‌تواند راه حل مناسبی برای شستشوی فرش‌های شما باشد. شرکت‌های قالیشویی شستشوی فرش‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند زیرا در این مجموعه‌ها کلیه فرایند شستشو توسط دستگاه انجام می‌گیرد و برخلاف روش‌های سنتی شستشوی فرش در صورت خستگی نیروی کار فرایند شستشو متوقف نمی‌شود.

ویژگی‌های یک قالیشویی خوب

  • یک قالیشویی خوب مثل قالیشویی در صادقیه باید بتواند با استفاده از تجهیزات و دستگاه‌های موجود بهترین کیفیت را در شستشوی فرش‌ها ارائه دهد. برای مثال یکی از دستگاه‌ها و تجهیزاتی که در قالیشویی‌ها بسیار کارآمد است دستگاه خشک کن لوله‌ای است که فرش را به صورت لول شده خشک می‌کند. در صورتی که خشک کردن فرش‌ها به روش سنتی در محیط باز و بدون استفاده از تجهیزات خاص صورت می‌گیرد که در این شرایط ممکن است انواع آلودگی‌ها جذب بافت فرش شود و یا به علت شرایط نامساعد جوی و بر اثر بارش برف و باران احتیاج به شستشوی مجدد فرش باشد یا اینکه خشک شدن فرش مدت‌ها به طول بیانجامد. در نهایت یک قالیشویی خوب باید بتواند با استفاده از تجهیزات خود بهترین کیفیت را به مشتری ارائه دهد. به عبارتی این مجموعه باید بتواند با استفاده از این دستگاه سرعت تحویل فرش‌ها را افزایش دهد و این اطمینان خاطر را به مشتری القا کند که هیچگونه تهدیدی سلامت فرش‌های او را تهدید نمی‌کند.
  • یک قالیشویی خوب مثل قالیشویی های تهرانسر باید بتواند خدمات جامعی در زمینه شستشو و ترمیم فرش ارائه دهد. برای مثال ممکن است برخی از افراد در کنار شستشوی فرش خود احتیاج به ترمیم یا روفوی ریشه‌ها نیز داشته باشند. در نتیجه قالیشویی خوب قالیشویی است که بتواند این خدمات را در کنار یکدیگر به مشتری ارائه دهد. همچنین شما عزیزان می‌توانید جهت ایجاد ظاهر شاداب‌تر و درخشان‌تر در فرش‌های خود از مجموعه‌های قالیشویی بخواهید که در کنار شستشوی فرش‌ها برای شما خدمات پرداخت فرش نیز انجام دهند. خدمات پرداخت فرش شامل پرزگیری فرش است.
  • در یک قالیشویی خوب کارکنان آن سعی می‌کنند تا برای شستشوی فرش‌ها از مواد شوینده‌ای استفاده کنند که به بافت فرش آسیبی نرساند و همچنین باعث تغییر رنگ فرش نیز نگردد. به همین دلیل در صورتی که فرش شما دچار آلودگی توسط مواد چسبنده، رنگ و … شده باشد انتخاب مواد شوینده با توجه به نظر کارشناسان مجموعه صورت می‌گیرد تا سلامت فرش‌های شما تضمین گردد.

نتیجه‌گیری

در نهایت باید عنوان کرد چنانچه برای شستشوی فرش‌های خود و زدودن آلودگی‌ها و گرد و غبار آن قصد دارید از خدمات قالیشویی‌ها استفاده کنید حتماً در انتخاب بهترین قالیشویی دقت نمایید و با توجه به نکات عنوان شده در این مقاله اقدام کنید. همچنین توجه داشته باشید که حتماً از نظرات مشتریان قبلی مجموعه‌های قالیشویی نیز مطلع شوید. علاوه بر این مجموعه‌های قالیشویی که تضمین کیفیت و سلامت خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهند قطعاً نسبت به کیفیت خدمات خود اطمینان دارند پس حتماً قالیشویی‌هایی را برای شستشوی فرش خود انتخاب کنید که ضمانت ارائه خدمات با کیفیت را به شما ارائه می‌دهند.

در نهایت باید یادآور شویم که توجه داشته باشید تا قالیشویی انتخابی شما ارائه خدمات در محل و منطقه مورد نظرتان را پوشش دهد تا مجبور به صرف هزینه مجدد برای خدمات حمل و نقل فرش‌های خود نباشید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.