مقایسه سامسونگ A14 و A15 ، کدام ارزش خرید بیشتری دارند؟

کاور گوشی یکی از مهمترین ملزومات جانبی این دستگاه می باشد. امروزه با توجه به گرانی وسایل دیجیتال از جمله گوشی موبایل استفاده از لوازم جانبی ضروری به نظر می رسد. در صورت عدم استفاده از موارد مذکور ممکن است آسیبی به گوشی وارد شما که اصلا قابل تعمیر نباشد و شما از لحاظ مالی بسیار متضرر شوید.

قاب گوشی a14 - قاب سنتر

مقایسه فنی و تخصصی گوشی A14 و گوشی A15

در این بخش علاوه بر مقایسه کاور گوشی های مذکور سایر ویژگی های آنها هم مورد بررسی قرار خواهد گرفت:

1.    تفاوت اندازه صفحه نمایش این دو گوشی 1 اینچ می باشد. اما از لحاظ فنی قاب گوشی A14 یک مانیتور از نوع PLS LCD را در برگرفته است. اما مدل مانیتور A15 از نوع Super AMOLED می باشد. پس در این بخش گوشی A15 دارای برتری خواهد بود.

2.    باتری گوشی یکی از مهمترین قسمت های آن می باشد. قاب گوشی A15 یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت را در برگرفته است. که این باتری برای گوشی گوشی A14 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. پس در این بخش این دو دیوایس امتیاز مشابه دریافت میکنند. این باتری قابلیت فست شارژ داشته و با آداپتور 25 واتی انرژی خود را تامین می نماید.

3.    در مقایسه قدرت دوربین گوشی A14 و گوشی A15 این اطلاعات موجود می باشد. دوربین مدل A14 از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی بدون قابلیت فیلم برداری 4K بهره می برد. جالب اینجاست که دوربین اصل مدل A15 هم دقیقا با همین قدرت و امکانات می باشد. در بخش دوربین سلفی هر دو گوشی از یک لنز 13 مگاپیکسلی استفاده میکنند. پس در بخش دوربین هم این دو گوشی تفاوت چندانی با هم ندارند.

4.    در بخش سخت افزاری گوشی A14 با تراشه اصلی Mediatek MT6769 Helio G80 و Exynos 850 که یک پردازنده 8 هسته ای می باشد عرضه شده است. گوشی A15 هم با Mediatek Helio G99 عرضه شده است. در این بخش برادر کوچکتر به دلیل داشتن سرعت بالاتر امتیاز بیشتری خواهد گرفت.

5.    قاب گوشی A14 به تفکیک مقدار حافظه مدل های 4GB رم با حافظه داخلی 64GB، مدل 4GB رم با حافظه داخلی 128GB و مدل 6GB رم با حافظه داخلی 128GB را در خود نگهداری می نماید.

6.    قاب گوشی A15 نیز  با در نظر گرفتن میزان حافظه مدل های 4GB رم با حافظه داخلی 128GB، مدل 6GB رم با حافظه داخلی 128GB، مدل 8GB رم با حافظه داخلی 128GB و مدل 8GB رم با حافظه داخلی 256GB را محافظت خواهد کرد.

7.    در مقایسه سیستم عامل اورجینال این دو دیوایس مدل A14 با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 عرضه شده است این گوشی تا 4 سال قابلیت دریافت آپدیت این نرم افزار را خواهد داشت. سری A15 هم با همین نرم افزار عرضه شده است با این تفاوت که این مدل قابلیت دریافت آپدیت سیستم عامل را به مدت 5 سال خواهد داشت.

8.    در بخش بلندگو هر دو مدل به یک اسپیکر مونو مجهز شده اند. این بلندگو صدای قابل قبولی را به کاربر ارائه خواهد کرد. هر دو مدل این گوشی ها به جک 3.5 میلی متری مجهز هستند که برای یک گوشی میان رده امتیاز خوبی می باشد.

9.    اما مهمترین بخش محافظتی این گوشی ها یعنی کاور گوشی در هر دو مدل از جنس پلاستیک می باشد. این متریال به دلیل کاهش قیمت گوشی استفاده شده است. پس در این مدل ها استفاده از محافظ قاب گوشی بسیار ضرورت دارد.

قاب گوشی a15 - قاب سنتر

بهترین کاور گوشی برای مدل های مختلف سامسونگ را از کدام مرکز تهیه نماییم؟

بهترین مجموعه برای خرید قاب گوشی A14 و قاب گوشی A15 و سایر برند ها و مدل های گوشی قاب سنتر می باشد. در این فروشگاه انواع کاور های گوشی های روتین موجود می باشد. در ادامه به ویژگی های این فروشگاه بزرگ اشاره خواهیم کرد.

ویژگی های منحصر بفرد فروشگاه قاب سنتر

این فروشگاه نه تنها در زمینه کاور گوشی بلکه در تمام دسته بندی لوازم جانبی محصولات دیجیتال یکی از بهترین ها در کشور می باشد. در این مجموعه انواع لوازم جانبی گوشی در دسته بندی های انواع قاب گوشی، برچسب گوشی، اکسسوری و لوازم جانبی موجود می باشد. در این مرکز انواع کاور گوشی در مدل های فانتزی، چرمی، سیلیکونی و غیره در بهترین برندها با بالاترین کیفیت موجود می باشد.
در این مرکز انواع ملزومات جانبی گوشی برای معروف ترین برندها و جدیدترین مدل ها موجود می باشد. بعد از خرید از این فروشگاه می توانید از خدماتی مانند: تضمین بهترین قیمت بازار، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، بازگشت وجه در صورت عدم رضایت، تضمین اصالت کالا و ارسال در کمترین زمان ممکن اشاره کرد.
از تمام ایران می توانید از این فروشگاه به صورت آنلاین خرید نمایید. این مدل خرید از طریق سایت امکان پذیر می باشد. تمامی زیرساخت های لازم برای تجارت الکترونیک در این فروشگاه موجود است. سایت این مجموعه دارای نماد اعتماد و سامانه پرداخت امن می باشد. پس به راحتی و اطمینان خاطر از این فروشگاه به صورت آنلاین خرید کنید.

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.