اینترنت رایگان ایرانسل از ۱ تا ۱۰۰ گیگ (آپدیت آذر ۱۴۰۲)

 

اینترنت رایگان ایرانسل یکی از موضوعاتی است که بسیاری از شما دوستان به دنبالش هستید. شاید به هر دلیلی شارژ اینترنت همراه تان تمام شده است و نیاز به اینترنت رایگان ایرانسل دارید. اگر ایرانسلی هستید جای نگرانی نیست! ایرانسل همیشه به مشترکانش به روش های مختلف اینترنت رایگان می دهد.

در این مطلب از سایت مخاطب قصد داریم روش دریافت یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل تا دریافت 50 گیگ اینترنت ایرانسل را به شما یاد دهیم. همانطور که گفتم روش های زیادی برای گرفتن اینترنت رایگان از ایرانسل وجود دارد که می توانید همیشه از این روش ها استفاده کنید. پس اگر شما هم علاقه به دریافت اینترنت رایگان ایرانسل دارید همراه ما باشید.

 

برای دریافت 50 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل شماره موبایل خود را در این صفحه کامنت کنید تا در اولین فرصت برای شما ارسال شود.

 

روش های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل

راه های دریافت اینترنت رایگان ایرانسل

 

دریافت یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با نصب برنامه ایرانسل من

یکی از آسان ترین روش هایی که می توان از طریق آن از ایرانسل یک گیگ اینترنت رایگان همراه دریافت کرد این است که برنامه ایرانسل من را از سایت رسمی ایرانسل دانلود کنید و نصب کنید.

البته در این روش فقط یک بار آن هم زمانی که برای اولین بار شماره خود را وارد برنامه ایرانسل من می کنید می توانید یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنید.

برای این کار کافی است “ایرانسل من” را در بازار جست و جو کنید و بعد از نصب برنامه روی گوشی خود کافی است در برنامه ثبت نام کنید. برای ثبت نام فقط نیاز به وارد کردن شماره موبایل تان است و انتخاب یک رمز و سپس بعد از ورود به برنامه یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت خواهید کرد.

دانلود برنامه ایرانسل من

 

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل (روزانه یک گیگ به صورت نامحدود)

در این قسمت قصد دارم روشی را به شما یاد بدهم که از طریق این روش می توانید هر روز حداقل یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنید. در این روش هم با برنامه ایرانسل من سروکار دارید.

ایرانسل من

در این روش با دعوت دوستان تان به برنامه ایرانسل من می توانید یک گیگ اینترنت دیگر به صورت رایگان از ایرانسل دریافت کنید. برای این کار هنگامی که در برنامه ایرانسل من وارد شدید کمی به پایین اسکرول کنید و گزینه آخر یعنی دریافت اینترنت رایگان! را لمس کنید.

بعد از ورود به این قسمت می توانید با وارد کردن شماره موبایل ایرانسلی دوستان تان از آن ها به استفاده از برنامه ایرانسل من دعوت کنید و هنگاهی که هر کدام از دوستان تان دعوت شما را پذیرفتند و برنامه ایرانسل من را نصب کردند یک گیگ اینترنت ایرانسل به هر دوی شما تعلق می گیرد.

اما شاید پیش خود بگویید مگر ما چند دوست داریم که شماره ایرانسلی داشته باشند؟؟!! بله درست است در این شرایط شاید نتوانید هر روز اینترنت رایگان یک گیگابایتی از ایرانسل بگیرید ولی اصلا قرار نیست حتما از دوستان تان که شماره شان را دارید دعوت کنید. شما می توانید شماره هایی را به صورت رندوم وارد کنید و از غریبه ها دعوت به استفاده از برنامه ایرانسل من کنید.

دعوت از دوستان در ایرانسل من

در این صورت شما به شماره های بی نهایتی دسترسی دارید و می توانید روزانه چند نفر را دعوت کنید و مطمئن باشید حداقل یک نفر از آن ها به خاطر دریافت اینترنت رایگان یک گیگ ایرانسل ترغیب به نصب برنامه می شود. در این صورت به شما نیز یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل تعلق خواهد گرفت.

به همین سادگی شما می توانید هر روز از اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید.

 

دریافت 1 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با نصب اپلیکیشن لنز

شما با نصب اپلیکیشن لنز که برای ایرانسل است هم می توانید یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کنید. همینطور با دعوت دوستان تان از استفاده از لنز هم می توانید یک گیگ نت رایگان ایرانسل بگیرید.

برای این کار باید از همان برنامه ایرانسل من استفاده کنید. در قسمت دعوت از دوستان برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل به صورت پیشفرض دعوت به نصب دو اپلیکیشن ایرانسل من و لنز برای دوستان تان پیامک می شود.

و در این صورت هم دوباره می توانید روزی یک گیگ اینترنت رایگان همراه ایرانسل دریافت کنید.

دریافت 1 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با استفاده از سرویس شارژ خودکار

مشترکان ایرانسل با استفاده از سرویس “شارژ خودکار” می توانند به صورت خودکار قبض سیم کارت دائمی خود را پرداخت کرده و یا سیم کارت اعتباری خود را شارژ کنند. مراحل استفاده از سرویس شارژ خودکار را در این صفحه می توانید ببینید.

با فعالسازی و اولین استفاده از این سرویس یک گیگابایت اینترنت هدیه دریافت می‌ کنید. همچنین با ارسال شماره دوستان ایرانسلی خود به سرشماره ۳۱۲۱ و دعوت از آنها به فعالسازی این سرویس، هر دو از ۱ گیگابایت اینترنت رایگان لذت ببرید.

 

دریافت بی دردسر ۱۴ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

اگر هنوز هم از سیم کارت های قدیمی ایرانسل استفاده می کنید هم اکنون می توانید به صورت کاملا رایگان سیمکارت خود را به نسل 4 ایرانسل تبدیل کنید و از کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید.

یک ماه اینترنت رایگان ایرانسل تا 14 گیگ فقط با تعویض رایگان سیم کارت ایرانسل به 4g

سیمکارت ایرانسل 4g

نحوه فعال سازی اینترنت هدیه ایرانسل 4G

برای تعویض سیم کارت خود به 4 جی هم می توانید هم از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید و هم نماینده های رسمی فروش سیمکارت ایرانسل که در این صورت باید حضوری اقدام کنید. البته برای این کار اگر از طریق برنامه ایرانسل من اقدام کنید کاملا رایگان است ولی اگر به مراکز رسمی ایرانسل برای تعویض سیمکارت خود مراجعه کنید باید 8000 تومان بابت تعویض پرداخت کنید.

اگر گوشی موبایل تان از فناری 4G پشتیبانی می کند می توانید از 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بهرمند شوید. پس همین حالا سیمکارت خود را به نسل 4 تبدیل کنید و از اینترنت رایگان ایرانسل لذت ببرید.

 

چطور از یک سیم کارت غیرفعال ایرانسل اینترنت رایگان بگیریم؟

روش دیگری که می توانید از طریق آن 1 گیگ اینترنت هدیه ایرانسل دریافت کنید این است که اگر دوست ایرانسلی ‌دارید و میدانید که بیش از ۱ ماه است از اینترنت همراه استفاده نکرده و غیرفعال است، کافی است شماره ‌اش را به سر شماره ۳۱۳۰ پیامک کنید تا با اولین استفاده او از اینترنت همراه، هر دو ۱ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل هدیه بگیرید.

 

دریافت 5 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل تنها با ویرایش اطلاعات

همه مشترکان اعتباری اینترنت نسل 4 ثابت ایرانسل می ‌توانند اطلاعات کاربری (پست الکترونیک و شماره تلفن همراه) خود را به‌ روز رسانی کنند و یک بسته اینترنت 5 گیگابایتی هفت روزه هدیه بگیرند.

این بسته پس از تایید نشانی پست الکترونیک و شماره تلفن همراه (از طریق رمز یکبار مصرف پیامک شده) کاربر، فعال خواهد شد. برای ویرایش اطلاعات خود به این صفحه مراجعه کنید.

20 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل با ترابرد به ایرانسل!

اگر شماره ای غیر از ایرانسل دارید می توانید آن را به ایرانسل انتقال دهید و 20 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل هدیه بگیرید. یعنی اگر مثلا شماره ای در اپراتور همراه اول دارید می توانید آن را به ایرانسل منتقل کنید بدون اینکه شماره شما تغییر کند. و از مزایای ترابرد به ایرانسل یعنی آنتن دهی فوق العاده، سرعت اینترنت بالا و دیگر امکانات آن استفاده کافی را کنید.

برای ترابرد به ایرانسل هم می توانید از این صفحه و هم اینکه به صورت حضوری از نمایندگان فروش ایرانسل اقدام کنید. ولی این را بدانید که ترابرد به ایرانسل کاملا رایگان خواهد بود.

البته از دیگر مزایای ترابرد به ایرانسل دریافت هدایای چون 1000 دقیقه مکالمه رایگان، ارسال 1000 پیامک رایگان و 1000 مگابایت اینترنت رایگان ایرانسل برای سیمکارت های دائمی است.

 

دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا 100 گیگ به صورت نامحدود

همه شما مشترکان دائمی ایرانسل با پرداخت صورتحساب خود تا روز بیستمِ ماه صدور قبض، از یک روز مکالمه ایرانسلی رایگان و یک روز اینترنت نامحدود (تا ۱۰۰ گیگابایت) رایگان بهره ‌مند شوید.

با توجه به اینکه با پرداخت به روش‌های گوناگون، تکمیل پرداخت در زمان ‌های مختلف اتفاق می ‌افتد، برای بهره‌ مندی از یک روز مکالمه و اینترنت هدیه لطفا با شماره‌گیری کد #۲*۱*۵۵۵* از نداشتن بدهی پیشین و تکمیل پرداخت تا قبل از تاریخ بیستم اطمینان حاصل کنید. تنها در صورت تکمیل فرآیند پرداخت تا پیش از تاریخ بیستم هدایا به شما تعلق خواهد گرفت.

 

30 گیگ اینترنت رایگان ایرانسلی با تبدیل سیم‌ کارت خود به دائمی

اگر مشترک سیمکارت اعتباری ایرانسل هستید هم اکنون با تبدیل سیمکارت خود به سیمکارت دائمی ایرانسل می توانید از 30 گیگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار 30 روزه بهرمند شوید.

شما دوستانی که دارای سیمکارت اعتباری ایرانسل هستید می توانید حداکثر با پرداخت 50 هزار تومان سیمکارت اعتباری خود را به سیمکارت دائمی ایرانسل تبدیل کنید و از هدیه بسته اینترنت ایرانسل یعنی هدیه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل، 30 گیگ اینترنت رایگان و همچنین هر ماه یگ گیگ اینترنت رایگان به مدت 5 ماه استفاده کنید. در کنار این هدایا از 1000 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی و شش ماه مکالمه نیم بها با تمام خط های داخلی برخوردار خواهید شد.

برای تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی می توانید با استفاده از برنامه ایرانسل من یا شماره گیری *0935000000*70# یا *555*1*9#  را شماره گیری کنند و یا به مراکز فروش و خدمات ایرانسل به صورت حضوری مراجعه کنند.

طرح زمستان 1401 برای 10 گیگ اینترنت رایگان روزانه به مدت یکسال

زمستان امسال فصلی پرجایزه برای مشترکان ایرانسل است. شما می توانید با داشتن ویژگی هایی که به آن اشاره می کنیم، در قرعه کشی ایرانسل که دارای 50 برنده خواهد بود شرکت کنید.

  • خرید و فعال سازی یکی از سیم کارت های دائمی و یا اعتباری
  • تبدیل سیم کارت از اعتباری به دائمی
  • ترابرد شماره همراه از اپراتور های دیگر
  • استفاده دوباره از اینترنت ایرانسل (پس از 30 روز عدم فعالیت)
  • استفاده دوباره از خدمات ایرانسل (پس از 90 روز عدم فعالیت)

جایزه این قرعه کشی روزی 10 گیگابایت اینترنت به مدت یکسال است. برای شرکت در این قرعه کشی از روز اول دی ماه تا 29 اسفند ماه فرصت دارید.

اینترنت رایگان ایرانسل

 

یک ساعت اینترنت رایگان نامحدود ایرانسل

برای اینکه بتوانید از یک ساعت اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید کافی است وارد برنامه ایرانسل من شوید و به قسمت پیشنهاد ها مراجعه کنید. در این قسمت طرحی با عنوان یک گیگ اینترنت برای این ساعت می بینید که در ساعات مختلف از شبانه روز قیمت های مختلفی دارد.

اگر می خواهید از این طرح به صورت رایگان استفاده کنید کافی است بین ساعات 5 تا 6 صبح به این قسمت سر بزنید. می بینید که این طرح با قیمت صفر تومان قابل خرید است. با انتخاب این طرح می توانید ساعت 5 صبح تا یک ساعت اینترنت نامحدود داشته باشید و با سرعت بسیار بالا دانلود داشته باشید.

 

آیا 50 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل هنوز هم وجود دارد؟

باید بگم که هدیه 50 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل که اولین بار برای ترابرد بود دیگر وجود ندارد. هم اکنون شما می توانید نهایت تا 30 گیگ اینترنت رایگان از ایرانسل هدیه بگیرید.

ولی همانطور که قبلا هم اشاره کردم اگر از روش دعوت از دوستان به استفاده از اپلیکیشن های لنز و ایرانسل من استفاده کنید می توانید به صورت روزانه از اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید. من خودم از این روش تا یک ماه هر روز یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت می کردم. الان هم با ارائه شماره های جدید در ایرانسل با پیش شماره های جدید این کار ساده تر است و شما شماره های زیادی را به صورت رندوم می توانید به استفاده از اپلیکیشن های لنز و ایرانسل من دعوت کنید و هدیه اینترنت رایگان خود را دریافت کنید.

 

هک اینترنت رایگان ایرانسل 1401

روشی تحت عنوان هک اینترنت رایگان ایرانسل وجود که به تازگی بسیار شنیده می شود، وجود ندارد و نمی توان با استفاده از ترفند های نادرست برای کسب اینترنت رایگان از ایرانسل اقدام کرد. اگر شما هم به دنبال دریافت اینترنت رایگان ایرانسل هستید، می توانید از تمامی روش ها و ترفند های اینترنت رایگان که برای شما در این مقاله عنوان کردیم استفاده کنید.

 

کد فعال سازی 14 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

خب همانطور که عنوان شد می توان به سادگی از مزایای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل با حجم 14 گیگا بایت استفاده کرد و این تنها به واسطه تعویض سیم کارت امکان پذیر است. شرکت ایرانسل به منظور رفاه حال کاربران و مخاطبان خود سعی دارد با ارائه خدمات برتر همچون استفاده از سیم کارت های نسل چهار با قابلیت های متنوع شرایطی را فراهم نموده که بتوان از بسته اینترنتی 14 گیگا بایتی  به صورت کاملا رایگان استفاده نمود. لازم به ذکر است که بدانید مدت استفاده از این بسته 30 روز است و شما با تعویض سیم کار به 4G می توانید از این مزیت استفاده رایگان داشته باشید.

روش-های-دریافت-اینترنت-رایگان-ایرانسل-کد-فعال-سازی-14-گیگ-اینترنت-رایگان-ایرانسل

10 گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

خب بهتر است به سراغ جشنواره های داغ در فصول سرد سال برویم، 10 گیگ اینترنت رایگان ایرانسلی زمستان گرمی را برای شما به همراه دارد. برای دریافت این هدیه می توانید روش های متعددی را امتحان کنید که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیم کارت های ایرانسلی بخرید، اعتباری یا دائم آن مهم نیست شما با خرید یکی از سیم کارت های ایرانسلی می توانید جز برندگان خوش شانس باشید.
  • سیم کارت دارید، خب آن را تعویض کنید و جایزه ببرید. اگر سیم کارت اعتباری داید و قصد تعویض شماره ندارید می توانید با تعویض آن با سیم کارت های دائمی  در جشنواره هدایای زمستانی شرکت کنید.
  • سیم کارت ایرانسل هم ندارید؟ مشکلی نیست با یک ترابرد ساده بدون اینکه شماره شما تغیر کند می توانید جز مشترکین ایرانسلی شوید و از مزایای 10 گیگ اینترنت رایگان لذت ببرید.
  • اگر سیم کارت بلا استفاده دارید و بیشتر از یک ماه است که از اینترنت آن استفاده نکرده اید می توانید با خرید یکی از بسته های اینترنتی ایرانسل جز مشترکینی باشید که در جشنواره داغ زمستانی شرکت می کنند.
  • بیشتر از سه ماه است که هیچ استفاده ای از سیم کارت خود نداشته اید؟ مشکلی نیست می توانید با انجام یکی از خدمات ایرانسل همچون تماس، پیامک، اینترنت و… خود را صاحب 10 گیگ اینترنت ایرانسلی کنید.

گیگ-اینترنت-رایگان-روش های-دریافت-اینترنت-رایگان-ایرانسل-ایرانسل10

فعال سازی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

راه های زیادی برای دریافت اینترنت رایگان وجود دارد و مشترکین می توانند با انتخاب یکی از این مسیر ها هدیه رایگان خود را دریافت نمایند. اگر جز مشترکین ایرانسلی نیستید می توانید با انجام برخی اقدامات از خدمات و مزایای این اپراتور نیز بهره ببرید. برای این اقدام تنها لازم است که ترابرد ساده به ایرانسل داشته باشید، شما می توانید با هر سیم کارت و شماره از دیگر اپراتور ها، ترابرد زده و با تعویض اپراتور به ایرانسل از مزیت 20 گیگ اینترنت بهره ببرید. لازم به ذکر است که این ترابرد در تمامی نمایندگی های فعال ایرانسل در سراسر ایران امکان پذیر است و شما می توانید با مراجعه به هر یک به صورت رایگان اقدام کنید.

روش های-دریافت-اینترنت-رایگان-ایرانسل- فعال-سازی-20-گیگ-اینترنت-رایگان-ایرانسل

فعال سازی ۳۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل

اگر هدیه بیشتری می خواهید هم می توانید از طریق یکی از روش های عنوان شده اقدام کنید تا 30 گیگ اینترنت ایرانسل به شما تقدیم شود. برای این کار تنها لازم است که سیم کارت های اعتباری خود را به دائم تبدیل کنید تا برنده خوش شانس ما باشید. شرکت ایرانسل برای تشویق مشترکین خود برای تعویض سیم کارت های اعتباری به دائم تصمیم دارد که 30 گیگ اینترنت به آن ها هدیه دهد به علاوه اینکه می توانند تا 5 ماه هر ماه به صورت رایگان یک گیگ اینترنت رایگان دریافت نمایند، پیشنهاد وسوسه کننده ای است بدون شک می پذیرید.

روش های-دریافت-اینترنت-رایگان-ایرانسل-فعال-سازی-30-گیگ-اینترنت-رایگان-ایرانسل

اینترنت رایگان ایرانسل برای دانش آموزان

در یکی دو سال اخیر و با شیوع بیماری کرونا و مشکلاتی که برای تدریس دانش آموزان ایجاد شده، اپراتور های بزرگ سراسر کشور سعی داشته اند با ارائه بسته های اینترنتی رایگان تحت عنوان اینترنت رایگان دانش آموزی، نقش کوچکی در کاهش مشکلات اقتصادی مردم داشته باشند. ایرانسل نیز به عنوان یکی از قطب های بزرگ در این زمینه با ارائه بسته های اینترنتی رایگان با حجم متفاوت برای معلمین و دانش آموزان نقش عمده ای در این طرح ایفا کرده است.

روش های-دریافت-اینترنت-رایگان-ایرانسل-اینترنت-رایگان-ایرانسل-برای-دانش-آموزان

جمع بندی و حرف آخر

در این مطلب سعی کردم تمام روش ها برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل 1401 را به شما بگویم. اگر شما هم به دنبال هدیه اینترنت رایگان ایرانسل یا کد اینترنت رایگان ایرانسل 1401 هستید، تمام روش هایی که در این مطلب به آن ها اشاره کردم را امتحان کنید.

امیدوارم همیشه بتوانید به راحتی از اینترنت رایگان ایرانسل استفاده کنید. اگر شما هم روش جدیدی برای دریافت اینترنت هدیه و رایگان ایرانسل مد نظر دارید با ما در میان بگذارید.

188 نظرات
  1. فرامز نیک بین می گوید

    دمتون گرم روش های جالبی رو معرفی کردید. من از اپلیکیشن ایرانسل من تونستم سه گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بگیرم. شماره های رندوم رو میزدم و هر سری به یک نفر درخواست نصب اپلیکیشن رو میدادم. الان روزی یک گیگ رو تقریبا میگیر. ولی خب باید وقت بیشتری گذاشت برای این روش. ممنون هستم از سایت خوب مخاطب

    1. Mahdiye می گوید

      یک گیگ برا ی روز؟؟

    2. سیدعلی می گوید

      دوست عزیز اگر اپلکیشن رو نصب کنی اطلاعات گوشیت رو در اختیارشون گذاشتی اعم از پیامک تا درگوگل چی سرج کردی

      1. ali می گوید

        حرف حساب 👏👍

      2. یه بنده خدا می گوید

        همینطوری هم زیر نظر اپراتور ها هستیم همه. حتی اگه هیچ برنامه ای هم نصب نکنیم و با گوگل مخفی (برگه ناشناس ) هم سرچ کنی بازم اونا میفهمن، ولی کی می خواد بیاد ما رو چک کنه :/

        1. بامری می گوید

          اینترنت

    3. مرتضی می گوید

      چجوری ب صورت رندوم بزنیم منظورش چی بود

      1. ناشناش می گوید

        یعنی یه شماره ذهنی بزن باید حواست باشه درست باشه مثلا اول شماره ها باید۰۹۰۲یا۰۹۰۵باشه

  2. سحر شجاعی می گوید

    روش های خوبی رو برای دریافت نت رایگان ایرانسل گفتید. یه روش جدید عضویت تو اپلیکیشن طاقچه هست که یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل میده.

    1. مریم می گوید

      لینک دانلود داره یا از بازار میشه دانلود کرد

      1. النا می گوید

        من سيمكارتمو تعويض كردم اما چرا ۱۴گيگ اينترنت بهم تعلق نگرفت
        مشكل چيه لطفا جواب بدين

        1. نگار حکیمی می گوید

          سلام دوست عزیز
          مشکل اینه که احتمالا گوشی تون ۴G نیست!

        2. محب علی می گوید

          سلام. باید حتمایه بسته ۳روزه یاهفتگی بگیرین تابعداز۲الی ۳روزبراتون فعال بشه.یاعلی

        3. baresh می گوید

          باید همون جای که فورجی کردی بری تا برات فعال کنن

    2. مهدی می گوید

      به من که نداد

  3. niloofar می گوید

    سلام
    من گوشيم آيفون هست و تو برنامه ايرانسل من ، برام اصلا گزينه دعوت دوستان يا چيز ديگه نمياره
    چيكار كنم 😕

    1. بامزه:)) می گوید

      اندروید بگیر.

    2. hami می گوید

      بگو جون من!! خب گوشیتو عوض کن 😛😂

  4. مصطفی می گوید

    سلام
    من یه وبلاگ دارم چجوری میتونم صفحه چجوری میتونم یه منو مثل وبلاگ شما بالای صفحه وبلاگ بزارم؟
    لطفا پاسخ بدید ممنون

    1. برنامه نویس می گوید

      من میتونم برات یه وبلاگ یا وبسایت در صفحه اول یا دوم اینترنت بسازم

  5. m می گوید

    واقعا ممنون از اینکه اطلاعات فوق محرمانرو بدون هیچ چشم داشتی در اختیار ما قرار میدید
    الان من ۶۰۰۰ گیگ از همین راها به دست اوردم..
    حیف اسکول که به شما بگن .فقط سر تیتریه دروغی بگین۲نفر سر بزنن به سایت
    انتون

  6. مهراد می گوید

    الان دیگه برای نصب برنامه لنز ۱ گیگ اینترنت نمیده هرکسی امتحان کرده بهش اینترنت نداده

  7. Leon می گوید

    چارخونه و لنز اینترنت نمیده

    1. نگار حکیمی می گوید

      سلام
      تست شده و هنوز هم اینترنت رایگان میدن

      1. حمیدرضا معاونی می گوید

        نه نمیده متاسفانه روی چندین خط تست شده که قبلا نصب نشده بود

        و اینکه الان اگر بار اول از طریق وب وارد ایرانسل من بشین بجای یک گیگ ۵۰ گیگ یک روزه میده اینو اصلاح کنید لطفا

        1. شکار چی می گوید

          درست میگه

    2. محمد می گوید

      واقعا از تمامی اساتید ایرانسل بخاطر این برنامه ریزی زیبا و این لطف قشنگ کمال تشکر رو دارم،خدا قوت ،درود بـــــــــرشــــــــــما😍

  8. M می گوید

    لطفا قسمت دعوت از دوستان رو بیشتر توضیح بدین

    1. نگار حکیمی می گوید

      سلام
      کار ساده ای هست توی این مطلب توضیح دادیم. بعد از اینکه وارد صفحه دعوت از دوستان توی برنامه ایرانسل من شدید کافی است شماره دوستان خود یا شماره های دیگر را وارد کنید تا برای آن ها دعوت نامه نصب اپلیکیشن ایرانسل من ارسال شود. بعد از اینکه آن ها اپلیکیشن ایرانسل من رو نصب کردند اینترنت رایگان برای شما فعال می شود.

  9. AlirezA می گوید

    هرکی که این روش ها براش جواب داده لطفا جواب منو بده. مرسی

  10. 👽 می گوید

    بله تو ایرانسل من هرکی رو دعوت کنی هم اون وهم تو اینترنت میگیری…ممنون از اطلاعاتتون

  11. hadism می گوید

    من وقتی سیمکارت گرفتم اینترنت رایگان نداد ایرانسل منو نصب کردم نداد چی کار کنم جواب منو بدید

    1. نگار حکیمی می گوید

      سلام
      گوشی تون ۴G هست؟ چون برای دریافت نت رایگان ایرانسل ۱۴ گیگابایت باید گوشی تون حتما ۴ جی داره.

      1. Paraw می گوید

        من چه کنم نگار؟

    2. امیر می گوید

      یه سیم کارت دیگه بگیر

  12. Mohammad می گوید

    سلام این ۵۰ گیگ اینترنت رو چطور باس گرفت

    1. نگار حکیمی می گوید

      سلام
      از طریق دعوت دوستانتان به استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من می تونید ۵۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل بگیرید.

  13. Mehrdad می گوید

    یکی از دوستانم با تکون دادن گوشی ۵۲گیگ هدیه گرفت. من هر روز تکون میدم همیشه میگه چیزی برنده نشدید و … .

  14. Dark web می گوید

    سلام حسته نباشید میشه این مطالبی که نوشتید رو ویرایش کنید و به نسخه بروز۹۸ بزارید با تشکر▶

  15. Hamze shahnovie می گوید

    چطور باس بگیرم من نصب کردم

  16. ایرانسل می گوید

    سلآم
    خیلی مقاله کاملی بود
    ولی برا اونایی که بار اول ایرانسل من رو نصب می کنن ایرانسل ۵۰ گیگ رایگان میده
    کسی هم که دعوت کنه ۵۰ گیگ هدیه میگیره

    1. saber می گوید

      نظر شمامن بار اول نوب کردم

    2. پرستو می گوید

      نه دروغه من بار اولم بود اما بهم پنجاه گیگ نداد

  17. عیسی می گوید

    میشه به ماهم اینترنت رایگان بدید اونقدرا سوادندارم که کد و چیزای دیگه بزنم تا نت بگیرم من نت میخااااااام

  18. کوروش می گوید

    با عرض سلام و خسته نباشید من برای وارد کردن شماره رندم یه مشکلی دارم: من مطمعن هستم که شماره درسته ولی میگه که شماره ایرانسلی نیست چسکار کنم

  19. maryam می گوید

    سلام من ساعت۱۲:۱۰شب یه نفروبه ایرانسل من دعوت کردم ولی بهمون۵۰گیگ اینترنت نداد.چرا؟؟؟

  20. مهدی عبداله بگلو می گوید

    ميشه به منم اینترنت رایگان بديد وضعیت مالی خوبی ندارم.

  21. Arie می گوید

    چرع من دعوت میکنم نت رایگان نمیده پس؟ 😑💔💔💔
    ۴G عم هسدم 😑💔

  22. لیلا می گوید

    سلام ببخشید من دوستم رو دعوت کردم چجور ۵۰گیگ رو فعال کنم ؟

    1. الیاس می گوید

      خوب باید اونم برنامه رو نصب کنه

  23. عبدالله می گوید

    چطوری اینترنت بگیرم

  24. سعید می گوید

    سلام ایا هدیه ۲۰گیگ نت هدیع برای ترابرد به ایرانسل هنوز هم هست ؟چون من از پشتیبانی سایت پرسیدم گفتن که ۱.۵ گیگ ماهانه میدن که حتی یک دهمشم نیست

  25. بهرام ب می گوید

    خدایییش دمتون گرم من از چندتاش استفاده کردم نت رایگان ایرانسل گرفتم. ۱۰۰ گیگ نت رایگان ایرانسل تا الان گرفتم❤😉

    1. نگار حکیمی می گوید

      سلام خواهش می کنم.
      امیدارم همیشه از این ترفندها برای دریافت اینترنت رایگان از ایرانسل بتونید استفاده کنید.

  26. علی می گوید

    سلام شماره رندوم رو هر چقدر میزنم پیدا نمیکنم په کار باید کرد ؟؟؟ ممنون میشم جواب لدید

    1. محمد مهدی می گوید

      سلام تو بخش دعوت دوستان وقتی شماره های رندوم رو نوشتی باید صاحب اون شماره ها برنامه رو نصب کنند تا هدیه به هر دو تای شما تعلق بگیرد

  27. علی می گوید

    در واقع الان مشکلم سره شماره هست چیکار کنم شماره های بیشتری بیاد و ارسال کنم لطفا کمکم کنید

  28. man می گوید

    همش دلو دکونه

  29. هاکان می گوید

    من سیمکارتمو به دائمی تبدیل کردم امروز ولی ۳۰ گیگ نت رایگان نداد لطفا توضیع میدید چطوری بگیرم؟

    1. نگار حکیمی می گوید

      سلام
      گوشی تون ۴G رو ساپورت می کنه؟

  30. جلال می گوید

    واقعا متاسفم براتون همش دروغ دروغ یه پیامی تو واتساپ ارسال شد که ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان وارد که شدم ۳۵۰۰ تومن از شارژمو خورد اینترنت هم نداد این اسمش دزدیه بخدا چرا اینکارا رو میکنین از خدا بترسین من که راضی نیستم پول با بدبختی گیر میاد اونوقت به اون راحتی میخورین وااااااای

  31. ندا می گوید

    سلام
    من ایرانسل من نصب کردم ولی بهم یک گیگ نداد
    چیکار باید بکنم؟

  32. حسین می گوید

    سلام ایرانسل من چرا اینجوری شده مثلا هر کیو دعوت میکنی باید ۵۰ گیگ نت بده اما من ساعت ۱۲ دعوت کردم طرف وارد شده الان ساعت ۲ خبری از نت نشده چه وضعشه خدایی

  33. متین می گوید

    اینترنت رایگان

  34. ahmadreza می گوید

    من این کارو کردم ولی ۵۰ گیگ نداد

  35. هدی می گوید

    سلام. من یکی از دوستامو دعوت کردم. ۵۰ گیگ اینترنت رایگان ب من و ۵۰ گیگم ب دوستم داد.

  36. هدی می گوید

    ب برنامه ایرانسل من دعوت کردم.

  37. امیر می گوید

    بسیار عالی

  38. Ayda می گوید

    من تا الان پنج شیش بار ۵۰ گیگ برای خودم با دعوت از دوستان فعال کردم خیلی خوبه ولی کاش این پنجاه گیگه یه روزه نبود😂

  39. جلال می گوید

    با کمال تاسف ایرانسل بسته های اینترنتی اش بسیار گران است.

  40. Cyber mn می گوید

    لقب سلطان گیگ بهم دادن 😎✌️
    نزدیک ۷۰ روزه ، مداوم هر روز دارم هدیه پنجاه گیگ رو میگیرم و حتی برا خانواده هم می‌فرستم (روزی با ۳دعوت) .. عالی از هر جهت ….
    دم ایرانسل گرم …

  41. Zahra می گوید

    سلام من دعوت کردم یکی از دوستام رو ۵۰گیگ نه به من دادنه اون

    1. فاطمه می گوید

      شاید قبلا برنامه رو نصب کرده بود فقط کسانی ۵۰ گیگ میگیرن که تا حالا نصب نکرده باشن

  42. جو بایدن می گوید

    چجوری با سه دعوت میگیری؟من روزی سی نفرو دعوت میکنم هیچکس قبول نمیکنه.اگه راه حلی داری بگو.

    1. چمد والا می گوید

      مگه جو بایدنم مجتاج ۵۰ گیگ نته😂😂💔

  43. Roxana می گوید

    عالــــــــــــیه
    من رفیقامو دعوت کردم .
    هم به من و هم بع رفیقام ۵۰ گیگ اینترنت رایگان داد . 😃
    خسته نباشید بابت مطلب مفیدتون خیلی به دردم خورد

  44. فاطمه می گوید

    کسی هست شمارشو بده دعوتنامه بفرستم، نفری ۵۰ گیگ بگیریم.؟
    شمارتونو برام بفرستید بعد من براتون دعوتنامه میفرستم شما با دعوتنامه ای که فرستادم ایرانسل منو نصب کنید و وارد شوید. به محض وارد شدنتون نفری ۵۰ گیگ میگیریم.

  45. مریم می گوید

    سلام
    من با دعوت یکی از دوستام اپلیکیشن رو نصب کردم ولی چطور ۵۰ گیگ برا هر دوتامون فعال میشه
    یک گیگ فعال شد برا اون
    ولی من نه

  46. مریم می گوید

    سلام
    من اپلیکیشن رو از طریق دعوت یکی از دوستام نصب کردم ولی ۵۰ گیگ بهم نداد
    فقط یک گیگ به دوستم
    چطوری ۵۰ گیگ خودم فعال میشه؟

  47. ناشناش می گوید

    سلام ممنون از مقاله خوبتان
    ببخشید یه سوال وقتی میخوام برم یه شماره رو دعوت کنم باید حتما سه تا جا رو پر کنم تا بهم ۵۰گیگ بده؟؟
    الان من یه نفر رو دعوت کردم بسه یا باید چند بار این کارو کنم

  48. ناشناش می گوید

    سلام ممنون از مقاله خوبتان
    الان من چند نفر رو دعوت کردم ولی بهم نمیده بهم بگید چی کار کنم
    اون تخم مرغه همش بهم فیلم میده

  49. ناشناش می گوید

    سلام ببخشید من الان چند نفر رو دعوت کردم ولی بهم ۵۰گیگ نمیده
    وی کار کنم

  50. ناشناش می گوید

    اون تخم مرغه همش بهم فیلم میده 🤣 نمی‌دونم چیکار کنم
    راهنمای کنید

  51. ناشناش می گوید

    سلام میشه پاسخ گو باشی؟؟
    من الان به ۱۰۰نفر دعوت بفرستادم ۶۰ تایید شده بقیه شون داشتن الان به من بگو چی کاررررررررر کنم
    بهم اینترنت نمیده 😑😑😑😑😑
    واییییی

  52. اینترنت می گوید

    سلام من این مارو کردم*دعوت کردن*انجام دادم ولی بهم نت نمیده چی کار کنم؟؟🤨😕

  53. یه نفر می گوید

    نت نمی ده 😕😕

  54. ☺️ می گوید

    چی کار کنم بهم ۵۰گیگ رو بده
    من دعوت دادم ولی بهم نمیده
    باید چی کار کنم ؟؟

  55. ___ می گوید

    سلام
    اه اه هزاران نفر رو دعوت کردم
    هیچ اینترنتی گیرم نیومده
    چی کار کنمممممم؟؟؟
    واییییی بگووو جواب بده

  56. Fareed می گوید

    من میخواهم انترنت‌ رایگان بدست بیاورم

  57. Fareed می گوید

    اینارا چیطو باز کنم

  58. عرشیا جمالی می گوید

    سلام میتونید بگید چطور اینکارو بکنم اصلا نتونستم اینترنت بگیرم لطفا بگید

  59. Marysm می گوید

    من خطمو از اعتباری ب دائمی تبدیل کزدم ولی ۳۰گیگ نت هدیه نداد؟!

  60. یک کاربر می گوید

    سلام نت دانش آموزی رو چگونه تهیه کنم؟

  61. دانش آموز:) می گوید

    سلام میشه در رابطه با نت دانش آموزی بیشتر توضیح بدین چگونه بگیرم؟

  62. setayesh می گوید

    عااااااااااالب من ده گیگ دریافت کردم

  63. علی می گوید

    لطفا این طرح ارسال پیامک رو‌لغو کنید ممکنه باعث اذار شبانه مردم بشه پیامک هایی که کسی ممکنه اصلا نخواد حالا با اجبار یک فرد اونم به صورت رندم هی ارسال بشه ممکنه باعث ناراحتی افراد بشه وقت و‌بی‌وقت؟!!!/

  64. محمد می گوید

    سلام یک سوال داشتم آیا با دعوت از دوستان، شمارمون برای طرف مقابل میفته؟

  65. ابراهیم رضایی می گوید

    من الان ۴سال است دارم نت میگیرم رایگان رایگان از همین طریق

  66. Amirbelack می گوید

    از چه طریقی رایگان می‌گیرین؟؟؟

  67. leyla می گوید

    خیلی روش کاربردی بود مرسی

  68. سایه می گوید

    امتحان کردم و تونستم نت رایگان دریافت کنم ممنون از روش خوبی که گفتین

  69. سیامک می گوید

    عالی بود مرسی

  70. ﻣﻬﺪﻱ ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ می گوید

    ﺳﻼﻡ ﻣﻴﺸﻪ ﻛﺴﻲ ﻣﻨﻮ ﺩﻋﻮﺕ ﻛﻨﻪ ﻧﺖ ﺑﮕﻴﺮﻳﻢ

  71. سلنا می گوید

    سلام برای فعال سازی نت دانش آموزی گلم باید کد {*۴۰۰#} را ارسال کنید

    امیدوارم کمکتون کرده باشم 🌹🌹🌹

  72. زرا می گوید

    برای دریافت اینترنت و امتیاز رایگان اپلیکیشن سکه رو نصب کنید و در قسمت کد معرف این کارو وارد کنین : ۳VNVQGP

  73. سمیع الله می گوید

    سلام خوبی من ایتنرنت رایگان میخام

  74. سمیع الله می گوید

    سلام خوبی من نت رایگان میخام خاهش میکنم رایگان بدین

  75. .... می گوید

    برای نت رایگان وقتی کسی رو دعوت میکنی حتما باید وارد بشه یا نشدم نت میده؟

  76. امید رضا می گوید

    نگار شده تمام امور زندگیت از لطف خدا .واسطه این لطف شو و قلم بردار بنگار سرنوشتم از کرم خدا…هرچند برای یکبار هم شده ۵۰ گیگ رر حقم لطف کن و باشد نشانه وجود نگارنده ای بنام خدای سبحان.
    ۰۹۰۱۱۸۳۱۵۸۶

  77. مهدی حلاجی می گوید

    سلام من چندسال هست که مشتری شما هستم من انتظار۵۰گیگ اینترنت ازشما دارم ممنون

  78. ممد می گوید

    ۰۹۴۱۱۱۹۷۲۷۶

  79. ماهان می گوید

    ۰۹۰۲۲۹۵۸۶۰۹

  80. Sepehr می گوید

    منظور از رندم چی بود!؟

  81. حمیدرضا می گوید

    سلام دوستان چرا برنامه ایرانسل من فقط وقتی وارد برنامه میشه که اینترنت دارم زمانی که اینترنت ندارم واردش نمیشه قبلا اینجوری کمک کنید لطفا

  82. ارتین می گوید

    ۰۹۳۶۳۹۳۸۶۲۴

  83. الهام می گوید

    سلام من خط ایرانسل له دائمی تبدیل کردم بسته اینترنت رایگان نیومده برام ؟؟؟
    چرا؟؟؟

  84. سرا می گوید

    ۰۹۳۳۹۵۳۵۰۴۷

  85. امیرحسین می گوید

    ۰۹۰۱۴۴۴۲۰۶۰

  86. حمیدرضا می گوید

    سلام من چند سال هست که مشتری شما هستم و انتظار ۵۰ اینترنت را دارم

  87. امید می گوید

    ۵۰ گیگ به من ندادید

  88. امید می گوید

    ۰۹۰۱۱۸۳۱۵۸۶مال منو بفرست

  89. اسماعیل می گوید

    من فقط برای ۵۰گیگ اینترنت کامنت میزارم

  90. علی می گوید

    با سلام علی هستم از تهران سایتتون بی نظیره بهترین سایت معتبر ایرانسل همه کد های دستوریش واقعی هست♥️♥️♥️ با تشکر

  91. ARSHAM می گوید

    ۰۹۳۸ ۷۶۰ ۶۳۰۷

  92. کبرابابائی می گوید

    ۰۹۳۳۱۱۴۳۵۹۷

  93. مانی می گوید

    ۰۹۳۹۱۰۴۸۳۸۰

  94. محسن می گوید

    ۰۹۰۴۶۸۷۱۱۸۲

  95. محسن می گوید

    کسی هم از این برنامه ۵۰ گیگ نت هدیه گرفته؟؟؟

  96. محسن می گوید

    ۰۹۳۶۸۴۵۲۵۹۵

  97. m می گوید

    ۰۹۰۴۶۸۷۱۱۸۲

  98. Armin می گوید

    ۰۹۳۷۱۵۹۷۲۲۱

  99. Farmehr می گوید

    ۰۹۰۳۵۷۵۲۱۴۸

  100. نیلوفر می گوید

    ۰۹۳۰۶۵۶۱۷۳۴

  101. علی می گوید

    ۰۹۳۹۷۵۵۹۱۸۱

  102. Javad می گوید

    ۰۹۳۸۵۹۶۴۶۷۷

  103. rrr می گوید

    خیلی بد اصلا بهم نداد ۱۳ مگابایت حروم لنز کردم ۱۰۰ مگ هم بهم نداد

  104. شاهپور می گوید

    شاهپور میگویید. تا حالا کسی ۵۰ گیگابایت نت گرفته
    ۰۹۳۷۶۲۲۳۱۱۰

  105. یلدا می گوید

    ۰۹۰۵۸۶۷۱۴۴۸

  106. مهراد می گوید

    ۰۹۰۳۱۳۵۶۲۸۸ دمتون گرم

  107. سامان می گوید

    اینترنت می‌خوام

  108. سامان می گوید

    ۰۹۳۰۹۸۱۴۷۵۹

  109. محمدرهام قربانی می گوید

    ۰۹۰۵۹۷۰۵۶۳۳

  110. Mohmad moradi می گوید

    ۰۹۳۳۸۱۰۱۱۶۲

  111. ددپان می گوید

    ۰۹۰۳۷۴۱۲۸۰۸

  112. حسین می گوید

    ۰۹۳۵۴۷۶۵۷۶۹

  113. آریا می گوید

    شماره:۰۹۰۴۶۰۷۲۵۴۳

  114. N می گوید

    بده ۰۹۰۳۹۶۸۰۱۷۷

  115. سعید می گوید

    ۰۹۳۳۳۷۳۴۴۱۴

  116. Jr می گوید

    ۰۹۳۹۱۹۹۷۸۶۰

  117. emran می گوید

    ۰۹۳۰۹۵۴۹۲۹۰

  118. امیر حسین می گوید

    عالی

  119. امیر حسین می گوید

    ۰۹۰۳۱۷۴۶۶۹۲

  120. Mahdi می گوید

    ۰۹۳۶۳۰۲۸۳۶۴

  121. آراد می گوید

    ۰۹۳۵۲۲۹۲۹۳۳

  122. محمد می گوید

    سلام واقعی هست ۰۹۳۳۸۲۴۶۹۹۷

  123. Shapuor می گوید

    سلام من برا ۵۰گیگ هدیه ثبت نام میکنم .ضمنا من اون برنامه لنز رو نصب کردم ولی یک گیگ رو ندادن البته پیامش اومد ولی زدم برا استفاده ولی هیچ ۱گیگ نتی درکار نبود لطفا این اشکالات نت هدیه و خرید نت رو برطرف کنید

  124. Syma می گوید

    ۰۹۳۰۱۲۱۸۴۸۳

  125. Sima می گوید

    خداکنه درست باشه😊
    ۰۹۳۰۱۲۱۸۴۸۳

  126. ابوالفضل می گوید

    ۰۹۳۶۱۶۷۱۸۲۴

  127. محمد می گوید

    ۰۹۳۰۹۸۰۴۲۱۴

  128. Yahya می گوید

    ۰۹۰۱۴۳۶۱۵۶۴

  129. ali می گوید

    ۰۹۳۷۲۳۸۹۷۶۱

  130. پوریا حلاجی می گوید

    ۰۹۳۹۳۸۱۸۴۵۹

  131. بی بی زهرانصیری می گوید

    سلام ۵۰گیگ،اینترنت،میخوام،،۰۹۳۸۱۷۰۹۲۸۵شماره،تلفن،،هست

  132. محمد می گوید

    ۰۹۳۰۵۹۷۰۱۷۱

  133. محمد می گوید

    ۰۹۳۹۹۸۰۳۹۴۵

  134. Mohamad می گوید

    ۰۹۳۷۶۳۰۲۴۸۶

  135. عباس می گوید

    نظرات ارزشمند؟!پس چرا از۱۳۵ نظر۱۰۲تاش هست؟
    وچرا از۳و۴سال پیش؟درصورتی که درمورد طرح‌های که ملقاشده یاوجودندارد هستن؟
    دیگه اینکه چرا شماره ملت رو علنی کردین؟
    میدونی هرچه مخاطبان زیادتر،امکان دردسر وداستان و دیدار با دادستان نیز بیشتر میشه؟
    مشخصا چقدر اهمیت دارد؟چراکه میبینم دوماهه نظری نزدید!به اسم ۵۰گیگ ورودی زدین درصورتیکه بیش از یکساله ازبیخ وبن منتفی وناممکن شده!؟ چجور علاقه‌مندی به نوآوری دیجیتال،هوش و..که چنین کهنه سواری و ناسویی میکنی!؟

  136. قاسم ناصری می گوید

    ۰۹۳۰۰۴۶۳۰۱۱

  137. الهام می گوید

    ۰۹۰۲۵۰۳۳۱۲۶

  138. هرچی می گوید

    شرکت ایرانسل معنی رایگان پولی رو نمی فهمه وقتی پول میگیری کم هم بگیری از رایگانی در میاد نمیشه اسمشو گذاشت رایگان

  139. بهنام می گوید

    ۰۹۰۳۰۷۳۲۹۲۳

  140. بهنام می گوید

    ۰۹۳۸۶۷۵۰۹۷۳

  141. محمد می گوید

    سلام چرا تو آپدیت جدید گزینه دعوت از دوستان حذف شده؟

  142. پارسا می گوید

    ۰۹۳۶۵۴۰۷۵۹۰

  143. علی اکبر می گوید

    امیدوارم واقعیت باشه…..اونوقت منم همه جا تبلیغش و میکنم

  144. علی اکبر می گوید

    امیدوارم واقعیت باشه…..اونوقت منم همه جا تبلیغش و میکنم

    ۰۹۳۸۵۲۸۳۸۰۰

  145. Saghar می گوید

    مسئله اینه که اصن نمیتونم ‘دعوت از دوستان’ رو پیدا کنم کدوم قسمتشه

  146. Taha می گوید

    ۰۹۰۳۸۵۲۱۹۰۴

  147. مهرداد می گوید

    ۰۹۳۹۴۹۲۴۴۲۵

  148. زهرا می گوید

    ممنون

  149. mahan می گوید

    ۰۹۳۸۶۹۳۸۶۶۱

  150. مهزیار تیموری می گوید

    ۰۹۳۳ ۷۲۸ ۷۱۳۴

  151. Mahdi می گوید

    ۰۹۰۳۵۸۱۰۲۲۹

  152. 12345 می گوید

    ۰۹۳۹۲۱۵۷۷۸۴

  153. 12345 می گوید

    ۰۹۳۹۲۱۵۷۷۸۴

  154. قاسم می گوید

    ۰۹۳۶۶۴۲۳۱۴۶

  155. مهدی خانی می گوید

    سلام این شماره ی منه هرکس اپلیکیشن ایرانسل من و نداره شمارشو به من بفرسته تا دعوتش کنم هر کدوم ۵۰گیگ اینترنت رایگان بگیریم
    ۰۹۳۹۱۸۹۹۷۲۱
    ۰۹۳۷۴۰۱۰۳۲۴

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.