نحوه دریافت اینترنت رایگان همراه اول [ به صورت نامحدود ]

 

حتما شما هم جزء دارندگان سیم کارت همراه اول هستید که الان به دنبال اینترنت رایگان همراه اول هستید. همراه هم مثل ایرانسل طرح های زیادی برای دریافت اینترنت رایگان ارائه کرده است که همراه اولی های عزیز از هر کدام از این روش ها می توانند برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول اقدام کنند.

به عنوان مثال بعضی از این طرح ها مربوط به اینترنت رایگان همراه اول ماه رمضان، اینترنت رایگان همراه اول به مناسبت اربعین یا اینترنت رایگان همراه اول مخصوص یو سیمی ها است. البته این طرح ها مربوط به بازه های زمانی خاصی در سال هستند و همینطور دارای محدودیت های زیادی هستند.

اما در این مطلب از سایت مخاطب بهترین روش ها را برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول تا 100 گیگ را قصد داریم به شما یاد دهیم. پس اگر شما هم به دنبال 20 گیگ یا 15 گیگ اینترنت نامحدود و دائمی همراه اول هستید با ما همراه باشید.

 

یک گیگ اینترنت رایگان ماهانه همراه اول

حتما با اپلیکیشن همراه من آشنا هستید. همراه اول هم همانند ایرانسل اپلیکیشنی به نام همراه من برای راحتی مشترکان اش در امر خرید شارژ، پرداخت قبوض و خرید بسته های اینترنت ارائه کرده است که امکانات بیشتری دارد.

اینترنت رایگان اپلیکیشن همراه من

همراه اول برای سوق دادن مشترکان خود به استفاده از اپلیکیشن همراه من هدیه ای برای مشترکانی که از این اپلیکیشن برای اولین بار استفاده می کنند در نظر گرفته است. این هدیه شامل یک گیگ اینترنت رایگان همراه اول به صورت ماهانه است.

یعنی هر مشترک همراه اولی که برای اولین بار اپلیکیشن همراه من را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کند می تواند از یک گیگ اینترنت رایگان همراه اول بهرمند شود.

برای دریافت یک گیگ اینترنت رایگان همراه اول از طریق اپلیکیشن همراه من کافی است از این لینک برای دانلود و نصب اپلیکیشن همراه من اقدام کنید.

اپلیکیشن همراه من

در محله اول بعد از نصب اپلیکیشن همراه من و ورد به صفحه نخست اپلیکیشن باید روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

سپس شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و روی ادامه کلیک کنید. حالا باید صبر کنید تا کد فعال سازی برای شما پیامک شود.

توجه کنید گاهی اوقات در این مرحله شاید برای شما کد کپچا ظاهر شود که باید آن را در کادر وارد کنید و سپس به روی ادامه کلیک کنید.

کد فعال سازی را که از همراه اول دریافت کردید را در کادر وارد کنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید.

در این مرحله باید یک رمز عبور برای حساب کاربری تان انتخاب کنید. این رمز عبور باید شامل 8 کاراکتر باشد. این رمز را می توانید شماره موبایل خود بدون صفر اول آن بگذارید.

بعد از اتمام این مراحله وارد اپلیکیشن همراه من می شوید و به محض ورود با پیغام خوش آمد گویی همراه اول مواجه می شود. در این صفحه باید روی دکمه آبی رنگ مشاهده آموزش اپلیکیشن و دریافت هدیه از همراه اول که شامل یک گیگ اینترنت رایگان همراه اول است کلیک کنید.

در این قسمت شما باید روی صفحه بعد چندین بار کلیک کنید تا آموزش کار با اپلیکیشن تمام شود. در صفحه آخر با پیغام تبریک و تشکر از شما که تا اتمام آموزش، همراه همراه اول بودید مواجه می شود. دکمه دریافت هدیه را لمس کنید تا یک گیگ اینترنت رایگان همراه اول برای شما فعال شود.

توجه داشته باشید باید منتظر دریافت پیامک تایید هدیه تان از طرف همراه اول باشید وگرنه اینترنت رایگان همراه اول شما هنوز فعال نشده است.

همچنین شما با دعوت از دوستان تان به استفاده از اپلیکیشن همراه من می توانید اینترنت رایگان همراه اول دریافت کنید. به ازای دعوت هر یک از دوستان تان به نصب و استفاده از اپلیکیشن همراه من می توانید یک گیگ اینترنت رایگان همراه اول هم خودتان دریافت کنید و هم دوست تان.

دعویت از دوستان برای دریافت اینترنت رایگان همراه اول

قبلا در مقاله “آموزش دریافت اینترنت رایگان ایرانسل تا 50 گیگ” کامل توضیح دادم که از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و قسمت دعوت از دوستان از چه روشی می توان روزانه یک گیگ اینترنت رایگان ایرانسل دریافت کرد.

در اپلیکیشن همراه من هم دقیقا مثل اپلیکیشن ایرانسل من می توانید عمل کنید. یعنی شماره هایی را به صورت رندوم برای دعوت از افراد دیگر به استفاده از اپلیکیشن همراه من قرار دهید.

نکته جالب توجه این است که برای دعوت از دوستان در اپلیکیشن همراه من می توانید از روش های مختلف مثل پیامک، ایمیل، دایرکت اینستاگرام، ارسال پیام به تلگرام دوستان تان و … استفاده کنید.

 

دریافت اینترنت رایگان همراه اول تا 5 گیگ به صورت نامحدود

منظور از دریافت اینترنت رایگان همراه اول 5 گیگ به صورت نامحدود این است که شما هر بار می توانید 5 گیگ نت رایگان همراه اول دریافت کنید. در این روش باید از طریق روش های مختلف امتیاز جمع آوری کنید و سپس امتیازهای خود را تبدیل به مکالمه رایگان درون شبکه ای، پیامک رایگان و اینترنت رایگان همراه اول تبدیل کنید.

 

دریافت اینترنت رایگان همراه اول از طریق باشگاه فیروزه ای

باشگاه فیروزه ای قسمتی در اپلیکیشن همراه من است که از طریق این قسمت به صورت نامحدود می توانید اینترنت رایگان دریافت کنید. 15 گیگ اینترنت رایگان همراه اول یا ۲۰ گیگ اینترنت رایگان همراه اول حقیقتی است که با باشگاه فیروزه ای همراه اول محقق می شود.

باشگاه فیروزه ای

برای استفاده از اینترنت رایگان همراه اول در باشگاه فیروزه ای باید از روش های مختلف امتیاز جمع آوری کنید و سپس امتیاز های خود را به اینترنت رایگان همراه اول تبدیل کنید.

باشگاه فیروزه ای همراه اول

به عنوان مثال شما با معرفی هر دوست تان به عضویت در باشگاه فیروزه ای همراه اول می توانید 20 امتیاز دریافت کنید. برای این کار کافی است دکمه دعوت از دوستان را لمس کنید و از روش های مختلف کد دعوت نامه خود را برای آن ها ارسال کنید. با عضویت در باشگاه فیروزه ای از طریق لینک ما 20 امتیاز به حساب کاربری تان افزوده می شود.

دعوت از دوستان باشگاه فیروزه ای

همینطور از روش های مختلفی که در تصویر زیر می بینید می توانید امتیازهای خود را در باشگاه فیروزه ای بالا ببرید.

راهنمای باشگاه فیروزه ای

اینترنت رایگان باشگاه فیروزه ای

 

یک سال اینترنت رایگان همراه اول برای یوسیمی های رویایی

اینترنت رایگان همراه اول برای یوسیمی های

از تاریخ ۹۷/۱۱/۰۱ لغایت ۹۸/۱۰/۳۰ هر مشترک همراه اولی که سیم کارت خود را به سیمکارت یوسیم تبدیل کند شانس برنده شدن در قرعه کشی یوسیم رویایی را خواهد داشت.

اگر شما هم هنوز اقدامی برای تعویض و ارتقاء سیم کارت خود نکرده اید بهتر است هر چه زودتر اقدام کنید تا شما هم جزء برندگان یوسیم رویایی باشید. برندگان یوسیم رویایی که تعداد آن ها 1000 نفر است می توانند از اینترنت نامحدود و رایگان همراه اول به مدت یک سال استفاده کنند.

 

چگونه سیمکارت خود را به یوسیم تبدیل کنیم؟

برای تعویض سیمکارت خود به یوسیم می توانید از ارسال پیامک به سر شماره 990009 استفاده کنید. توجه داشته باشید آدرس پستی محلی که می خواهید سیمکارت یوسیم خود را دریافت کنید را باید به این سرشماره ارسال کنید.

همچنین با مراجعه به دفاتر مشترکین همراه اول نیز می توانید به صورت حضوری برای تعویض سیمکارت خود به یوسیم اقدام کنید.

هزینه تعویض سیمکارت خود به یوسیم در صورتی که گوشی شما قابلیت پشتیبانی از 4g را داشته باشد کاملا رایگان است. اما در غیر این صورت باید مبلغ 7 هزار تومان را برای تعویض سیمکارت خود به یوسیم پرداخت کنید.

 

دریافت 20 گیگ اینترنت رایگان همراه اول

پس از تعویض سیمکارت خود به یوسیم و فعال سازی آن بعد از حداکثر یک هفته 15 گیگ اینترنت رایگان برای سیمکارت های اعتباری و 20 گیگ اینترنت رایگان برای سیمکارت های دائمی فعال خواهد شد. توجه داشته باشید اگر بعد از فعال سازی این طرح اینترنت همراه داشته باشید اینترنت هدیه شما روزر خواهد شد و بعد از اتمام اینترنت همراه تان فعال می شود.

 

5 گیگ اینترنت رایگان همراه اول

با دعوت از دوستان تان به تعویض سیمکارت شان به یوسیم می توانید از 5 گیگ اینترنت رایگان همراه اول بهرمند شوید. با تشویق مشترکینی که تاکنون از اینترنت نسل ۴ استفاده نکرده‏ اند، بسته اینترنت ۵ گیگابایت یک ماهه هدیه بگیرید.

 

برای دریافت 5 گیگ اینترنت رایگان همراه اول کافیست مراحل زیر را طی کنید:

اول اینکه گوشی دوست تان باید از تکنولوژی 4 جی پشتیبانی کند. اگر دوست تان تاکنون سیمکارت خود را به یوسیم تعویض نکرده اند واجد شرایط هستند. حواستان باشد تنظیمات گوشی دوست تان باید برای استفاده از اینترنت نسل 4 صحیح باشد.

بعد از اینکه مطمئن شدید کافی است از دوست تان بخواهید کد *۱۰*۳۴۳# را شماره گیری کند و به عنوان معرف حتما شماره همراه شما را معرفی کند.

برای اطلاعات بیشتر از این طرح کافی است به آدرس زیر مراجعه کنید: https://www.mci.ir/usim-dream

 

120 گیگ اینترنت رایگان همراه اول

طرحی به نام “120 گیگ اینترنت رایگان همراه اول” وجود ندارد! لطفا گول بعضی از این شایعات را نخورید. چند روز پیش در شبکه های اجتماعی طرحی به نام دریافت 120 گیگ اینترنت رایگان همراه اول پخش شد که باعث ضرر زدن به بسیاری از مشترکان همراه اولی شد.

در این شایعه پیام جعلی با موضوع دریافت عیدی از همراه اول برای مشترکان زیادی ارسال شد که در آن از مشترکین همراه اولی خواسته شده بود تا با شماره گیری کد دستوری #1*5*6*2*100* عیدی خود را دریافت کنند. که این عیدی شامل 120 گیگ اینترنت رایگان همراه اول می شد.

در صورتی که این پیغام شایعه ای بیش نبود و دوستانی که این کد را شماره گیری کرده بودند تا 200 هزار تومان به صورت حساب شان افزوده شده بود که خود همراه اول بعد از پیگیری های مکرر این مشکل را برطرف کرد.

 

جمع بندی و پایان

اگر شما هم به دنبال دریافت اینترنت رایگان همراه اول هستید حتما از روش هایی که در این مطلب عنوان شد استفاده کنید. به خصوص دعوت از دوستان تان به استفاده از اپلیکیشن همراه من و باشگاه فیروزه ای باعث می شود روزانه به صورت نامحدود اینترنت رایگان همراه اول دریافت کنید.

اگر شما هم روش جدیدی برای دریافت اینترنت رایگان از همراه اول سراغ دارید حتما در بخش نظرات همین مطلب با ما و دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

1 نظر
  1. محمدرضا مرامی می گوید

    خوبه ولی بسته ها خیلی گرون شده

ارسال نظر ارزشمندتان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.